• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:49 ]

    Ik ben het er helemaal mee eens. Die verrekte krengen -en nee dan bedoel ik niet alle Directioners- moeten hun bakkes maar eens houden.
    Als ik iedereen die Britney niet moest ging doodwensen was de wereld zeker de helft van het huidige aantal mensen kwijt.
    Ze moeten maar eens leren respect te hebben voor de mening van anderen en zich te gedragen als benoemswaardige fans, inplaats van een stel geile, egocentrische gummieberen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik begrijp niet waarom die lui de moeite nemen :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hm, er zijn inderdaad een groot deel van hun fans die op zo'n manier reageren, maar ik vind het wel gevaarlijk om iedereen over één kam te scheren. Het zou me trouwens verbazen als One Direction hier iets aan zou kunnen veranderen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Alsof die lui zich daar wat van aantrekken. :')
    Alleen maar fijn, zoveel fans. Want veel fans -> veel concerten/veel cd verkoop of downloads -> veel geld.
    En daar gaat het alleen maar om bij die lui. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Britsanity schreef:
    Ik ben het er helemaal mee eens. Die verrekte krengen -en nee dan bedoel ik niet alle Directioners- moeten hun bakkes maar eens houden.
    Als ik iedereen die Britney niet moest ging doodwensen was de wereld zeker de helft van het huidige aantal mensen kwijt.
    Ze moeten maar eens leren respect te hebben voor de mening van anderen en zich te gedragen als benoemswaardige fans, inplaats van een stel geile, egocentrische gummieberen.


    Ook al zie ik mij zelf als een 1D-fan [ik noem mezelf geen Directioner omdat ik een hekel heb aan fandom-namen], ik ben het he-le-maal met je eens en ik moest echt keihard lachen om je comment. [dan bedoel ik vooral dat stuk over geile egocentrische gummieberen x)]

    Ontopic: ja, in dat bericht zit een enorme kern van waarheid. Het overgrote deel van dit fandom gedraagt zich belachelijk en het is bijna gênant om te zeggen dat je fan bent omdat je dan meteen op zulke dingen wordt aangekeken. Ik snap ook niet waarom je als fan zoiets wil doen -ik bedoel, fanatiek zijn is leuk, maar er zijn duidelijke grenzen. Bovendien, wat hebben die jongens eraan? Alsof zij het erg vinden dat metalheads zo'n mening over hen hebben, zij verkopen er echt geen cd minder om. Haat is niet fijn -maar een negatieve mening is nog altijd wat anders, en die fans gaan echt niets aan zo'n mening veranderen.
    Wat ik wel een beetje flauw vind, is dat ze zo duidelijk op die fans zit te hakken, maar dat ze One Direction dan toch nog persoonlijk moet aanvallen. Ik bedoel, ik snap dat ze die fans aanvalt omdat sommige van hen gewoon geflipt zijn en ik snap ook dat ze boos is... maar om hen dan alsnog aan te vallen op hun muziek, vind ik een beetje hypocriet. [En dat is gewoon mijn mening.] Ik bedoel, ik ga niet doen alsof die muziek hoogstaande cultuur, schokkend en revolutionair is, maar ik vind het een beetje afdoen aan de mooie tekst en waarheid van haar bericht.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Aria schreef:
    Ik ben fan, maar dit vind ik echt veel te ver gaan. Ik bemoei me niet met dat soort mensen en respecteer echt mensen hun mening. Als zij zeggen, "One Direction sucks," Prima, geen problemen mee, couldn't care less.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    XiaoMei schreef:
    Ik ben er mee eens. Vele gaan veel en dan ook veel te ver. Ik krijg ongeveer 5 dagen per week te maken met 1D ,omdat mijn vriendinnen er fan van zijn. Ik vind het wel vervelend ,want ik ben het totaal niet. Maar vooral rond deze tijd word ik er ziek van :W.


    Ik zelf ben een Taylor Swift-fan (Swiftie) maar van haar heb je zo'n gekke fans niet :Y):Y)


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Ik was fan.


    If a writer falls in love with you, you can never die



    Dit is nou precies de reden dat ik geen fan meer ben. Eerst was ik zo van: Ja, One Direction, cool.. En toen kwamen de over-directioned fans.



    Serieus, de reacties op sommige nummers van All Time Low op Youtube waren echt niet normaal. Of die directioners doe haat-reacties gaan plaatsen bij the Wanted. Het is gewoon precies dezelfde muziek.. *facepalm* Daarom ben ik liever fan van mensen die wel bekend zijn, maar niet zo... ja, hoe zeg je dat? Niet zo überberoemd. Zoals Starkid. Me likes ^-^


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik ben fan en ik vind het heel laag van die persoon om ons allemaal over 1 kam te scheren.


    -

    Ik ben het deels helemaal met je eens, en deels vind ik ook dat iedere Directioner op deze manier slecht neergezet wordt. Zelf ken ik namelijk geen enkele Directioner (waaronder mezelf) die zo obsessief en agressief reageert op dingen als meningen.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 21:42 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dr zijn gewoon mensen die ik nieteens fan durf te noemen het verpesten voor anderen. En je noemt nu wel een heel klein groepje van Directioners. Niet iedereen is zo hoor heel veel respecteren ook de mening van een andere artiest of andere fandoms. En ja ik ben gothic of ik gedraag me er naar en ik luister 1D? maakt dat iets uit? Ik luister ook metal en 1D mij maakt het echt geen reet uit wat fandoms tegen elkaar zeggen. je bent er om een artiest te steunen. Maar als je andere fandoms zwart gaat maken bijvoorbeeld zoals "Directioners" Deden zou ik ook zeggen dat andere fans nu ook zo als de Directioners gaan doen als tegenwraak.
    Begrijp me niet verkeerd ik heb echt niks tegen je echt waar niet. Maar er zijn gewoon zoveel respectvolle en eerlijke fans die hier nu gewoon een slechtb eeld krijgen van de anderen.

    ook al reageren sommige directioners nogal overdreven je kan ze niet allemaal over een kam scheren en ik vind dat bericht van hier boven ook niet normaal want wat kan 1D er nou aan doen dat de directioners zo doen. Zij hoeft hen toch niet persoonlijk aan te vallen om iets waar ze eigenlijk helemaal niks mee te maken hebben? ben je geen fan dan niet stop it and listen to your own music.,ook vind ik het nogal onzin om geen fan meer van een band te zijn door hun gestoorde fans want het draait om de muziek die zij maken en niet om de mensen die de muziek luisteren.

    dat was mijn mening so peace, love and enjoy the music you like!


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Ik ben het er ook mee eens, maar tegelijkertijd zijn inderdaad echt niet alle 1D-ers zo.
    Ik ken niet zoveel directioners persoonlijk, ik kom ze op het internet alleen veel tegen, maar ik denk ook dat je niet moet generaliseren. Bij zo'n hype of zo'n groot aantal fans zitten er altijd wel een aantal tussen die zich zo absurd gedragen, en daar moet ook zeker wat aan gedaan worden. Ik denk niet dat die verantwoordelijkheid alleen bij One Direction zelf ligt, maar het zou misschien een verschil kunnen maken als ze hun fans zouden vragen om respectvoller te zijn tegen over anderen. Hoe dan ook, de directioners die ik ken zijn ook wel fanatiek, maar ik weet dat ze nooit doodsbedreigingen naar anderen zullen sturen en ze dringen die muziek ook niet aan me op. Zo lang je niemand lastig valt met je 'fandoms' heb ik er geen enkel problemen mee, maar wat hier gebeurde kan écht niet. D


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Eerlijk gezegd.... Noem ik dat geen fan meer, kom op zeg. Je hoort als fan toch die band te supporten, maar niet met je leven te beschermen, dit gaat wel een beetjeerg ver...


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.