• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:49 ]

    LilLiar schreef:
    Ik ben fan en ik vind het heel laag van die persoon om ons allemaal over 1 kam te scheren.


    Ik denk niet dat het haar bedoeling was om iedereen over één kam te scheren. Ze bedoelde het gewoon in het algemeen.
    En kom op zeg, ik heb de tweets gelezen van de Directioners over Mitch, dat ging er echt gewoon over. Zoiets valt niet goed te praten.
    Maaaar, ik weet ook heel goed da niet alle directioners zo zijn. Laten we het houden op de meesten.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    De fans zijn inderdaad erg hysterisch. Niet allemaal natuurlijk, maar eigenlijk zouden de jongens daar wat aan moeten doen. Niet alleen geeft het een slecht beeld van henzelf, maar is het vooral erg naar tegenover andere fans en artiesten.


    I can't even think straight.

    Oh! Ik dacht dat dat met Alex te maken had omdat zijn broer gestorven was dat ik had gehoord? Maar dat van Mitch wist ik hoe het zat, ik vind het echt respectloos!
    Voor mij is het ook awkward omdat ik zowel 1D luister als ATL en Suicide Silence.... Ok! Iedereen mag zijn mening hebben maar ik vind niet dat je iemand echt moet aanvallen over zijn mening en ik ben echt heel blij dat niet alle Directioners haat stuurde naar Mitch zijn familie/band/fans want ik heb ook een paar vriendelijke tweets gevonden die hun sterkte stuurde naar de band/familie en fans


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Janoskian schreef:
    Oh! Ik dacht dat dat met Alex te maken had omdat zijn broer gestorven was dat ik had gehoord? Maar dat van Mitch wist ik hoe het zat, ik vind het echt respectloos!
    Voor mij is het ook awkward omdat ik zowel 1D luister als ATL en Suicide Silence.... Ok! Iedereen mag zijn mening hebben maar ik vind niet dat je iemand echt moet aanvallen over zijn mening en ik ben echt heel blij dat niet alle Directioners haat stuurde naar Mitch zijn familie/band/fans want ik heb ook een paar vriendelijke tweets gevonden die hun sterkte stuurde naar de band/familie en fans

    Zijn broer heeft zelfmoord gepleegd in 2004 (althans dat heb ik gelezen?), 't zou nog al dom zijn om daar nu ineens over te beginnen ;p

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 19:31 ]

    Oké, sorry maar dit moet ik even kwijt. Hoe fucking gemeen kan je zijn? Ik las net op Tumblr dat er zelfs One Direction fans Mitch Lucker zijn dochtertje DOOD wensen en zeggen dat ze zelfmoord moet plegen!!!!!!! Dat meisje is VIJF JAAR OUD.
    Ik schaam me dood, oké maar echt DOOD dat ik ook fan en van een groep met zulke respectloze fans! En neen, ik scheer niet elke fan over dezelfde kam, maar dit kan er bij mij gewoon niet in. Ik ... Ik kan het gewoon niet verwoorden hoe woedend dit mij maakt.

    VampireLeech schreef:
    That's so mean O.o
    Gelukkig zijn niet alle directioners zo. Helaas wel heel veel... :( De wereld gaat kapot zo :'(
    Okay, ik ga weer over op de wat vrolijkere topics denk ik : ')


    || Love the life you live, live the life you love ||

    This girl deserves a medal.
    Of nou ja, op zijn minst een reactie van 1D.

    Nou moet je niet alle fans over één kan scheren, maar een hoop vind ik gewoon ronduit irritrant.

    Wat ze tegen Kenadee hebben gezegd kan absoluut niet. Ik weet heel goed dat niet alle directioners zo zijn, maar het is zo ongeloof laag om tegen een vijf jarig meisje te zeggen dat ze zichzelf maar moet vermoorden zodat ze bij haar vader kan zijn. Wat gaat er dan in godsnaam in je zieke kop zoiets te zeggen?! Daar word ik serieus niet goed van.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Kirch schreef:
    Wat ze tegen Kenadee hebben gezegd kan absoluut niet. Ik weet heel goed dat niet alle directioners zo zijn, maar het is zo ongeloof laag om tegen een vijf jarig meisje te zeggen dat ze zichzelf maar moet vermoorden zodat ze bij haar vader kan zijn. Wat gaat er dan in godsnaam in je zieke kop zoiets te zeggen?! Daar word ik serieus niet goed van.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik geef je gelijk dat alle directioners gemeen zijn, maar niet alle one direction fans.
    Ik ken tientallen van fans die andere groepen respecteren, de mening van anderen respecteren enz, maar jammer genoeg wordt die groep vaak vergeten.
    De meeste 'directioners' kunnen geen respect tonen en leven in hun eigen kleine wereld en beseffen niet hoe hard ze alles verpesten voor de fans. (eg: Larry Stylinson drama) en het gene dat we me nog het meest aan ze irriteert is dat het vaak 13 jarige zijn (sorry maar het is gewoon zo) die zich dan stoer voelen.
    En ja ik maak dus een duidelijk onderscheid tussen directioners en fans omdat ik het woord directioner al vreselijk vind en omdat ik geobsedeerde fans die werkelijk denken dat ze de jongens kunnen krijgen als ze alles en iedereen die een andere mening heeft maar afkraken niet echt fans meer noem^^


    The soul needs autumn.

    unions schreef:
    Ik geef je gelijk dat alle directioners gemeen zijn, maar niet alle one direction fans.
    Ik ken tientallen van fans die andere groepen respecteren, de mening van anderen respecteren enz, maar jammer genoeg wordt die groep vaak vergeten.
    De meeste 'directioners' kunnen geen respect tonen en leven in hun eigen kleine wereld en beseffen niet hoe hard ze alles verpesten voor de fans. (eg: Larry Stylinson drama) en het gene dat we me nog het meest aan ze irriteert is dat het vaak 13 jarige zijn (sorry maar het is gewoon zo) die zich dan stoer voelen.
    En ja ik maak dus een duidelijk onderscheid tussen directioners en fans omdat ik het woord directioner al vreselijk vind en omdat ik geobsedeerde fans die werkelijk denken dat ze de jongens kunnen krijgen als ze alles en iedereen die een andere mening heeft maar afkraken niet echt fans meer noem^^

    Oké, sorry, ik wil hier geen ruzies starten, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat niet alle Directioners zo zijn. Sterker nog, ik ken er een paar, die zijn hartstikke aardig.
    En ik ben nog niet eens 13, ik ben 11, en ik zou zelf nooit zoiets doen om me "stoer te voelen". :')

    100 % met je eens. En die foto, dat tekstje is zo geniaal, precies wat ik ook nog wel zou willen zeggen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dragneel schreef:
    (...)
    Oké, sorry, ik wil hier geen ruzies starten, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat niet alle Directioners zo zijn. Sterker nog, ik ken er een paar, die zijn hartstikke aardig.
    En ik ben nog niet eens 13, ik ben 11, en ik zou zelf nooit zoiets doen om me "stoer te voelen". :')


    Ze bedoelt het ook op diegenen die zich "Directioners" noemen. Niet op de fans zelf.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Die van Justin Bieber vind ik veel erger hoor.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Drogo schreef:
    (...)

    Ze bedoelt het ook op diegenen die zich "Directioners" noemen. Niet op de fans zelf.

    idd! De mensen die jij bedoeld vallen voor mij onder het label 'fans' en niet 'directioners' :')


    The soul needs autumn.