• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:49 ]

    Ik heb precies hetzelfde als jij, ik was ook ooit directioner, en ik vind de muziek van de jongens nog wel leuk.. maar het fandom.. ik mag het echt niet :W
    En ik wist dit nieteens ;o Erg overdreven ;o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Maar waar gaat dit centraal over? Ik heb niet veel fut om een grote lap tekst in het Engels te lezen


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben wel fan (sinds kort). Maar ik heb zo'n gloeiende hekel aan al die obsessieve fans.
    Ze denken dat ze geweldig zijn, maar ik denk niet dat je een band (in dit geval 1D) steunt door dit soort dingen neer te zetten


    Miep

    Ik schaam me soms echt dat ik een Directioner ben, alleen maar door die andere psychisch gestoorde fans. Seriously, what the fuck gaat er rond in hun hoofd?


    The odds are néver in our favor.

    Bulsara schreef:
    Maar waar gaat dit centraal over? Ik heb niet veel fut om een grote lap tekst in het Engels te lezen


    Dat de Directioners andere bands/artiesten uitschelden omdat ze maar één ding zeggen over 1D, en dat ze respectloos zijn.

    ANIC schreef:
    (...)

    Dat de Directioners andere bands/artiesten uitschelden omdat ze maar één ding zeggen over 1D, en dat ze respectloos zijn.

    Niet alle Directioners.


    The odds are néver in our favor.

    Ik vind het bericht dat je hebt geschreven echt heel goed. Couldn't agree more.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben blij dat ik bij het soort Directioners hoor dat niet zo is. Ikzelf zou nooit iemand dood wensen, nooit zeggen dat zijn/haar dood verdient was of zijn eigen schuld. Serieus als Directioner schaam ik me soms voor mn eigen ´soort´. Daarom wil ik ook mijn excuses aanbieden voor wat zij allemaal gezegd hebben, ik weet dat het niks zal terugdraaien maar dit is echt te erg voor woorden.


    never give up on things that make you smile.

    ik ben ook fan:)
    maar sommige nou eigenlijk heel veel fans gaan echt te ver!
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    CyberLord schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens. Hoe the fuck kun je zulke opmerkingen maken? Ik zou zoiets echt niet in mijn hoofd halen, hoe erg ik een band ook niet mag. Dat slaat nergens op. Idioten.

    Ik vind het ook nooit ergens op slaan als ze zeggen dat Metal / dat soort muziek slecht is. Het heeft vaak heel erg goede en vooral diep gaande tekst.


    26 - 02 - '16

    Aria schreef:
    Ik ben fan, maar dit vind ik echt veel te ver gaan. Ik bemoei me niet met dat soort mensen en respecteer echt mensen hun mening. Als zij zeggen, "One Direction sucks," Prima, geen problemen mee, couldn't care less.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik blijf fan en vind het niet kunnen dat hun fans zo reageren, maar daar kunnen zij toch niks aan doen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik denk dat hierbij een groot aantal fans zich aangesproken kunnen voelen, maar realiseer dat niet alle fans zo zijn. Mijn vrienden en ik (allemaal Directioners) hebben een mening, natuurlijk, maar we beledigen nooit andere bands en fandoms. Want als je ooit fan bent geweest of ergens fan van bent, apprecieer je gewoon muziek in het algemeen. Maar inderdaad, sommige fans zijn gewoon klootzakken.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Dit is exact de reden waarom ik het soms moeilijk vind om aan andere mensen te zeggen dat ik fan ben van One Direction, gewoon omdat ik niet wil vergeleken worden met de 'gekke fans' die hier op deze aarde rondlopen. Ach, weetje, niet alleen sommige fans van One Direction zijn zo, ook van andere bekende bands/zangers/... durven wel eens serieus te overreageren, al gaan de fans van 1D soms wel echt te ver met hun opmerkingen.

    Ik ben ook fan geweest van Tokio Hotel, toen, en toen had ik hetzelfde gevoel over toegeven dat ik fan was, sommige fans zijn onvolwassen. Voor mij telt alleen de muziek en de band zelf, ik hou me niet bezig met het hele gedoe er rond..

    Het is inderdaad jammer dat fans een artiest zo kunnen verpesten (als in de meeste luisteren de muziek niet omdat ze de fans zo vervelend vinden)

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 17:04 ]


    As travars