• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP

    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL
    - De haters
    zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98

    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies

    VOL
    - De luxe-paarden
    zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH

    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!


    Samuel Lucas McClain.

    Oké, dat was awkward. Nummer 745 was- Niet te geloven dat ik deze film nog had staan. Een zucht verliet mijn mond waarna ik begon te lachen. Ik sloeg mijn handen voor mijn gezicht en ging ietwat onderuitgezakt zitten. "Niet te geloven, dat is zo genant" zei ik grijnzend. Ik keek hem even met fonkelende ogen aan terwijl een ontblote lach om mijn lippen speelde, "Nummer 745 is de film Plop en de Kabouterbaby, ik raad je aan om een ander getal te kiezen, tenzij je het getal daarvoor kiest, dan kies je voor de Smurfen, die film is echt nog geniaal, of het nummer daarachter dat is Epic Movie". Vlug ging ik door mijn lijst heen, "Of tja, noem een film, ik zal kijken of ik die heb staan".

    Andrew Cole

    Ik begin hard te lachen. 'Ach wat schattig kijkt Sammie nog plop en de kabouterbaby' zeg ik grijnzend en haal mijn schouders even op. 'Weet je wat, kies ij maar gewoon, als ik iets kies dan is het toch een kleuter film' zeg ik lachend en stop alweer de laatste frietjes in mijn mond. Ik pak mijn cola en begin daar van te drinken. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk een beetje voor me uit. Op dit moment had ik eigenlijk geen idee voor een film, ik had er de laatste tijd al zoveel gekeken.


    Samuel Lucas McClain.

    "Ja, laat mij het harde werk maar doen" zei ik grijnzend, "En ja, die film is toevallig heel-", ik dacht even na, "Heel stom, maar goed". Ik drukte uiteindelijk op de smurfen omdat die film echt nog geniaal was en startte hem op. Ik nam mijn 2e happy meal en begon daar van te eten. Ik nestelde me in de zetel maar zuchtte uiteindelijk. Dit lag echt niet goed.

    Andrew Cole

    Ik grinnik als hij de smurfen opzet en kijk naar het beeldscherm. Ik hoor hem zuchten en richt mijn blik op hem. 'Kom je niet eens gezellig doen en bij mij zitten?' vraag ik met een pruillipje en grinnik daarna. Ik kijk weer naar de film, de smurfen was ook eigenlijk wel leuk. Ik kon er tenminste om lachen. Ik zak iets onderuit en kijk even uit mijn ooghoek naar Samuel.

    [Ik ga slapen x]


    Samuel Lucas McClain.

    "Hmm, alright then" zei ik grijnzend. Ik schoof op zodat ik bij hem zat en kroop over zijn schoot heen. Hij werd een stukje van de kant weggeduwd door mijn actie wat perfect was voor mij. Ik legde mijn benen over zijn schoot en liet mijn hoofd op de zetel steunen. "Veel beter". Ik nam mijn eten terug op, met de nodige moeite, en at rustig verder.

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    Ik trap het gaspedaal nog iets harder in en kom dan tot stilstand voor de bioscoop. 'Ik hoor vanavond wel of hij echt spijt heeft. En ik heb nog drie kwartier totdat ik met hem afspreek. Trouwens. We praten wel verder in de auto. Ik sta voor de bios,' zeg ik dan door de telefoon heen en hang op. Ik trommel even met mijn vingers op het stuur en een zucht verlaat mijn mond. Ik weet niet wat ik moet verwachten van dit alles. Ik strijk even mijn jurkje goed en kijk dan of Charly al komt aangelopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik heb even een vraagje. Die gif Met I' bored, wie was dat eigenlijk? Ik wil hem graag gebruiken voor een persoontje(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    mismi schreef:
    [ehm.. Kate]
    Anna Bailey Miller
    Rafael geeft een beschrijving van de outfit die hij had uitgezocht en die ik net aanhad. Als ik het pashokje uit kom gelopen staart ook me zus me even aan met een grote grijns. "Veel en veel beter dan die slonzige kleding van je" zegt ze. "Zo erg is het nou ook weer niet!" verdedig ik mezelf. Alsof ik er in vodden bij liep hiervoor. Aan de tassen te zien die mijn zus bij zich heeft, heeft ze zelf ook wat geshopt. "Zo, ook geshopt?" vraag ik dan en ze knikt met haar hoofd. "Maar niet voor mij, voor jou alvast. Ik heb volgens mij genoeg make-up en cremepjes om een hele beauty-case te vullen en ik heb ook een paar outfits voor je, maar die houden we nog maar even als verassing" zegt ze. "Oke, tijd voor wat meer outfits, want je snapt natuurlijk wel dat vanavond ook meteen je hele klerenkast wordt vernieuwd, alles wat oud is eruit, en alles wat nieuws erin" zegt ze en loopt weg en begint dingen bij elkaar te zoeken. Ik begin ook maar een beetje rond te kijken en zie meteen een paar leuke dingen hangen die ik normaal zou kopen en dan bedenk ik me dat ik het maar beter kan laten liggen dus loop ik door. Ik loop door naar de jurkjes en begin daar tussen te kijken. Dan staat er ineens iemand naast me met zo te zien een outfit in zijn handen. Ik verwacht dat het Hayden of Rafael is, maar als ik op kijk zie ik dat het de verkoper is. "Ik weet zeker dat dit je ook goed zal staan" zegt hij dan terwijl hij de oufit omhoog houdt en wacht tot ik het aanpak, maar ik lijk bevroren. "Tenzij ik dit alles verkeerd begrepen heb.." gaat hij dan wat twijfelachtig verder. Ik schud mijn hoofd. "Nee... sorry... dankje" zeg ik dan en ik glimlach even en neem de outfit aan. Ik draai me om en loop wat versuft naar het pashokje waar ik me weer omkleed. Ik trek de outfit aan en bekijk mezelf even in de spiegel van het pashokje. Dit vond ik wel leuk, heel erg leuk eigenlijk, niet te sexy, niet te strak maar zeker vrouwelijk genoeg en ook een beetje stoer. Ik loop het pashokje weer uit en neem ondertussen de outfits mee die ik al gepast heb, die ik netjes op stoel leg. De verkoper is met een klant aan het afrekenen en als ie daarme klaar is kijkt ie even naar mij en steekt zijn duimen op.
    [my last post =) voor Rafael en Hayden]

    Memoria schreef:
    [ik heb even een vraagje. Die gif Met I' bored, wie was dat eigenlijk? Ik wil hem graag gebruiken voor een persoontje(:]


    [Jack Harries ^^ een bekende youtuber omdat hij een even schattige tweelingbroer heeft genaamd Finn Harries <333]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    mismi schreef:
    (...)[my last post =) voor Rafael en Hayden]
    Sorry! Vergeten te reageren, maar ik reageer zodra ik van de sportschool terug kom!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [reageer zo, ga naar hockey en ben over twee uur terug^.^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Jack Harries ^^ een bekende youtuber omdat hij een even schattige tweelingbroer heeft genaamd Finn Harries <333]

    [merci^^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    mismi schreef:
    (...)[my last post =) voor Rafael en Hayden]
    [of wacht]

    Rafael Greywood

    Ik keek op mijn horloge en zag dat het al kwart over zes was. De tijd ging snel zeg!
    'Uhm, guy's... I've to go, gesprek met Noralie straks', zei ik tegen hen. 'An, kun jij met Kate mee terugrijden?', vroeg ik haar en eigenlijk zonder op antwoord te wachten zei ik 'Bye' en verliet de winkel.
    Ik liep naar de parkeergarage en sprong in de roze beetle en reed weg.
    Thuis aangekomen was het al vijf over half zeven en deed ik snel even andere kleren aan.
    Een donkergroene broek en een zwart shirt met lange, opgestroopte mouwen. Ik schoot in mijn UGG's en at snel een boterhammetje.
    Ik poetste snel mijn tanden en het was al tien voor zeven.
    'Ik ga!', riep ik naar River en verliet ons appartement, gelukkig was Central Park niet meer dan vijf minuutjes lopen.
    Met een vreemd gevoel in mijn maag sloeg ik linksaf.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ga sporten, doei x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf