• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP

    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL
    - De haters
    zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98

    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies

    VOL
    - De luxe-paarden
    zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH

    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    jaimyhoi schreef:
    [That would suck. Maar gelukkig heb je Ruige Rafael (:

    Ik houd van alliteratie :Y) alleen normaal doe ik altijd bij mijn personage's depressieve;
    Lonely Leslie,
    Leftbehind Leslie,
    Alone Alice,
    Alone Alison :Y)]
    [Looool, ik haat alliteratie, ik vind dat zo verwarrend na een bepaalde tijd, lol.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ben eten en dan naar school, wish me luck x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    Mijn pizza is al snel op en ik gooi de doos ervan weg. Natuurlijk heb ik drie stukken weg gegeven aan je weet wel wie. Ze zijn gewoon eet monsters, net zoals ik. Dus kwalijk nemen kan ik het ze niet. Ik loop terug naar mijn kamer en pak er een jurkje uit. Het is een witte bovenkant met een zwart bandje onder mijn borsten. En vanaf daar lichtblauw uitvallend. Ik loop ermee naar de badkamer en doe die op slot. Ik hang het op en kleed me dan uit. Ik laat het bad vollopen en stap er dan in. Het is heerlijk warm. Ik zucht een keer zachtjes en laat het water over me heen lopen. Vandaag was een rotdag. Eerst dat weet ik veel gedoe met Hayden. Daarna jaloerse Rafael. Mijn shirtje dat doorweekt werd. En dan in de stad met Drew.


    Noralie Anderson
    Het water verwarmt gewoon heel mijn lichaam en ik lig met gesloten ogen en slaak een zacht zuchtje. Na even als ik merk dat ik in slaap dreig te vallen laat ik het bad leeglopen en stap eruit. Ik pak een grote handdoek en sla die om mijn lichaam heen. Ik begin met mijn haar droog te maken. Dadelijk doe ik het wel in model maar eerst föhnen. Als dat gedaan is trek ik het jurkje aan. Het valt mooi en ik kijk even naar mezelf in de spiegel. Perfect. Niet dat ik perfect ben, maar ik accepteer gewoon met mijn oneffenheden. Dan begin ik aan mijn haar. Ik zorg ervoor dat het een lichte slag heeft en doe het uiteindelijk over mijn linker schouder. Mijn haar zit nu ook in model. Ik ben er klaar voor om straks met Rafael te praten. Maar het duurt nog wel even voordat ik er heen moet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Blanes schreef:
    [Ik ben eten en dan naar school, wish me luck x]


    [Glückwunsch! X]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sorry dat ik er gister avond niet was, maar toen ik bijna weer thuis was van stal, ging mijn telefoon. Was de vriend van de eigenaresse van het paard die zei dat er iets was met haar en dat hij niet in de stad was, dus toen ben ik meteen omgekeerd en naar haar toe gegaan. Ze is inmiddels een hele goede vriendin geworden van mij. Kom ik daar en toen had ze zoveel pijn dat ze letterlijk over de grond kroop van de pijn, dus ik heb haar naar de 1e hulp gereden met enige haast en vervolgens ben ik daar gebleven tot bijna 2 uur. Toen moest ik weg, omdat de auto weer thuis moest zijn, omdat mijn zusje dus 's nachts naar haar stage moest. Vervolgens maar 3 uurtjes geslapen omdat ik om half 6 alweer op moest om naar school te gaan voor mijn scheikunde tentamen en toen ik weer thuis was, ben ik mijnbed weer ingedoken. En ondertussen weet ik nog steeds niet wat er nou aan de hand is/was.

    En in alle haast en stress ben ik dus ook nog met de auto tegen een pilaar aangereden tijdens het inparkeren bij de 1e hulp, terwijl zij dus met vet veel pijn naast me zat -.-'. Je hoefde maar een veertje op haar schouder te houden en ze gilde het al uit :s en dan knal ik dus tegen een pilaar aan -.-. Maar gelukkig niet zo veel schade xD.

    Maar goed, daarom heb ik dus niet eerder kunnen reageren. Nu even een reactie en dan ben ik er vanavond pas weer, want ik ga leren voor mijn projecttoets die vet groot is (duurt 3 uur lang en gaat over letterlijk ALLES wat ik deze hele periode op school heb gehad).

    Blanes schreef:
    Rafael Greywood

    Ik had al een hele outfit voor Anna bij elkaar gesprokkeld. Het waren de pumps geworden met een koningsblauw jurkje. Zwarte veren-oorbellen en gouden armbandjes en een goudkleurig kettinkje met een kruis eraan.
    'Hier, An', zei ik en drukte de kleren in haar handen en duwde haar een pashokje in.


    Anna Bailey Miller
    Rafael komt met de eerste outfit aangelopen. "Hier, An" zegt hij terwijl hij de kleren in mijn handen drukt om me vervolgens een pashokje in te duwen. Ik bekijk de kleren. De pumps die hij als eerste vast had zaten er nog bij, er zat een koningsblauw jurkje bij en als sieraden zaten er zwarte veren-oorbellen, gouden armbandjes en een goudkleurig kettinktje met een kruis eraan bij. Ik begin de kleren uit te trekken die ik nu aan heb, inclusief mijn sokken, aangezien dat geen gezicht is in pumps, dat weet ik gelukkig wel. Vervolgens begin ik de outfit aan te trekken en vraag me af hoe hij weet welke maat ik had, want het jurkje past precies. De pumps daar integen zijn wel een maatje te klein. Ik doe de ketting en de armbandjes om, maar de oorbellen even voor wat ze zijn, aangezien je die niet mag passen en wie weet bedenken ze straks iets anders en gaan die mee. Ik loop met de pumps in mijn hand het pashokje weer uit en loop naar de plek waar hij de pumps vandaan had. Ik zet deze terug en pak een maatje groter, hij had me een 38 gegeven, maar ik heb toch echt 39. Ik zet de pumps op de grond en stap erin. Vervolgens loop ik naar de jongens toe om te laten zie hoe het staat.

    [Charly zit nog Lonely bij de bios, opzoek naar iemand dienaar kan ophalen, aangezien haar auto nog op school staat, iemand die haar wil ophalen? XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Noralie ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, ik doe wel dat ze zogenaamd al Noralie's telefoonnummer heeft... ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Okay]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht en kijk even naar buiten en het leek erop dat het zo ging regenen fijn, kan niet beter. Ik scrol nog even door mijn telefoon en kom dan aan bij Noralie, kijken of die misschien zou kunnen komen, ik werd nu al bijna wanhopig. Ik druk op het knopje en zet de telefoon aan mijn oor en hoor hem overgaan en wacht tot ze opneemt, als ze dat al deed. 'Alsjeblieft neem op.' mompel ik dan wanhopig tegen mezelf en wacht af.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    Ik kijk op als ik mijn mobiel vanuit mijn kamer hoor. Ik loop de badkamer uit snel richting mijn kamer. Ik zie dan dat het Charlynn is die me belt. Ik raap mijn mobiel op en klik op opnemen. 'Hello,' zeg ik dan. 'Waar bel je voor?' Ik heb namelijk geen idee waarvoor ze zou kunnen bellen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    Ik zag hoe Anna het pashokje uit sneakte en naar de schoenenafdeling liep om daar de schoenen om te wisselen. Voor een maatje groter, of kleiner misschien? Nadat ze de schoenen aan heeft gedaan loopt ze richting Hayden en mij.
    'Wauw, An! Het staat je echt geweldig!', zei ik blij. Zie je, ik kan wel kleren uitzoeken! Stiekem was ik een beetje trots op mezelf.
    Ik zag hoe een van de verkopers richting Anna keek. Hij zou vast een jaar of negentien, twintig zijn?
    'En zie je? Het helpt nu al!', fluisterde ik in haar oor en knikte naar de verkoper.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Hoe ging je toets? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Clark
    Met een stapel kleren in mijn handen loop ik naar het pashokje waar Rafael en Anna al staan, Anna is de kleren van Rafael al aan het passen. Als ze het hokje uit loopt valt mijn mond open, ze ziet er plotseling zo anders uit. Ze is veel vrouwelijker geworden, ik zie de verkoper al naar haar gluren. Terwijl Rafael Anna complimentjes geeft laat ik mijn blik over haar lichaam gaan, ze mag er zijn.'Het staat je echt super goed, zie je dat dit een goed idee was?' ik kijk haar lachend aan, nu mag ze mijn kleren passen.
    [ben terug van school^.^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [hallow, ik zal reageren, maar ben ondertussen ook aan het leren hoor xD]

    Anna Bailey Miller
    Als ik bij ze sta valt Hayden zijn mond letterlijk open. "Wauw An! Het staat je echt geweldig!" zegt hij blij "En zie je? Het helpt nu al?" zegt Rafael terwijl hij naar de verkoper knikt. Ik glimlach even kort en richt me dan weer snel tot Rafael en Hayden, die zijn blik over mij laat glijden."Het staat je echt super goed, zie je dat dit een goed idee was?" zegt hij lachend terwijl hij me aankijkt. "Jaja, jullie hadden gelijk" zeg ik dan terwijl ik even met mijn ogen rol. "Oke, tijd voor ronde 2" zeg ik en Hayden geeft hij me zijn kleren en loop ik weer richting het pashokje. Daar loopt mijn telefoon flink te knipperen dus ik kijk wat er aan de hand is. M'n zus, die vraagt waar we zijn. Ik zeg haar dat ik al was ontvoerd en in welke winkel we zijn. Vervolgens kleed ik me om en loop ik het pashokje weer uit.