• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP

    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL
    - De haters
    zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98

    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies

    VOL
    - De luxe-paarden
    zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH

    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [Jaaa, mn toets ging beter dan ik dacht! *O* ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Gelukkig maar! ^.^ hopen dat het beter ging dan mijn Engels toets :') wel toevallig dat je ook Engels had (: heb je morgen eco en anw ? :Y)



    I'M BOORRREEDDDD! Waiting for Charlyyyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [mijn school doet niet aan toetsenweken:Y)]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 16:22 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Morgen ben ik vrij, woensdag Nederlands, donderdag Wiskunde en Aardrijkskunde, vrijdag Geschiedenis :Y)]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Wachten tot ik mn andere personage kan gebruiken]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Zo makkelijk 0.o

    Ik heb morgen eco en anw. Woensdag wiskunde (wat dan wel makkelijk is). Donderdag Bio en KCV <-- ik ga dood dan. En vrijdag geschiedenis en Duits >.>]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik haat wiskunde, ik wil geschiedenis _O_]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [mijn reactie staat onderaan de vorige pagina btw]

    [Oh, even kijkenn]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [ik ga leren voor morgen, baai(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Rafael Greywood

    'Jaja, jullie hadden gelijk', zegt ze dan. Ik zag hoe ze met haar ogen rolde.
    'Wij hebben altijd gelijk', grijnsde ik.
    'Tijd voor ronde twee', zei ze toen Hayden zijn kleren in haar handen drukte.
    Ze verdween in het pashokje en ik ging op een poef zitten.
    Na een tijdje kwam Anna's zus binnen, ik herkende haar wel.
    Ik stak mijn hand omhoog als teken dat we op deze plek waren.
    'Hey, Anna is omkleden', zei ik en wees naar het pashokje.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    Ik kijk op als ik mijn mobiel vanuit mijn kamer hoor. Ik loop de badkamer uit snel richting mijn kamer. Ik zie dan dat het Charlynn is die me belt. Ik raap mijn mobiel op en klik op opnemen. 'Hello,' zeg ik dan. 'Waar bel je voor?' Ik heb namelijk geen idee waarvoor ze zou kunnen bellen.


    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik zucht opgelucht als ik haar stem hoor. 'Hello,' hoor ik haar dan zeggen en glimlach even en ze gaat weer verder. 'Waar bel je voor?' hoor ik haar dan vragen en grijns even. 'Ik weet niet of je het weet, maar ik was dus naar de film met Drew en Samuel, maar de film was niet bepaald mijn ding en ik had geen zin om nog naast die twee te blijven zitten.' zeg ik dan en grinnik even. 'Maar goed, dat leg ik je nog wel eens uit, maar ik ben dus vanuit school met Samuel meegereden naar de stad en nu, tsja, mijn auto staat nog bij de school en,' ik zucht even en ga dan weer verder. 'Zou je me misschien kunnen ophalen? Ik weet het ik ben lastig, maar het is heel ver hier vandaan en het staat op het punt te gaan regen.' mompel ik dan en kijk weer even naar buiten en zucht en wacht op haar antwoord. Alsjeblieft Noralie!

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 16:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [doeidoei]

    Anna Bailey Miller
    Niet veel later hoor ik de stem van mijn zus. "Oke, heeft ze al veel gepast?" vraagt ze aan Rafael, die net tegen haar zei dat ik me aan het omkleden was. "Wel goed van jullie dat jullie haar eindelijk hebben over kunnen halen om EIN-DE-LIJK iets aan haar kleding en uiterlijk te doen. Ze is veelste knap om er in loshangende-niet-vrouwelijke-kleding rond te lopen" hoor ik mijn zus zeggen en ik zie al voor me hoe ze ondertussen met haar ogen rolt. Als ik klaar ben met omkleden, loop ik het pashokje weer uit om outfit nummer 2 te laten zien.

    Noralie Anderson
    Ik luister naar wat ze te zeggen heeft. En ik zucht een keertje onhoorbaar. Fijn. Eerst ben ik lekker lonely thuis. En dan wordt er nu ook nog aan me gevraagd of ik haar wil komen ophalen om haar naar school te brengen. 'Ik ben veel te goed voor deze wereld,' mompel ik dan. 'Welke bioscoop is het?' Vraag ik haar. Ik ben al opgestaan en pak dan een leren jasje dat ik over mijn jurkje aantrek en open laat hangen. Mijn voeten zitten in zwarte ballerina's. Ik kijk even naar buiten en het ziet er inderdaad niet zo stralend uit als vanmiddag. Ik pak mijn auto sleutels en loop mijn kamer uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    'Hey', zei Anna's zus [hoe heet ze?] en ze liep naar ons toe. 'Heeft ze al veel gepast? Wel goed van jullie dat jullie haar eindelijk hebben over kunnen halen om EIN-DE-LIJK iets aan haar kleding en uiterlijk te doen. Ze is veel te knap om er in loshangende-niet-vrouwelijke-kleding rond te lopen', zei ze in één adem en rolde met haar ogen.
    Goh, waar zou Anna dat toch van hebben?
    'Net heeft ze een outfit gepast bestaande uit een donkerblauw jurkje met zwarte pumps, gouden armbandjes, goudkleurig kettinkje met een kruis eraan en zwarte oorbellen en nu is ze', begon ik.
    Op dat moment schoof Anna het gordijn opzij.
    '.. Dit aan het passen', vervolgde ik mijn zin.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf