• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP

    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL
    - De haters
    zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98

    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies

    VOL
    - De luxe-paarden
    zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH

    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [Wat voor training geef je? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Atletiek :3
    Moet van school, hahaha]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lifeisajoke schreef:

    Samuel Lucas McClain.

    "Ik moet even iemand zoeken" zei ik waarna ik de Happy Meal op tafel dropte en me op mijn knieën zette. Met mijn handen had ik nog wat steun op de vloer waarna ik rondkeek. Ik kroop rond als een kat op de grond terwijl Andrew hier was. Awkward. Ik begon te grijnzen toen ik mijn kleine katje, genaamd Oreo, zag zitten en nam hem vanonder de zetel.
    "Hier zit je".


    Andrew Cole

    Ik kijk naar Samuel en grinnik, het was er echt grappig uit zo over de grond kruipen. Ik kijk even naar hem, zo merkte hij ook niet zo dat ik naar hem keek aangezien het normaal was. Ik glimlach als hij een katje onder de zetel vandaan haalt. Ik grinnik even en kijk naar het katje. 'Hoe heet die?' vraag ik met een glimlach en pak daarna mijn patat waar ik lekker van begin te eten. Ik had echt heel honger.


    Samuel Lucas McClain.

    Ik keek hem met vernauwde ogen aan. "Was jij nu net naar mijn sexy kont aan het kijken ?" vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Ik begon te grijnzen en nam plaats aan tafel waar ik het katje op mijn schoot zette.
    Even tuitte ik mijn lippen lichtjes, "Oreo" zei ik toen luchtig. Ja, ik had mijn kat vernoemd naar mijn favoriete koekje. Ik opende een box en begon grijnzend te eten.

    Andrew Cole

    'Ja had je hem maar niet zo aantrekkelijk moeten maken' zeg ik grijnzend en schud daarna lachend mijn hoofd. oops betrapt... Ik grinnik even door de naam, 'Leuke naam' zeg ik en glimlach even. Gelijk ging de reclame door mijn hoofd. Ik stak wat patatjes in mijn mond en keek een beetje om me heen. Ik pak mijn cola waar ik een paar slokken van neem. 'Ik hou van de mac' zeg ik daarna grijzend en stop weer wat patatjes in mijn mond, zo lekker.

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    Ik luister naar wat ze te zeggen heeft. En ik zucht een keertje onhoorbaar. Fijn. Eerst ben ik lekker lonely thuis. En dan wordt er nu ook nog aan me gevraagd of ik haar wil komen ophalen om haar naar school te brengen. 'Ik ben veel te goed voor deze wereld,' mompel ik dan. 'Welke bioscoop is het?' Vraag ik haar. Ik ben al opgestaan en pak dan een leren jasje dat ik over mijn jurkje aantrek en open laat hangen. Mijn voeten zitten in zwarte ballerina's. Ik kijk even naar buiten en het ziet er inderdaad niet zo stralend uit als vanmiddag. Ik pak mijn auto sleutels en loop mijn kamer uit.


    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik grinnik en leg haar uit waar het is. 'Sorry, maar ik heb geen zin om hier te blijven overnachten.' mompel ik dan, nee, een bioscoop, niet zo comfortabel. 'Maar heb je nog iets te doen vanavond, anders gaan we iets leuks doen als dank dat je me wilt ophalen.' zeg ik dan en glimlach even, maar dag ziet ze toch niet.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 21:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    Ze legt me uit waar het is en ik knik dan. Ik loop met mijn mobiel in aan mijn oor en auto sleutels in mijn hand mijn huis uit. Ik heb nog een doei geroepen door het huis. Dan stap ik mijn auto in en draai het contact aan. Ik zet mijn mobiel in de handsfree. 'Ik zou eerst gaan dineren met Rafael,' zeg ik dan. Ik rijd achteruit mijn parkeerplaats uit en dan de weg op. 'Hij vroeg me mee via een briefje in mijn locker. Als goed maker dat hij vanmiddag zo raar deed. Maar dat gaat niet door sinds hij wat gedaan heeft vanmiddag..' Ik wil hem niet zwart maken bij Charly. 'Dus nu ga ik praten met hem. Geweldig he?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik grinnik even. 'Ik was erbij dus ik weet het al, ik kan je zeggen ik was niet zo blij met hem, maar hij heeft echt spijt.' zeg ik dan en zucht oven onhoorbaar. 'Maar ik wist nog niet dat jullie zouden gaan praten, gezellig.' mompel ik dan het laatste sarcastisch en grinnik even. 'Hoe lang heb je nog tot je gesprek met Rafael?, hoe laat moet je er zijn' vraag ik dan en ga dan even staan en kijk weer door het grote raam naar buiten en het staat echt op het punt te gaan regenen, echt fijn, niet dus...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben slapen, ben moe. Good night y'all x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Sam?(A)]

    Noralie Anderson
    Ik trap het gaspedaal nog iets harder in en kom dan tot stilstand voor de bioscoop. 'Ik hoor vanavond wel of hij echt spijt heeft. En ik heb nog drie kwartier totdat ik met hem afspreek. Trouwens. We praten wel verder in de auto. Ik sta voor de bios,' zeg ik dan door de telefoon heen en hang op. Ik trommel even met mijn vingers op het stuur en een zucht verlaat mijn mond. Ik weet niet wat ik moet verwachten van dit alles. Ik strijk even mijn jurkje goed en kijk dan of Charly al komt aangelopen.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 23:14 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    [Ik was het vergeten ;p]

    Samuel Lucas McClain.

    "Tja, what can i say ?" zei ik grijnzend. Oké, eerlijk ? Misschien, héél misschien, waren mijn wangen iets meer roze dan normaal, maar dat ging ik dus echt niet laten merken. Ik keek naar het katje dat van mijn schoot sprong en naar Andrew liep. Hij gaf kopjes tegen zijn hand waardoor een 'ahw'-geluidje mijn mond verliet. "How cute" zei ik glimlachend. Ik nam mijn camera uit mijn rugzak en zette hem aan waarna ik inzoomde op Oreo die nog steeds bezig was met het schattig doen zodat hij eten kreeg.
    "Dit filmpje wordt zo raar, maar ik maak er wel iets van" lachte ik. Ik nam al mijn eten op en plofte neer in de zetel. "Oké, eens even kijken" zei ik waarna ik het grote witte scherm naar beneden liet komen en de projector aanzette. Ik nam mijn Apple erbij en sloot mijn harde schuif erop aan. "Drewieeee, kom eens een film kiezen !".

    Andrew Cole

    Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'Niks?' stel ik lachend voor. Ik glimlach als Oreo naar me toe komt en kopje tegen mijn hand geeft waardoor ik hem zachtjes aai. 'Hij is echt lief' zeg ik met een glimlach en zie hem dan zijn camera pakken. Ik begin te lachen en knik, 'Hij is inderdaad een beetje raar, het klopt niet echt bij elkaar maar ja' zeg ik lachend. Ik kijk naar Samuel en stond op. Ik liep een paar stappen zodat ik bij hem stond en leunde op de leuning. 'Hmm veel te veel keuze'mompel ik terwijl ik even kijk. Ik had echt geen idee, het waren er gewoon te veel.


    Samuel Lucas McClain.

    "Hmm, dan moeten we dit anders doen" zei ik mompelend. Hij verwachtte nu vast iets heel spectaculairs. Ik keek even opzij waardoor ik zag dat hij meekeek over mijn schouders.
    "Zeg een nummertje van 1 tot-", ik wierp een blik op mijn laptop en grinnikte, "784". Ik moest dringend eens wat films verwijderen, dan kon ik teminste weer nieuwe films downloaden ! Ik scrolde alvast door de enorm lijst naar beneden. Ik liet maar achterwege dat ik nog een harde schijf had staan met nog films op, hij zou me vast voor gek verklaren. Ik nam een nuggetje uit de doos en at die op.

    Andrew Cole

    Ik begin te lachen, 'Je hebt echt teveel films' zeg ik lachend en buig me dan wat maar naar voren. 'Doe maar...... 745' zeg ik dan grijnzend. Geen idee waarom ik dat getal koos gewoon toevallig. Ik loop naar de tafel en pak mijn patatjes waarna ik gauw een paar in mijn mond stop. Ik kijk Samuel aan en plof daarna weer neer op de bank. Ik kijk even om me heen en richt mijn blik weer op Samuel.