• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP

    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL
    - De haters
    zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98

    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies

    VOL
    - De luxe-paarden
    zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH

    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ Ik moet training geven, doeidoei ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [ehm.. Kate]
    Anna Bailey Miller
    Rafael geeft een beschrijving van de outfit die hij had uitgezocht en die ik net aanhad. Als ik het pashokje uit kom gelopen staart ook me zus me even aan met een grote grijns. "Veel en veel beter dan die slonzige kleding van je" zegt ze. "Zo erg is het nou ook weer niet!" verdedig ik mezelf. Alsof ik er in vodden bij liep hiervoor. Aan de tassen te zien die mijn zus bij zich heeft, heeft ze zelf ook wat geshopt. "Zo, ook geshopt?" vraag ik dan en ze knikt met haar hoofd. "Maar niet voor mij, voor jou alvast. Ik heb volgens mij genoeg make-up en cremepjes om een hele beauty-case te vullen en ik heb ook een paar outfits voor je, maar die houden we nog maar even als verassing" zegt ze. "Oke, tijd voor wat meer outfits, want je snapt natuurlijk wel dat vanavond ook meteen je hele klerenkast wordt vernieuwd, alles wat oud is eruit, en alles wat nieuws erin" zegt ze en loopt weg en begint dingen bij elkaar te zoeken. Ik begin ook maar een beetje rond te kijken en zie meteen een paar leuke dingen hangen die ik normaal zou kopen en dan bedenk ik me dat ik het maar beter kan laten liggen dus loop ik door. Ik loop door naar de jurkjes en begin daar tussen te kijken. Dan staat er ineens iemand naast me met zo te zien een outfit in zijn handen. Ik verwacht dat het Hayden of Rafael is, maar als ik op kijk zie ik dat het de verkoper is. "Ik weet zeker dat dit je ook goed zal staan" zegt hij dan terwijl hij de oufit omhoog houdt en wacht tot ik het aanpak, maar ik lijk bevroren. "Tenzij ik dit alles verkeerd begrepen heb.." gaat hij dan wat twijfelachtig verder. Ik schud mijn hoofd. "Nee... sorry... dankje" zeg ik dan en ik glimlach even en neem de outfit aan. Ik draai me om en loop wat versuft naar het pashokje waar ik me weer omkleed. Ik trek de outfit aan en bekijk mezelf even in de spiegel van het pashokje. Dit vond ik wel leuk, heel erg leuk eigenlijk, niet te sexy, niet te strak maar zeker vrouwelijk genoeg en ook een beetje stoer. Ik loop het pashokje weer uit en neem ondertussen de outfits mee die ik al gepast heb, die ik netjes op stoel leg. De verkoper is met een klant aan het afrekenen en als ie daarme klaar is kijkt ie even naar mij en steekt zijn duimen op.

    [ik ben er weer, moet ik nog reageren?]

    [ik ben even koken en eten, ben er straks weer]


    [Ik zoek even de reactie van Andrew xp]

    quin98 schreef:
    Andrew Cole

    'Ja dat zei ik ja' zeg ik lachend en grijns daarna. 'Nou daar heb ik dus totaal geen problemen mee' zeg ik met een glimlach. Mac was echt lekker! al helemaal als je honger hebt. Ik glimlachte even en stap dan zijn auto in. Ik grinnik even en knik. 'Als het maar een goede film is vindt ik het prima' zeg ik met een glimlach en pak dan mijn mobiel uit mijn zak. Dat weet ik, maar mijn goedmaak etentjes zijn altijd goed, en smakkelijk eten dan, ik had eigenlijk al verwacht dat je al gegeten had. stuur ik terug en stop mijn mobiel in mijn zak. Ik kijk naar Samuel en wacht tot die gaat rijden.


    [
    dit is hem]

    quin98 schreef:
    Andrew Cole

    'Ja dat zei ik ja' zeg ik lachend en grijns daarna. 'Nou daar heb ik dus totaal geen problemen mee' zeg ik met een glimlach. Mac was echt lekker! al helemaal als je honger hebt. Ik glimlachte even en stap dan zijn auto in. Ik grinnik even en knik. 'Als het maar een goede film is vindt ik het prima' zeg ik met een glimlach en pak dan mijn mobiel uit mijn zak. Dat weet ik, maar mijn goedmaak etentjes zijn altijd goed, en smakkelijk eten dan, ik had eigenlijk al verwacht dat je al gegeten had. stuur ik terug en stop mijn mobiel in mijn zak. Ik kijk naar Samuel en wacht tot die gaat rijden.


    Samuel Lucas McClain.

    Even was ik afgeleid door Andrew, om, tja, geen enkele reden. Maar toen hij zijn blik op mij richtte ontwaakte ik zeg maar. Ik begon te knikken en beet op mijn lip, "Rijden, juist ja". Ik kwam zo dom over nu. Ik draaide de sleutel om en reed vlotjes achteruit. Zo goed als direct reed ik uit de garage richting de Mac. Toen ik een plakaatje zag staan waarop de afslag voor de MacDrive stond, sloeg ik in en reed door aangezien er geen auto's stonden.
    "Heej" zei ik grijnzend. Ja, zelfs de mensen van de Mac pestte ik, "Andrew, wat moet jij hebben ? En oh my gosh, doe je broek aan" wetende dat ze alles konden horen. Ik keek hem grijnzend aan. Tja, hij moest het weten als hij mij als vriend wou.

    Andrew Cole

    Ik schiet in de lach, 'Lijkt me slim ja' zeg ik lachend. Als we bij de mac zijn grijns ik. 'Trek de jouwe dan ook is aan' zeg ik en grinnik even. 'Ow en ik wil een medium patat!'zeg ik en de vrouw herhaald het. 'nee! geen medium patat! ik wil een grote patat, wel luisteren hé' zeg ik en grijns even naar Samuel. 'Heey! heb je nou nog niet je onderbroek aan?' vraag ik hem en hou mijn lach in. 'En veder wil ik een grote cola' zeg ik dan maar even normaal en kijk naar Samuel waardoor mijn aandacht voor het bestellen eigenlijk helemaal weg is.


    Samuel Lucas McClain.

    Ik begon te lachen, "Ik wil 2 happy Meals, en een cola, een grote" zei ik netjes. Ik begon te grijnzen, "Drew, blijf van me af !" riep ik waarna ik mijn hand voor mijn mond sloeg om mijn lach in te houden. Ik reed door toen ik mocht en nam de bestelling aan.
    Ik nam het over, gaf haar het geld en reed lachend weg terwijl ik alles op Drew's schoot gooide. "Ocharme, ze heeft nu een trauma aan alle dingen die we niet hebben gedaan" zei ik grijnzend.

    Andrew Cole

    Ik begin te lachen als hij zegt dat ik van hem afblijven en daarna doorrijdt om de bestelling op te halen. Hij gooit alles op me schoot en ik kijk hem lachend aan. 'Ach die Arme meid toch' zeg ik lachend en grijns daarna even. Ik kijk verlekkerd naar het eten, ik had echt honger maar ik zal even wachten tot we bij hem thuis waren, dat at toch ook wat makkelijker. Ik zak wat onderuit en kijk naar Samuel waardoor er een grote glimlach op mijn gezicht verschijnt. Dat van net was wel gewoon geniaal.


    Samuel Lucas McClain.

    Ik parkeerde voor het oude fabrieksgebouw dat was omgetoverd naar 2 loften. Bovenverdieping en benedenverdieping waren van mij en mijn zusje. Zij zat helemaal bovenaan, omdat ze alles had moeten inrichten. Niet dat ik dat eerlijk vond, maargoed, ik had teminste een eigen loft. Het gelijkvloers was eigenlijk zo goed als niet. Ik stapte uit en liep naar de deur. "Je redt je wel, toch Andrew ?" riep ik grijnzend, toen ik me bedacht dat hij al het eten droeg. Ik opende de deur met een code en liep naar binnen. Via de lift, die ik natuurlijk openhield voor hem, gingen we naar de 1e verdieping. Ik haalde mijn sleutels uit mijn zak en deed de deur open, waarna ik mijn alarm afzette. "Home sweet home" zei ik opgelucht waarna ik naar mijn balkon liep en de deuren openzette voor wat frisse lucht. Ik vroeg me af waar mijn katje was.

    Andrew Cole

    Ik grom even lichtjes, 'Ja joh laat mij maar weer alles dragen' roep ik naar hem en grinnik even. Ik pak al het eten en loop hem achterna. In de lift prop ik een van de happy meals in zijn handen zodat ik tenminste wat minder draag. 'Zo!' zeg ik tevreden en kijk even naar Samuel. Als de lift weer opent stap ik eruit en loop achter hem aan zijn huis binnen, het was best groot al was ik het wel gewend aangezien ik zelf ook in een groot huis woonde. Ik leg het eten op de tafel en kijk even naar hem terwijl die de deuren van het balkon opent.


    Samuel Lucas McClain.

    "Ik moet even iemand zoeken" zei ik waarna ik de Happy Meal op tafel dropte en me op mijn knieën zette. Met mijn handen had ik nog wat steun op de vloer waarna ik rondkeek. Ik kroop rond als een kat op de grond terwijl Andrew hier was. Awkward. Ik begon te grijnzen toen ik mijn kleine katje, genaamd Oreo, zag zitten en nam hem vanonder de zetel.
    "Hier zit je".

    [gtst kijken daarna reageeer ik]

    [Ik ben er weeeeer]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf