• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP

    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL
    - De haters
    zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98

    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies

    VOL
    - De luxe-paarden
    zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH

    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!


    Samuel Lucas McClain.

    Ik begon te grijnzen, "He, het was dat of cupcake !" zei ik lachend. Ik keek haar even aan en begon toen te lachen. "Niet te geloven dat ze dat doen om Noralie, oké, het is een leuk meisje, maar het is echt zo ouderwets om te vechten om haar" zei ik waarna ik even met mijn ogen rolde. We liepen de straat over zonder te kijken waardoor ik het een echt wonder vond dat niemand toeterde of dat we nog leefden.
    "Oh, die winkel is zo awesome" zei ik waarna ik haar meetrok, een winkel in. Wat ? Ze hadden hier ook een vrouwenafdeling hoor !
    Denk ik.

    Andrew Cole

    'Ik heb eigenlijk nog geen idee, maar dan moet ik nog even naar de winkel' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Ik woon er vijf minuten vandaan' zeg ik lachend, 'Dus je hebt genoeg tijd' zeg ik met een glimlach en kijk eraan. Ik begin te lachen en haal mijn schouder sop, 'Toevallig' zeg ik lachend. Ik grinnik even en knik dan. 'Dat is ook weer waar en dat is ook niet leuk' mompel ik en bijt op mijn lip. 'Eigenlijk heb ik ook geen idee' zeg ik lachend.'Ik denk alleen dat het moeilijk wordt met hem aangezien ik net alleen zag dat die richting de bus liep dus dan is het hier ook een stukje vandaan en ik weet niet waar dus misshcien moeten we het maar niet doen' mompel ik en bijt even op mijn lip. 'Waar woon je eigenlijk? Want ik moet nu eigenlijk wel naar de winkel om wat extra eten te kopen, maar misschien kunnen we der dan gelijk langslopen' zeg ik met een glimlach.

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    'Oke, dan is het goed.' zeg ik dan lachend. 'Cupcake.' mompel ik dan grijnzend en schud even mijn hoofd. 'En ik weet het, hallo, ze is hier pas een dag!' zeg ik dan en lach. 'Zo ouderwets is het ook weer niet, het is best awsome.' zeg ik dan lachend en schud weer even mijn hoofd en loop mee de winkel in, zelf loop, ik word gewoon meegesleurd door Sam. Inkijken winkel rond en het is alleen maar jongens, niks meisjes. 'Euuuhh, leuk.' zeg ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Samuel Lucas McClain.

    Ik begon te lachen, "I'm sorry CUPCAKE" zei ik grijnzend, met de nadruk op het laatste woord, "Geef me 5 minuten" zei ik waarna ik de winkel rondliep, en alles nam wat ik wou. Ik begon te grijnzen toen ik de Beanies zag. Misschien had ik een kleine verslaving aan die mutsjes. Ik neem er een paar zoals een donkerrode, een grijze, een zwarte en een donkergroene. Vlug rekende ik alles af, geld genoeg dankzij le ouders, en liep terug naar Charly.
    "Kijk eens aan, 4 minuten, nieuw record" zei ik grijnzend waarna ik een wenkbrauwwiebel deed, "Ugh, ik moet daar mee stoppen, het ziet er vast belachelijk uit".

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik lach weer even en schud mij hoofd en wacht tot hij klaar is en na 4min staat hij weer voor me. Ik lach als dan een wenkbrauwwiebel doet en kijk dan in de zak en zie 4 Beanies in verschillende kleuren en grinnik en pak de donkerrode en zet hem op mijn hoofd en grijns. 'Geweldig, is het niet?' zeg ik dan lachend. 'En het is best leuk, het laat me lachen, maar ja, het ziet er inderdaad belachelijk uit.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Samuel Lucas McClain.

    Ik zette de grijze beanie op, aangezien de perfect paste bij mijn outfit. Mijn outfit bestond uit een donkergroene chino, een wit V-hals shirt en een grijze Hoodie. Ik deed mijn haren goed en haalde mijn iPhone uit mijn zak.
    "Niemand lach Samuel Lucas McClain zomaar uit !" zei ik waarna ik een vreemde lach liet horen, "Mijn wraak zal zoet zijn". Ondertussen was ik allang op de site van de cinema hier in de stad en begon te grijnzen.
    "Moet je nu toch kijken, Paranormal Activity 4 draait, nu" zei ik met een gemene grijns om mijn lippen. Ik nam haar hand vast en trok haar mee naar de cinema. Ondertussen opende ik een nieuw bericht, omdat ik het erg vond voor Drew dat hij zo werd aangepakt. Vreemd was het niet ?

    Hee, Drewie, kom je naar de cinema ? Ik en Charlynn gaan Paranormal Activity 4 kijken x

    Ik had het bericht al verstuurd toen ik me bedacht dat ik er een kusje had achter gezet. Ach ja, ik deed het bij alles en iedereen, zo vreemd was dat nog niet.

    [ik wacht even op reactie van Noralie dan reageer ik op sms :)]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:38 ]

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik liet de Beanie gewoon op, want hij zei er niks van en grijns. 'Jawel, Charlynn Cassidy Williams doet dat!' zeg ik dan lachend en doe dan ook een wenkbrauwwiebel. 'Moet ik me nu zorgen gaan maken.' vraag ik dan grijnzend als hij zegt dat zijn wraak zoet zal zijn. Als hij dan de film zegt verstrakt mijn gezicht even. 'Paranormal Activity.' vraag ik dan toch een beetje angstig. Maar voor ik weet pakt hij mijn hand vast en sleurd me mee naar de bios. Ik kijk hem aan en hij sms-t iemand en ik haal mijn schouders op, geen idee, wie of wat. Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Hoe kan je me dit aan doen.' zeg ik dan serieus. Als er iets is waar ik niet tegen kan is het horrorfilms.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sam? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Samuel Lucas McClain.

    Ik keek haar met een grijns aan en begon te knikken. "Oh jawel, maar hé, je hebt gelukt, je hebt mij nog". Ik sloeg mijn arm om haar nek heen en nam haar mee naar binnen. "En Drew komt misschien ook, dus misschien komt Noralie dan ook, alhoewel, ik weet niet of je die laatste zo leuk vindt". Ik bestelde alvast 2 kaartjes en liep naar de afdeling met eten, want ik gaf toe, tijdens de films had ik altijd enorme honger. "Goed, neem maar wat je wilt, mijn ouders betalen" zei ik grijnzend.

    [Noralie?(A)]

    [Ik start even mijn laptop op :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [oké]


    [Charlyy ? ;p]

    [xD is ineens best stil hier]