• Love you guys, more than anything. You guys are so amazing, it's undescribable. <3



    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:27 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Rhyme schreef:
    Misschien kunnen jullie mij helpen.
    Ik moet eens school-opdracht maken voor Engels, en wij gaan de engelse versie van de Tv-kantine doen
    Ik zit met een groepje ingedeeld van verschillende klassen, met mensen die ik bijna nooit zie
    Alleen ze willen dus one direction persifleren.

    Zouden jullie mij de belangrijkste dingen kunnen vertellen over One Direction?
    Als ik het hun vraag, dan komt er namelijk niet echt veel uit en ik wil wel wat over de jongens weten, wil ik mee kunnen doen in het filmpje.
    ik ben namelijk niet echt fan, al vind ik sommige nummers van hen wel leuk.
    Maar het punt is, als ik ga zoeken op internet krijg ik zoveel resultaten dat ik niet meer weet waar ik moet zoeken.
    Dus zouden jullie me wat kunnen vertellen (A)


    Niall is iemand die heel luid is. (zoals vaker wordt gezegd: Je hoort hem voordat je hem ziet) Hij houdt van eten. Heel veel eten. Zijn grote liefde is Nando's en hij is Iers (wat hem een leuk accent geeft) Niall laat enorm veel scheten, volgens verhalen, en is af en toe erg onzeker.

    Harry is een grote flirt. Heeft enorm veel relaties gehad. O.a. Taylor Swift en de weetikhethoeveeljaaroudere, Caroline Flack. Harry doet altijd dingen met zijn haar (gooit zijn hoofd voorover en woelt door zijn krullen), heeft een soort "kattenobsessie" en is beste vrienden met Louis. Ze zijn heel close samen. Louis is een soort van prettig gestoord. Hij is de drukste van allemaal, heeft een opgezette duif die hij Kevin noemt, en hij en Harry zijn heel open naar elkaar. Sommige mensen denken dat die twee een stiekeme relatie hebben, maargoed.

    Zayn wordt altijd omschreven als mysterieus en de "bad boy" maar hij heeft ook zijn zachte kanten. Ik heb eigenlijk niet echt dingen waarmee je hém echt over de top kan helpen en hem na kan doen. Ik denk dat je hem goed moet bekijken in filmpjes. Hij zegt trouwens wel altijd: Vas Happening.

    Liam is "Daddy Direction" en is de meest volwassen van de groep. Op de een of andere manier weet ik over hem ook niet echt typerende dingen te noemen op dit moment, maargoed. O, wacht. Ghehe, Liam is bang voor Lepels.


    Miep

    Erhm. Hi!
    Ik wist niet dat dit bestond, haha


    Miep

    Danku :)
    Nog meer feitjes?
    - oh wacht ik lees eroverheen.. Laat maar-
    Maar meer feitjes zijn altijd welkom :Y)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 18:50 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Donoghue schreef:
    Erhm. Hi!
    Ik wist niet dat dit bestond, haha


    Jaa haha het bestaat sinds het prille begin maar is al enkele maanden -nogal- dood
    al proberen we daar soms wel verandering in te brengen hoor! (a)

    Payneless schreef:
    (...)

    Jaa haha het bestaat sinds het prille begin maar is al enkele maanden -nogal- dood
    al proberen we daar soms wel verandering in te brengen hoor! (a)

    Yep, we doen ons best! *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Payneless schreef:
    (...)

    Jaa haha het bestaat sinds het prille begin maar is al enkele maanden -nogal- dood
    al proberen we daar soms wel verandering in te brengen hoor! (a)


    I'm willing to join. :Y)
    Ikzelf zit in het One Direction foto/gif topic, maar dat staat onder het off topic, gheheh


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    I'm willing to join. :Y)
    Ikzelf zit in het One Direction foto/gif topic, maar dat staat onder het off topic, gheheh

    Haha, dit topic ook hoor. :')
    We waren begonnen in het Celebs-subforum (toen was er nog geen apart subforum voor 1D), maar we zijn nogal snel naar Off-Topic verplaatst hahaha.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    (...)
    Haha, dit topic ook hoor. :')
    We waren begonnen in het Celebs-subforum (toen was er nog geen apart subforum voor 1D), maar we zijn nogal snel naar Off-Topic verplaatst hahaha.


    Good times, good busy times
    Hoe is het, btw?

    Payneless schreef:
    (...)

    Good times, good busy times
    Hoe is het, btw?

    Met mij gaat alles super, echt super, ik ben zo gelukkig. :3
    Hoe is 't met jou?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ok, door alle tweets en pics en de setlist kan ik eeeeeecht niet meer wachten tot 1 mei. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Met mij ook alles goed hoor
    & echt he ik tel nu echt af, ik dacht echt dat ik 2x slechte plaatsen had
    maar nu ik weet dat ze zo over het publiek zweven ben ik helemaal blij!
    Echt laat het maar komen!

    JAAA OVER EEN MAAND HEBBEN WE LONDEN AL GEHAD ;( en ben ik weer thuis.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    IK GA DIT TOPIC OMHOOG SCHOPPEN WANT IK MIS JULLIE SCHATJES.


    What's so bad about being different?

    Echt gek hoe het zo is veranderd,
    het werd hier DAGELIJKS gespamd vol 1D ^^

    Echt hé! Ik weet nog de dagen dat we gewoon drie nieuwe topics nodig hadden op een dag!


    What's so bad about being different?