• Love you guys, more than anything. You guys are so amazing, it's undescribable. <3



    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:27 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Jaaa inderdaad, echt zot !
    Was wel grappig, ging je even eten en toen je terug kwam moest je een nieuw topic gaan zoeken xd

    Hahaha ja dat klopt! Of je moest zoveel pagina's terug lezen om te kijken of je iets belangrijks gemist had


    What's so bad about being different?

    Hahaha ja en die stonden vol gespamd met foto's en gifs die je dan opsloeg op je pc :D goede tijd, goede tijd

    Ik mis die tijd zo erg!
    Ik weet ook nog dé niall topic foto die op dat moment in ieder topic gepost moest worden aw


    What's so bad about being different?


    What's so bad about being different?

    JUP PERFECTOS ! nu is dit topic compleet!

    Ja helemaal! Ik weet nog dat hij echt letterlijk in ieder topic stond haha


    What's so bad about being different?

    Haha, ik zit vooral in het One Direction foto/gif topic. Dat is ondertussen ook maar off-topic geworden, met bepaalde mensen is er echt een groep ontstaan en zitten we op tinychat. Echt zo gezellig (:


    Miep

    Zucchero schreef:
    Haha, ik zit vooral in het One Direction foto/gif topic. Dat is ondertussen ook maar off-topic geworden, met bepaalde mensen is er echt een groep ontstaan en zitten we op tinychat. Echt zo gezellig (:


    Jaaa dat hadden we twee jaar geleden ook echt, elke dag gelijk na school tiny'en voor de rest van de avond. Was heerlijk!

    Zucchero schreef:
    Haha, ik zit vooral in het One Direction foto/gif topic. Dat is ondertussen ook maar off-topic geworden, met bepaalde mensen is er echt een groep ontstaan en zitten we op tinychat. Echt zo gezellig (:


    Ja wij zaten eerst in het muziek topic maar toen zijn we naar off topic geplaats mihi


    What's so bad about being different?

    Waarom heb ik dit topic nooit eerder opgemerkt? ;o

    ALLSTARSx schreef:
    Waarom heb ik dit topic nooit eerder opgemerkt? ;o


    Ik denk omdat we al een hele lange tijd niet actief zijn geweest haha


    What's so bad about being different?

    En daar moet eigenlijk verandering in komen, vind ik!:Y)

    Chels daar ben ik het helemaal mee eens! (:


    What's so bad about being different?



    h e l p


    What's so bad about being different?