• The City Games || 86th annual Hunger Games

    24 tributen, in gevecht op leven en dood in de arena. Maar deze is compleet veranderd. Geen bos, geen woestijn, geen kale ijsvlakte. Deze spelen bevinden zich in een stad, een doodnormale stad zo als wij die tegenwoordig kennen, met huizen, winkels, ziekenhuizen, enzovoort. De gebruikelijke wapens zitten natuurlijk verwerkt in de nieuwe arena, maar je kunt ook gebruik maken van andere dingen. Slaappillen en injecties in de ziekenhuizen. Vorken en grote keukenmessen in de keukens. Zware kandelaars in de sjofele woonkamers. Misschien vind je in die ene plantenbak wel dat grote, kolossale zwaard waar je naar op zoek was. Maar er is een motto voor de nieuwe arena, die door bijna alle mentoren wordt gebruikt.
    Maak gebruik van wat je hebt.




    Regels:
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, Er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Ik leg in het eerste topic duidelijker uit wat de bedoeling is van de stad en hoe die er uit gaat zien. Dit komt ook in de (nog aan te maken) Info-story te staan.
    - +16 mag, maar bedenk wel dat een "gezellige" nacht in de arena niet kan. Zo wel, maak ik daar graag gebruik van (:
    - Maximaal 2 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Uiterlijk bekende personen mogen, ook als ze in de hungergames film mee hebben gespeeld.
    - Omdat er weer meisjes in overvloed zijn, mag je er alleen een aanmaken als je ook een jongen maakt.
    - heb je nog meer, zeg het dan.



    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Thomas Cooper || 230710
    - Emrald Ninna Fea Keaver || Overexposed

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Ayden Jonathan Witlow || Memoria
    - Harriet Rianne Bushwell || xClove

    District 3 - Technologie
    - Jackson (Jack) 'Willow' Anderson || Nyan
    - Ellayn (Ella) Silas Nuria Crampton || Xerces

    District 4 - Visserij
    - Oliver Jackson || Bloedbad
    - Julyp Maryline McCloud || Rider

    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Andrew Justin Cole || quin98
    - Fiona Laura Skies || CatnipFire

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Drew Mitchell Henderson || BlueHope
    - Roxie Louisa Jones || Scatach

    District 7 - Hout:
    - Levi Thomas Clarckson || Nyan
    - Lorena Maysilee Adams || sweetteen

    District 8 - Textiel:
    - Robin McDrown || Bloedbad
    - Mackenzie Lowlands || Bloedbad

    District 9 - Graan:
    - Yerik Lartius Webb || Treelo
    - Lila Chiara Chambers || BlueHope

    District 10 - Vee:
    - Beau Lucas Mayer || AgentP DOOD
    - Julietta Zoey Mainstreet || Bloedbad

    District 11 - Landbouw:
    - Jorn Alex Stevens || AgentP
    - Briony Flora Linnea || Kwijt

    District 12 - Steenkool:
    - Damian Layar || Bloedbad
    - Alice Green || Adlington

    Happy City Games, and may the odds be ever in your favor.


    PS: ik gooi alle tribuutnamen in een bakje en trek er dan wekelijks een uit; die sterft. Ik stuur diegene een PB. Ik doe zelf ook mee, maar denk niet dat ik mijn personage nu voor ga trekken.
    Rollentopic
    Praattopic
    Doorlezen!


    Groter.

    Dit is de stad. De blauwige lijn is de rand van de arena, en de rest loopt in die hoek zeg maar. Sionsberg is het ziekenhuis, en de rest mag je wel verzinnen. Gelieve bij elke post te zeggen in welke straat je bent.

    In de arena:
    - De meeste kranen werken niet, dus je hebt geluk als je eentje hebt die wel werkt.
    - Niet iedereen heeft evenveel geluk. Dus de ene heeft een tas en een wond, de andere heeft niks (ook geen verwondingen dus).
    - De hoorn des overvloeds is bij het woordje "Dokkum". Dit is een soort plein. Net als in de normale hungergames zijn de spullen hoe dichter bij de hoorn hoe waardevoller.
    - Het begin van de RPG is als ze bijna de arena in gaan. Als gebruikelijk hebben de Beroeps (behalve als degene dat echt niet wil) een team gevormd. Ook bij andere districten kan dit gebeurd zijn. Doe dit liever niet in het speeltopic maar in elkaars gastenboek.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 9:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rider schreef:
    Julyp Maryline McCloud - District 4

    Ik merkte dat Harriet Oliver al had geraakt met een pijl en ik wist zeker dat hij dood was. Ik moest toegeven dat het mij echt wat deed, maar ik zou geen zwakte tonen. Huilen of rouwen was niet slim in de arena. Ik was een harten brekende mannenverslinder nu, niet mijzelf.
    Mijn ogen vielen op het kots-meisje dat een steeg inrende. Ik haalde mijn schouders op en rende achter haar aan. Ze was eigenlijk nog niet eens zo heel oud, maar ik zou haar wel aanpakken, dus dacht daar maar niet aan.
    Aangekomen in de steeg zag ik dat hij doodliep, het meisje zat als een rat in de val. Ik keek even achterom, maar er was niemand achter mij aangekomen. Hartstikke veilig voor mij dus. Het meisje had alleen een stok en ik had mijn droomwapen, de drietand.
    'Je hebt wel een goede steeg gekozen,' zei ik vol leedvermaak en ik lachte zachtjes. 'Maar ja, veel meer kan je ook niet verwachten van een kotsend meisje.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Roxie Louisa Jones || district 6

    Het meisje uit district 4 id schter me aan gekomen en beledigd me nu spottend. 'oh, nou leuk voir je' zeg ik achterloos. Ik kijk even naar wat onkruit, en haal dan uit naar het meisje. De punt kleurt rood, maar ik durf niey te kijken waar ik haar heb geraakt.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Jackson "Willow' Anderson
    De jongen uit district 1 en 2 ,vonden mij maar niets.Ik ging hun nog wel laten zien wat ik kon.'Jack,' zei Harriet en ik keek haar aan.Ze had 2 zwaarden uit de stapel gehaald.Ze wilde vast dat ik hen nu liet zien wat ik kon.Ik grijnsde licht en nam 1 zwaard aan.Ze was al in aanvalpositie tegenover me gaan staan en ik deed het zelfde.'Laat maar eens wat zien.' zei ze en mijn grijns werd wat breeder.Ik wachtte nog even voor ik haar aanviel.Ze kon me even bijhouden,maar algauw had ik haar zwaard uit haar handen kunnen slaan met mijn zwaard en zette het puntje tegen haar keel.Ik kon haar nu moorden,maar ik deed het niet.Ik haalde het zwaard weer bij haar vandaan ,maar hield hem nog vast.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {sorry, soryyyy, dat is niks poste maar dat kwam nogal door privéproblemen $: maar kan ik ergens inspringen??}


    Do what people say you can't.

    Ayden Jonathan Witlow || District 2 || Hoorn
    Fronsend kijk ik naar Harriet, die twee zaarden uit de stapel pakt. Het is niet haa bete wapen, waarom doet ze zich zelf dit aan? Die jongen uit 3 pakt zijn zwaard vast en begint me uithalen. Al binnen een paar seconden heeft hij Hartiet haar zwaard te pakken en houdt hij zijn zwaard tegen haar keel. Ik grijns, hij kan haar niet vermoorden. Als hij haar vermoord, dan krijgt hij de hele troep achter zich aan, waarna hij zeker sterft. Nadat hij zijn zwaard heeft terug getrokekn klap ik zacht en langzaam in mijn handen. Ik doe een stap naar voren en knik naar hem waarna ik een zin tegen hem zeg. 'Wel, je bent niet zo slecht als ik had verwacht. Je kan er wel mee door.' Mijn blik gaat nog even over zijn lichaam, die van mij is veel gespierder dan de zijne. Ik draai me met een ruk om en loop naar de hoorn. Na een stap draai ik met mijn ogen, natuurlijk was mijn geklap sarcastisch. Hij hoort er vanaf nu bij, alleen omdat Harriet hem er zo graag bij wil. Ze krijgt toch altijd haar zin. Een natuur talent was die jongen biet, maar voor iemand uit District 3 is hij heel goed. Maar niet zo goed als ik en Thomas, naturlijk. Niemand is zo goed als ons, wij zijn hiervoor geboren. Hier voor zijn wij al die jaren getraind, hier voor leven wij. Ik loop naar de binnenkant van de hoon toe, op zoek naar een medicijnenkist. Op mijn vinger zit namelijk een hele kleine snee, die ik heb gemazkt doordat ik mij hem gesneden mes mijn mes. Toen ik die uit een lijk haalde. Ik lach hardop, wat voor mooie gedachten heb ik toch.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Harriet Rianne Bushwell
    Ik hoor gelach uit de hoorn, en zelf lach ik ook. 'Ga je de zielepoot uithangen, Ayden? Die wonden kunnen nog veel erger.' Ik loop naar hem toe en laat hem de niet al te kleine snee in mijn schouder zien. 'Die twee uit 8 dachten dat ze me konden hebben. Gelukkig hadden ze mijn verkeerde schouder.' zei ik. Ik kijk naar zijn vinger, pak hem en druk er een kusje op. 'Nou, is het nu goed?' lach ik sarcastisch. Ze hebben nog steeds hun twijfels over Jackson. Nou ja, als het echt niks werd, had hij twee keuzes: hij is te langzaam en wordt vermoord, of hij is snel genoeg en vlucht weg. Dan moet hij wel erg snel zijn, want bij de messen en de speren moeten ontwijken van mij en Ayden tegelijk is de kans op overleven erg klein. Ik rol met mijn ogen. Dat had 8 wel gemerkt. Ik wilde even op jacht, mensen moorden. Maar het capitool zou me iets aan doen als ik nu al de hele arena over hoop zou halen. Dus ik haalde diep adem en beet op mijn lip.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    AgentP schreef:
    {sorry, soryyyy, dat is niks poste maar dat kwam nogal door privéproblemen $: maar kan ik ergens inspringen??}


    [Je kunt doen alsof je weggerend bent . ;P]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik ga TV kijken, baai baai^^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jackson 'Willow' Anderson
    Ik hoorde zacht geklap,maar ik wist wel dat hij het niet echt meende.De jongen van district 2 die volgens mij Ayden heette deed een stap naar voren en knikte naar me.'Wel, je bent niet zo slecht als ik had verwacht. Je kan er wel mee door.' zei hij en liet zijn blik over me glijden.Ik haatte het als mensen dat deden.Ik was mischien niet zo sterk als hun,maar ik was wel ergens beter in dan hen,wat weet ik zelf nog niet.Daarna ging hij naar de hoorn.Fijn dat hij maar weg bleef.Niet veel later hoorde ik gelach,wat een aansteller.Harriet lachte ook mee.Ik vroeg me wel af waarom hij zat te lachen ,dus ging ik ook eens kijken.Het eerste dat me opviel was de ehbo kist.Ik had die nu echt nodig,want mijn wonde brande echt vreselijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julyp Maryline McCloud - District 4

    Ik fronste mijn wenkbrauwen even op haar weerwoord. Naar mijn mening was het een vreemde reactie, maar wie was ik om dat te bepalen. Ze keek wat in het rond, niet echt naar iets interessants en haalde toen naar mij uit met de vechtstok, die ze in haar hand had. Ik ontweek express niet en voelde hem met een harde klap tegen mijn schouder slaan.
    Ik kwam in beweging op het moment dat ze naar de punt van de stok keek. Er was bloed van mijn kleren op gekomen. Van welke tribuut het was, geen idee. Een andere tribuut had hem of haar in ieder geval iets te dicht in mijn buurt afgeslacht.
    Met twee soepele bewegingen liet ik de punten van mijn drietand haar been en kont openhalen. Ik weer de stok af met mijn arm en duw haar tegen de muur, de drietand op haar keel gericht. Mijn blauwe ogen onderzochten haar heel even. Ze was jonger dan ik en kwam zeker niet uit één van de rijkste districten. Een golf van medelijden overspoelde mij, maar ik verslapte geen seconde.
    'Ga nu, voor ik mij bedenk en deze alsnog door je strot steek,' siste ik en ik duwde haar in de richting van de weg waaraan de steeg lag, mijn drietand nog steeds op haar gericht.

    (Aangezien een vechtstok iemand moeilijk met een simpele klap kan verwonden, tenzij je een neus breekt of zo, heb ik het zo maar opgelost. En aangezien het een beetje vreemd zou zijn als een tribuut zomaar ontsnapt aan een beroeps, heb ik dat zo opgelost)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 11:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik ga zo even reageren, sorry voor het lange wachten maar ik had het druk & had ook ene begrafenis.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Treelo schreef:
    (...)

    [YAY. Sorry dat ik nog niet heb gereageerd, ik ben van plan om wiskunde niet te verpesten :'D]

    Yerik Webb - 9 - De dijk

    Ik ben net bezig om een spinnetje met een in het huis gevonden stofdoek dood te drukken, als ik gerommel bij de deur hoor. Ik slik even, dit betekent weinig goeds. Waarschijnlijk een tribuut die de deur probeert te openen. Kan hij of zij niet gewoon een ander huis kiezen? Er zijn genoeg huizen die wel een deur hebben die niet op slot zit.
    Ik zucht even en besef dat ik echt gevangen zit. Bluffen of me gedeisd houden? Ik aarzel. Zou ik de tribuut af proberen te schrikken door te zeggen dat ik gewapend ben en ik geen zin heb om medelijden te tonen? Als ik me gedeisd houd, word ik waarschijnlijk toch wel gevonden. Ik mompel wat, gooi de stofdoek weg en loop de gang door, op zoek naar iets waar ik hard mee tegen de muur aan kan tikken. Het lijkt me alleen niet zo waarschijnlijk dat ze in een huis grote takken of stokken hebben gelegd. Ik zucht en besluit me toch maar stil te houden terwijl ik ondertussen wanhopig zoek naar iets bruikbaars.


    Lila Chiara Chambers || District 9 || De dijk
    Ik hoorde wat aan de andere kant vande deur. Voetstappen. Ik schrok waardoor het klipje onder mijn nagel schoof. Ik vloekte binnenmonds en duwde de deur een stukje open. Ik wachtte met naar binnen gaan.Ik hield mijn mes stevig vast en ging om het hoekje staan. Ik ademde diep in en uit. Mijn hart klopte in mijn keel en het voelde alsof ik elk moment flauw kon vallen. Ik haalde mijnhandover mijn gezicht en sloot mijn ogen. Heel even luisterde ik alleen maar, zoals ik dat thuis ook vaak deed, of gedaan had. Ik had geen idee wat me te wachten zou staan, maaar ergens kon het mij ook niet schelen. Wat het ook was, ik zou het proberen te verslaan. Ik draaide mij om en ging in de deuropening staan. Ik keek snel de kamer rond en alles wat ik zag was een oud huis en Yerik. Ik liet het me langzaam zakken.
    "Oh my je leeft nog." Zei ik met een klein glimlachje


    We've lived in the shadows for far too long.

    CatnipFire schreef:
    Fiona Laura Skies || District 5 || Huis aan de Hoge Pol

    Ik keek eens goed naar de plant. Ik kende hem niet van de plaatjes van medische planten in het boekje van mijn moeder. Toen ik hem van dichtbij bekeek, rook het steeds meer. Wat een walgelijke geur eigenlijk. Niet zomaar eten. Hoe dichterbij ik kwam, hoe meer bedorven het rook.
    "Zou er vocht in zitten?" ik werd opgewonden. "Misschien kunnen we er water uit halen! Daar ben jij toch goed in?" Stiekem hoopte ik ook dat ik daarmee mijn wond wat schoon kon maken. De pijn werd ondraaglijk.
    Ik keek Maysilee aan. Wat als die plant vlees at? Ik had wel eens gehoord van vleesetende planten. Ach ja, daar zou ik vanzelf achterkomen als Maysilee water zou proberen af te tappen. Ik schrok van mezelf. Hoe kon ik zoiets denken? Was ik altijd al zo? Of kwam het door de druk van de spelen?
    Ik nam me voor om niet meer aan het doden van Maysilee te denken. Ik was nu bondgenoten met haar. Punt. Hoe we elkaar uiteindelijk zouden moeten vermoorden, daar kwamen we nog wel achter.
    "Maar áls je het gaat proberen, doe voorzichtig hoor! Ik heb geen zin in.." Oh. dat bedacht ik me nu opeens. Hoe zouden de Hovercrafts hier in huis komen?
    En wacht even. "Kom trouwens niet te dicht bij het raam. Of doe de gordijnen dicht. Straks zien de andere tributen ons hierbinnen."


    Lorena Maysilee Adams || district 7 || huis aan de Hoge Pol

    "ik weet zeker dat er vocht in de plant zit, want in elke plant zit vocht maar ik durf de plant niet aan te raken want ik ben bang dat hij vlees eet" van vleesetende planten wist ik het meeste omdat ik dat erg stoer vond als je dat in je huis had, en mijn broer had zo'n plant als huisdier, maar deze had ik nog nooit gezien. ik deed de gordijnen dicht en liep naar een binnendeur, ik haalde er met m'n bijl een stukje van af en liep weer naar de plant en zei tegen Fiona: "misschien moeten we de plant een naam geven maar ik denk dat het capitool dat al gedaan heeft" ik pak het stukje deur, wat nu een plank was, en duwde tegen de steel, er gebeurde niks daarna duwde ik hem tegen de bloem, tenminste wat ik dacht dat een bloem was, en de plant kwam in actie, het was net op wou hij de plank opeten. hij begon opeens richting ons te komen, er kwam een klein gilletje uit mijn mond waarna ik mijn handen voor mijn mond sloeg en mijn bijl liet vallen. ik pakte hem snel weer op en hakte de eerste kop van de plant af.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    sweetteen schreef:
    (...)

    Lorena Maysilee Adams || district 7 || huis aan de Hoge Pol

    "ik weet zeker dat er vocht in de plant zit, want in elke plant zit vocht maar ik durf de plant niet aan te raken want ik ben bang dat hij vlees eet" van vleesetende planten wist ik het meeste omdat ik dat erg stoer vond als je dat in je huis had, en mijn broer had zo'n plant als huisdier, maar deze had ik nog nooit gezien. ik deed de gordijnen dicht en liep naar een binnendeur, ik haalde er met m'n bijl een stukje van af en liep weer naar de plant en zei tegen Fiona: "misschien moeten we de plant een naam geven maar ik denk dat het capitool dat al gedaan heeft" ik pak het stukje deur, wat nu een plank was, en duwde tegen de steel, er gebeurde niks daarna duwde ik hem tegen de bloem, tenminste wat ik dacht dat een bloem was, en de plant kwam in actie, het was net op wou hij de plank opeten. hij begon opeens richting ons te komen, er kwam een klein gilletje uit mijn mond waarna ik mijn handen voor mijn mond sloeg en mijn bijl liet vallen. ik pakte hem snel weer op en hakte de eerste kop van de plant af.


    [Het kan niet dat ze ooit vleesetende planten heeft gezien, aangezien het een creatie van het capitool is. Die vind je niet in de districten]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [Het kan niet dat ze ooit vleesetende planten heeft gezien, aangezien het een creatie van het capitool is. Die vind je niet in de districten]


    { er bestaan ook insect etende planten, en insecten zijn ook vlees {volgens mij, of ik ben echt onnozel}}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet