• The City Games || 86th annual Hunger Games

    24 tributen, in gevecht op leven en dood in de arena. Maar deze is compleet veranderd. Geen bos, geen woestijn, geen kale ijsvlakte. Deze spelen bevinden zich in een stad, een doodnormale stad zo als wij die tegenwoordig kennen, met huizen, winkels, ziekenhuizen, enzovoort. De gebruikelijke wapens zitten natuurlijk verwerkt in de nieuwe arena, maar je kunt ook gebruik maken van andere dingen. Slaappillen en injecties in de ziekenhuizen. Vorken en grote keukenmessen in de keukens. Zware kandelaars in de sjofele woonkamers. Misschien vind je in die ene plantenbak wel dat grote, kolossale zwaard waar je naar op zoek was. Maar er is een motto voor de nieuwe arena, die door bijna alle mentoren wordt gebruikt.
    Maak gebruik van wat je hebt.




    Regels:
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, Er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Ik leg in het eerste topic duidelijker uit wat de bedoeling is van de stad en hoe die er uit gaat zien. Dit komt ook in de (nog aan te maken) Info-story te staan.
    - +16 mag, maar bedenk wel dat een "gezellige" nacht in de arena niet kan. Zo wel, maak ik daar graag gebruik van (:
    - Maximaal 2 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Uiterlijk bekende personen mogen, ook als ze in de hungergames film mee hebben gespeeld.
    - Omdat er weer meisjes in overvloed zijn, mag je er alleen een aanmaken als je ook een jongen maakt.
    - heb je nog meer, zeg het dan.



    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Thomas Cooper || 230710
    - Emrald Ninna Fea Keaver || Overexposed

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Ayden Jonathan Witlow || Memoria
    - Harriet Rianne Bushwell || xClove

    District 3 - Technologie
    - Jackson (Jack) 'Willow' Anderson || Nyan
    - Ellayn (Ella) Silas Nuria Crampton || Xerces

    District 4 - Visserij
    - Oliver Jackson || Bloedbad
    - Julyp Maryline McCloud || Rider

    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Andrew Justin Cole || quin98
    - Fiona Laura Skies || CatnipFire

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Drew Mitchell Henderson || BlueHope
    - Roxie Louisa Jones || Scatach

    District 7 - Hout:
    - Levi Thomas Clarckson || Nyan
    - Lorena Maysilee Adams || sweetteen

    District 8 - Textiel:
    - Robin McDrown || Bloedbad
    - Mackenzie Lowlands || Bloedbad

    District 9 - Graan:
    - Yerik Lartius Webb || Treelo
    - Lila Chiara Chambers || BlueHope

    District 10 - Vee:
    - Beau Lucas Mayer || AgentP DOOD
    - Julietta Zoey Mainstreet || Bloedbad

    District 11 - Landbouw:
    - Jorn Alex Stevens || AgentP
    - Briony Flora Linnea || Kwijt

    District 12 - Steenkool:
    - Damian Layar || Bloedbad
    - Alice Green || Adlington

    Happy City Games, and may the odds be ever in your favor.


    PS: ik gooi alle tribuutnamen in een bakje en trek er dan wekelijks een uit; die sterft. Ik stuur diegene een PB. Ik doe zelf ook mee, maar denk niet dat ik mijn personage nu voor ga trekken.
    Rollentopic
    Praattopic
    Doorlezen!


    Groter.

    Dit is de stad. De blauwige lijn is de rand van de arena, en de rest loopt in die hoek zeg maar. Sionsberg is het ziekenhuis, en de rest mag je wel verzinnen. Gelieve bij elke post te zeggen in welke straat je bent.

    In de arena:
    - De meeste kranen werken niet, dus je hebt geluk als je eentje hebt die wel werkt.
    - Niet iedereen heeft evenveel geluk. Dus de ene heeft een tas en een wond, de andere heeft niks (ook geen verwondingen dus).
    - De hoorn des overvloeds is bij het woordje "Dokkum". Dit is een soort plein. Net als in de normale hungergames zijn de spullen hoe dichter bij de hoorn hoe waardevoller.
    - Het begin van de RPG is als ze bijna de arena in gaan. Als gebruikelijk hebben de Beroeps (behalve als degene dat echt niet wil) een team gevormd. Ook bij andere districten kan dit gebeurd zijn. Doe dit liever niet in het speeltopic maar in elkaars gastenboek.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 9:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {mijn late topics, waar is iedereen eigenlijk en wat kan ik met Beau of Jorn doen??}


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    {mijn late topics, waar is iedereen eigenlijk en wat kan ik met Beau of Jorn doen??}


    [Het gevecht bij de hoorn is net begonnen en er zijn al een aantal moorden (bloedbad-mensen) ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Levi 'Thomas'Anderson
    'Oké dat is dan ook weer geregeld'zei hij en glimlachte licht waarna hij op zijn lip beet.Oké ik had nu een wapentje.Veel beter nu. En ik had een packt gesloten ,dat was ook al veel.'Zo nu kan je je nog een klein beetje beschermen' zei hij dan en ik glimlachte lichtjes."Dankje."zei ik gemeend.Hij ging tegen de muur leunen en ik keek even om me heen.'Dus ga je hier blijven en wachten op een andere tribuut of gaan we veder?' vroeg hij dan en ik richte mijn aandacht weer op hem."Ik weet denk ik wel een verstop plek."mompelde ik

    (Mag je ,je ook verstoppen in het riool?)

    Jackson 'Willow' Anderson
    'Ik wil alleen je bondgenootschap. De andere beroeps zeiden dat het niks was, maar ik hou je al een tijdje in de gaten. Je blinkt uit in zwaardvechten, zag ik. Misschien een mooi zwaard van de stapel?' zei ze en glimlachte liefje.Ik snuifde even en probeerde mijn ademhaling weer normaal te krijgen.Best wel verassend een beroeps ,die mij erbij wil hebben.Haar hoofd ging schuin,ze wachtte vast op een antwoord.Als ik ging vragen wat er gebeurde als ik het niet deed ,wiste ik het antwoord zowiezo al.Ik moest me wel bij hen voegen om te overleven. Ik vertrouwde hen ook voor geen haar.Maar als ik me bij hen voeg,zal er automatish sponsors zijn die me zullen helpen voor de wond en ook van de andere beroeps."Wel,wat een groot compliment van een beroeps."grijnsde ik eerst."Ik zou het fantastish vinden ,me bij jullie te voegen."zei ik dan.Mischien wat geacteerd ,maar ik was mijn leven nog niet beu.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew Cole
    'Geen dank' zeg ik met een glimlach, ik moest mijn bondgenoot wel een klein beetje helpen toch. ' Ik weet denk ik wel een verstop plek' mompelt hij en kijk hem afwachtend aan. 'Nou vertel wat had je in gedachten?' vraag ik grijnzend en kijk weer even om me heen. Een tijdje verstoppen leek me slim, tot de volgende dag misschien. of wat minder lang. Tenminste tot het bloedbad was geweest, aan het begin werden altijd de meeste vermoord en ik was daar liever geen deel van. Ik vroeg me eigenlijk wel af hoeveel tributen er al gestorven waren. Ach dat zou ik nog wel merken. Het belangrijkste was nu dat ik zelf gewoon bleef leven, daar moest ik me op concentreren.

    Levi 'Thomas' Anderson
    'Geen dank' zei hij met een glimlachje.Hij keek me daarna afwachtend aan'Nou vertel wat had je in gedachten?'vroeg hij grijnzend en ik kijk eerst even heen en weer."Dit is een stad toch,hier moeten was wel riolen zitten."zeg ik dan zacht.Ik had er nog niet op geled of er riool putten waren,maar we konden een vlug zoeken niet?Ik ging even met een hand door mijn haar."Daar even blijven tot het ergste over is."zeg ik er dan na.Ik hoorde weer een schot.weer iemand die gesneuveld is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Waar kan ik inspringen met m'n beroeps Thomas? De andere, Alice, ga ik zo nog proberen te doen.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    (Wel je kan altijd Drew of Lila aanvallen... Die moeten hun verwonding nog oplopen)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alice Green - District 12 - De Remise

    Nadat de glazen buis naar boven gestegen was en we mochten gaan, was ik als een gek van de Hoorn weggerend. Ik had geen idee waarheen, maar ik moest nu niet in het gevecht daar terechtkomen, dat wist ik zeker. Misschien dat ik later, als ik de weg al zou vinden, terug zou gaan naar de Hoorn om een wapen te pakken te krijgen, maar voorlopig was het er nog te gevaarlijk. Ik liep aan een ranzendsnel tempo door de straten, waarvan ik niet eens de naam wist en kwam uiteindelijk in een kleine straat met maar een paar huizen terecht. Ik besloot me hier voorlopig schuil te houden, tot ik iets van eten of drinken gevonden had. Op het einde van de straat zag ik een petieterig klein huisje, dat zo te zien leeg stond. Ik liep erheen en merkte tot m'n opluchting dat er inderdaad geen leven te bespeuren was. Ik was toch voorzichtig toen ik de verroeste deur openduwde, je wist immers nooit wat de spelmakers hier allemaal konden voorzien hebben. Een opgeluchte zucht verliet m'n mond toen ik in een lege woonkamer stond. Leeg, want er was dus echt helemaal niets. Ik besloot het kleine huisje verder te verkennen en liep zo stil als ik kon de trap op.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BlueHope schreef:
    (Wel je kan altijd Drew of Lila aanvallen... Die moeten hun verwonding nog oplopen)


    [Okay, zal dan wel voor morgen zijn, want m'n laptop is ver plat. xd ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    {mijn topic, beetje laat:$}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Harriet Rianne Bushwell
    Een gevaarlijke schittering kwam in mijn ogen. Zijn gezicht was staalhard, maar aan zijn ogen kon ik zien dat het niet compleet de waarheid was. Maar het was of dit, of dood, dus de keuze was waarschijnlijk niet al te moeilijk. 'En ik hoop dat je weet wat er gebeurt als je vervelend wordt.' zei ik op een zoete toon. In een snelle beweging pakte ik de boog en een pijl van mijn rug, spande hem aan en schoot zo dat de pijl trillend naast zijn hoofd in de muur kwam. Dit had misschien vijf seconden geduurd. Ik liep naar hem toe en trok met kracht de pijl uit de muur. Ik bleef hem aankijken. 'Hier.' ik haalde één van de grotere messen uit mijn riem en gaf die aan hem. 'Daar heb je momenteel iets meer aan. Ga je mee?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Zozo, is Harriet geen echte beroeps en gaat ze er stiekem vandoor(;]

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 17:12 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    || Waar zijn de beroeps, dan kan Emrald daar naar toe (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [de hoorn^^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    [Zozo, is Harriet geen echte beroeps en gaat ze er stiekem vandoor(;]


    (zo lijkt het misschien, maar ze stalkte Jackson omdat ze hem bij de beroeps wilde hebben en er van overtuigd is dat de rest de stapel wel pakt. Als hij reageert gaan ze terug naar de hoorn. Ze was heel lief hoor: bij de beroeps of sterf ;P)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.