• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 14:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    En alweer zal ik de enige zijn die oud word denk ik zachtjes want het gezicht dat ik aanraak blijft zo jong en de kinderen zullen ouder worden maar op een gegeven moment stoppen volgens mij. Ik druk een kusje op zijn mond, een op zijn wang, een op zijn kin, een op zijn oor, ..


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik bleef haar gewoon met mijn ogen volgen, terwijl ze bezig was, maar kon een geschrokken geluidje niet tegenhouden, toen ik haar lippen tegen mijn oor voelde.
    Ik werd een tikkeltje rood van schaamte en keek haar een beetje vermanend aan, maar met wat plezier in mijn ogen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik heb een zus, ik probeer me haar voor te stellen maar dan zegt hij dat het mijn tweeling zus is dus denk ik automatisch dat ze precies hetzelfde eruit ziet zoals ik. Hij wil me uitleggen waarom maar dat het een slechte herinnering is. Ik bijt even op mijn lip en ik geef nog niet gelijk antwoord. Hij streelt dan even over mijn wang en ik kijk hem nog aan. Maar dan staat hij recht. 'Ja ik vind het vreemd,' geef ik dan eerlijk toe. 'Maar je hoeft niet op een stoel te gaan zitten.' En ik pak zijn hand en doe hem weer zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lach zachtjes en kijk hem weer aan. 'Hm..' grinnik ik zachtjes. 'Nog steeds je zwakke plek?' zeg ik en kijk hem weer aan. 'Als ik te zwaar ben moet je het zeggen he?' vraag ik nu bezorgt. Ik moet dringend gaan lopen, ik ben veel te dik nu. Nochtans heb ik niet veel gegeten tijdens de zwangerschap en nu nog steeds niet echt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik lach zachtjes en kijk haar aan. 'Ik zal proberen je niet aan te raken.' zeg ik en denk na. Ik pak de handboeien uit het nachtkastje klik ze vast aan mijn polsen en geef Les het sleuteltje. 'Nu kan ik je niet aanraken.' zeg ik iets vrolijk glimlachend. Ik kijk haar weer aan. 'Wil je iets weten over jezelf? Of anderen?' zeg ik met een glimlachje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ja, nog steeds verboden terrein." verbeterde ik haar met een glimlach en schudde dan mijn hoofd. "Nee, je bent niet te zwaar. Het voelt eerder alsof er een veertje op me licht." glimlachte ik er weer naar haar. "Hoe zou je erbij komen dat jij te zwaar bent?"

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik zwijg. Ik probeer een ander onderwerp te vinden. Hm ze zeggen dat dwaze dingen zeggen heel afleidend werkt. 'Wist je dat een citroen geel is?' zeg ik hem met een lachje. 'En de bladeren van een boom groen? En een spoons soms een rechthoek is? En er in een ei een kuikentje zit? En de ooievaar kindjes brengt?' zeg ik verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pakt ineens vanuit een lade handboeien en ik trek een wenkbrauw op. Ik zit met mijn rug tegen de muur en zie hoe Jake ze bij zichzelf omdat en mij dan het sleuteltje geeft. 'Hoe kom je aan die handboeien?' Vraag ik dan nieuwsgierig. En ik kijk hem aan. 'En ik wil meer over... Weten hoe we elkaar hebben leren kennen. '


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik zwijg. Ik probeer een ander onderwerp te vinden. Hm ze zeggen dat dwaze dingen zeggen heel afleidend werkt. 'Wist je dat een citroen geel is?' zeg ik hem met een lachje. 'En de bladeren van een boom groen? En een spoons soms een rechthoek is? En er in een ei een kuikentje zit? En de ooievaar kindjes brengt?' zeg ik verder.

    Axton
    Ik trok mijn wenkbrauwen naar haar op, maar grijnsde toen.
    "En dat jij het mooiste meisje op de wereld bent?" glimlachte ik. Hmm, heel subtiel veranderen van onderwerp, Alexi, ik hou je in de gaten...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik denk even na om alles juist te zeggen. 'Alexi, Axton, Vans en iik waren van plan om naar een club te gaan. Toen kwam jij toevallig op school toe. Je kende Axton en Vanessa van vroeger. Jij besloot mee te gaan en jij en Vans waren aan het ruziemaken van wie ik het ezeltje ben.' Ik lach even zachtjes. 'In de club hebben we gedanst en ja... ik ben verliefd op je geworden. Normaal zou ik al na 1 dans een slachtoffer gezocht hebben en jij jouw één maar dat deden we niet. We bleven bij elkaar. De dag daarna zijn we samen naar de stad gegaan. We hebben toneel gespeeld in het park, eigenlijk gewoon gek gedaan.' vertel ik.

    Alexi
    Ik kijk weg. Niet waar... denk ik maar doe alsof er niet aan de hand is. 'En dat jij het allerliefste beste vriendje en vader ooit bent?' zeg ik maar kijk hem niet aan. Een beetje naast hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek haar onderzoekend aan.
    "Je gelooft me niet." mompelde ik zacht. "Waarom geloof je me niet? Je bent prachtig, geweldig, het beste wat me ooit is overkomen,... Het is niet moeilijk te aanvaarden."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik ontwijk zijn vraag. 'Wie zegt dat ik je niet geloof?' vraag ik net als hem zachtjes. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder zodat ik hem niet aan hoef te kijken. 'Ik zette gewoon de vragenreeks verder.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Vergeten
    Ik luister aandachtig naar Jake en probeer alles te herinneren. Maar hoe meer ik mijn best doe hoe leger het lijkt te zijn in mijn hoofd. 'Dus het was eigenlijk zowat liefde op het eerste zicht?' Vraag ik hem dan en kijk naar hem. 'En dan mag ik de rest allemaal vergeten zijn, dat betekent niet dat ik nu ook gelijk weer alles vergeet. Hoe kom je aan die handboeien?' Het is voor zover ik weet niet alleszins normaal in een slaapkamer. 'En doen we dat wel vaker? Gek doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'De laatste tijd niet echt maar normaal wel, klifduiken hebben we gedaan in Bretange en ik heb je daar ook leren surfen trouwens.' zeg ik en kijk beschaamt weg als ik haar volgende vraag beantwoord. 'En die handboeien... nou we hadden een discussie, jij zei dat ik niet dominant kan zijn tijdens de seks en daarom jouw het liet doen en je zei dat je me niet zou durven vastbinden of zoiets en ik heb je dan aan het bed op school vastgemaakt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'