• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 14:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stap ook onder de douche en kijk haar aan, terwijl ik het water over mee heen liet stromen. Mijn blik stond liefdevol en mijn glimlach teder. Ik hield van haar, zij was mijn alles.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [What wroonggg? ):]

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik rustig moet doen, dat het me niets helpt om me druk te maken. En hij blijft achter me aan lopen. Ik ga sneller lopen, 'Ga weg,' zeg ik dan. 'Ga ga ga weg!' Ik begin ongerust ervan te worden. 'En waarom zou je me niets aandoen? Je hebt het blijkbaar al eerder gedaan.' Ik probeer afstand tussen ons te creeëren.


    Nick
    Ik zucht en gebruik mijn demonentempo om voor haar te staan zodat ze wel afgeremt word en eigelijk geen kant op kan,
    'Leslie, ik zou je nooit iets aandoen. Er zijn dingen gebeurt die we al een hele tijd geleden achter ons gelaten. En als jij je het je weer herinnerd ben ik hier al weer weg en leef jij weer lang en gelukkig met Jake. Zo zit het nou eenmaal, maar je moet me geloven als ik zeg dat ik je niets aan zal doen, en als ik dat wel zou doen zou Jake je nooit alleen laten met me.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik voel dat Axton naar me kijkt en kijk op. Ik ga wat dichter tegen hem staan, ik kan er later wel over na denken. Ik kijk bezorgt naar zijn polsen nu. 'Ik heb je toch geen pijn gedaan daarnet he? Met die koorden?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aeras schreef:
    Chará Rosella.

    'Als vannacht telt als lang dan ja.' zeg ik dan en grinnik. 'Dus tja, het spijt me maar voor een rondleiding zou je niet bij mij kunnen aankloppen.' Ik moest het toegeven, een mooie glimlach dat had deze jongen zeker.
    'Maar het enige dat ik weet is dat ik een kamer heb, een rooster en morgen mijn lessen beginnen.' zei ik nonchalant en mijn schouders haalde ik op.


    Matt
    'Hmm.. Langer als mij' Zeg ik met een grijns, 'Jammer, ik was net opzoek naar iemand waarbij ik wel langs kon om een rondleiding'
    'Dat is in iedergeval iets, ik heb ook een kamer.. Al betwijfel ik of ik die zometeen heel gemakkelijk kan vinden' zeg ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ineens staat hij voor me waarvan ik schrik. Ik zet langzaam een paar stappen achteruit zonder mijn blik van hem los te laten.
    'H-hoe deed je dat?' vraag ik dan, verward door de snelheid. 'En je liegt als je zegt dat je me nooit iets aan zou doen. Want dat heb je al gedaan.'
    Hij zou nooit meer moeten zeggen wil hij de waarheid kunnen spreken. Ik lik even als hij zegt dat als hij wel iets zou doen Jake me niet alleen met hem zou laten. 'Ik kan toch ook niet zomaar alles aannemen van Jake?' zeg ik dan zacht. 'Ik ken hem niet. Ik ken mezelf niet. Ik weet niet wat wel en niet waar is van wat me verteld wordt. Misschien dat ik me wel helemaal nooit meer iets herinner. Helemaal nooit.' Dat is mogelijk. Ik slik een keer en tranen verschijnen in mijn ogen. 'Ik weet zelfs mijn eigen naam niet. Als die Jake had gezegd dat ik Celeste geheten zou hebben had ik het ook geloofd. Ik weet niet wat ik moet voelen, denken, herinneren.' De tranen beginnen over mijn wangen te lopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chará Rosella.

    'Hmmm, ik kan altijd als gids spelen?' zeg ik dan zoetjes en lach zachtjes. 'Wat altijd als een ramp kan uitpakken maar ook als een leuk avontuur. Dat is gegarandeerd.' zei ik en zette een stemmetje op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    "Nee, hoor. Wees gerust, ik kan tegen een stootje." glimlachte ik, maar keek toen voor de zekerheid naar mijn polsen. Nee, niets.
    "Maar vond jij het niet stom?" vroeg ik dan onzeker. "Als je het niet leuk vond..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik rol met mijn ogen. 'Ik vond het wel leuk Ax.' zeg ik om en kus hem weer zachtjes. 'Ik vond het wel eens leuk om te touwtjes in handen te hebben.' grinnik ik en leun iets tegen hem aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte zacht.
    "Letterlijk." fluisterde ik en sloot mijn ogen, terwijl ik genoot van het water en haar aanwezigheid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik hoor gehuil en zucht. Ik kus Axton zachtjes en sta dan onder de douche vandaan. Ik droog me snel af en sla een handdoek rond me heen. Ik zie dat Mayra en Tyler beiden weer wakker zijn. 'Dorst?' vraag ik hen zachtjes en til hen op uit het bed. Ik laat Mayra aan mijn linkerborst drinken en Tyler aan mijn rechterborst.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [I'm booorrreedddd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ineens staat hij voor me waarvan ik schrik. Ik zet langzaam een paar stappen achteruit zonder mijn blik van hem los te laten.
    'H-hoe deed je dat?' vraag ik dan, verward door de snelheid. 'En je liegt als je zegt dat je me nooit iets aan zou doen. Want dat heb je al gedaan.'
    Hij zou nooit meer moeten zeggen wil hij de waarheid kunnen spreken. Ik lik even als hij zegt dat als hij wel iets zou doen Jake me niet alleen met hem zou laten. 'Ik kan toch ook niet zomaar alles aannemen van Jake?' zeg ik dan zacht. 'Ik ken hem niet. Ik ken mezelf niet. Ik weet niet wat wel en niet waar is van wat me verteld wordt. Misschien dat ik me wel helemaal nooit meer iets herinner. Helemaal nooit.' Dat is mogelijk. Ik slik een keer en tranen verschijnen in mijn ogen. 'Ik weet zelfs mijn eigen naam niet. Als die Jake had gezegd dat ik Celeste geheten zou hebben had ik het ook geloofd. Ik weet niet wat ik moet voelen, denken, herinneren.' De tranen beginnen over mijn wangen te lopen.


    Nick
    'En je liegt als je zegt dat je me nooit iets aan zou doen. Want dat heb je al gedaan.' Brengt ze er tegenin.. Dat was waar. Ik had moeten zegen nooit meer.
    Als ze zich zometeen alles weer herinnerde zou ik hier gewoon weer weg zijn en zou ze gewoon weer gelukkig zijn samen met Jake.
    'Leslie ik snap dat het verwarrend is, maar of je het nou gelooft of niet. Ik probeer alleen maar te helpen.' Zeg ik, 'Maar helpen ik nou niet echt mijn sterkste punt.' Mompelde ik er achteraan. Ik zet een stap in haar richting om haar te willen troosten.. Een knuffel te willen geven en zeggen dat ze het zich waarschijnlijk allemaal snel weer zou herinneren maar wist dat dat een slecht idee zou zijn.

    {Laat haar met haar hooft tegen een muur botsen omdat ze een stap bij Nick weg wil zetten maar achter haar een muur is ofzo En ze zich zometeen weer alles herinnerd.. Nick word een beetje wanhopig XD }


    Don't be like the rest of them, darling

    ( Hahaha je kan altijd op Rae reageren. Ben wel overgestapt op mn tel maar ben er pro in geworden B.B)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Neeeehhh :P Ik wil haar nog lekker lang niets laten herinneren :P]

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij me alleen maar probeert te helpen, maar dat dat niet zijn sterkste punt is. 'Dat weet ik ja,' mompel ik dan door mijn tranen heen. 'Wacht. Weet ik dat?' Hij zet een stap in mijn richting en ik doe automatisch een stap achteruit. Ik sta tegen de muur aan en er lopen nog meer tranen over mijn wangen. Ik blijf hem aan kijken en slik dan een keer. 'Hoe wil je helpen? Door weg te gaan? Door me gewoon met rust te laten. Net zoals die Jake. Die raakt me toch alleen maar de hele tijd aan en kijkt met die wanhopige blik. Maar ik herinner me niets.' behalve dan dat helpen niet Nick's sterkste punt is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik had mijn ogen ondertussen niet geopend en zuchtte toen ze weg was. Waarom voelden dingen zo goed en kon ik me toch niet goed voelen? Waarom bleef ik helemaal binnenin een wrak? Ik besefte wel waarom. Omdat ik mezelf niet toestond te rouwen om mijn moeder. Ik zat vast, omdat ik het niet wou toegeven en omdat ik mezelf steeds de schuld had. Ik besefte het misschien wel, maar kon het niet veranderen... bleef erin vastzitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”