• Hier zijn we met een nieuw topic. De 2 oude topics waren verouderd en niet up to date met recentelijke items. Daarom hebben we een nieuw topic. Als jullie hier leuke items plaatsen, bespaart ons het enorm veel speurwerk naar leuke items. Dus plaats hier leuke dingetjes voor de nieuwsbrief: quizzen, topics, stories, foto's, gedichten, polls en RPG.

    Opmerking 1: we maken kenbaar dat we reacties gebruikt hebben. Dat kan door te doorstrepen, je bericht leeg maken, ...
    Opmerking 2: natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag dingen die door andere users zijn gemaakt.
    Opmerking 3: we zoeken geen nieuwe onderwerpen voor de nieuwsbrief maar quizzen, topics, foto's, stories, foto's, gedichten en polls. Als je een nieuw idee hebt voor de nieuwsbrief, maak je een suggestie aan.
    Opmerking 4: vanaf nu is er ook RPG van de week. Dus je mag nu ook RPG rollentopics opgeven.
    Opmerking 5: vanaf nu is er ook een lijstje van de week!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 19:15 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Rutger schreef:
    Als alles werkt is het vanaf nu mogelijk om gedichten in de nieuwsbrief te zetten door hun ID in te vullen. Vervolgens verschijnt de inhoud in de nieuwsbrief.

    *O*

    Dan zet ik hier alvast een gedicht neer: Fly, Child of Fire & This is War

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 11:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 nov 2012 - 18:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rutger schreef:
    Als alles werkt is het vanaf nu mogelijk om gedichten in de nieuwsbrief te zetten door hun ID in te vullen. Vervolgens verschijnt de inhoud in de nieuwsbrief.

    Geweldig dat je zo snel reageerd. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Story: Somewhere in Neverland
    Côté jardin

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:47 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eigenlijk vind ik een interview met een user best leuk en dat van een profiel eigenlijk ook best wel. En dat het dan een populariteitswedstrijd met de profielen zou gaan worden, vind ik niet een heel goed argument. Dat is het nu toch ook met stories, gedichten en polls in de nieuwsbrief? Die zouden mensen dan in theorie ook zo goed mogelijk proberen te maken om in de nieuwsbrief te komen (al zou ik niet weten wie dat doet).

    En hoe het dan gekozen zou moeten worden met de interviews? Dat zou ik eigenlijk niet weten. Gewoon mensen die al best een tijd op Quizlet zitten en voor de rest zou het eigenlijk niet uitmaken. Mij zou het in elk geval niet uitmaken wie er in zou komen. Als het maar gewoon zo gevarieerd mogelijk is :')

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 14:43 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Oh, en als je goede gedichten zoekt, moet je naar het profiel van Marble gaan.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 nov 2012 - 20:33 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Oh, en als je goede gedichten zoekt, moet je naar het profiel van Marble gaan.

    Die heeft ook hele goede gedichten ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Prentiss heeft ook een paar hele goede, C': Al zijn het niet echt gedichten... Maar ze zijn wel mooi zielig. C:


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Thranduil schreef:
    Interview, profiel van de week met toelichting betreffende user...


    haha lijkt me cool ! (Y)


    dreams come true, nightmares to

    ooh, profiel van de week vind ik ook geen slecht idee ;)


    Never apologize for being awesome

    en de beste story mag er ook wel eens in staan: http://www.quizlet.nl/stories/98343/pushing-boundaries--niall-horan/ van OXFORDSTREET love her <3


    Never apologize for being awesome

    Thranduil schreef:
    Interview, profiel van de week met toelichting betreffende user...


    Yeah, dat is inderdaad een idee!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Quiz:
    Hoeveel Vampier schuilt er in jou?
    http://www.quizlet.nl/quiz/375958/quizzenwedstrijd-love4cookies--opdracht-1/
    Ben jij een overlevende van de RMS Titanic?
    Boekenflesje draaien
    Heb jij mevrouw-klein momenten? (grappige momenten)

    Story:
    Planet of Meteorites
    Revolution
    Sailing to my love!

    Gedicht:
    Jou (liefdesverdriet)
    Gebroken vriendschap

    Ik geloof dat was het wel zo'n beetje :')

    Xx

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 nov 2012 - 19:01 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Story;
    The Thanatos

    Gedichten;
    Alles, eender wat, van Yoda.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Spreuk van de week misschien? Haha nee, ik weet het niet zo goed.
    Columns had ik eerder ook al voorgesteld, dat lijkt me dus wel gaaf,
    maar profiel van de week klinkt ook wel leuk (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.