• Hier zijn we met een nieuw topic. De 2 oude topics waren verouderd en niet up to date met recentelijke items. Daarom hebben we een nieuw topic. Als jullie hier leuke items plaatsen, bespaart ons het enorm veel speurwerk naar leuke items. Dus plaats hier leuke dingetjes voor de nieuwsbrief: quizzen, topics, stories, foto's, gedichten, polls en RPG.

    Opmerking 1: we maken kenbaar dat we reacties gebruikt hebben. Dat kan door te doorstrepen, je bericht leeg maken, ...
    Opmerking 2: natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag dingen die door andere users zijn gemaakt.
    Opmerking 3: we zoeken geen nieuwe onderwerpen voor de nieuwsbrief maar quizzen, topics, foto's, stories, foto's, gedichten en polls. Als je een nieuw idee hebt voor de nieuwsbrief, maak je een suggestie aan.
    Opmerking 4: vanaf nu is er ook RPG van de week. Dus je mag nu ook RPG rollentopics opgeven.
    Opmerking 5: vanaf nu is er ook een lijstje van de week!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 19:15 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Opmerking 3: we zoeken geen nieuwe onderwerpen voor de nieuwsbrief maar quizzen, topics, foto's, stories, foto's, gedichten en polls.


    Dan mag je van mij best deze reactie metteen verwijderen. wil gewoon dat 'ie ff gelezen word:

    Wat nou als je onbekende users daarin zet? onbekende users, die juist hartstikke hard aan hun story werken, maar weinig abo's hebben? Of een supermooi profiel, maar waar maar weinig mensen kijken?

    Je mag het verwijderen, kan mij niet schelen, maar dit moest ik ff kwijt. Ik vind dat die users ook een klein beetje vertrouwen verdienen


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Veertje1D schreef:
    (...)

    Dan mag je van mij best deze reactie metteen verwijderen. wil gewoon dat 'ie ff gelezen word:

    Wat nou als je onbekende users daarin zet? onbekende users, die juist hartstikke hard aan hun story werken, maar weinig abo's hebben? Of een supermooi profiel, maar waar maar weinig mensen kijken?

    Je mag het verwijderen, kan mij niet schelen, maar dit moest ik ff kwijt. Ik vind dat die users ook een klein beetje vertrouwen verdienen


    Dat is al een keer voorgesteld. Een paar keer zelfs. En op zich is het een heel mooi idee, maar het is gewoon niet praktisch.
    Want hoe kies je in godsnaam die users? En dan komt er nog eens bij dat heel wat mensen dan binnenkort de grootste onzin op Q gaan gooien om toch maar als user gekozen te worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Dat is al een keer voorgesteld. Een paar keer zelfs. En op zich is het een heel mooi idee, maar het is gewoon niet praktisch.
    Want hoe kies je in godsnaam die users? En dan komt er nog eens bij dat heel wat mensen dan binnenkort de grootste onzin op Q gaan gooien om toch maar als user gekozen te worden.


    En als ze onbekend zijn, hoe vind je ze dan?

    Nee, maar ergens snap ik het wel een beetje, aangezien users die bekender zijn ook meer reclame zullen krijgen voor hun story, terwijl onbekende verhalen die weinig lezers hebben, alleen omdat ze niet echt bekend zijn, ook heel geweldig goed kunnen zijn. [Of gedichten, foto's, quizzen,...]


    help

    At the touch of Love || Remus Lupin/Sirius Black door Square

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 16:00 ]


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Florreke schreef:
    At the touch of Love || Remus Lupin/Sirius Black door Square

    Jaaaa! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    (bloos)

    Nou moet ik zelf trouwens ook een keer een verhaal noemen; Fireflies van Wiarda is weliswaar al een tijdje afgelopen, maar wel absoluut geweldig. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I agree with Square and Florreke :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Vanaf nu is er ook RPG van de week. Dus je mag nu ook RPG rollentopics opgeven. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Vanaf nu is er ook RPG van de week. Dus je mag nu ook RPG rollentopics opgeven. =)


    Wat grappig bedacht! Ik 'nomineer deze RPG. Hij start pas ergens na de zomervakantie, maar ik vind hem supergoed bedacht en hij verdiend daarom wat extra aandacht. (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Die second ik!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik vond het inteview ding wel leuk
    sorry als erover gepraat is ben te lui om te lezen.
    Dat er gewoon een random user uitgekozen word voor een interview

    Ow en ik raad een story aan als het zo moet
    Rated H for Horan
    Een mooi gevoelig verhaal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dit is het mooiste Quizlet-verhaal dat ik ooit gekezen heb. Als het al eens in de nieuwsbrief gestaan heeft, dan kan deze post genefeerd worden. Maar Bes verdient dit.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Dit is het mooiste Quizlet-verhaal dat ik ooit gekezen heb. Als het al eens in de nieuwsbrief gestaan heeft, dan kan deze post genefeerd worden. Maar Bes verdient dit.


    Die is er volgens mij al eens in geweest.


    Your make-up is terrible

    Daybreak Revelation van Merrow oftwel Justine c: Ik vind het echt een goed en leuk verhaal om te lezen. Ze verdient het zeker om in de nieuwsbrief te staan c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Assassin schreef:
    (...)

    Die is er volgens mij al eens in geweest.

    Jep, die stond er inderdaad al eens in:
    Nieuwsbrief - Week 50


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.