• Hier zijn we met een nieuw topic. De 2 oude topics waren verouderd en niet up to date met recentelijke items. Daarom hebben we een nieuw topic. Als jullie hier leuke items plaatsen, bespaart ons het enorm veel speurwerk naar leuke items. Dus plaats hier leuke dingetjes voor de nieuwsbrief: quizzen, topics, stories, foto's, gedichten, polls en RPG.

    Opmerking 1: we maken kenbaar dat we reacties gebruikt hebben. Dat kan door te doorstrepen, je bericht leeg maken, ...
    Opmerking 2: natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag dingen die door andere users zijn gemaakt.
    Opmerking 3: we zoeken geen nieuwe onderwerpen voor de nieuwsbrief maar quizzen, topics, foto's, stories, foto's, gedichten en polls. Als je een nieuw idee hebt voor de nieuwsbrief, maak je een suggestie aan.
    Opmerking 4: vanaf nu is er ook RPG van de week. Dus je mag nu ook RPG rollentopics opgeven.
    Opmerking 5: vanaf nu is er ook een lijstje van de week!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 19:15 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gancanagh schreef:
    Ik vroeg me al af hoe die stories in de nieuwsbrief onder de aandacht werden gebracht, haha.

    Story: Heart of Gold • Percy Weasley/Oliver Wood :Y)

    Wat bedoel je precies? =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat ik niet wist hoe de stories die in de nieuwsbrief komen precies gekozen worden. En nu dus wel :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Dat ik niet wist hoe de stories die in de nieuwsbrief komen precies gekozen worden. En nu dus wel :Y)

    Ik kies/zoek ze vooral. Maar de laatste tijd heb ik amper tijd en dat is zeker nog voor de komende maand dat het zo gaat zijn. En het is gewoon een hele opgave om leuke dingen te zoeken, dus andere mods zien het ook niet altijd zitten om meteen zoveel tijd eraan te spenderen, zij hebben het ook druk of durven het te vergeten. Dus de laatste tijd schiet het er vaak uit of op het laatste moment. Vandaar dat we hopen dat een nieuw topic nieuwe items oplevert zodat we sneller onze nieuwsbrief in elkaar kunnen steken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja wauw, dan is dit systeem inderdaad wel beter. Ik zou het ook niet zien zitten om story na story na te pluizen tot je een goeie hebt :').


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Story: The Legend of Austin


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gancanagh schreef:
    Ja wauw, dan is dit systeem inderdaad wel beter. Ik zou het ook niet zien zitten om story na story na te pluizen tot je een goeie hebt :').


    Pretty is just a pretty word.

    Gancanagh schreef:
    Ik vroeg me al af hoe die stories in de nieuwsbrief onder de aandacht werden gebracht, haha.

    Story: Heart of Gold • Percy Weasley/Oliver Wood :Y)

    Zou het helpen om te zeggen dat ik dit verhaal ook heel graag in de nieuwsbrief zou zien? (A) Want dat wil ik namelijk wel. Heel graag. :9~


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Scandal schreef:
    (...)
    Wat bedoel je precies? =P

    Ze raadt een verhaal aan voor de nieuwsbrief... of is dat niet wat je bedoelt? x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ze raadt een verhaal aan voor de nieuwsbrief... of is dat niet wat je bedoelt? x)

    Niet alleen dat. Maar die opmerking. Maar daar heb ik ondertussen al antwoord op. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wiarda schreef:
    (...)
    Zou het helpen om te zeggen dat ik dit verhaal ook heel graag in de nieuwsbrief zou zien? (A) Want dat wil ik namelijk wel. Heel graag. :9~

    Ik sluit me hier hélemaal bij aan! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gancanagh schreef:
    Ik vroeg me al af hoe die stories in de nieuwsbrief onder de aandacht werden gebracht, haha.

    Story: Heart of Gold • Percy Weasley/Oliver Wood :Y)

    :Y) Die story :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Story: The boy behind the bars - Niall James Horan
    Geschreven door: Candlesx


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Scandal schreef:
    (...)
    Ja, dat was eigenlijk de bedoeling, maar velen hebben het verstaan als suggesties voor extra dingen in de nieuwsbrief begrepen. =)

    Ik heb gewoon wat ideeën neergepleurd :Y) Het is aan jullie om 't, eventueel, uit te werken :Y) En ik zie niet echt in hoe dat van 't profiel een populariteitswedstrijd wordt. Het is niet afhankelijk van het aantal pageviews o.i.d. Het is in wezen ook een creatie.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben enorm fan van deze story en ik heb volgens mij nog geen Vampire Diaries stories in de nieuwsbrieven gezien: Always | The Vampire Diaries
    Verder volg ik volgens mij geen actieve stories meer die nog niet in de nieuwsbrief hebben gestaan =(


    “Love is a contradiction.”

    Als alles werkt is het vanaf nu mogelijk om gedichten in de nieuwsbrief te zetten door hun ID in te vullen. Vervolgens verschijnt de inhoud in de nieuwsbrief.


    Dit is mijn signature...