• Hier zijn we met een nieuw topic. De 2 oude topics waren verouderd en niet up to date met recentelijke items. Daarom hebben we een nieuw topic. Als jullie hier leuke items plaatsen, bespaart ons het enorm veel speurwerk naar leuke items. Dus plaats hier leuke dingetjes voor de nieuwsbrief: quizzen, topics, stories, foto's, gedichten, polls en RPG.

    Opmerking 1: we maken kenbaar dat we reacties gebruikt hebben. Dat kan door te doorstrepen, je bericht leeg maken, ...
    Opmerking 2: natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag dingen die door andere users zijn gemaakt.
    Opmerking 3: we zoeken geen nieuwe onderwerpen voor de nieuwsbrief maar quizzen, topics, foto's, stories, foto's, gedichten en polls. Als je een nieuw idee hebt voor de nieuwsbrief, maak je een suggestie aan.
    Opmerking 4: vanaf nu is er ook RPG van de week. Dus je mag nu ook RPG rollentopics opgeven.
    Opmerking 5: vanaf nu is er ook een lijstje van de week!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 19:15 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Crave schreef:
    (...)

    Gail, dit gaat verder dan alleen erover praten wat Nikki aankaartte over stories aanraden c:

    Dingen zijn nu gezegd, hoe Nikki dingen ziet en hoe jij het anders ziet. Maar anders komt er hier straks ook ruzie en dat is denk ik niet de bedoeling :'D

    Wauw, je heb me netjes bij me voornaam genoemd XD.


    -

    Waar hebben jullie allemaal last van? Het is toch een algemeen feit dat mensen die contacten hebben ergens sneller in komen / sneller aangenomen / whatever. Nikki's bericht was nog niet eens aanvallend. Als iemand mijn story aanraadt en ik ken die persoon, dan is de kans heel groot dat ik die persoon ook zal aanraden. Volgens mij doet iedereen dat wel. Dat is niet meteen vriendjespolitiek in mijn ogen, maar het is wel iets in die richting.

    Ik zeg niet dat ik het erg vind, want dat vind ik het niet, en volgens mij bedoelde Nikki dat ook niet zo, want ze heeft niet aangegeven wat ze ervan vond. Dat werd ervan gemaakt. Kunnen we nu eens ophouden met zo butthurt en vervelend doen. Het komt me echt de keel uit.

    OT: Ik heb nog wel een leuke story.
    I just killed my boyfriend van RealWriter

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 23:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Om dus terug on-topic te gaan, hier nog enkele stories die ik heb staan in m'n abolijstje...

    Hotel Atkinson van Crave
    Madness in a leather jacket van Capricious - Dit is ook echt een onwijs goed geschreven storie en verdient gewoon veel meer abo's dan de paar die ze heeft.
    The time thief van HobbitXx - Ondanks dat er pas twee hoofdstukjes staan, is het een veelbelovend begin.
    How to write a story / tips and tricks van Lizor - gewoon omdat ik het een superhandige storie vind.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 23:04 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Om dus terug on-topic te gaan, hier nog enkele stories die ik heb staan in m'n abolijstje...

    Hotel Atkinson van Crave.

    Die story vind ik ook dat het een plek in het nieuwsbrief verdient.


    -

    Merrow schreef:
    Om dus terug on-topic te gaan, hier nog enkele stories die ik heb staan in m'n abolijstje...

    Hotel Atkinson van Crave
    Madness in a leather jacket van Capricious - Dit is ook echt een onwijs goed geschreven storie en verdient gewoon veel meer abo's dan de paar die ze heeft.
    The time thief van HobbitXx - Ondanks dat er pas twee hoofdstukjes staan, is het een veelbelovend begin.
    How to write a story / tips and tricks van Lizor - gewoon omdat ik het een superhandige storie vind.


    That one. That one indeed. Moet ik eens inhalen. :')


    help

    Ik wil graag ieder verhaal van Square aanraden, ik lees al jaren haar schrijfsels en ze gaan nooit vervelen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik heb geen idee wat al wel of niet in een nieuwsbrief is geweest, dus ik plaats gewoon maar even wat. (:

    Story:
    One Infection van Pom en Pompeji

    Quiz:
    Wat voor cosplay type ben jij? van Parachutes
    Onmogelijke keuzes van Sever
    Hoeveel weet jij over "The Walking Dead"? van Swizzle
    Past de Japanse cultuur bij jouw persoonlijkheid? van Parachutes

    Foto's:
    Peter Pan van Knight
    Hamster van Krull

    Zo, als ik me nog een keer verveel ga ik nog wel een keer zoeken. :'D

    The maraudeurs//James Potter by mistsnitch.


    Queer zijn is gewoon alles

    Draculea schreef:
    Ik heb geen idee wat al wel of niet in een nieuwsbrief is geweest, dus ik plaats gewoon maar even wat. (:

    Story:
    One Infection van Pom en Pompeji

    Quiz:
    Wat voor cosplay type ben jij? van Parachutes
    Onmogelijke keuzes van Sever
    Hoeveel weet jij over "The Walking Dead"? van Swizzle
    Past de Japanse cultuur bij jouw persoonlijkheid? van Parachutes

    Foto's:
    Peter Pan van Knight
    Hamster van Krull

    Zo, als ik me nog een keer verveel ga ik nog wel een keer zoeken. :'D



    Ah, dat vind ik lief van je c:


    26 - 02 - '16

    Foto's:
    Klik, klik, klik, klik, klik, klik, klik. klik, klik, klik, klik.


    Your make-up is terrible

    Die van Sinistre is echt awesome.
    Alwin ziet eruit als een idioot
    En dat katje, Luna, is echt schattig.

    Dit zijn inderdaad een stuk leukere foto's dan die die er normaal instaan.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 19:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Die van Sinistre is echt awesome.
    Alwin ziet eruit als een idioot
    En dat katje, Luna, is echt schattig.

    Dit zijn inderdaad een stuk leukere foto's dan die die er normaal instaan.


    Mijn stiefvader heeft zijn gezicht dan ook op het hoofd van Edward Cullen geplakt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Mijn stiefvader heeft zijn gezicht dan ook op het hoofd van Edward Cullen geplakt.

    Hahaha okay. Zoiets gokte ik al ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Foto's:
    Klik, klik, klik, klik, klik, klik, klik. klik, klik, klik, klik.


    Dat zijn nog eens leuke foto's, eens wat anders dan die teksten enz.


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    Dat zijn nog eens leuke foto's, eens wat anders dan die teksten enz.

    I agree. Veel persoonlijker dan telkens van die Tumblr-dingen.