• Hier zijn we met een nieuw topic. De 2 oude topics waren verouderd en niet up to date met recentelijke items. Daarom hebben we een nieuw topic. Als jullie hier leuke items plaatsen, bespaart ons het enorm veel speurwerk naar leuke items. Dus plaats hier leuke dingetjes voor de nieuwsbrief: quizzen, topics, stories, foto's, gedichten, polls en RPG.

    Opmerking 1: we maken kenbaar dat we reacties gebruikt hebben. Dat kan door te doorstrepen, je bericht leeg maken, ...
    Opmerking 2: natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag dingen die door andere users zijn gemaakt.
    Opmerking 3: we zoeken geen nieuwe onderwerpen voor de nieuwsbrief maar quizzen, topics, foto's, stories, foto's, gedichten en polls. Als je een nieuw idee hebt voor de nieuwsbrief, maak je een suggestie aan.
    Opmerking 4: vanaf nu is er ook RPG van de week. Dus je mag nu ook RPG rollentopics opgeven.
    Opmerking 5: vanaf nu is er ook een lijstje van de week!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 19:15 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Verwelken schreef:
    Het idee is best leuk, maar users zullen gaan spammen om een plek te krijgen :X


    Zoiets denk ik eigenlijk ook, sorry


    26 - 02 - '16

    Conquistador schreef:
    @ Verwelken en @ Hatsumomo

    Ja maar dat een van de mods (die stellen die nieuwsbrief toch samen?) gewoon een random user kiest en dat die gewoon User Van De Week wordt. Dus gewoon random, waardoor niemand er wat op zeggen mag? (:


    Misschien is het een idee dat users mods kunnen PB'en met iemand waarvan zij vinden dat hij/zij verdient om User van de week te zijn, en dat ze er ook een goede reden voor geven. De mods kunnen dan gezamenlijk kiezen wie het wordt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Conquistador schreef:
    Is het misschien ook leuk om een ''user van de week'' te hebben?


    En de topleden dan? Dat komt toch min of meer op hetzelfde neer?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:27 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    +
    Als je user van de week zou doen kun je toch kiezen uit mensen die iets speciaals hebben gedaan, iets wat er echt uitsteekt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    +
    Als je user van de week zou doen kun je toch kiezen uit mensen die iets speciaals hebben gedaan, iets wat er echt uitsteekt.


    Hey!! Dat is best een goed idee. Hahah, ik zie al voor me hoe mensen nobele acties gaan doen. xD


    -

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    En de topleden dan? Dat komt toch min of meer op hetzelfde neer?


    Bestaat dat? Topleden? O.o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Deze story verdient de nieuwsbrief: Vlinder zonder vleugels


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    En de topleden dan? Dat komt toch min of meer op hetzelfde neer?


    Maar de topleden blijven zowat hetzelfde.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)

    Maar de topleden blijven zowat hetzelfde.

    Dit dus^^


    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Bestaat dat? Topleden? O.o


    Tadaa


    -

    Sydrian schreef:
    (...)

    Misschien is het een idee dat users mods kunnen PB'en met iemand waarvan zij vinden dat hij/zij verdient om User van de week te zijn, en dat ze er ook een goede reden voor geven. De mods kunnen dan gezamenlijk kiezen wie het wordt.


    Ja, dit vind ik dan wel een goed idee. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Ja, dit vind ik dan wel een goed idee. (:


    Nee. Er zijn genoeg leden die de mods niet zo aardig vinden die er dan nooit inkomen daardoor en er zijn leden die mods maar al te graag mogen. Ik vind het gewoon heel erg nutteloos.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Nee. Er zijn genoeg leden die de mods niet zo aardig vinden die er dan nooit inkomen daardoor en er zijn leden die mods maar al te graag mogen. Ik vind het gewoon heel erg nutteloos.


    De mods moeten hun (voor)oordelen gewoon opzij zetten en dan dat ze puur op de reden van die user om User van de Week te worden gaan stemmen. Ondanks dat het ook maar mensen zijn, moeten ze best ''professioneel'' (om het even zo te noemen) kunnen zijn, want dat is vast wel nodig als mod zijnde.

    En dat je het ''nutteloos'' vind, mag. Het was ook maar een suggestie. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Nee. Er zijn genoeg leden die de mods niet zo aardig vinden die er dan nooit inkomen daardoor en er zijn leden die mods maar al te graag mogen. Ik vind het gewoon heel erg nutteloos.
    Ik hoor bij die eerste:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Conquistador schreef:
    (...)

    De mods moeten hun (voor)oordelen gewoon opzij zetten en dan dat ze puur op de reden van die user om User van de Week te worden gaan stemmen. Ondanks dat het ook maar mensen zijn, moeten ze best ''professioneel'' (om het even zo te noemen) kunnen zijn, want dat is vast wel nodig als mod zijnde.

    En dat je het ''nutteloos'' vind, mag. Het was ook maar een suggestie. (:


    Maar dat doen ze niet en dat kunnen ze niet, helaas.


    Your make-up is terrible