• Hier zijn we met een nieuw topic. De 2 oude topics waren verouderd en niet up to date met recentelijke items. Daarom hebben we een nieuw topic. Als jullie hier leuke items plaatsen, bespaart ons het enorm veel speurwerk naar leuke items. Dus plaats hier leuke dingetjes voor de nieuwsbrief: quizzen, topics, stories, foto's, gedichten, polls en RPG.

    Opmerking 1: we maken kenbaar dat we reacties gebruikt hebben. Dat kan door te doorstrepen, je bericht leeg maken, ...
    Opmerking 2: natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag dingen die door andere users zijn gemaakt.
    Opmerking 3: we zoeken geen nieuwe onderwerpen voor de nieuwsbrief maar quizzen, topics, foto's, stories, foto's, gedichten en polls. Als je een nieuw idee hebt voor de nieuwsbrief, maak je een suggestie aan.
    Opmerking 4: vanaf nu is er ook RPG van de week. Dus je mag nu ook RPG rollentopics opgeven.
    Opmerking 5: vanaf nu is er ook een lijstje van de week!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 19:15 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Father schreef:
    (...)
    Jep, die stond er inderdaad al eens in:
    Nieuwsbrief - Week 50

    Oh, oké.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Crave schreef:
    Daybreak Revelation van Merrow oftwel Justine c: Ik vind het echt een goed en leuk verhaal om te lezen. Ze verdient het zeker om in de nieuwsbrief te staan c:


    Je bent zo'n enorme schat :3 En dat terwijl ik bij het lezen van dit topic meteen aan Hotel Atkinson dacht om hier neer te zetten, zonder te zien dat je mijn storie ook al aangekaart hebt.
    Hotel Atkinson van Crave, oftewel onze Jaimsie, is echt een ontzettend spannend en goed geschreven verhaal, met een goeie dosis horror wat de aandacht gewoon van begin tot eind weet vast te houden. Dus haar verhaal verdient het zeker om een keer storie van de week te worden!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Volgens mij is dit toch vooral gebaseerd op contacten en netwerken, met andere woorden, kijken welke vriendjes welke stories of andere dingen aanraden. (voor users én mods)


    Your make-up is terrible

    Wrennah schreef:
    vrouwe elisabeth mayfair
    Golden rings
    ignorance


    Awh thnx om Ignorance neer te zetten (:


    16 - 09 - '17

    Assassin schreef:
    Volgens mij is dit toch vooral gebaseerd op contacten en netwerken, met andere woorden, kijken welke vriendjes welke stories of andere dingen aanraden. (voor users én mods)


    Ik zeg nu niet gelijk dat je Justine en mij bedoelt, maar aangezien wij elkaars story aanraden en jouw reactie erna komt, neem ik aan dat het ook -dus niet alleen- tegen ons bedoeld is.

    Het gaat er inderdaad om dat je de juiste "contacten en netwerken" hebt, in de zin dat gewoon net iemand jouw story goed genoeg moet vinden en dan ook weet heeft van dit topic.

    In mijn geval is het niet vriendjespolitiek, waar je naar lijkt te verwijzen met "kijken welke vrienden welke stories of andere dingen aanraden". En anders, vriendjespolitiek zal je met dit soort dingen nooit kunnen uitsluiten. Het gebeurt nu eenmaal en of je daar iets aan kan veranderen, ik betwijfel het.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Assassin schreef:
    Volgens mij is dit toch vooral gebaseerd op contacten en netwerken, met andere woorden, kijken welke vriendjes welke stories of andere dingen aanraden. (voor users én mods)


    Misschien, maar ik zou niet iets aanraden als ik het niet goed vond. Het lijkt me dat dat voor de meeste anderen ook wel geldt, afgezien van of ze bevriend zijn met de makers van wat ze noemen of niet. Bovendien staan er ook vaak genoeg dingen in de nieuwsbrief die niet hier genoemd zijn, en ik denk niet dat de mods die daarvoor verantwoordelijk zijn alleen tussen creaties van vrienden kijken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Crave schreef:
    (...)

    Ik zeg nu niet gelijk dat je Justine en mij bedoelt, maar aangezien wij elkaars story aanraden en jouw reactie erna komt, neem ik aan dat het ook -dus niet alleen- tegen ons bedoeld is.

    Het gaat er inderdaad om dat je de juiste "contacten en netwerken" hebt, in de zin dat gewoon net iemand jouw story goed genoeg moet vinden en dan ook weet heeft van dit topic.

    In mijn geval is het niet vriendjespolitiek, waar je naar lijkt te verwijzen met "kijken welke vrienden welke stories of andere dingen aanraden". En anders, vriendjespolitiek zal je met dit soort dingen nooit kunnen uitsluiten. Het gebeurt nu eenmaal en of je daar iets aan kan veranderen, ik betwijfel het.


    Nee, het is gewoon omdat het me heel veel opgevallen is hier dat mensen elke keer elkaars story aanraden. Als de één het doet, gaat degene van wie die story aangeraden is weer een story aanraden van degene die hem aangeraden had. Ik wilde het ook geen vriendjespolitiek noemen omdat ze lang niet altijd echt vrienden zijn, maar gewoon contacten op hebben gebouwd.

    Maar ik weet toevallig ook dat er wat stories en topics in gekomen zijn vanwege mods van mensen die zij weer kennen en een plezier willen doen. Mijn story is zo ook een tijd geleden in de nieuwsbrief terecht gekomen. Zo heb je nou eenmaal een grotere kans om erin te komen. Hoewel dit geloof ik niet voor de foto's geld, voor zover ik tot nu toe gezien heb zijn dat altijd redelijk onbekende mensen. (niet altijd, als er een groepsfoto van mods inkomt bijvoorbeeld maar dat valt te snappen denk ik)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, het is gewoon omdat het me heel veel opgevallen is hier dat mensen elke keer elkaars story aanraden. Als de één het doet, gaat degene van wie die story aangeraden is weer een story aanraden van degene die hem aangeraden had. Ik wilde het ook geen vriendjespolitiek noemen omdat ze lang niet altijd echt vrienden zijn, maar gewoon contacten op hebben gebouwd.

    Maar ik weet toevallig ook dat er wat stories en topics in gekomen zijn vanwege mods van mensen die zij weer kennen en een plezier willen doen. Mijn story is zo ook een tijd geleden in de nieuwsbrief terecht gekomen. Zo heb je nou eenmaal een grotere kans om erin te komen. Hoewel dit geloof ik niet voor de foto's geld, voor zover ik tot nu toe gezien heb zijn dat altijd redelijk onbekende mensen. (niet altijd, als er een groepsfoto van mods inkomt bijvoorbeeld maar dat valt te snappen denk ik)

    Het lijkt wel alsof je toegeeft aan vriendjespolitiek te hebben meegedaan. Hoe je het ook draait.


    -

    Crave schreef:
    (...)

    Ik zeg nu niet gelijk dat je Justine en mij bedoelt, maar aangezien wij elkaars story aanraden en jouw reactie erna komt, neem ik aan dat het ook -dus niet alleen- tegen ons bedoeld is.

    Het gaat er inderdaad om dat je de juiste "contacten en netwerken" hebt, in de zin dat gewoon net iemand jouw story goed genoeg moet vinden en dan ook weet heeft van dit topic.

    In mijn geval is het niet vriendjespolitiek, waar je naar lijkt te verwijzen met "kijken welke vrienden welke stories of andere dingen aanraden". En anders, vriendjespolitiek zal je met dit soort dingen nooit kunnen uitsluiten. Het gebeurt nu eenmaal en of je daar iets aan kan veranderen, ik betwijfel het.


    Dus ik ben niet de enige die me eigenlijk wat aangesproken voelde :'D
    Achja, ik was al niet van plan om erop te reageren, gewoon omdat ik het de moeite niet vind, en als ik het bijvoorbeeld ook verkeerd opgevat zou hebben, dat het niet richting ons bedoeld zou zijn... Momenteel kan je hier op het forum toch beter zwijgen, gezien de bergen ruzies die al continue ontstaan bij het minste, en tja, ik voorkom dat momenteel gewoon liever.

    Maar om dan toch te reageren, ik zag pas na het lezen van het topic en het willen aanraden van Crave's verhaal dat ze de mijne toevallig ook had aangeraden. Maar om dan haar verhaal niet meer aan te raden, omdat het zogezegd als vriendjespolitiek overkomt, vind ik gewoon stom. Echt gewoon omdat ik haar verhaal gewoon goed vind. Ik ben nu eenmaal een kritische lezer en heb maar een beperkt aantal abo's, en tja, het lijkt me toch ook meer dan normaal dat ik haar gewoon bedank dat ze toevallig ook mijn verhaal eerder heeft aangeraden?
    Mijn idee erachter was om niet meteen de 9 stories waarop ik een abo heb, in één post te zetten, aangezien er toch maar één storie per week gekozen wordt en er nog genoeg andere mensen zijn die verhalen opperen hier. Misschien had ik dat wel beter gedaan, om zo'n reactie erop te voorkomen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wrennah schreef:
    (...)
    Het lijkt wel alsof je toegeeft aan vriendjespolitiek te hebben meegedaan. Hoe je het ook draait.


    Hoe, omdat iemand anders het besluit nam om mijn story erin te zetten? Ik weet dat je nu een reden zoek om mij eens dwars te zitten, maar dan moet je met iets beters komen. Ik vertel alleen hoe het vaak werkt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hoe, omdat iemand anders het besluit nam om mijn story erin te zetten? Ik weet dat je nu een reden zoek om mij eens dwars te zitten, maar dan moet je met iets beters komen. Ik vertel alleen hoe het vaak werkt.

    hmm , omdat je contacten je neerzetten? Nee.
    Ik wil je niet dwars zitten, simpel omdat ik me niet tot jouw niveau gaat verlagen. Je valt mensen aan en als iemand je gewoon iets zegt, wat trouwens de waarheid was. Zitten wij opeens fout?
    En als iemand de anders al dwars wilt zitten, is het jou wel. Met ons ruzie maken, maar wel liefjes komen doen in onze topic.


    -

    Hey euh, dames en heren, de boodschap is duidelijk. Ik zou graag zien dat jullie discussie in GB wordt voortgezet, zodat dit topic weer puur en alleen voor nieuwsbriefitems is. Yes? Thank you ^^


    Life is hard and then we die

    Wrennah schreef:
    (...)
    hmm , omdat je contacten je neerzetten? Nee.
    Ik wil je niet dwars zitten, simpel omdat ik me niet tot jouw niveau gaat verlagen. Je valt mensen aan en als iemand je gewoon iets zegt, wat trouwens de waarheid was. Zitten wij opeens fout?
    En als iemand de anders al dwars wilt zitten, is het jou wel. Met ons ruzie maken, maar wel liefjes komen doen in onze topic.


    Gail, dit gaat verder dan alleen erover praten wat Nikki aankaartte over stories aanraden c:

    Dingen zijn nu gezegd, hoe Nikki dingen ziet en hoe jij het anders ziet. Maar anders komt er hier straks ook ruzie en dat is denk ik niet de bedoeling :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wrennah schreef:
    (...)
    hmm , omdat je contacten je neerzetten? Nee.
    Ik wil je niet dwars zitten, simpel omdat ik me niet tot jouw niveau gaat verlagen. Je valt mensen aan en als iemand je gewoon iets zegt, wat trouwens de waarheid was. Zitten wij opeens fout?
    En als iemand de anders al dwars wilt zitten, is het jou wel. Met ons ruzie maken, maar wel liefjes komen doen in onze topic.


    Nikki geeft gewoon haar mening, dat is niet verboden :Y)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 22:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered