• Nu inmiddels heb ik best wel haat aan Q-Music (niet alleen hierover, hoor), en ik haat niet gauw dingen.
    Maar dus die wedstrijd met die GO1DEN TICKET, maar het gaat niet helemaal zo eerlijk, dus stuurde ik een tweet naar Q-Music; klik!
    Daar reageren ze niet eens op (zoals ik al verwacht had), maar wie zwijgt stemt toe, nietwaar?
    Wat vinden jullie?


    __________

    "Oh, nee! Wat is er gebeurd dan?"
    -kopiëren en plakken-
    "Sinds afgelopen zaterdag verloot Q-Music tijdens elke radiouitzending (dus per DJ) van vier uur 's middags tot twaalf uur 's avonds een uitnodiging om aankomende vrijdag "examen" te doen om weet-ik-veel wanneer een dag te chillen met One Direction; je moet daarvoor bellen als je een liedje van One Direction hoort.
    Dat maakt mij allemaal niet zo uit, ik ben geen fan, probeerde drie keer over te bellen voor een vriendin, maar het gaat dus onwijs oneerlijk.
    Zo zijn de lijnen continue bezet, zelfs wanneer er geen liedje van One Direction wordt gedraaid, worden mensen teruggebeld die niet eens belden tijdens het luisteren van een liedje en kost het je gewoon tientallen Euro's als je elke keer wilt bellen.
    Maar aangezien twee weken terug ik ook al zo'n bitchie antwoord terugkreeg (terwijl ik alleen vroeg of ze de nieuwe single van Rebecca Ferguson wilden draaien), pas toen ik vroeg waarom ze me negeerden, ben ik nu dus echt zo ontzettend kwaad; sorry, ik kan echt niet tegen oneerlijkheid.
    Natuurlijk hoef ik me er niet mee te bemoeien, maar ik kon het niet laten.


    Voor degenen die zeggen dat mijn tweet overdreven is; natuurlijk, maar heb een beetje gevoel voor humor, haha."

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 16:00 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Good job, girl!


    || Love the life you live, live the life you love ||

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wil je je er alsjeblieft niet omheen lullen en al helemaal niet als het onzin is. Ik vraag hier waarom het oneerlijk is, meer niet.
    Het is dus oneerlijk omdat -invullen graag-. Het enige wat ik hier heb gelezen is dat het oneerlijk is omdat de lijnen telkens bezet zijn. Ze hebben 10 lijnen, wat al heel veel is voor een radio zender, die hebben vaak aan 2/3 al meer dan genoeg. Verder kunnen zij er niks aandoen dat mensen bellen als er geen 1D liedje op is. Dat ligt bij de fans zelf. Dus, nou nogmaals, waarom is het oneerlijk? Ik wil graag jou standpunt horen, moet je niet met zo'n lul verhaal aankomen.


    Ik wil het ook wel weten, maar ik denk niet dat die meiden daar een antwoord op hebben :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wil je je er alsjeblieft niet omheen lullen en al helemaal niet als het onzin is. Ik vraag hier waarom het oneerlijk is, meer niet.
    Het is dus oneerlijk omdat -invullen graag-. Het enige wat ik hier heb gelezen is dat het oneerlijk is omdat de lijnen telkens bezet zijn. Ze hebben 10 lijnen, wat al heel veel is voor een radio zender, die hebben vaak aan 2/3 al meer dan genoeg. Verder kunnen zij er niks aandoen dat mensen bellen als er geen 1D liedje op is. Dat ligt bij de fans zelf. Dus, nou nogmaals, waarom is het oneerlijk? Ik wil graag jou standpunt horen, moet je niet met zo'n lul verhaal aankomen.

    Wat is het nut ervan als je mijn standpunt een lul verhaal vind?
    Daarnet zeg ik je nog, net als velen anderen hier al gedaan hebben, in andere landen kan iedereen mee doen.
    Ze organiseren allemaal acties, zodat iedereen een gelijke kans heeft; natuurlijk kan er maar één iemand winnen, maar ze hebben tenminste wel mee kunnen doen, wat dus hier in Nederland niet mogelijk is.
    Net zoals al vaker gezegd is, Q-Music wilde alleen "bewijs" hebben om de actie te doen wat niet meetelde als een echte actie, om vervolgens aan te komen zetten met een niet al te creatieve belactie.
    Maar jij hebt overduidelijk niet verder gelezen dan dit topic, dus begrijp je nog niet eens de helft niet van wat er gaande was; was ja, want iedereen heeft zich er al bij neergelegd dat Q-Music gezegd heeft dit mee te nemen in overleg voor als er nog eens zoiets gebeurd, dus meer valt er nu niet aan te doen.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Wat is het nut ervan als je mijn standpunt een lul verhaal vind?
    Daarnet zeg ik je nog, net als velen anderen hier al gedaan hebben, in andere landen kan iedereen mee doen.
    Ze organiseren allemaal acties, zodat iedereen een gelijke kans heeft; natuurlijk kan er maar één iemand winnen, maar ze hebben tenminste wel mee kunnen doen, wat dus hier in Nederland niet mogelijk is.
    Net zoals al vaker gezegd is, Q-Music wilde alleen "bewijs" hebben om de actie te doen wat niet meetelde als een echte actie, om vervolgens aan te komen zetten met een niet al te creatieve belactie.
    Maar jij hebt overduidelijk niet verder gelezen dan dit topic, dus begrijp je nog niet eens de helft niet van wat er gaande was; was ja, want iedereen heeft zich er al bij neergelegd dat Q-Music gezegd heeft dit mee te nemen in overleg voor als er nog eens zoiets gebeurd, dus meer valt er nu niet aan te doen.


    Hmpf, wees blij dat ze die kaartjes überhaupt weggeven. Genoeg radiozenders doen dat niet.


    Tijd voor koffie.

    Seasons schreef:
    (...)
    Wat is het nut ervan als je mijn standpunt een lul verhaal vind?
    Daarnet zeg ik je nog, net als velen anderen hier al gedaan hebben, in andere landen kan iedereen mee doen.
    Ze organiseren allemaal acties, zodat iedereen een gelijke kans heeft; natuurlijk kan er maar één iemand winnen, maar ze hebben tenminste wel mee kunnen doen, wat dus hier in Nederland niet mogelijk is.
    Net zoals al vaker gezegd is, Q-Music wilde alleen "bewijs" hebben om de actie te doen wat niet meetelde als een echte actie, om vervolgens aan te komen zetten met een niet al te creatieve belactie.
    Maar jij hebt overduidelijk niet verder gelezen dan dit topic, dus begrijp je nog niet eens de helft niet van wat er gaande was; was ja, want iedereen heeft zich er al bij neergelegd dat Q-Music gezegd heeft dit mee te nemen in overleg voor als er nog eens zoiets gebeurd, dus meer valt er nu niet aan te doen.

    Ik zie nog steeds niet hoe het oneerlijk is. Ze laten je bellen om mee te doen. Ze doen al hun best om zoveel mogelijk mensen te kunnen helpen. 10 lijnen, dat is veel. Wees blij dat ze kaartjes weggeven en al zoveel lijnen hebben. Ze hadden er ook 1 kunnen hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik zie nog steeds niet hoe het oneerlijk is. Ze laten je bellen om mee te doen. Ze doen al hun best om zoveel mogelijk mensen te kunnen helpen. 10 lijnen, dat is veel. Wees blij dat ze kaartjes weggeven en al zoveel lijnen hebben. Ze hadden er ook 1 kunnen hebben.

    Van die lijnen zijn maar een paar open, hebben ze ook gezegd; ze gebruiken ze ook voor de verkeersinformatie en andere zaken.
    Dus als ze het niet aankunnen, moeten ze het ook niet op zich nemen.
    Maar je kunt wel heel mooi zeggen dat je het niet snapt, hoeveel argumenten en meningen je ook krijgt, maar je zegt zelfs niets anders dan dat Q-Music het altijd zo doet en dat we blij moeten zijn.
    Nog altijd is dit geen eigen Q-actie en we bepalen zelf wel of we ergens genoegen mee nemen of niet.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Van die lijnen zijn maar een paar open, hebben ze ook gezegd; ze gebruiken ze ook voor de verkeersinformatie en andere zaken.
    Dus als ze het niet aankunnen, moeten ze het ook niet op zich nemen.
    Maar je kunt wel heel mooi zeggen dat je het niet snapt, hoeveel argumenten en meningen je ook krijgt, maar je zegt zelfs niets anders dan dat Q-Music het altijd zo doet en dat we blij moeten zijn.
    Nog altijd is dit geen eigen Q-actie en we bepalen zelf wel of we ergens genoegen mee nemen of niet.

    Wauw. Ondankbaarheid tot de top.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je moet er toch wel wat voor over hebben om naar NYC te gaan hoor. En als je de actie niet eerlijk vind, dan bel je toch lekker niet. Bovendien moet je niet gaan zeuren dat je er niet wordt uitgepakt, want er zijn zoveel 1D fans die bellen, dus de kans is 0,000001% ofzo dat je in de uitzending komt.


    There is nothing more badass than being yourself

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wauw. Ondankbaarheid tot de top.


    i put the fun in funeral

    Seasons schreef:
    (...)
    Van die lijnen zijn maar een paar open, hebben ze ook gezegd; ze gebruiken ze ook voor de verkeersinformatie en andere zaken.
    Dus als ze het niet aankunnen, moeten ze het ook niet op zich nemen.
    Maar je kunt wel heel mooi zeggen dat je het niet snapt, hoeveel argumenten en meningen je ook krijgt, maar je zegt zelfs niets anders dan dat Q-Music het altijd zo doet en dat we blij moeten zijn.
    Nog altijd is dit geen eigen Q-actie en we bepalen zelf wel of we ergens genoegen mee nemen of niet.


    Alweer, ze hebben dan wel geen 10 lijnen, nog steeds zijn dat er meer dan één.
    En inderdaad, zoals @Cyberlord al zei. Wees blij dat ze het überhaupt doen. Dit is echt ondankbaar.


    Tijd voor koffie.

    Dan zouden alle bel-spel programma's op de televisie ook maar afschaft moeten worden en programma's zoals Miljoenenjacht. Waar je naar moet sms'en of bellen om in aanmerking te komen voor een bepaald geldbedrag. En je bent natuurlijk niet verplicht om naar Q-music te bellen. Niemand dwingt je om voor die kaartjes te bellen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tsubaki schreef:
    (...)

    Alweer, ze hebben dan wel geen 10 lijnen, nog steeds zijn dat er meer dan één.
    En inderdaad, zoals @Cyberlord al zei. Wees blij dat ze het überhaupt doen. Dit is echt ondankbaar.

    Dat mag je vinden; ik vind het juist zwak als je je er bij neerlegd.


    Paintball schreef:
    Dan zouden alle bel-spel programma's op de televisie ook maar afschaft moeten worden en programma's zoals Miljoenenjacht. Waar je naar moet sms'en of bellen om in aanmerking te komen voor een bepaald geldbedrag. En je bent natuurlijk niet verplicht om naar Q-music te bellen. Niemand dwingt je om voor die kaartjes te bellen.

    Daar ben ik ook tegen, maar daar heb ik nu niets mee te maken.
    Natuurlijk hoef ik niet te bellen, maar ik kwam hier achter toen ik dat wel deed.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    Dat mag je vinden; ik vind het juist zwak als je je er bij neerlegd.[/10]


    Wat wilde je er tegen gaan doen? Een actie op zetten?
    Bij dit soort dingen heb je altijd gewoon een beetje geluk nodig.
    By the way, hoe kom je eigenlijk aan die informatie van dat mensen terug werden gebeld die niet belden, omdat ze 1D hadden gehoord? Ik kan me niet indenken dat Q-Music dat aan je heeft vertelt.


    There is nothing more badass than being yourself

    Ushkowitz schreef:
    (...)

    Wat wilde je er tegen gaan doen? Een actie op zetten?
    Bij dit soort dingen heb je altijd gewoon een beetje geluk nodig.
    By the way, hoe kom je eigenlijk aan die informatie van dat mensen terug werden gebeld die niet belden, omdat ze 1D hadden gehoord? Ik kan me niet indenken dat Q-Music dat aan je heeft vertelt.

    Nee, maar wel laten weten.
    Zoals nu bij Q-Music gingen ze spontaan iedereen op Twitter antwoord geven; dat was niet gebeurd als ik er niets van gezegd had.
    Dat meisje dat teruggebeld werd, had dat zelf aan de telefoon gezegd.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Nee, maar wel laten weten.
    Zoals nu bij Q-Music gingen ze spontaan iedereen op Twitter antwoord geven; dat was niet gebeurd als ik er niets van gezegd had.
    Dat meisje dat teruggebeld werd, had dat zelf aan de telefoon gezegd.

    Kijk daar heb ik iets aan. Als dat inderdaad zo is, vind ik het ook heel oneerlijk van Q-music. Zo geven ze de mensen die echt gebeld hebben nog minder tot geen kans om te winnen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.