• Nu inmiddels heb ik best wel haat aan Q-Music (niet alleen hierover, hoor), en ik haat niet gauw dingen.
    Maar dus die wedstrijd met die GO1DEN TICKET, maar het gaat niet helemaal zo eerlijk, dus stuurde ik een tweet naar Q-Music; klik!
    Daar reageren ze niet eens op (zoals ik al verwacht had), maar wie zwijgt stemt toe, nietwaar?
    Wat vinden jullie?


    __________

    "Oh, nee! Wat is er gebeurd dan?"
    -kopiëren en plakken-
    "Sinds afgelopen zaterdag verloot Q-Music tijdens elke radiouitzending (dus per DJ) van vier uur 's middags tot twaalf uur 's avonds een uitnodiging om aankomende vrijdag "examen" te doen om weet-ik-veel wanneer een dag te chillen met One Direction; je moet daarvoor bellen als je een liedje van One Direction hoort.
    Dat maakt mij allemaal niet zo uit, ik ben geen fan, probeerde drie keer over te bellen voor een vriendin, maar het gaat dus onwijs oneerlijk.
    Zo zijn de lijnen continue bezet, zelfs wanneer er geen liedje van One Direction wordt gedraaid, worden mensen teruggebeld die niet eens belden tijdens het luisteren van een liedje en kost het je gewoon tientallen Euro's als je elke keer wilt bellen.
    Maar aangezien twee weken terug ik ook al zo'n bitchie antwoord terugkreeg (terwijl ik alleen vroeg of ze de nieuwe single van Rebecca Ferguson wilden draaien), pas toen ik vroeg waarom ze me negeerden, ben ik nu dus echt zo ontzettend kwaad; sorry, ik kan echt niet tegen oneerlijkheid.
    Natuurlijk hoef ik me er niet mee te bemoeien, maar ik kon het niet laten.


    Voor degenen die zeggen dat mijn tweet overdreven is; natuurlijk, maar heb een beetje gevoel voor humor, haha."

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 16:00 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Assassin schreef:
    Zo gaat al jaren en jullie zijn de eersten die er een probleem van maken. Zoek dan maar een band waar niet zoveel mensen fan van zijn en doe je eigen ding, in plaats van mee te gaan met dit neppe gedoe. De meesten vinden het gewoon oneerlijk omdat ze niet hebben gewonnen, leer er maar mee om te gaan. Daarbij is het nog niet eens geheel de schuld van Q-radio dat half Nederland ineens tegelijk gaat bellen eh, of als ze niet eens dat nummer draaien. Natuurlijk kunnen ze wel iets beters verzinnen, maar bedenk eens dat ze dit alleen doen omdat ze geld moeten verdienen, d kosten van de ticket eruit moeten halen, de salarissen van de DJ, electronica, huur, etc. Ze kunnen dingen niet gewoon zomaar gratis blijven weggeven hoor. Die muziek luisteren daar kost je al niets. Over dat filmpje van 3FM zal ook het nodige gezeur krijgen van verliezers 'het is niet eerlijk want niet iedereen is creatief/kan goed filmpjes maken/heeft de juiste apparatuur' en zo zal er altijd wel iets te zeuren blijven voor jullie. Die brief is trouwens ronduit overdreven. Wil je een ticket? Werk ervoor. Ze geven jullie fucking een extra kans om hen te zien en jullie kunnen alleen maar zeiken! Ugh, ik vind jullie echt een stelletje rotkinders. Ik zou dus nooit mogen bellen, ik zou die ticket sowieso helemaal zelf moeten betalen, het vervoer zelf moeten regelen. Voorschieten? Ho maaaar. Zeikerds.


    This ^

    Verder, je tweet; Tja, het kabinet heeft inderdaad veel te maken met het niet winnen van een 1D-kaartje.


    Tijd voor koffie.

    Ik vind het grootste probleem dat we alweer moeten betalen. Ook voor VIP tickets moet je 100 euro extra betalen, als je dat niet doet, zit je maar achteraan. Dat is het probleem. Het is altijd maar weer betalen. En niet zo'n beetje ook. Want er is al eerder zo'n belactie geweest. En in andere landen hebben ze wel originele acties. En in Nederland hebben ze maar een belactie.

    En hou nu gewoon op met overdreven reageren, jullie maken me chagrijnig. Dank u wel.


    Food.

    Calligraphyx schreef:
    Geez, jullie moeten leren om te lezen wáár het werkelijk over gaat! Seasons is GEEN fan, ze hielp mij alleen en wellicht nog iemand! En waarom
    "Seriously? Je bent jaloers op degene die hem heeft en je droom is kapot en je voelt je bedrogen? Seriously?"
    Het is niet dat we een ander niets gunnen - het is gewoon oneerlijk.
    Iedereen verdient toch werkelijk een eerlijke kans? En dat geld niet alleen voor de One Direction fans - nee, gewoon voor iedereen die een idool heeft.
    Natuurlijk vind Q-Music het een goeie actie aangezien zij daar veel geld mee binnen halen!
    En als je ons een stel zeikerds vinden; WHY THE FUCK REAGEER JE DAN?!


    *Kuch* Ik heb het topic doorgelezen, en niemand noemt haar hier een fan hoor...


    Tijd voor koffie.

    Oké.
    ps, rebecca ferguson is awesome.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik dacht het en jij schrijft het.



    Hihi. Echt hoor, wat een gedis in dit topic :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Embraced schreef:
    Oké.
    ps, rebecca ferguson is awesome.

    Haha, en zo is 3FM dat ze haar wel willen draaien!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik kan het niet weten, luister naar de Belgische Q-music :)


    If it is meant to be, it will be !

    ...?
    Eeh.. huh.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oké seriously?
    Waarom moeten dit soort topics altijd op van die eindeloze 'welles - nietes' discussies uitlopen?
    Maak er a.u.b. niet zo'n groot probleem van.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 22:05 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Scharry schreef:
    Ik vind het sowieso sneu dat we in Nederland ALWEER moeten bellen. Ze willen hier alleen maar geld van ons aftroggelen. Zielige bedoeling. Ik ga het niet eens proberen.


    Dat zei ik ook al tegen mijn moeder, die sms'te me dat ze een actie deden (wist ik allang) Ik zei gewoon dat duizende fans bellen en dat het eigenlijk heel oneerlijk is.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Mockingjays schreef:
    (...)

    Dat zei ik ook al tegen mijn moeder, die sms'te me dat ze een actie deden (wist ik allang) Ik zei gewoon dat duizende fans bellen en dat het eigenlijk heel oneerlijk is.

    Ja, Q-Music heeft vandaag ook naar iemand getweet dat er maar tien lijnen zijn op dat nummer.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Mockingjays schreef:
    (...)

    Dat zei ik ook al tegen mijn moeder, die sms'te me dat ze een actie deden (wist ik allang) Ik zei gewoon dat duizende fans bellen en dat het eigenlijk heel oneerlijk is.

    Hoe, in hemelsnaam, is het oneerlijk?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hoe, in hemelsnaam, is het oneerlijk?

    Als je het na zes pagina's nog niet van onze kant kunt of wilt zien, waarom doe je nog steeds me moeite?
    Ik begrijp jouw punt, het gaat altijd zo, maar zoals anderen al zeiden, het is een hype.
    Net als al die andere artiesten die twee/drie jaar aan de top staan, is het binnen een tijdje zo weer over, dus waar maak jij je druk om?
    Mensen willen deze jongens graag ontmoeten en zien optreden en ze krijgen geen eerlijke kans om deel te nemen aan deze actie, zoals in andere landen wel het geval is, want dit is een wereldwijde actie; dát is het probleem.
    Dus als je het nu nog niet snapt, want zelfs Q-Music heeft nu gezegd dat ze onze kant begrijpen, leg je er gewoon bij neer dat we het niet met jouw mening eens zijn.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 13:55 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Als je het na zes pagina's nog niet van onze kant kunt of wilt zien, waarom doe je nog steeds me moeite?
    Ik begrijp jouw punt, het gaat altijd zo, maar zoals anderen al zeiden, het is een hype.
    Net als al die andere artiesten die twee/drie jaar aan de top staan, is het binnen een tijdje zo weer over, dus waar maak jij je druk om?
    Mensen willen deze jongens graag ontmoeten en zien optreden en ze krijgen geen eerlijke kans om deel te nemen aan deze actie, zoals in andere landen wel het geval is, want dit is een wereldwijde actie; dát is het probleem.
    Dus als je het nu nog niet snapt, want zelfs Q-Music heeft nu gezegd dat ze onze kant begrijpen, leg je er gewoon bij neer dat we het niet met jouw mening eens zijn.

    Wil je je er alsjeblieft niet omheen lullen en al helemaal niet als het onzin is. Ik vraag hier waarom het oneerlijk is, meer niet.
    Het is dus oneerlijk omdat -invullen graag-. Het enige wat ik hier heb gelezen is dat het oneerlijk is omdat de lijnen telkens bezet zijn. Ze hebben 10 lijnen, wat al heel veel is voor een radio zender, die hebben vaak aan 2/3 al meer dan genoeg. Verder kunnen zij er niks aandoen dat mensen bellen als er geen 1D liedje op is. Dat ligt bij de fans zelf. Dus, nou nogmaals, waarom is het oneerlijk? Ik wil graag jou standpunt horen, moet je niet met zo'n lul verhaal aankomen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wil je je er alsjeblieft niet omheen lullen en al helemaal niet als het onzin is. Ik vraag hier waarom het oneerlijk is, meer niet.
    Het is dus oneerlijk omdat -invullen graag-. Het enige wat ik hier heb gelezen is dat het oneerlijk is omdat de lijnen telkens bezet zijn. Ze hebben 10 lijnen, wat al heel veel is voor een radio zender, die hebben vaak aan 2/3 al meer dan genoeg. Verder kunnen zij er niks aandoen dat mensen bellen als er geen 1D liedje op is. Dat ligt bij de fans zelf. Dus, nou nogmaals, waarom is het oneerlijk? Ik wil graag jou standpunt horen, moet je niet met zo'n lul verhaal aankomen.

    Ik ben ook best benieuwd wat er nu zo oneerlijk aan is :Y)


    The soul needs autumn.