• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij legt zijn hand op mijn schouder en vraagt wat er is. Ik schud mijn hoofd en kijk voor me uit. 'Er is niets, dat is het nou juist,' zeg ik tegen Bentley. 'Ik ken je net twee uur, en dan zoen ik met je terwijl we niets hebben. Je bent mijn buurjongen, rafael's beste vriend. En in het park hebben Raf en ik gepraat. Ik had het erover dat ik niet iets wil beginnen. Ik ben net nieuw hier en sowieso niet toe aan een relatie.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Even brak er iets in me, alsof alle vlinders in één klap dood neer vielen.
    'Raf hoeft hier niks van te weten', probeerde ik nog, maar ik wist dat het eigenlijk geen zin had.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij zegt dat Raf er niets van hoeft te weten en ik lach even zachtjes. 'Nee, liever niet nee. Anders drukt hij jou straks ook nog tegen een muur,' zeg ik dan en draai me om naar Bentley. 'Maar ik weet het wel. Ik weet wat er zojuist gebeurde, en ik had het niet moeten doen. Echt, ik voel me nu gewoon een slet. Alsof ik een of ander meisje ben die elke jongen zoent. Maar dat is niet zo. Ik ben gewoon heel makkelijk om te praten.' Ik haal simpel mijn schouders op. 'Niet zo handig,' zeg ik dan met een glimlachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Sprakeloos ging ik op het bed zitten, liet mijn hoofd hangen en ging er met mijn haar doorheen.
    Had ik er nou voor gezorgd dat Noralie haarzelf een slet vond?
    Ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen, en dat kwam niet vaak voor.
    Maar ik herpakte me.
    'En tegen de muur duwen? Waar heb je het over?', vroeg ik haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij is gewoon sprakeloos van wat ik zeg, ik kan het begrijpen. Menig meisje zou het voor zich gehouden hebben. 'Niets belangrijks,' zeg ik dan als hij vraagt waar ik het over heb. 'Maar aangezien iedereen op school het toch al zowat weet. Rafael is op slag verliefd op me terwijl we zo ongeveer vijf minuten gepraat hebben in eerste instantie. Ik ga veel met Drew om. Rafael jaloers. Rafael kwam Drew tegen in de stad en zo geschiedde het.' Ik kijk naar hem. 'Ik voel me geen slet door jou hoor. Wees gerust,' zeg ik dan. 'Het komt door mezelf en door wat ik jongens laat doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Mijn mond viel open van verbazing. Rafael en iemand tegen de muur duwen. Jezus, ik wist dat hij jaloers is, maar zo ken ik hem echt niet.
    Precies hetzelfde als ik dacht, zei ik tegen Noralie.
    En ze zei dat het niet door mij komt.
    'Maar als ik niet zo doordramde, was dit nooit gebeurd.. sorry', mompelde ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Sam?(A)]

    Noralie Anderson
    'Dat deden we in het park, erover praten. Maar nu is het gewoon vergeven en vergeten en doet hij er gewoon normaal over en spaced hij 'm niet meer.' Ik haal weer een keertje mijn schouders op en schud mijn hoofd als hij zegt dat als hij niet had doorgedramd het niet gebeurt was. 'Waarschijnlijk niet nee, maar dan was er vast wel een andere jongen geweest die zou doordrammen.' En ik ga naast Bentley zitten op de bedden. 'En nu moet je niet meer zo geschrokt doen en eens glimlachen en niet mijn blik vangen met je mooie blauwe ogen.' Ik por hem een keer in zijn zij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Oke, liever ik dan een andere jongen', schamperde ik.
    'Misschien', zei ik en richtte mijn blik weer in haar ogen.
    Ik wilde dit, ze was immers nog steeds een soort uitdaging voor me.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij zegt misschien en kijkt me dan weer recht aan. 'Je doet het weer,' zeg ik dan zacht. Hij houdt mijn blik weer vast en weer lukt het me niet om weg te kijken. En ik bijt zacht op mijn lip. Dit keer ga ik mezelf wel tegenhouden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Ik weet het', zei ik zachtjes en streek dezelfde loshangende pluk achter haar oor en liet mijn hand op haar wang rustten.
    'Ik vind je echt prachtig, Noralie', fluisterde ik en bracht mijn gezicht weer naar de hare.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    [Ik reageer zo, promise !]

    Noralie Anderson
    Hij zegt dat hij het weet en daarna dat hij me prachtig vindt. Zijn hand ligt op mijn wang en zijn gezicht komt weer dichterbij. Ik sluit even mijn ogen. Toelaten of niet? 'Niet doen Bentley,' zeg ik dan zachtjes en open mijn ogen weer om hem aan te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Is goed xd]

    [Iemand Charlynn meeten, ik heb niks te doen...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp