• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Moet eten en daarna Latijn even herhalen, weet niet waneer ik terug ben(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Rafael Greywood

    River en ik hadden een pauze ingelast. Ze moest naar de wc en zou tapa's maken.
    Ik checkte mijn mobiel en had een app'je van Ben.
    Wat deed je nou met mn buurmeisje in het park? X
    Ik lachte even in mezelf door het x'je.
    Maar buurmeisje? Was Noralie naast hem komen wonen?
    Vraag haar maar x
    Type ik snel in en drukte op verzenden.
    Ook stuurde ik even een berichtje naar Anna.
    Hey An! Ben je geslaagd met je kleren? En hoe zit het met die verkoper? Haha x
    Ik las het een keer over een verzond het.
    Toen kwam River met een schaal tapa's aan. River's tapa's waren de beste. Doordat ze een Spaanse vriend had, Miguel, kon ze nu echt tapa's maken alsof ze zo uit de Spaanse keuken kwamen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Blanes schreef:
    Bentley Heathrow

    Toen Mason weg was, stond ik op van het bed en ging achter haar staan en sloeg mijn armen om haar middel en mijn hoofd rustte op haar schouder.
    'Die heb je goed weggejaagd', fluisterde ik in haar nek. En drukte een kusje in haar hals.


    Noralie Anderson
    Ik voel dat Bentley achter me komt staan en hij slaat dan zijn armen om mijn middel en zijn hoofd rust op mijn schouder. Het voelt wel fijn, maar voor mij niet echt. En dan bedoel ik als in waarheid. Hij fluistert in mijn nek waardoor zijn adem er langs strijkt en er kippenvel verdwijnt. Hij drukt er nog een kusje waardoor ik moet glimlachen alsnog. Ik kan mezelf makkelijk even wijsmaken dat het nu gewoon goed is wat ik doe. 'Dank je,' antwoord ik. 'Na zo lang met ze geleefd te hebben went dat wel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Memoria schreef:
    Hayden Clark
    Lachend kijk ik Anna aan, ze had nog maar net nieuwe kleren en al gelijk een nummer op zak.'Wel, als ik jullie niet tot last ben zou ik graag meekomen.'Ik ben benieuwd naar de lasagna en dan zou ik Anna ook nog wat extra trucjes aan kunnen leren. Wat flirt trucjes en nog wat andere dingen die ze zeker zou moeten weten. Dat telefoonnummer wordt vandaag nog gebeld, geloof me. Ik heet niks voor niks Hayden.

    Anna Bailey Miller
    "Nee joh, tuurlijk ben je ons niet tot last, anders had ik het niet gevraagd" zeg ik dan en ik glimlach even. "Onze ouders zijn er vanavond toch niet en alle gezelligheid is altijd welkom bij ons" zegt mijn zus dan en begint richting de parkeergarage te lopen. Eenmaal daar stop ik al mijn tassen in de kofferbak van de grote BMW van mijn zus. "Rij je met mij mee, of rij je met Hayden mee?" vraagt me zus dan. "Ik rij wel met hem mee, ik wijs hem wel de weg." zeg ik dan. "Oke, dan zie ik jullie zo thuis" zegt ze en ze stapt in om vervolgens weg te rijden. Ik loop met Hayden naar zijn auto. We wonen niet in hartje New York, het is een stukje rijden. We zijn verhuisd nadat heel veel mensen op een gegeven moment gingen vragen of ik hun paarden zadelmak wou maken en omdat het makkelijker is om dat aan huis te doen, ook vanwege school en mijn andere hobby dansen, zijn we verhuisd naar een flink stuk grond net buiten de stad. Inmiddels is het een vrij grote stal waar een aantal van mijn vriendinnen hun paarden ook hebben staan. Sommige 'werken' ook voor mij en helpen me met de paarden. "Heb je ooit op een paard gezeten?" vraag ik dan aan Hayden. Dan gaat mijn telefoon en zie ik dat een berichtje heb, van Rafael. Ik lees hem en stuur iets terug. Ja hoor, ik ben helemaal geslaagd en wat betreft die jongen: hij heeft zijn nummer op de achterkant van het bonnetje geschreven

    [was het smsje er vergeten bij te doen haha]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 20:21 ]

    Bentley Heathrow

    Ik liet mezelf achterover vallen en trok Noralie mee in mijn val. Ik keek ik haar ogen.
    'Dusss... Waar waren wij gebleven', vroeg ik speels en zette een speelse blik op.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik word ineens meegetrokken en hij vraagt waar we gebleven waren. En ik zie de speelse blik in zijn ogen. En gewoon die ogen kunnen me zo gemakkelijk overhalen. 'Volgens mij bij een film kijken,' zeg ik dan met een licht uitdagende blik. Alsof er daarstraks niets gebeurd is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Schat, die staat al op pauze sinds ik naar de wc ging. We hebben hem beide al vijf keer gezien en ik kan de tekst dromen', zei ik zonder haar blik te verliezen en drukte nog een zacht kusje op haar mondhoek.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Oke, daar heeft hij me. Shit zooi. Hij drukt zacht een kusje op mijn mondhoek en hierdoor wordt het steeds moeilijker om niet toe te geven. 'Vier keer, we hebben hem vier keer gezien, dit zou de vijfde keer zijn,' zeg ik dan zachtjes. Hij doet het weer, houdt me weer gevangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Alsof die ene keer uitmaakt, je weet dat ik gelijk heb', zei ik terwijl ik verdronk in haar donkerblauwe kijkers.
    Ik bracht mijn lippen naar die van haar, wachtend tot het van haar kant kwam.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij zegt dat ik weet dat hij gelijk heeft en dat is ook zo. Ik probeer hem te ontwijken, maar toch lukt het me niet. En zeker niet door het feit dat hij zijn lippen weer naar die van mij brengt maar toch af wacht. 'Alsof ik een keus heb?' Zeg ik dan. Ik druk mijn lippen zacht weer op die van hem en ga beter tegen hem aan liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik grinnikte en ze drukte haar lippen op de mijne. Een bom van vlinders ontplofte in mijn buik en ik voelde hoe ze beter op mij kwam liggen.
    Ik verbrak de kus om even in haar ogen te kijken.
    Een verdwaalde pluk haar streek ik achter haar oor en drukte mijn lippen weer op die van haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik kijk hem aan als hij de kus verbreekt en hij strijkt een pluk achter mijn oor. Ik weet niet waarom ik het laat gebeuren. Hij kust me weer en even kus ik hem terug. Maar dan verbreek ik de kus, zeg een sorry en sta dan op van de bedden en kijk even richting het scherm, Bentley achter me latend. Ik moet dit niet doen, de kus zelf voelt goed, maar de rest eromheen niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Is ze de hele kelder uit?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Nee gewoon van het bed weer opgestaan :3 ik bedoelde dar ze met haar rug naar hem toe staat ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ach so]

    Bentley Heathrow

    Ze stond op en draaide de rug naar me toe.
    'Hey, Nora. Wat is er?', vroeg ik toen ik mijn hand op haar schouder legde.
    Zoende ik niet goed? Was ik lelijk? Raar? Idioot? Gemeen? Ik begon helemaal te twijfelen aan mezelf en ben nog nooit zo onzeker over mezelf geweest.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf