• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ach. Dan zeg je gewoon iets van; de film is al even bezig.

    Of wat dan ook :Y) gewoon tijd doorspoelen bij ze (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Toen de film al een tijd bezig was, pakte ik mijn kans.
    Ik zette me stevig af en belandde precies bovenop Noralie.
    'Ik zei toch dat ik het deed?', grijnsde ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [brb eten]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik schrik me rot als ineens Bentley echt op me gesprongen is. Mijn hart klopt snel en ik kijk hem aan.
    'Kom niet aanzetten met die ik zei het toch,' zeg ik dan met vernauwende ogen. 'Ligt het lekker?' Ik kijk hem recht aan, omdat ik eigenlijk zijn blik even niet kan loslaten omdat zijn ogen zo blauw zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Zei ik toch', zei ik toen maar zachtjes.
    'En het ligt.. geweldig'
    Mijn blik liet haar ogen niet met rust, ze was echt prachtig...


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Had ik niet gezegd die zei ik toch voor je te houden?' Zeg ik dan en blijf hem aan kijken. Bij sommige ogen is het onmogelijk om weg te kijken omdat ze zo mooi zijn. 'En ik zal het onthouden voor de volgende keer dat ik geweldig lig,' zeg ik dan met een opgetrokken wenkbrauw. Ik wil mijn blik afwenden maar het gaat gewoon niet. 'Ga je nog van me af?' Vraag ik daarom maar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    'Misschien en oke', antwoordde ik op haar eerste twee reacties.
    'En nee', zei ik zacht en boog langzaam voorover, onze lippen waren nauwelijks twee centimeter van elkaar verwijderd.
    Haar adem streek in mijn gezicht.
    Wilde ze dit wel? Ja, natuurlijk wel. Nog nooit heeft iemand mij geweigerd..
    En ik wilde dit zo graag, ze was echt beeldschoon.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Eerst antwoord hij misschien en oke en er verschijnt een lach op mijn gezicht. Maar op mijn laatste vraag antwoord hij zacht en buigt zich dan voorover. De glimlach verdwijnt langzaam mijn gezicht terwijl ik hem aan blijf kijken. Hij is zo dicht bij. We ademen elkaars adem en dit is niet goed. 'Wat doe je?' Vraag ik hem zacht. Natuurlijk wil ik dit niet. Ik ken hem net een uur. Maar dat ik hem niet weg duw terwijl hij zo dichtbij is komt doordat hij zo dichtbij is, juist daarom. En zijn ogen me gevangen hebben en het gewoon het moment is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [wel of niet?
    Ik ben honden uitlaten, ahha]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    quin98 schreef:
    Andrew Cole

    Ik trek mijn wenkbrauw op als die zegt dat die even gaat inbreken bij de buren maar waarschijnlijk zou het wel gewoon goed zijn of zo. Ik stop met afdrogen en haal mijn hand even door mijn haar, dat was ook helemaal verpest nu maar ja. Ik loop de kamer in en kijk naar Samuel die net terugkomt. 'Voor het geval je denkt dat ik nu heel erg badass ben, mijn buur is mijn kleine zusje' zegt hij en ik grinnik even. Zie je, ik dacht al dat het niks bijzonders was. 'Ik dacht al niet dat je een badass was. daar ben je veel te lief voor' zeg ik met een knipoog als hij komt aangelopen. Ik pak mijn glas van de tafel en drink er rustig een paar slokken van.

    [sleepwell]


    Samuel Lucas McClain.

    Ik begon te lachen, "Ik ben wel badass !" zei ik toen ietwat beledigd. Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek hem serieus aan, "Ooit hé, ooit-". Wacht wat had ik ooit gedaan dat badass was ? Uhm. Nee, ik ging op iets komen !
    "Ooit hé, heb ik eens". Ik beet op mijn lip waarna ik op mijn lip beet. Hopeloos gooide ik mijn handen in de lucht.
    "Ik heb een veel te goed karakter voor deze wereld".
    Ego, ik ? Nueh.

    [Ach. Je weet toch hoe gemeen ik was tegen Rafael :Y) dus je kan misschien wel voorspellen wat ze doet als hi het doet x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Weetje, ik ga wel van je af. Anders missen we een te groot deel van de film', lachte ik en kroop van haar af om daarna weer op mijn stoel plaats te nemen.
    'Waar is jullie toilet eigenlijk?', vroeg ik haar. Ik moest vet nodig man.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij kruipt uiteindelijk toch van me af en gaat weer op de stoel zitten. 'Ja, anders zat jij er met je grote kont voor,' zeg ik lachend. Hij vraagt waar ons toilet is. 'De kelder uit, dan naar links terug richting de hal en de tweede deur aan de rechterkant,' leg ik hem uit. Ik zet de film op stop. 'Anders mis je alsnog veel,' leg ik uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Ja, anders zat jij er met je grote kont voor', lachte ze.
    'What?! Ik heb geen grote kont, mijn kont is geweldig', lachte ik en wreef er lekker met mijn handen overheen.
    'Thanks', zei ik en gaf haar een knipoog. Hoezo cliché, maar ik wist dat veel meiden daarvoor vielen.
    Ik liep de kelder uit en volgde haar aanwijzingen op over hoe ik bij de wc moest komen, om daar mijn blaas leeg te maken.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik lach als hij over zijn eigen kont gaat met zijn handen. En dan zegt hij thanks en knipoogt naar me. Mijn hart mist gewoon een slag. En ik weet het van mezelf. Ik kan me zo makkelijk laten inpalmen. Hij is weg en ik wuif mezelf wat koelte toe en ga dan op mijn buik liggen met mijn hoofd in het kussen. Bentley is nu toch even weg dus ik vergeet er ook gelijk aan te denken dat ik mijn jurkje moet rechttrekken en iets omlaag. In plaats daarvan lig ik nu met mijn hoofd in het kussen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.