• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    New Topic

    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - MakeMeIrish
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Eleanor Bethany Hunt.

    Ik was even afgeleid van de pijn. De pijn in mijn hand was eigenlijk niets in vergelijking met de pijn in mijn hart. Ja, Riley mocht dan misschien al maanden verliefd zijn op David, ik moest dit al een heel fucking jaar doormaken. Ik schudde mijn hoofd.
    "Wat er is ?" vroeg ik, op een koude emotieloze toon, "Ik ben al een heel fucking jaar verliefd op mijn beste vriend, toen we hier kwamen gaf hij me hoop, vanochtend kuste hij me in het tentje, ik dacht dat er niets verkeerd kon gaan, maar nee hoor, er kan nooit iets goed gaan in dit klote leven van mij ! Mijn beste vriend die nu een vreemdeling voor me is, is aan het kussen met de jongen die nu uit de bodem van mijn hart haat. Alles zit tegen in mijn leven en ik ben het beu om altijd degene te moeten zijn die niet krijgt wat ze verlangt". Tranen stromen over mijn wangen waarna ik me verslagen laat neerzakken. Ik verstopte mijn gezicht in mijn handen waardoor bloed in mijn haar kwam te zitten, maar ook op mijn gezicht. Snikken verlieten mijn mond terwijl mijn schouders zachtjes schokten.
    "En het ergste van alles is dat ik hier vastzit met hen".

    WillNotLearn schreef:
    Ian
    Ze moest lachen om vervolgens ook van links naar rechts te hebben kijken.
    'Rechts' Zei ze vervolgens met een glimlachje rond haar lippen en een uitdagende twinkeling in haar ogen toen ze mij aankeek.
    'Hmm...' Mompelde ik, ze wist duidelijk dat ik altijd voor links koos.
    'Okey, dan gaan we naar rechts' Zeg ik vervolgens en haal mijn hand van haar schouder om vervolgens naar de rechterkant te lopen en loop als ik een eindje verder ben achteruit en kijk Cathy aan.
    'Kom je nog?' Vraag ik met een grijns.

    Cathy
    ''Hmm...'' mompelde hij, en ik grijnsde.
    ''Okey, dan gaan we naar rechts,'' zei Ian. Hij haalde zijn hand van mijn schouder en liep naar rechts.
    Ik voelde me nu heel... kaal. Heel eenzaam en een doelwit voor elk gevaar nu, zonder zijn arm rond me heen.
    Ik fronste verbaasd bij mijn eigen gedachten en schudde ze van me af.
    ''Kom je nog?'' grijnsde Ian naar me, en ik knikte.
    Ik liep achter hem aan en glimlachte even.
    ''Shht-'' grinnikte ik, en bleef stilstaan.
    Als je goed luisterde hoorde je een beekje stromen.
    ''Hoor je dat ook?'' glimlachte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Er moeten twee reactie's tussen zitten Naïs (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Er moeten twee reactie's tussen zitten Naïs (;]


    [Don't blame me, ik moet 5 toetsen leren en ik ben nog eens wiskunde oefeningen aan het doen. Dat alles terwijl ik me doodziek voel ;p]

    Camille Yare Rae Roux
    'Geloof me Eleanor, ik ken het,' zeg ik zacht, ik trek haar in een knuffel. Ik trek haar omhoog.
    'Lieve schat je veegt jezelf helemaal onder het bloed, kom dan gaan we dat eerst schoon maken,' ik trek haar het busje in en begin haar gezicht schoon te maken met een washandje en water uit een flesje.
    'Je hebt het over Riley en David of niet?' vraag ik aan haar en ik bijt op mijn lip, het is hem gelukt. Het is hem gelukt om David voor zichzelf te winnen ten koste van alles. Ik bijt op mijn lip. Het is hem gelukt om David gay te maken, want volgens mij was hij dat niet.
    'Zullen we met zijn tweeën weglopen?' stel ik voor, ik maak haar wond schoon en bind er een verband om omdat het te groot is voor een pleister.
    'Ik kan die twee bij elkaar niet aanzien.... Ian en Cathy,' ik zucht diep.
    'En jij hebt hetzelfde probleem.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lifeisajoke schreef:
    (...)

    [Don't blame me, ik moet 5 toetsen leren en ik ben nog eens wiskunde oefeningen aan het doen. Dat alles terwijl ik me doodziek voel ;p]

    [That sucks ;d Succes! En beterschap! xxx]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ian
    Ze knikte en liep vervoglens glimlachend achter me aan.
    'Shht-' grinnikte ze waarna ze plots stil bleef staan.
    Nu hoorde ook ik iets stromen.. Water! bijna direct voelde ik dat ik drost had.
    'Jup, dat hoor ik ook. En het komt van links' Zeg ik met een grijns en wijs naar de richting waar het geluid vandaan komt en dat was niet rechts maar links.
    Zie je wel, linkerkant brengt geluk.


    Don't be like the rest of them, darling


    Eleanor Bethany Hunt.

    Ik knikte terwijl ik voelde hoe de tranen alweer opkwamen. "Het doet gewoon zo'n pijn Cam, dat snap jij ook toch ?" vroeg ik zachtjes, "Ik bedoel, ik snap dat ze elkaar leuk vinden, maar dan moet David mij niet eerst kussen en doen alsof-". Ik stopte mijn zin en stond op. De wonde was verschoont waarna ik haar in een knuffel trok. Ik verstopte mijn gezicht in haar hals. Met een zachte zucht liet ik haar weer los.
    "Morgen gaan we, ik wil eerst dat ze een schuldgevoel krijgen" zei ik met een koude, emotieloze stem. Mijn ogen waren dof geworden, dat wist ik van mezelf en de lach op mijn gezicht ? Jup, verleden tijd. Wat hij me had geflikt kon hij niet maken, ik was woedend op beide. Zo woedend dat ik die 2 voor de rest van mijn leven zou negeren uit pure haat. Het grappige van dit alles ? Het was allemaal hun eigen schuld.

    Camille Yare Rae Roux
    Ik knik, ik snap haar heel goed.
    'Moeten we wachten?' vraag ik zachtjes, 'als je wilt dat ze en schuldgevoel krijgen kan je ook nu gaan,' zeg ik zachtjes, 'ik wil hier weg Ellie,' zeg ik tegen haar.
    Ik zucht diep.
    'We kunnen naar huis gaan of in ieder geval proberen, of we gaan opzoek naar een plek waar we met zijn tweeën kunnen kamperen. Ik ben benieuwd wie er achter ons aan gaan en wie er allemaal een schuld gevoel krijgt. Ian en Cathy waarschijnlijk niet, want die heb ik vanmorgen al afgesnauwd,' ik zucht diep.
    Ik kijk haar aan, 'kunnen we alsjeblief nu gaan? Ik wil hier echt geen minuut langer blijven en ik denk niet dat jij hier ook heel erg graag wil blijven.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cathy
    ''Jup, dat hoor ik ook. En het komt van links,'' grijnsde hij, en wees naar links.
    Ik schoot in de lach.
    ''Oké, Oké, voor één keer heb jij gelijk,'' grinnikte ik.
    Ik pakte zijn hand en trok hem mee naar links. ''Kom!'' zei ik, terwijl ik er naartoe liep.
    Uiteindelijk arriveerden we bij een klein beekje, en ik glimlachte breed.
    Ik knielde er bij neer en maakte een kommetje van mijn handen nadat ik zag dat het water best schoon was.
    Ik nam er een klein slokje van. ''Het is zoet,'' glimlachte ik triomfantelijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    'Nee, ik heb altijd gelijk' Zeg ik met een grijns.
    Ze pakte mijn hand vast en tok me mee naar links 'Kom!' Zei ze vervolgens en liep naar het beekje toe,
    ze knielde er naast en dronk wat van het water waarbij ik al meteen de neiging had erin te duiken, hoeveel dagen had ik nu niet gedouched? Te lang
    'Hebben we wat om water in mee te nemen bij het kamp?' Vraag ik haar en denk zelf na.. Volgensmij wel maar daar was ik niet zeker van.. hopelijk wel

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 14:52 ]


    Don't be like the rest of them, darling


    Eleanor Bethany Hunt.

    "Je hebt gelijk" gaf ik toe. Ik stond op en liep het busje uit. "Ik moet nog 1 ding doen". Ik liep van haar weg naar het tentje waar we sliepen. Ik nam het ding vast en gooide het uit elkaar. Ik kon misschien geen tent opzetten, maar afbreken kon ik toevallig wel. Ik nam een stift uit mijn rugzak en nam het tentzeil vast. Fuck you. Ik keek tevreden naar de 2 woorden die het tentje sierden en stond op. Ik stak de stift in mijn broekzak en nam mijn rugzak van de grond. Ik klikte die op mijn borstkas vast zodat ik hem niet de hele tijd moest optrekken. "Ik ben klaar" zei ik tegen Camille toen ik terug bij haar stond. Ze moesten het maar weten. Ik liet me niet meer doen zoals vroeger. Emoties ? Verleden tijd, alleen bij mensen die ik écht kon vertrouwen.

    Camille Yare Rae Roux
    Ik knik.
    Pak een van mijn tassen en gooi die leeg op mijn bed. Ik stop er de belangrijkste spullen in. Eten, drinken, EHBO-kist, een zaklamp, een deken en een dikke trui. Mijn make-up laat ik liggen. Ik doe mijn haar in een hoge knot. Gooi de rugzak over mijn rug en loop naar Eleanor.
    'Laten we gaan,' zeg ik tegen haar. Ik doe de deur van het busje dicht. Er is niemand in de buurt. Ik werp nog een laatste blik op het kamp en dan op Eleanor.
    'We moeten nu gaan,' zeg ik tegen haar. Ik pak haar hand vast en trek haar mee het bos in. Ik ga weg, ik wil hier niet meer zijn. Ik zucht diep en begin te lopen, ik heb nog steeds de hand van Eleanor vast terwijl we steeds dieper en diep het bos in lopen. Weg van deze.... ellende. Weg van deze stomme vakantie.

    [Ik moet gaan, ik ben rond zes uur weer terug
    Doegxxxx]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hayden Noralie Everett
    Ik zie hoe hij zijn vuist in zijn mond gestopt heeft en ik verwens mezelf nu er al om dat ik hem pijn ga doen. En ik hoor hem dan gillen en ik sluit mijn ogen. Het is al voorbij nu en ik heb zijn schouder los gelaten. Ugh, ik voel me slecht nu. Ik sla heel even mijn ogen op naar hem en hij kijkt me aan en geeft me dan een knuffel. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder waar hij als het goed is nu geen pijn meer aan heeft. Hij fluistert een dank je in mijn oor.
    'Hoe kan je me nou bedanken terwijl ik je pijn heb gedaan?' vraag ik zacht en kleintjes.
    Ik weet dat ik hem geholpen heb, en dat hij anders alleen maar meer pijn zou gehad hebben. Maar dat soort goede dingen dringen nooit tot me door.
    Ik blijf hem knuffelen, gewoon om mezelf er zeker van te zijn dat alles goed met hem is. Ik zit tegen hem aan en het voelt gewoon goed zo.
    De gedachte aan Cam die zegt dat Rory en ik er schattig uitzagen gisteravond schiet door mijn hoofd.
    Zou het kunnen? Dat het iets zou worden tussen Rory en mij? Nee. Ik ben niemands type.
    En dat vind ik ook niet erg. Maar toch schiet de gedachte eraan toch even door mijn hoofd.
    Rory's huid voelt lekekr warm zo, hij heeft zijn shirt namelijk niet aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    David Daniel Casper Mason
    Ik kreun zachtjes als hij op mijn adamsappel begint te zuigen, Jezus, die jongen maakt me gek.
    'Je kust alles behalve slecht,' zegt hij, iets dat me laat glimlachen.
    'Jij zoent ook heel goed,' zeg ik dan zachtjes. Takjes prikken in mijn rug als ik hem dichter tegen me aandruk. Ik draai ons om, waardoor ik bovenop kom te liggen. Ik laat mijn lippen naar beneden glijden, langs zijn hals en verder omlaag. Ik geef zachte kusjes op zijn sleutelbeenderen en ga dan wat verder omhoog en bijt zachtjes in zijn oor. Ineens hoor ik een schreeuw. Ik schrik zo dat ik gelijk overeind schiet, waardoor Riley half geplet word doordat mijn gewicht ineens volledig op zijn buik rust. Snel rol ik van hem af.
    'Sorry,' zeg ik geschrokken, 'Wat was dat?' Mijn hart bost in mijn keel, alsof ik zojuist betrapt ben bij iets verbodens. Mijn ademhaling gaat zwaar, maar ik weet niet zeker of dat komt van Riley of van de schrik. Ik laat mijn vinger langs Riley's keel omlaag glijden over zijn buik naar de band van zijn broek. Daar blijf ik even hangen.
    'Zullen we maar terug gaan?' Mijn hand gaat intussen gewoon door, alsof ik er geen macht meer over heb. Hij kruipt onder Riley's shirt en begint rondjes te draaien om zijn navel.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page