• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    New Topic

    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - MakeMeIrish
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Riley Williams


    Ik ontwaak uit mijn slaap en kijk even verward om me heen. Waar ben ik? Ik zie het lege bed naast mij en kom overeind.
    Oh ja, stukken wagen en nu vast hier in de wildernis.
    Ik sla de slaapzak van mij af en begin me om te kleden. Als ik dat gedaan heb stap ik zuchtend uit de tent en mijn oog valt meteen op Blaine die zit te eten. Ik loop naar hem toe en neem plaats naast hem. Ik weet nu niet of dat ik iets gezegd heb tegen hem gister, ik kan het me maar vaag herinneren.
    "Goede morgen die niet goed is," zeg ik mompelend en ik kijk naar mijn handen. Ik voel me lichtelijk ongemakkelijk omdat ik het mij gewoon niet meer kan herinneren.
    "Goed geslapen?" vraag ik dan toch en ik kijk Blaine eventjes aan om vervolgens weer naar mijn handen te kijken. Ik heb wel de gehele nacht geslapen, maar dat komt door de medicijnen, daar wordt ik wat slapjes en moe van. Wat de bedoeling schijnt te zijn van die dingen.
    Goor dat ze smaken! Bah!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Ik ga douchen. :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    DarrenCrissy schreef:
    Riley Williams


    Ik ontwaak uit mijn slaap en kijk even verward om me heen. Waar ben ik? Ik zie het lege bed naast mij en kom overeind.
    Oh ja, stukken wagen en nu vast hier in de wildernis.
    Ik sla de slaapzak van mij af en begin me om te kleden. Als ik dat gedaan heb stap ik zuchtend uit de tent en mijn oog valt meteen op Blaine die zit te eten. Ik loop naar hem toe en neem plaats naast hem. Ik weet nu niet of dat ik iets gezegd heb tegen hem gister, ik kan het me maar vaag herinneren.
    "Goede morgen die niet goed is," zeg ik mompelend en ik kijk naar mijn handen. Ik voel me lichtelijk ongemakkelijk omdat ik het mij gewoon niet meer kan herinneren.
    "Goed geslapen?" vraag ik dan toch en ik kijk Blaine eventjes aan om vervolgens weer naar mijn handen te kijken. Ik heb wel de gehele nacht geslapen, maar dat komt door de medicijnen, daar wordt ik wat slapjes en moe van. Wat de bedoeling schijnt te zijn van die dingen.
    Goor dat ze smaken! Bah!


    Blaine Anderson

    Ik kijk even op als ik iemand hoor aankomen en zie dat het Riley is.Hij komt naast me zitten en ik kijk hem even aan. 'Goede morgen die niet goed is,' zegt hij en grinnik even zachtjes. 'Morgen' zeg ik en kijk even hoe hij naar zijn handen kijkt. Dat hij zich ongemakkelijk voelt is wel duidelijk. Ik snap het ook wel nadat wat hij gister verteld had. 'Goed geslapen?' vraagt hij en ik schud mijn hoofd. 'Nou eigenlijk niet echt, ik werd de hele tijd wakker om vervolgens weer een half uurtje of zo te slapen' mompel ik en kijk hem aan. 'En jij?' vraag ik hem en kijk hem even aan waarna ik lichtjes glimlach. 'Maar even, over wat je gister hebt verteld, ik ben het er niet mee eens dat je zoiets doet maar dat had je vast zelf ook wel bedacht, maar ik ben niet boos op je of zo' zeg ik waarna ik hem even aankijk. 'Maar stop der alsjeblieft mee en probeer David op een andere manier te krijgen, ik weet dat je hem kan krijgen en dat hoeft echt niet op deze manier.' zeg ik waarna ik even voor me uit kijk. 'Als hij erachter komt wat je nu aan het doen bent verpest je het alleen maar, je kan hem heust wel op een andere manier krijgen. Focus je op David, niet op Eleanor' zeg ik en eet daarna zwijgzaam veder van mijn broodje. Niet van plan eigenlijk nog iets erover te zeggen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 20:27 ]

    Rory Williams
    Ik sliep stilletjes, tot ik uiteindelijk wakker werd van de kou. Ik deed mijn ogen open en zag dat Hayden niet meer in mijn armen lag. Ik lag dus met een blote bast in het tentje. Ik zag vanuit mijn ooghoek dat de tent ook nog eens openstond. Ik trok de slaapzak op zodat ik het nog eventjes warm zou hebben. Toen gebeurde het: Mijn piercing bleef hangen aan de rist van de slaapzak en ik zat vast. Ik kon geen kant uit. Mijn lip zat vast aan mijn slaapzak en er was no way dat ik alleen los ging komen. Ik moest dus maar geduldig op Hayden wachten. Alleen zij kon me nu helpen, want ik kon zo natuurlijk ook niet roepen.


    Bowties were never Cooler

    Hayden Noralie Everett
    Ik ben stilletjes de tent uit gegaan en poets nu even mijn tanden buiten. Anders heb ik zo'n stink adem en dat wil ik niet iemand aandoen in een omtrek van 10 kilometer.
    Oke, dat is natuurlijk overdreven maar het gaat om het idee.
    Ik wrijf weer even in mijn ogen en spuug de tandpasta shit uit in een bosje en paar meter het bos in. Het is nog frisjes buiten en ik denk dat ik als een van de eerste wakker ben.
    Ik loop terug naar de open plaats, het vuur is uitgegaan vannacht. Gelukkig maar.
    Rory en ik waren als eerst naar de tent gegaan maar gelukkig is er aan gedacht om het uit te maken of dat het vanzelf is uitgegaan.
    Ik ga dan maar weer terug de tent in om nog even te liggen of te slapen ofzo. Ik rits het tentje dicht en dan lach ik zachtjes.
    Rory zit met zijn piercing aan zijn slaapzak vast, aan de rits ervan.
    'Heel slim Rory, goedemorgen,' zeg ik glimlachend. Ik ga op mijn knieën naast hem zitten.
    'Aangezien je nog niet los bent neem ik aan dat het je niet zelf gaat lukken om de rits los te krijgen? Of eigenlijk je lippiercing. Ik vind het een gave piercing maar in dit soort situatie's is het niet handig!'
    Ik breng dan mijn handen voorzichtig naar zijn lip en breng mijn hoofd er dicht heen om het goed te kunnen zien.
    'Eens even kijken,' mompel ik dan.
    Ik pak voorzichtig met mijn ene hand zijn lip beet en lach zachtjes. Met de ander pak ik de rits beet en begin er dan zachtjes aan te prutsen zonder hem pijn te doen zodat hij los komt.
    'Gelukt!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Iemand die Camille wakker wil maken? :3]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rory Williams
    Ik glimlachte scheef toen ik haar zag binnenkomen. Ik kon natuurlijk niet voluit glimlachen, want dat deed pijn. Ik wilde haar zeggen hoe blij ik was haar te zien, maar dat ging niet. Ik sloot mijn ogen toen ze me begon los te maken. Ik wilde ook niet kijken. Nu ze zo dicht bij was zou het namelijk te verlijdelijk zijn om mijn lippen op de hare te drukken en dan zou ik mijn lip uitscheuren. Toen ze klaar was glimlachte ik voluit en ik gaf haar een knuffel. "Dank je." fluisterde ik in haar oor. Even snoof ik nog aan haar haren, die een heerlijke combinatie bevatte van shampoo, meisjesdeo, tandpasta en Hayden. Ik drukte zonder erbij na te denken een kusje in haar nek. Toen liet ik haar blozend los en begon snel in mijn tas te graven naar kleren om mijn rode kop te verdoezelen. Dit was echt heel erg genant. Ik had mezelf door mijn emoties laten leiden. Dat moest ik echt niet meer doen. Ze opkroppen werkte een stuk beter voor mij. Dan had ik tenminste niet de kans dat ik mijn beste vriendin niet verloor door mijn stomme hormonen, ookal was ze het mooiste, slimste en dapperste meisje dat ik kende. Ik trok snel het shirt en de broek van gister aan en woelde even door mijn haar. Zo kon ik er vandoog weer mee door.


    Bowties were never Cooler

    Camille Yare Rae Roux
    Ik word opnieuw wakker om zeven uur, dit maal bonkt mijn hoofd als een gek. Ik zucht diep en pak een koekje uit de rol die naast me ligt. Het begint al warmer te worden, gelukkig.
    Ik blijf gewoon liggen, ik ben voorlopig niet van plan om op te staan. Wat kan ik doen? Ik lig hier wel goed.
    Mijn gedachten schieten automatisch naar Ian, maar al snel schud ik mezelf wakker. Ik wil niet aan hem denken, dat wilde ik al niet, maar nu al helemaal niet meer. Ik bijt op mijn lip en kruip diep onder de dekens.
    Ik ga maar slapen, ik probeer het gewoon nog een keer. Ik ben moe en ik heb hoofdpijn, dan bedenk ik me iets. Ik heb paracetamol bij. Ik trek mijn tas naar me toe en haal er eentje uit. Snel slik ik het pilletje door en ga dan weer liggen.
    Niet veel later val ik opnieuw in slaap.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hayden Noralie Everett
    Hij glimlacht voluit wanneer hij los is en trekt me dan in een knuffel. Ik knuffel hem terug, niets zo fijn als de knuffels van Rory. Hij fluistert dank je in mijn oor.
    'Wel zo aardig om mijn tentgenootje te helpen,' antwoord ik zacht en glimlachend terug. Dan voel ik zijn lippen in mijn nek en even word ik daar stil van. Dat ging zeker per ongeluk. Toch?
    Hij laat me los en rommelt dan in zijn tas dus ik neem aan dat het per ongeluk ging. Ook ik pak even wat kleren. Maar ik ga me niet hier omkleden.
    'Ik ga me even omkleden in het busje,' zeg ik dan met een glimlachje. 'Dan kan ik gelijk Camille wakker maken. Die slaapt anders aan een stuk door.'
    En zonder op antwoord te wachten kruip ik het tentje uit met de kleren richting het busje.
    Ik doe de deur open en stap erin. Ik zie een slapende Cam en doe de deur weer achter me dicht.
    Zachtjes schud ik aan haar schouder zodat ze wakker wordt.
    'Wake up Cam,' zeg ik haar en begin me ondertussen om te kleden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    quin98 schreef:
    (...)

    Blaine Anderson

    Ik kijk even op als ik iemand hoor aankomen en zie dat het Riley is.Hij komt naast me zitten en ik kijk hem even aan. 'Goede morgen die niet goed is,' zegt hij en grinnik even zachtjes. 'Morgen' zeg ik en kijk even hoe hij naar zijn handen kijkt. Dat hij zich ongemakkelijk voelt is wel duidelijk. Ik snap het ook wel nadat wat hij gister verteld had. 'Goed geslapen?' vraagt hij en ik schud mijn hoofd. 'Nou eigenlijk niet echt, ik werd de hele tijd wakker om vervolgens weer een half uurtje of zo te slapen' mompel ik en kijk hem aan. 'En jij?' vraag ik hem en kijk hem even aan waarna ik lichtjes glimlach. 'Maar even, over wat je gister hebt verteld, ik ben het er niet mee eens dat je zoiets doet maar dat had je vast zelf ook wel bedacht, maar ik ben niet boos op je of zo' zeg ik waarna ik hem even aankijk. 'Maar stop der alsjeblieft mee en probeer David op een andere manier te krijgen, ik weet dat je hem kan krijgen en dat hoeft echt niet op deze manier.' zeg ik waarna ik even voor me uit kijk. 'Als hij erachter komt wat je nu aan het doen bent verpest je het alleen maar, je kan hem heust wel op een andere manier krijgen. Focus je op David, niet op Eleanor' zeg ik en eet daarna zwijgzaam veder van mijn broodje. Niet van plan eigenlijk nog iets erover te zeggen.



    Riley Williams

    Ik kijk Blaine aan, ik had het dus echt vertelt. Ik zucht.
    "Maar hoé, ik moet het doen." zeg ik zachtjes en kijk Blaine even aan. Daarna staar ik naar de tentjes. Ik zet mijn handen in mijn haar en trek er zacht aan. "Ik weet het niet meer, Blaine. Ik moet het op deze manier doen, Eleanor moet uit beeld zijn. Zij en David zijn té close, als ik hun straks samen zou zien als stel krijg ik zelfmoordneigingen of zelfs moordneigingen," zeg ik en kijk Blaine weer aan. "Dat kán toch niet, Eleanor moét David gaan haten." De wanhoop is duidelijk te horen in mijn stem. Ik kan ook niet anders, dat is hoe ik mij voel. Ik sprak haast nooit mijn gevoelens uit, dat kan ik niet.
    Ik laat mijn tong over mijn piercing gaan en ik staar opnieuw naar de tentjes. Waarom is het zo moeilijk? Wat? Liefde, verliefd zijn. Die gene zo graag willen hebben dat je er alles voor zou doen diegene te krijgen. Als je diegene zijn stem hoort, dat je niet helder meer kunt denken en alleen maar aan diegene denkt.
    Als je diegene ziet, dat je je blik nergens anders op kunt richten dan op hem.
    Een luide zucht verlaat mijn mond en ik bijt op mijn lip. Mijn blik glijd over alles in de omgeving heen, hetkapotte busje, de kleine tentjes, Blaine, het dicht begroeide bos, de asfalt weg, het donkergroene gras, gewoonweg alles. Ik neem alles in mij op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Camille Yare Rae Roux
    'Wake up Cam,' hoor ik een bekende stem, ik word aan mijn schouder geschud.
    'Hmm,' ik open mijn ogen en kijk naar Hayden.
    'Morgen,' zeg ik met mijn schorre ochtend stem. Ik zwaai mijn benen uit bed en rek me uit, wiebelig sta ik op om me om te gaan kleden, maar halverwege gaat het al mis met een klap val ik op de grond. Ik zucht diep en blijf liggen. Ik had niet moeten drinken.
    'Rot vakantie,' zeg ik, ik ga rechtop zitten en verberg mijn gezicht in mijn vakantie.
    'R-rot vakantie,' snik ik en ik veeg de tranen ruw van mijn wangen, 'ik wil naar huis.'
    Ik denk aan wat Riley tegen me gezegd heeft en bijt op mijn lip, ik weet dat ik het moet doen. Ik zal hem vandaag vragen om hulp. Ik ontwijk de blik van Hayden, ze zal me wel een aansteller vinden. Niet dat dat raar is, want dat ben ik gewoon.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blaine Anderson

    'Maar hoé, ik moet het doen. Ik weet het niet meer, Blaine. Ik moet het op deze manier doen, Eleanor moet uit beeld zijn. Zij en David zijn té close, als ik hun straks samen zou zien als stel krijg ik zelfmoordneigingen of zelfs moordneigingen' zegt hij en eigenlijk schik ik wel een beetje van het laatste. Zelfmoord? Iemand vermoorden, meende die dit nou? Alleen voor een jongen. Ik schud iets onopvallend mijn hoofd en kijk Riley aan. 'Betekent die jongen dan echt zoveel voor je?' vraag ik en zie hem ondertussen om zich heen kijken. 'Weet je, als die echt zoveel voor je betekent dat je dat wilt gaan doen moe je het zeker niet op de manier die jij in je gedachte hebt doen. Daar bereik je gewoon niks mee en je geeft Eleanor alleen maar een rot gevoel bovendien als David daarachter komt maak je geen kans meer.' zeg ik en kijk Riley even aan. Ik snapte eigenlijk niet waarom hij ze perse uit elkaar wouden drijven, die twee zijn beste vrienden zover ik weet niets meer. 'Waarom maak je je eigenlijk zo druk om Eleanor? Die twee zijn beste vrienden niet meer' spreek ik zo ongeveer mijn gedachte uit en kijk daarna even voor me uit. Misschien moest ik me hier ook helemaal niet meegaan bemoeien.

    Riley Williams

    "Je snapt het niet Blaine! Die twee worden méér dan beste vrienden als ze langer bij elkaar blijven! En ja, David betekend veel voor mij. Al meer dan twee maanden ben ik verliefd op die jongen!" Ik kijk mijn beste vriend aan. "Eleanor en David worden zonder dat ze het merken steeds dichter bij elkaar gebracht, dat komt door hun onderbewustzijn. Ze weten het zelf nog niet en die liefde zou moeten ontwaken, maar als ik hún ruzie kan laten krijgen stelt hun onderbewustzijn het uit. Blaine, begrijp mij nou. Om David voor mij te winnen moet ik zijn onderbewustzijn in de war brengen, hij moet mij leuk gaan vinden. Maar ik moet daarvoor wel iets doen, en dat ik veel tijd met hem zou door moeten brengen mocht hij mij leuk gaan vinden." zeg ik hoofdschuddend. Het klinkt allemaal zo makkelijk in mijn hoofd, maar als ik het nu zo vertel is het zo een moeilijk iets. Ik bekijk mijn handen opnieuw en zie dat ze een beetje trillen, ik probeer het te verbergen en ga erop zitten. Wat niet heel erg comfortabel is, het is nogal hard en houterig. Wat wil je anders als je op een boomstam zit.
    Nu ik er zo over nadenk heb ik mijzelf een hele moeilijk opdracht gegeven, ineens bedenk ik me iets. "Blaine, als jij Eleanor eens meeneemt. Probeer vrienden met haar te worden, doe leuke dingen met haar, ook hier... Dan kan ik ondertussen met David een sterkere band krijgen, zo hoeft er niemand gekwetst te worden." ik kijk hem hoopvol aan. Dat is toch een slim idee? Zo wordt er echt niemand gekwetst en kan ik tijd met David krijgen, terwijl Blaine Eleanor afleidt.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 22:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rory Williams
    Ik keek Hayden nog even na en begon me daarna goed aan te kleden. Ik deed ook mijn haar en trok er een beanie overheen, omdat ik hier mijn haar niet kon stijlen en het begon nu al te krullen. Ik groef nog even in mijn tas. Opeens kwam ik mijn medicatie tegen. "Fuck" vloekte ik zacht binnensmonds. Ik had ze gister niet ingenomen. Ik hoopte maar dat ik niks stuk had gemaakt. Bij mijn potje mediactie vond ik nog een potje. Normaal had ik er zelf 2: 1 tegen het slaapwandelen en een 2e tegen de bijwerkingen van mijn minderwaardigheidcomplex, die ik al jaren alleen maar slikte uit voorzorg. Maar dit was niet mijn 2e potje. Deze was van Riley! Dit waren niet zijn schizofrenie pillen, maar wel degenen waarmee hij vooral zijn negative gevoelens onderdrukte, iets wat hij echt wel nodig had. Ik trok mijn gympen aan en liep met de pot richting het tentje waarin hij en Blaine zouden slapen. "Riley?" vroeg ik bezorgt. "Riley, laat me erin." Als hij zowel deze als zijn andere pillen niet zou nemen zouden er hele erge dingen kunnen gebeuren, zeker nu hij geen jongetje van 10 meer is maar een puber van 17. Ik moest de mijnen ook wel nemen, anders kon het zeker ook mis gaan, maar bij hem zou dat iets anders uitpakken. Toen zag ik ze op een boomstam zitten en liep ik naar ze toe. Ik ging zonder pardon voor Riley staan. "Riley. Eerlijk zijn nu. Heb je je medicatie genomen?" Als hij de mijne had genomen waren de problemen nog groter.

    [Hihi. I'm an intruder. I came in-tru-the window. :p]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 23:03 ]


    Bowties were never Cooler

    [Haha, btw. Blaine en Riley zitten op een boomstam :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.