• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    New Topic

    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - MakeMeIrish
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blaine Anderson

    'Je snapt het niet Blaine! Die twee worden méér dan beste vrienden als ze langer bij elkaar blijven! En ja, David betekend veel voor mij. Al meer dan twee maanden ben ik verliefd op die jongen! Eleanor en David worden zonder dat ze het merken steeds dichter bij elkaar gebracht, dat komt door hun onderbewustzijn. Ze weten het zelf nog niet en die liefde zou moeten ontwaken, maar als ik hun ruzie kan laten krijgen stelt hun onderbewustzijn het uit. Blaine, begrijp mij nou. Om David voor mij te winnen moet ik zijn onderbewustzijn in de war brengen, hij moet mij leuk gaan vinden. Maar ik moet daarvoor wel iets doen, en dat ik veel tijd met hem zou door moeten brengen mocht hij mij leuk gaan vinden' Zegt hij en ik schud mijn hoofd. 'Weet je het heeft toch geen zin wat ik ook ga zeggen, je gaat toch wel door met dat verschrikkelijke plan van je' zeg ik zuchtend en sta op wetend dat ik als die maar een verkeerd ding zou zeggen ik boos zou gaan worden. 'denk je nou echt dat ik je ga helpen? Je weet al hoe ik over dat plan denk, laat staan dat ik je ook nog is ga helpen!' zeg ik hoofdschuddend en loop daarna weg. Oké misschien werd ik iets wat snel boos maar daar kon ik ook niks aandoen. Op dit moment was ik nog niet boos maar zoals ik al zei een verkeerd ding en ik zu het wel zijn. Dan kon het nog wel is misgaan en aangezien ik dat liever niet had was ik maar weggelopen. Ik zie in mijn ooghoek Rory naar Riley lopen maar besteed er geen aandacht aan. Ik ga een stuk verderop zitten en kijk strak voor me uit. Was het wel slim geweest zo te reageren? Nee eigenlijk niet maar wat hij deed was gewoon, ach ik weet niet. Hij deed er mensen mee pijn, een vriendin van hem.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 23:05 ]

    [Hayden? :3]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Ik reageer morgen weer :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [aangepast :p]


    Bowties were never Cooler

    [Sorry ben moe. En ben nog san het leren. Maar ik reageer wel even en ga dan slapen. Weet niet hoe lang de reactie wordt.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizor schreef:
    Camille Yare Rae Roux
    'Wake up Cam,' hoor ik een bekende stem, ik word aan mijn schouder geschud.
    'Hmm,' ik open mijn ogen en kijk naar Hayden.
    'Morgen,' zeg ik met mijn schorre ochtend stem. Ik zwaai mijn benen uit bed en rek me uit, wiebelig sta ik op om me om te gaan kleden, maar halverwege gaat het al mis met een klap val ik op de grond. Ik zucht diep en blijf liggen. Ik had niet moeten drinken.
    'Rot vakantie,' zeg ik, ik ga rechtop zitten en verberg mijn gezicht in mijn vakantie.
    'R-rot vakantie,' snik ik en ik veeg de tranen ruw van mijn wangen, 'ik wil naar huis.'
    Ik denk aan wat Riley tegen me gezegd heeft en bijt op mijn lip, ik weet dat ik het moet doen. Ik zal hem vandaag vragen om hulp. Ik ontwijk de blik van Hayden, ze zal me wel een aansteller vinden. Niet dat dat raar is, want dat ben ik gewoon.


    La Hay
    Ze opent haar ogen en mompelt een schorre morgen waardoor ik kort grinnik. Ik ben aangekleed en gewoon op een stoel gaan zitten.
    Ik zie dat Cam opstaat maar even later al weer ligt. Op de grond. En met het letterlijke instorten lijkt het ook alsof ze figuurlijk instort. Mentaal.
    Ik ga naar haar toe en sla een arm om haar heen. 'Waarom is dit een rot vakantie Cam?' Vraag ik haar zachtjes.
    'Oke, het busje is stuk. Maar we gaan gewoon terug lopen ofzo. En dan komt het goed.'
    Ik glimlach even bemoedigend naar haar.
    'En dan kan je dus ook weer naar huis.'
    Naar huis. Naar mama. Ik vraag me af hoe het met haar gaat. En of Kate haar wel kan verzorgen. Vast wel. Het lukt mij ook al 9 jaar en een dag.
    Dan denk ik terug aan het gevoel van Rory's lippen daarstraks in mijn nek en hierdoor raak ik lichtelijk in gedachten verzeilt.
    Het was toch gewoon per ongeluk gegaan? Maar het voelde echt als een kus. Zoals hij me ook de afgelopen dagen op mijn wang heeft gegeven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Camille Yare Rae Roux
    'Waarom is dit een rot vakantie Cam?'
    'Oke, het busje is stuk. Maar we gaan gewoon terug lopen ofzo. En dan komt het goed. En je kan dus ook weer naar huis.'
    'Waarom dit een rot vakantie is? We gaan waarschijnlijk niet thuiskomen en -en ik kan het gewoon niet aan. Cathy die met Ian aan het flirten is en uiteindelijk bij hem in de tent slaapt. Ik kan er gewoon niet meer tegen, niet meer tegen mezelf. Mijn gitaar is kapot! En ik ben half dronken! Op de eerste dag en weet je waarom? Omdat ik zo goed ben in mezelf aanstellen en alles negatief te zien!' barst ik uit tegen haar.
    'Sorry,' zeg ik een paar seconden later als ik besef wat ik gedaan heb. Ik kijk haar aan en dan beginnen de tranen over mijn wangen te stromen.
    'Waarom moest ik perse deze stomme vakantie verzinnen?! Waarom moest ik nou perse Cathy overhalen om te gaan?! Waarom moest ik nou precies op -hem- verliefd worden?!' snik ik, ik walg van mezelf. Ik walg echt van mezelf. Ik ben een aanstellerige dronken janken balk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Riley Williams

    "Loop maar weg! Als ik straks dood ben is het óók jouw schuldt omdat jij me niet wilde helpen!" Roep ik Blaine na. Ineens doemt Rory voor me op. Of ik mijn medicatie genomen heb?
    Ik kijk Rory aan. "Weet ik veel wat boeit het ik ga toch dood binnenkort," ik kijk mijn broertje aan. "Dus dat heeft toch gden nut meer," nu kijk ik voor me uit.
    Niets heeft meer nut. Blaine die boos wordt als ik vraaag of hij wil helpen. Eleanor die David blijft achterna gaan. David die mij niet wil geloven en het ene moment lief doet en het andere moment uiterst geïrriteerd. Ik zucht en kijk Rory weer aan.
    "Dus gooi ze maar weg," zeg ik somber en ik zet mijn hand onder mijn kin en mijn elleboog steunt op mijn knie. Opnieuw verlaat een zucht mijn mond.
    Waarom zou ik nu nog verder willen leven? Ik ben mislukt en het heeft toch geen nut meer alles te herpakken. Daf ia tijdverspilling.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rory Williams
    Ik ging naast hem zitten en begon pillen te tellen. Zo te horen had hij een aantal van mijn pillen op. Dit ging niet goed aflopen als hij ze nietin zou nemen. Ik liet ze aan hem zien. "Neem je ze netjes zelf?" oIk had echt geen zin om met mijn broer te gaan worstelen, dat kon ik ook helemaal niet, maar ik zou wel moeten als ik mijn broer bij me wilde houden en hij zijn pillen niet wilde nemen. Ik zuchtte even ik keek hem aan. Ik wist deels wel hoe hij zich voelde. Met Hayden had ik ook problemen. Ik durfde haar niet te zeggen dat ik haar leuk vond. Ik was al niet goed genoeg voor haar, nu ze mijn beste vriendin was. Als vriendje was ik haar nog minder waard. Bij Riley was het dan wel anders, maar alsnog zaten we allebij in hetzelfde pakket van dat we niet bij degenen konden zijn voor wie onze harten klopten.


    Bowties were never Cooler

    WillNotLearn schreef:
    (...)



    Ian
    'Morgen' Hoorde ik Cathy haar zachte stem zeggen en keek om naar haar terwijl ze haar slaapzak dichter tegen haar aan trok.
    'Hoe laat is het?' Vroeg ze vervolgens, 'Half 10' Andwoorde ik vervolgens. Meestal als ik niets hoefde te doen bleef ik liever uren lang liggen. Vaak tot 11 of 12 uur.
    Er was toch niemand die er bezwaar tegen had of kon hebben.
    'Lekker geslapen?' Vraag ik haar vervolgens en zoek naar iets te eten maar vind niets behalve een leeg pakje koekjes dat ik na het overdekop te hebben gehouden om te kijken of er nog iets in zat in een hoek van de tent heb gegooit. Ik had honger.

    Cathy
    ''Half tien,'' antwoordde Ian, en ik zuchtte.
    Normaal gesproken, als ik rond dit uur wakker word, draai ik me om en slaap verder. soms tot elf uur, maar ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik rond één uur wakker werd.
    ''Lekker geslapen?'' vroeg hij, terwijl hij opzoek ging naar... iets. Hij pakte een pak koekjes en kwam geërgerd tot de ontdekking dat deze leeg was. Ik grinnikte even, graaide wat in mijn tas en gooide vervolgens een zakje met pistoletjes naar hem toe.
    ''Jawel,'' glimlachte ik toen uiteindelijk.
    ''Beter dan ik had verwacht, in ieder geval. En de tent is niet ingestort!'' lachte ik, en keek hem aan.
    ''En jij?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -Dudes, wat is er allemaal gebeurd? Ik heb gewoon een heel topic gemist..-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    - Het is de volgende ochtend. Iedereen wordt wakker in tentjes of zit al buiten. Alles is de dag ervoor goed gekomen, of iig gedeeltelijk. Riley is jaloers op Eleanor en Cathy is met Ian, wat Camille niet leuk vind. Volgens mij was dat het. -

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 12:51 ]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Rory Williams
    Ik ging naast hem zitten en begon pillen te tellen. Zo te horen had hij een aantal van mijn pillen op. Dit ging niet goed aflopen als hij ze nietin zou nemen. Ik liet ze aan hem zien. "Neem je ze netjes zelf?" oIk had echt geen zin om met mijn broer te gaan worstelen, dat kon ik ook helemaal niet, maar ik zou wel moeten als ik mijn broer bij me wilde houden en hij zijn pillen niet wilde nemen. Ik zuchtte even ik keek hem aan. Ik wist deels wel hoe hij zich voelde. Met Hayden had ik ook problemen. Ik durfde haar niet te zeggen dat ik haar leuk vond. Ik was al niet goed genoeg voor haar, nu ze mijn beste vriendin was. Als vriendje was ik haar nog minder waard. Bij Riley was het dan wel anders, maar alsnog zaten we allebij in hetzelfde pakket van dat we niet bij degenen konden zijn voor wie onze harten klopten.


    Riley Williams

    "Neem je het netjes zelf?" ik kijk Rory aan en trek een wenkbrauw op.
    "Netjes zelf? Ik heb allang medicatie genomen, en het helpt niet!" ik draai mijn hoofd resoluut om. "En daarbij; Ik heb het niet meer nodig," zeg ik en ik sla mijn armen over elkaar heen. Waarom zit hij zo op mijn lip? Hij lijkt Blaine wel; Doe dit, doe dat, doe zus, doe zo. Dat moet je niet doen hoor, is niet goed. Ik kan hier zo niet tegen.
    "Kan ik niet gewoon even met rust gelaten worden?" Ik kijk Rory aan en sta dan op, langzaam loop ik weg. Ik wil niet nog meer medicatie nemen. Al vanaf dat ik vijf ben slik ik die klote pilletjes, maar ik wil ze gewoon een keer niet! Dat mag toch! Ja uf, ik weet ook wel als ik ze niet neem dat ik helemaal gek wordt, nou en. Een keer kan geen kwaad.
    Ik kijk achterom naar mijn broertje, oké... Een keer dan. Ik loop terug en pak het potje, ik tik meteen maar vier pilletjes op mijn hand. "Kijk, medicatie!" zzeg ik en prop de pilletjes in mijn mond. Mocht ik er nou wel vier? Nou en!
    Droogjes kijk ik om mij heen, op zoek naar water. "Jwammer, iwk kan hwet niet doowslikken zonder wather!" zeg ik en spuug de pilletjes weer uit.
    "Zo, klaar, ook weer gehad." zeg ik sarcastisch en kijk Rory aan.

    [Wordt maar boos op hem Rory >:3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rory Williams
    Ik keek hem aan. Hij deed raar. Zo raar had hij nog nooit gedaan. Ik keek wat hij allemaal deed. Ik werd echt vrij boos op hem nu. Hij was gek geworden. Toen hij zijn pillen uitspuugde knapte er iets in me. Ik sprong op en duwde hem achterover op de grond. "Jij gaat nu je pillen nemen, of je nou wil of niet." met een hand kneep ik zijn neus dicht zodat hij niet kon ademen. Hij kon nu vechten wat hij wilde, maar ik had hem stevig tegen de grond gewerkt en om te ademen moest hij zoecht zijn mond open doen. Ik zonder mijn pillen was niet heel pretlttig, maar bij hem was het nog een stuk erger. Ik was ook al tijden niet zo boos op hem geworden. Hij gedroeg zich nu zo stom. Alleen omdat nou net de jongen die hij leuk vond op meiden viel. Hij zou er echt wel overheen komen, alpeen zonder zijn medicatie kon hij niet rationeel denken, in ieder geval nog minder rationeel dan anderen in dezelfde situatie. En dan had hij ook nog eens mijn pillen gehad waardoor hij nog minder rationeel werd. Wat moest ik toch aan met hem? Ik was altijd de meest volwassen van de kinderen geweest, ookal was ik de jongste. Nu bleek dat maar weer nu ik bezig was mijn broer te dwingen zijn pillen te nemen.


    Bowties were never Cooler

    [Ik wil verduuuuuuuuur D:]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.