• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    New Topic

    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - MakeMeIrish
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ik maak wel even reactie met Blaine, dan mag je weer xD]

    Mitshy schreef:
    (...)
    Cathy
    ''Half tien,'' antwoordde Ian, en ik zuchtte.
    Normaal gesproken, als ik rond dit uur wakker word, draai ik me om en slaap verder. soms tot elf uur, maar ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik rond één uur wakker werd.
    ''Lekker geslapen?'' vroeg hij, terwijl hij opzoek ging naar... iets. Hij pakte een pak koekjes en kwam geërgerd tot de ontdekking dat deze leeg was. Ik grinnikte even, graaide wat in mijn tas en gooide vervolgens een zakje met pistoletjes naar hem toe.
    ''Jawel,'' glimlachte ik toen uiteindelijk.
    ''Beter dan ik had verwacht, in ieder geval. En de tent is niet ingestort!'' lachte ik, en keek hem aan.
    ''En jij?''


    Ian
    Ik hoorde haar grinniken en ze gooide vervolgens een zakje met pistoletjes naar me toe waar ik er een uit pakte en daar vervolgens bijna direct een hap van nam.
    'Jawel, beter dan ik had verwacht, in ieder geval. En de tent is niet ingestord!' lachte ze terwijl ze me. Aankeek en vervolgens vroeg of ik lekker had geslapen.
    'G-gaat wel' aangezien ik mijn mond nog. Vol had van het pistoletje kwam het er nou niet bepaalt charmant uit maar ik had mijn hand voor mijn mond.. Dus het viel best mee. 'En nee, de tent is niet ingestort. Onder de indruk van mijn tent-opzet kunsten?' vraag ik met een grijns als ik mijn mond leeg heb gegeten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Blaine Anderson

    'Loop maar weg! Als ik straks dood ben is het óók jouw schuld omdat jij me niet wilde helpen!' roept Riley me nog na, ja tuurlijk nu krijg ik de schuld. Alleen omdat ik zijn plan haat en weiger daaraan mee te werken. Ik ging geen mensen pijn doen, alleen maar pijn zodat RIley kon krijgen wat die wou. Ik zucht en sta weer op. Ik loop richting de tent. Ik pak mijn ipod en oortjes. Gelukkig was mijn ipod nog helemaal vol dan kon ik het hier nog overleven. Ik zet hard mijn muziek op en stop de oortjes in mijn oren. Ik stap de tent weer uit en kijk even om me heen. Ik kijk naar het bos en loop daar uiteindelijk maar heen, eigenlijk geen idee waar ik naartoe moet gaan. Ik loop door het bos heen terwijl ik naar de keiharde muziek die ik op heb luister. Na een tijdje begin ik zacht mee te zingen en kijk om me heen. Mijn blik blijft hangen op een van de vele bomen. Ik zie een dikke tak en grijns even. Ik had vroeger vaak genoeg in bomen geklommen dus dit moest ook wel lukken. Ik stop mijn ipod in mijn zak en klim met gemak de boom in. Ik klim naar de brede tak die bijna helemaal bovenaan zit. Als ik daar ben leun ik tegen de boom aan met me rug en kijk wat voor me uit. Als ik goed kijk zie ik dat ik net door de bladeren heen de tenten.

    Riley Williams

    Binnen een aantal seconde beland ik op de grond. "Jij gaat nu je pillen nemen, of je nou wil of niet." zegt Rory en ik voel hoe hij mijn neus dicht knijpt Ik neem een hap lucht en houd mijn adem in. Ik weet wat hij probeert, dat gaat niet lukken. Ik hou net zo lang mijn adem in tot Rory het opgeeft.
    Mijn lucht is snel op en ik bijt mijn tanden op elkaar, dan adem ik tussen mijn tanden door.
    Ik probeer onder Rory vandaan te komen maar het lukt niet, ik krijg zijn hand ook niet weg want hij heeft me stevig vast. Ik kijk mijn broertje boos aan. Ik grom een keer. Ik ga die pillen niét nemen! Ik gooi mijn benen in de lucht en gelijk draai ik mijn bovenlichaam een kwart, met heel veel moeite kom ik op mijn buik terecht.
    "Ga van me af!" roep ik en ik probeer onder Rory vandaan te kruipen, maar het lukt niet. Ik sluit mijn mond weer voor Rory überhaupt het pilletje in mijn mond kon stoppen. Ik heb de smaak van die andere pilletjes nog in mijn mond, en ik moet zeggen. Het is vies!
    Na nog meer mislukte pogingen geef ik het uiteindelijk op, ik laat me slap hangen en laat het maar over me heen komen. "Het spijt mij hééél erg," zeg ik overdreven en ik laat mijn voorhoofd op de grond komen. Ik wil die pilletjes niehiet! Ik kreun geïrriteerd.
    Ik sla even met mijn vuist op de grond en kreun weer even klagelijk. "Rory-y-y-y-y lief broertje van méééé, ga van me aháááf-f-f-f!" zeg ik zeurderig en opnieuw kreun ik klagelijk.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 16:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lizor schreef:
    Camille Yare Rae Roux
    'Waarom is dit een rot vakantie Cam?'
    'Oke, het busje is stuk. Maar we gaan gewoon terug lopen ofzo. En dan komt het goed. En je kan dus ook weer naar huis.'
    'Waarom dit een rot vakantie is? We gaan waarschijnlijk niet thuiskomen en -en ik kan het gewoon niet aan. Cathy die met Ian aan het flirten is en uiteindelijk bij hem in de tent slaapt. Ik kan er gewoon niet meer tegen, niet meer tegen mezelf. Mijn gitaar is kapot! En ik ben half dronken! Op de eerste dag en weet je waarom? Omdat ik zo goed ben in mezelf aanstellen en alles negatief te zien!' barst ik uit tegen haar.
    'Sorry,' zeg ik een paar seconden later als ik besef wat ik gedaan heb. Ik kijk haar aan en dan beginnen de tranen over mijn wangen te stromen.
    'Waarom moest ik perse deze stomme vakantie verzinnen?! Waarom moest ik nou perse Cathy overhalen om te gaan?! Waarom moest ik nou precies op -hem- verliefd worden?!' snik ik, ik walg van mezelf. Ik walg echt van mezelf. Ik ben een aanstellerige dronken janken balk.


    Hayden Noralie Everett
    Ze herhaalt mijn vraag en geeft dan redenen. Ze valt echt helemaal tegen me uit en ik word er stilletjes van en kijk naar de grond.
    Ze zegt dat we waarschijnlijk niet meer thuis komen, en dat ze het gewoon niet aan kan. Dat Cathy met Ian flirt en zij bij hem slaapt en dus Camille niet. Dat haar gitaar kapot is, ze half dronken en dat ze zo goed is in aanstellen en alles negatief te zien.
    Ik kijk heel even op na haar en dan zegt ze sorry. Ze vraagt zichzelf af waarom ze deze stomme vakantie perse moest verzinnen. Dat ze Cathy heeft overgehaald om mee te gaan. En waarom ze op hem verliefd moet worden, ik neem aan dat ze Ian bedoelt.
    'Cam, het is een heel leuk idee geweest die vakantie,' zeg ik zachtjes. Altijd als ik me in het nauw gedreven voel ga ik zachter praten. Alsof ik dan minder fout kan doen. 'Niemand had kunnen weten dat het busje stuk zou gaan, en nu moeten we gewoon onze weg terug vinden.'
    Ik probeer het positief te laten klinken, en haar een minder slecht gevoel te geven.
    'Kom op Cam, je kan nog steeds voor Ian gaan. Hij moet alleen in zien dat je een geweldig leuk meisje bent. En je stelt je niet aan.'
    Ik kijk naar haar.
    'En beter half dronken dan helemaal dronken?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Camille Yare Rae Roux
    Ik luister naar haar en bijt op mijn lip.
    'Ik hoop dat we thuis komen,' fluister ik op een hele andere toon dan net. Als ze zegt dat ik nog steeds voor Ian kan gaan knik ik bijna onopvallend, maar ik zeg er niks meer over.
    'En beter half dronken dan helemaal dronken?' zegt ze uiteindelijk, ik haal mijn schouders op.
    'Beter helemaal dronken omdat je drink vanwege de gezelligheid dan half dronken omdat je de pijn probeert weg te drinken,' die je niet hoeft te voelen als je je niet zo aanstelt, denk ik er achter na, maar ik zeg het niet hardop.
    'Hoe gaat het met Rory?' vraag ik heel plotseling, om van onderwerp te veranderen. Ik heb het liever niet met andere mensen over... mezelf. Dan voel ik met net een egoïst die alleen maar over zichzelf praat.
    'Gister zag het er wel schattig uit.'

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:17 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lifeisajoke schreef:

    Eleanor Bethany Hunt.

    Met een zachte zucht probeerde ik me om te draaien. Ik merkte dat iets om me heen lag en dat ik op iets lag, niet zoiets als een bed, daarvoor was het te klein que breedte. Ik opende mijn ogen en knipperde een paar keer. Ik zag David liggen en begon te glimlachen. Nu wist ik het weer. Ik beet zachtjes op mijn lip en drukte een zacht kusje op zijn kaak. Hij sliep, dus hij kon er niets van zeggen. Ik beet terug zachtjes op mijn lip en legde mijn hoofd weer naar op zijn borstkas. Nog eventjes genieten van dit moment mocht vast wel. Ik keek naar de stof van de tent die zachtjes heen en weer waaide. Het eerste wat ik voelde was dat het enorm warm was. Warmer dan toen we hier waren toegekomen. Ik fronste mijn wenkbrauwen maar haalde mijn schouders op. Ik had veel zomerkleren meegedaan. Voor alles een oplossing dus. Zonder dat ik het zelf doorhad was ik rondje beginnen tekenen met mijn wijsvinger op zijn arm.

    [pomtiedom]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:44 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Denk aan de regels, quoten telt niet mee als een reactie (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rory Williams
    Ik bleef volhouden. Hij moest gewoon die dingen slikken. Met elke poging van hem om weg te komen werd ik geirriteerder. "Nee, Riley. Je neemt gewoon je medicijnen en daarmee uit." Hij begon nu te zeuren als een klein kind. Toen kon ik er echt niet meer tegen. Ik deed iets wat ik nog nooit had gedaan, en waar ik zeker spijt van ga krijgen. Ik zette een hand op zijn keel en duwde zacht, waardoor hij zijn mond wel open moest doen. Hij moest en zou die pillen slikken, of hij nou wilde of niet. Anders zou hij zoizo iets gaan doen waar hij later nog veel meer spijt van zou krijgen dan wat ik nu aan het doen was. Alleen mijn rationele breindeel werkte nog. Straks zou zoizo weer het minderwaardigheidscomplex me neer halen, maar nu ik dat wist af te wetren was alleen het rationele nog over. Het was dan wel heel hard wat ik aan het doen was, het was in iedereens belang dat ik het deed. Ik wilde geen enkele van mijn vrienden kwijt... en vooral mijn eigen broer niet. Hij moest gewoon ermee leren leven dat David niet op hem viel, net als ik ermee moest leren leven dat ik verre van goed genoeg was voor Hayden.


    Bowties were never Cooler

    Lizor schreef:
    [Denk aan de regels, quoten telt niet mee als een reactie (:]


    [Dat weet ik x) ik dacht dat er een reactie tussen had gestaan (; verkeerd gekeken ^^]

    :Y)

    Hayden Noralie Everett
    Ze fluistert dat ze hoopt dat we thuiskomen en ik knik dan.
    'We komen thuis Cam, dat moet wel. Iemand anders zal heus wel over deze weg rijden. Dat hebben wij toch ook gedaan?' zeg ik dan met een glimlachje, blij dat ze niet meer zo uitvalt tegen me.
    'Ach, ik drink sowieso niet,' zeg ik met een klein glimlachje. Misschien is het heel erg star om mijn reden, maar de reden dat ik nooit drink is omdat mijn vader door een dronken chauffeur is aangereden. Ach ja, van mij mogen anderen wel drinken, ik doe het zelf gewoon niet.
    Dan vraagt ze ineens heel plots naar Rory en ik word rood als ze zegt dat het er gisteren schattig uit zag.
    'Wat schattig uit zag?' vraag ik dan aan haar, dommig. 'O wacht, bij het kampvuur?' En ik kijk haar even aan.
    'Ik denk dat het goed met hem gaat? Hij zat alleen vanochtend vast met zijn lippiercing aan de rits van zijn slaapzak,' zeg ik met een lachje.
    En hij drukte meerdere malen een kus op mijn wang, maar dat doet hij weleens, af en toe. Maar nog nooit drie keer op een dag. Eerder drie keer in de maand.. Ach ja, misschien ligt het wel gewoon aan hier.
    Maar dat neemt niet weg dat hij een kusje in mijn nek drukte... Of ging dat per ongeluk? Ik weet het niet.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    David Daniel Casper Mason
    Ik word wakker van een zacht gekriebel op mijn arm, kreunend probeer ik mijn ogen te openen om te zien waar dat gevoel vandaan komt, maar ze willen niet. Ik maak een geluidje dat tussen een kreun, een zucht en een gaap in zit. Een tamelijk vreemd geluid, al zeg ik het zelf. Uiteindelijk weet ik mijn ogen zo ver te krijgen dat ze willen openen en ik kijk gedesoriënteerd om me heen. Waar ben ik? Dan zie ik Eleanor en alles komt weer terug. Zonder na te denken druk ik een kusje op haar kruin.
    'Goedemorgen, Ellie,' zeg ik tegen haar, mijn stem is hees van de slaap en ik krijg hem niet echt op een volume dat harder is dan fluisteren. Wat ik niet erg vind, want anders zou ik de sfeer in de tent verpesten.
    'Lekker geslapen?' vraag ik dan lachend. Ik kan me niet voorstellen dat het lekker heeft gelegen, samen op een matje. Ik ben tamelijk breed dus ik ben bang dat ze er half af is geduwd vannacht. Ikzelf heb nooit lekkerder geslapen. Eleanor is best rustig en haar aanwezigheid heeft me gekalmeerd, zoals geen ander dat kan doen. Ik ben in slaap gevallen zonder aan Riley te denken. Tevreden kijk ik haar aan en ik sluit mijn armen nog eens extra stevig om haar heen.
    {Heb ik nog iets belangrijks gemist??}

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Camille Yare Rae Roux
    Ik weet waarom ze niet drinkt, maar ik zeg er niks over. Ze wil daar niet aan herinnerend worden waarschijnlijk.
    Ik grinnik zachtjes als ze rood wordt.
    'Je vindt hem leuk, of niet?' vraag ik aan haar en ik luister naar haar antwoord.
    'Ik wilde niet weten of het goed met -hem- ging ik wilde weten of het goed ging tussen jullie, dus of het een beetje lukt bij hem,' zeg ik met een knipoog. Mijn humeur is er al een stuk beter op geworden nu ik niet meer over mezelf hoef te praten. Wat als ik Ian en Cathy gewoon negeer? Is dat geen goede optie, dan hebben zij geen last meer van mij en ik geen last meer van hen. Nou ja, waarschijnlijk niet compleet negeer, dan komt het ook zo stom over.
    Ondertussen ben ik op gestaan om me aan te gaan kleden. Ik trek mijn kleren en een paar simpele all stars aan en ga weer naast Hayden zitten.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 19:04 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Riley Williams

    "Nee, Riley. Je neemt gewoon je medicijnen en daarmee uit." Ik voel zijn hand op mijn keel ik voel hoe hij duwt.
    Ik gaf me toch al over? Wat is dit! Ik pak Rory zijn pols vast en zet mijn nagels erin, dan trek ik hem omhoog. "Doe- Dat- Nooit- Weer!" zeg ik met tussen ieder woord een pauze ook sis ik het. Ik kijk Rory aan en voel ineens een kracht in mijn lijf stromen die ik niet ken. Met een duw gooi ik Rory van mij af en ga boven op hém zitten.
    "Ik gaf me verdomme al over!" roep ik en ik houd hem op de grond gedrukt. "Je had het verdomme kunnen geven, maar nee in plaats van dat grijp me mij bij de keel!" mijn stem klinkt trillend en woest. Een grom verlaat mijn mond.
    "Hoe zou jij het vinden, hé? Als ik jou keel vast grijp!" ik zet mijn hand op zijn keel. "Niet fijn hé?" ik duw iets harder. "NOU!?" als het kon zou je nu vuur in mijn ogen heben gezien. Ik ben nu zo boos. Boos op Rory, dat hij mij dit flikt. Nóóit had hij dit gedaan, zelfs niet als we hevige ruzies hadden.
    Ik blijf Rory aankijken en mijn hand ligt nog altijd om zijn keel, ik heb de druk er af gehaald en hij ligt er nu gewoon in.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 19:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Denk het niet, de tweeling heeft nu ruzie xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.