• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    New Topic

    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - MakeMeIrish
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hayden Noralie Everett
    Ze vraagt of ik hem leuk vind waardoor ik nog roder word. Ik heb nog nooit op die manier over Rory nagedacht. Hij is mijn beste vriend.
    Ze zegt dan dat ze het niet op die manier bedoelde maar of het mij goed lukte bij hem. Ik trek een wenkbrauw op terwijl ik nog steeds rood ben.
    'Rory en ik zijn beste vrienden,' ik haal mijn schouders op en sla mijn ogen neer. 'Ik weet het niet. Ik heb gewoon nog nooit zo over hem gedacht. En hij ook zeker weten niet over mij. En ik snap het gedeelte ook niet echt 'of het bij hem lukt', want ik probeer niets.'
    Ik kijk op naar haar en bijt dan op mijn lip. Rory is lief, schattig en leuk. Maar of ik verliefd ben? Het deed me wel iets daarstraks toen hij een kus in mijn nek drukte. Zijn lippen voelen zo zacht aan en die lippiercing voel je amper.
    Ik wil net vragen waarom ze het ineens zei als ik dan geschreeuw hoor. Dit busje is niet geluidsdicht en het geschreeuw is hard. Ik kijk verbaasd op en zie dan door het rampje Riley op Rory liggen. Maar wanneer ik beter kijk zie ik dat zijn hand om Rory's keel zit.
    'Cam, kom mee,' zeg ik dan tegen haar en knik naar buiten en ga snel het busje uit en ren naar Riley.
    'Riley! Wat doe je?!' vraag ik dan verbaasd. 'Laat Rory los!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hayden is naar de tweeling toe :Y) met Cam als ze mee komt ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rory Williams
    Net voor ik de pillen door zijn strot wilde douwen begon hij te sissen. Nog voor ik kan reageren, of ook maar een keer kan knipperen lig ik op de grond en zit hij boven op mij. Ik probeerde uit alle macht los te komen, maar hij was veels te sterk. Op dat moment grijpt hij mijn keel. Van schrik verstart mijn lijf en worden mijn ogen groot. Ik hoor al lang niet meer wat hij allemaal uitkraamt. Als hij ook nog eens op mijn keel gaat drukken, vliegt mijn mond open, paniekerig happend naar lucht, die toch niet door mijn luchtpijp komt. Mijn armen en benen bewegen ondertussen spastisch. Als hij dan uiteindelijk de druk eraf haalt blijf ik buiten adem liggen. Ik kan niks. Hij is tig keer sterker dan ik en heeft nu ook nog alle kaarten in handen. "Riley... Neem... Ze... Dan... Gewoon..." hijg ik, met tranen over mijn wangen. "Het... Spijt... Me... Echt... Maar... Het... Was... Voor... Het... Beste..." Uit alle macht probeer ik te stoppen met hijgen, maar omdat zijn hand nogsteeds op mijn keel ligt is dat bijna onmogelijk.Hij heeft dit ook nog nooit gedaan en zonder zijn pillen zou het goed kunnen dat hij straks nog eens mijn strot breekt uit woede.


    Bowties were never Cooler

    Camille Yare Rae Roux
    Eerst praat ze nog over Rory en opeens horen we een hoop geschreeuw.
    'Cam, kom mee,' ik ren achter haar aan, ik zie Riley boven op Rory zitten... ze hebben ruzie.
    'Riley! Wat doe je?!' vraagt Hayden verbaasd 'Laat Rory los!'
    Ik ren op de twee af en trek Riley van Rory af.
    'Riley!? Waar denk je mee bezig te zijn?! Je probeert je broer toch niet te laten stikken!?' ik kijk naar hem, is hij helemaal gek geworden. Dat gebeuren met Eleanor en David heeft hem gek gemaakt. Ik kijk de twee aan.
    'Het is al geen geweldige vakantie, please probeer het dan nog een beetje gezellig te houden,' zeg ik daarna een stuk zachter. Ik haat het als mensen ruzie maken, maar daar heb ik zo mijn redenen voor.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Riley Williams

    Ik kijk Rory aan en schudt mijn hoofd. "Jij-" voor ik iets verder kon zeggen hoorde ik twee stemmen erdoorheen. Als ik op kijk zie ik Hayden en Camille. Ik trek me terug uit Camille haar greep en zit weer op Rory,
    "Hou je mond!" sis ik en kijk de twee aan. "Hij begon verdomme!" ik pak het doosje pillen en haal er een uit. Dan stop ik hem in mijn mond en slik hem door.
    "Kijk, nou je zin? Ik heb het pilletje genomen!" roep ik in Rory zijn gezicht. Ik geef hem nog een duw tegen zijn schouders zodat hij even tegen de grond aankomt, dan sta ik op en vernauw mijn ogen even. "Ga allemaal maar voor de kant van Rory kiezen, nooit voor mij hé? Nooit heeft iemand iets om mij gegeven! Zelfs onze eigen ouders niet!" schreeuw ik en ik ren naar de tent van Blaine en mij en ik laat me op het luchtbed vallen. Daar barst ik in tranen uit.
    Deed ik dat echt bij Rory? Deed ik dat? Pakte ik hem bij zijn keel? Ik voel hoe ik langzaam, echt heel langzaam kalmer wordt.
    De tranen kan ik echter niet tegenhouden, ze blijven komen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 19:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hayden Noralie Everett
    Camille heeft Riley van Rory afgetrokken en gezegd dat ze geen ruzie moesten maken. Maar dit was wel meer dan een ruzie, ik zie dat Rory hijgt.
    Zo is Riley helemaal niet, Riley is juist altijd zo vrolijk en dit is way more dan een ruzie. Dan rukt Riley zich los en hij gaat weer op Rory zitten en ik wil hem al tegenhouden maar ik zie dan hoe Riley pillen tevoorschijn haalt en er eentje inneemt. Hij schreeuwt tegen mij en Camillie dat we allemaal voor de kant van Rory kiezen en nooit voor die van hem. Ik kies sowieso nooit een kant, maar dat zeg ik maar niet.
    Riley rent dan weg een tent in waarvan ik aanneem dat die van hem is en ik kijk dan even naar Rory. Ik kniel even naast hem neer en vraag zacht of het met hem gaat. Ik kijk naar hem en pak zijn hand beet om hem overeind te trekken van de grond.
    Ik heb echt geen idee wat er zojuist gebeurd is, maar ik denk dat ik even naar Riley moet om hem te laten weten dat ik helemaal niemands kant kies.
    Dat er wel degelijk mensen zijn die iets om hem geven, of in iedergeval ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [laat maar :P]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 19:44 ]

    Rory Williams
    Wat mijn broer dan naar mijn hoofd slingert breekt mijn hart. Ik zie hem wegrennen en dan Hayden verschijnen in mijn blikveld. ik ga met haar hulp rechtop zitten. Mijn schouder doet hels veel pijn, maar ik bijt het weg. "Ik moet naar Riley" zegt ik afwezig. Ik moest hem vertellen dat ik wel om hem gaf. Heel veel zelfs. Dat ik dit alleen had gedaan omdat ik hem niet kwijt wilde. Mijn schouder hangt wat slapjes langs mijn lijf als ik opkrabbel en achter riley aan ga. Bij de tent aangekomen kniel ik naast hem neer en aai ik zacht over zijn haar. "Het spijt me zo erg, Riley. Echt waar. Ik deed het alleen omdat ik zo bang was dat je jezelf af zou maken. Ik wil je gewoon niet kwijt broer. ik heb geen idee wat ik zonder je zou moeten." Ondertussen lopen de tranen alweer over mijn wangen. Dit meende ik echt. Waarschijnlijk als hij nu een kogel door zijn kop zou jagen zou er bij mij 3 seconde later er ook een doorheen zitten. We hadden dan niet altijd met elkaar op kunnen schieten, hij was altijd degene geweest op wie ik kon vertrouwen, wie er altijd voor me was als ik het het hardst nodig had. Ik kon me geen leven zonder hem voorstellen.


    Bowties were never Cooler

    Camille Yare Rae Roux
    'Natuurlijk kies ik niet alleen voor Rory, maar ik zie jou toevallig je eigen broer half vermoorden!' schreeuw ik Riley na.
    Uiteindelijk gaat Rory achter Riley aan, ik kijk naar Hayden.
    'Zullen we maar even achter ze aan gaan, voordat ze elkaar straks weer om de nek springen?' vraag ik aan Hayden.
    Zonder op antwoord te wachten trek ik haar mee, op een afstandje blijf ik staan.
    'Ik blijf hier wel, als je naar Rory wil mag dat,' zeg ik, ik ga op een boomstronk zitten en zet mijn ellebogen op mijn knieën vervolgens leun ik met mijn hoofd op mijn handen en staar afwezig naar het opgebrande kampvuur.
    Ik hoop echt dat het vandaag gezelliger wordt, waarschijnlijk niet, maar je kan het altijd hopen. Dan hoor ik mijn maag rommelen, ik heb amper iets op vandaag. Nou ja, ik eet zo wel wat.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Riley Williams

    Ik hoor geritsel naast mij en ik voel een hand in mijn haar.
    "Het spijt me zo erg, Riley. Echt waar. Ik deed het alleen omdat ik zo bang was dat je jezelf af zou maken. Ik wil je gewoon niet kwijt broer. ik heb geen idee wat ik zonder je zou moeten." hoor ik Rory zeggen en ik snik. Ik kom overeind en ik kijk hem aan, dan sla ik mijn armen om zijn hals heen en begraaf mijn gezicht erin.
    "Rory, je zal mij nooit kwijt raken... Het spijt mij, het spijt me. Het spijt me!" zeg ik en ik trek Rory op het luchtbed, ik leg hem op zijn rug en dan ga ik tegen hem aan liggen.Ik laat mijn hoofd op zijn borstkas gaan. "Je raakt mij niet kwijt," zeg ik nogmaals en ik sluit mijn ogen.
    Ik heb er spijt van, wat ik heb gedaan. Ik merk dat de medicijnen ook beginnen te werken. Ik voel me rustiger worden en de depressieve gedachten nemen af. Mijn armen liggen strak op mijn broertje heen. Ik had hem bijna laten stikken, dat had ik mijzelf nooit vergeven. Als ik Rory zou verliezen zou ik er zelf achteraan gaan. Ik kan niet zonder hem, ik heb dat wel vaak gezegd dat ik hem haatte en dat ik heb dood wenste maar dat was vroeger. Nu kan ik me geen leven voorstellen zonder hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Rory? :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rory Williams
    Ik sla mijn armen ook om Riley heen als hij me knuffelt. Hij slaat zijn armen dan wel om mijn nek, het voelt anders dan daarnet. Ik hou me stevig aan hem vast en blijf in een rustig tempo over zijn haar aaien. "Fijn om te weten broer." zeg ik dan zachtjes. Ik voel hem wat relaxter worden in mijn armen, de medicijnen werken dus. Nu voelt het net weer als vroeger, alsof we weer allebij dezelfde nachtmerrie hebben gehad en ik hem met mijn rationaliteit kalmeerde tot hij weer durfde te slapen. Zo was het zo veel nachten gegaan. Ik sloot mijn ogen en begon na te denken over van alles en nogwat, terwijl ik over Riley's hoofd bleef aaien.

    (sorry, het is kort, maar ik weet ff niks meer)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 20:20 ]


    Bowties were never Cooler

    [Blaine kan anders wel komen? Dan is er wat meer speling en misschien heb je dan ook meer inspiratie voor Rory :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hayden Noralie Everett
    Ze stelt voor om hen achterna te gaan en ze trekt me al mee en blijft op een klein afstandje van de tent en gaat daar op de boomstronk zitten. Zelf blijf ik even staan, me even beseffend wat er daarstraks is gebeurd. Van dit soort dingen kan ik gewoon zo van mijn pad afraken.
    Ze zegt dat ze wel blijft en dat ik naar Rory mag als ik wil. Ik snap niet waarom ze denkt dat ik persé naar Rory moet.
    ´Ach, die zijn nu samen in die tent, dus ik denk niet dat ik nodig ben. Misschien dat ik zo wel even naar Rory´s nek moet kijken, zulk soort dingen zijn erg pijnlijk. Misschien een zalfje ofzo,´ ratel ik aan een stuk door.
    Mijn zorgzame kant steekt weer eens heel erg de kop op. Ik kan er gewoon niets aan doen. Ik heb dat soort zalfjes enzo bij me. Net zoals pleisters, aspirines, verbandjes, tekenpen, termometer, jodium. En dat was het wel denk ik... En een schaar om de pleisters te knippen.
    Ik hoor dan iets en kom tot de conclusie dat het Camille´s maag is.
    ´Ik heb anders wel wat te eten voor je? Ik had gisteren broodjes gesmeerd voor als ik honger zou krijgen tijdens de reis. Maar jij mag ze wel als je wilt?´


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [moet eerst douchen, dus kunnen jullie beter eerst zelf doorgaan laat ik hem daarna wel komenl]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 20:43 ]