• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Reeves)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (HallowsEve)
    Stylist: Ivy du Jour (KarensBabes)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Brennan)
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Enucleato)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)


    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (wolffire)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Brennan)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (wolffire)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 21:12 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Munro Kelvin Reid || District 12
    Stilletjes bekijk ik alle anderen even. Sommige zagen er vrij eng uit, andere tottaal niet. Ik was zo iemand die niets echt wat deed of oefende, maar eerder keek naar de gewontes van andere, hun goede punten en zwaktes. Ken u vijanden. Dat was wat mijn vader mij altijd vertelde. En voor De hunger games ging ik die ene leefregel gebruiken. Ik stelde altijd regels op voor mezelf. Met regels en een duidelijk doel kwam ik er meestal wel. De eerste twee nachten overleven zou al heel wat zijn. Ik staarde voor mij uit. Ik had nog geen woord tegen niemand niet gezegd. Behalve 'hoi' tegen het meisje uit mijn district, puur uit beleefdheid. Ik observeerde nou eenmaal liever. ik slik moeilijk en loop langzaam naar de plek waar je je camouflage kon oefenen. Ik kijk even naar het patroon van de boom en zucht. Ik laat mijn ogen over de andere glijden en ga zitten. Niet dat ik ook echt iets doe. Ik werk zo langzaam dat ik misschien ook beter niks kon doen. Ik was nou eenmaal een perfectionist. Het moest perfct zijn, anders zou ik vernieuw beginnen.


    Spencer Moore
    Met een drankje in mijn linkerhand en mijn rechterhand in mijn zak ijsbeer ik door de kamer. ditrict twee had goede tributen dit jaar, een goede kans om te winnen. Alles wat ze nodig hadden was iemand die ze dat goed duidelijk zou maken. tuurlijk waren ze gemotiveert, maar kinderen waren nou eenmaal roekeloos en naïef. Zo zag ik het ten minste. Ik was nou niet bepaald dol op kinderen, of personen onder de twinitg. Ja, dat klonk al beter. Ze wisten vaak nog niet veel van het leven en die enkelingen die wel al veel over het leven wisten waren verbitterd en gemeen, niet te vergeten dromerig en arrogant of juist vreselijk onzeker. Ik kon me nog wel voorstellen dat ik zo oud was als hun, dat ik in die arena stond. Al wilde ik er niet aan terug denken, het ging automatisch. Oog om oog, tand on tand, zo ging het. Geen genade niks. Dat moesten hun ook niet tonen, genade. Anders zouden ze niet winnen. Genade tonen betekende dat je zwakte liet zien en dat wa iets wat je moest zien te verkomen

    (Is er trouwens een rollenstory? Of moet ik die anders even maken, want ik kon mijn personags niet terug vinden...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Verena Mikayle Fleme
    Ik keek lachend toe hoe Adder de roodharige, hyperactieve, Capitoolliefhebbende miep van de trap afduwt. Ik kende haar dan wel, maar dat betekende niet dat ik geen leedvermaak heb. Vooral niet als het om het Capitool gaat. Ik streek over mijn blauwe haren en besloot dat ik het dit keer niet meer zou laten verven, maar het mijn eigen kleur liet. Opeens ving ik een glimp op van Virgo en Egon die naar Neleora toe liepen. 'Als jullie het maar laten broertjes,' siste ik. Egon keek omhoog en zag mij. 'Verena? Waarom sta je daar te grijnzen van hier tot District 12? Help eens, Neleora heeft volgens mij iets gebroken.' 'Lekker boeiend.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Jullie kunnen ook reageren op Joey Anderson & Roux Trevis! (: Kijk maar op pagina 5 en 6]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 9:25 ]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    [@KarensBabes, sorry, ik had eroverheen gelezen. Adder heeft volgens mij wel op Roux gereageerd, hoor. ]
    Alice Joanne Foster - Tribuut D11
    Omdat ik eigenlijk geen reactie verwachtte, schrok ik enigszins toen de jongen naast me wel degelijk iets zei. 'Misschien kun je vragen aan de trainer hoe je met messen moet omgaan? Ik weet het zelf ook niet zo goed, ik wacht gewoon net zo lang tot ik genoeg concentratie heb om raak te gooien,' zei hij. 'Alice, toch? Ik ben Joey.'
    'Ja, klopt,' glimlachte ik. 'Nou ja, ik heb thuis nog nooit wat met een mes gedaan, dus ik heb eigenlijk al best wat vorderingen gemaakt. Als ik het mes gewoon in mijn hand hou kan ik er inmiddels redelijk mee overweg - niet goed of zo, maar ik zal het wel even uithouden - alleen gooien gaat nog verdacht slecht.' Pas toen ik klaar was met praten realiseerde ik me dat ik mijn slechte punten aan het vertellen was aan een jongen die me over een paar dagen zou moeten vermoorden als hij zelf wilde blijven leven. Goede zet, Alice. Hij leek me wel aardig, dus misschien zou het niet zo heel veel uitmaken. Als ik dit er tegenover een Beroeps had uitgeflapt was ik zeker weten dood geweest.
    'Uit welk district kom jij?' vroeg ik, van onderwerp veranderend. 'Ik ben district elf.'

    Adder - Mentor D4
    'Als jullie het maar laten, broertjes,' waarschuwde het blauwe meisje de twee jongens die aan kwamen lopen.
    'Verena? Waarom sta je daar te grijnzen van hier tot District 12? Help eens, Neleora heeft volgens mij iets gebroken.'
    'Lekker boeiend.'
    'Jullie hebben de smurf gehoord!' riep ik vrolijk. Mijn humeur was van bloedchagrijnig en moordlustig in één klap omgeslagen naar opgewekt, en misschien ietwat angstaanjagend. 'Lekker laten liggen.'
    Verena zou misschien nog best aardig - dat was een relatief begrip - zijn geweest als ze niet uit het Capitool was gekomen. Haar haarkleur deed ook wel iets af aan haar karakter, want voor mij waren uiterlijk en innerlijk vrijwel hetzelfde. Normale mensen zouden hun haar niet in een knalkleur schilderen, iemand met een afgescheurd oor was hoogstwaarschijnlijk agressief. Simpele logica. Natuurlijk kon dat wel eens misgaan, maar wie maalde daar nou om?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 12:23 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    (Is er trouwens een rollenstory? Of moet ik die anders even maken, want ik kon mijn personags niet terug vinden...)

    [Er is een story, maar daar staan de rollen niet in. Want de maker van de story is gestopt. Als je wilt vind ik het goed, C: Ik heb ook enorme problemen met het zoeken van waar mijn personages zijn, en waar de andere, C':]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Neleora Delaya Synder. (Nele). Stylist D4.
    Laat haar nou liggen!' riep de enge vrouw. 'Ze gaat heus niet dood hoor, zelfs al is haar been echt gebroken. Ze is maar een paar meter gevallen,' zegt... zegt... tja, hoe heette ze ook al weer? Ik mag haar geen "wurgslang" noemen, want dan duuwd ze me van de trap... Mijn hersenen kraken terwijl ik na denk wat haar naam ook al weer was. En dan...
    En dan is het opeens heel druk. Eerst komt de stylist van district 2 langs die bezorgd vraagd hoe het met me gaat.
    'Weet je zelf iemand die je kan helpen? Iemand waarbij je je op je gemak voelt? Iemand die hier iets van weet? Iemand in de buurt?Wacht, eerst dit, kan je staan?' Vraagt ze snel achterelkaar, duidelijk bezorgd.
    'Het gaat wel... denk ik... boven in mijn kamer zit mijn kat Tijger, als hij bij me is voel ik me weer heel erg fijn,' zeg ik met een piepstemmetje. Mijn been doet pijn en ik weet nu echt zeker dat hij gebroken is.
    'Als jullie het maar laten, broertjes,' waarschuwd Verena plotseling en ik kijk op. Ik zie hoe Virgo en Egon opeens dicht bij ons in de buurt staan.
    'Verena? Waarom sta je daar te grijnzen van hier tot District 12? Help eens, Neleora heeft volgens mij iets gebroken,' zegt Egon met een paniekerige stem.
    'Lekker boeiend,' zegt Verena kwaadaardig. Verbaast kijk ik haar aan, ik heb nooit door gehad dat ze me zo verachtte...
    'Jullie hebben de smurf gehoord!' Roept - Wurgslang? - plotseling, 'Lekker laten liggen.' Ze klinkt tevrede en ik zie dat ze op de rand van de trap ons allemaal bekijkt. Naast haar staat Verena ook heel erg blij te kijken, al schieten haar ogen vuur naar de twee broertjes Egon en Virgo.
    'Dank jullie wel,' zeg ik zachtjes tegen de twee broertjes, 'Willen jullie me helpen? Me naar de lift brengen en zo naar mijn kamer? Als ik bij Tijger ben is alles meteen weer goed! Willen jullie dat doen? Dan mogen jullie koekjes en thee drinken en Tijger aaien. O! En omdat jullie zo lief zijn mogen jullie een jurk uitkiezen, ik begin er toch wel een beetje veel te hebben... misschien moet ik... Ja! Jullie mogen er zelfs twéé uitkiezen! Geweldig!' Ik kijk ze allemaal met mijn meest gelukkige grijns aan, en dat terwijl mijn linker been nog steeds in een rare hoek ligt. Ik probeer op te staan, maar het lukt niet...
    'Eh, help?' Piep ik en mijn glimlach verdwijnt een paar seconden. Daarna komt hij weer terug. 'Drie jurken voor diegene die me omhoog krijgt!'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Verena Mikayla Fleme
    'Nou broertjes, help haar lekker! Dan krijgen jullie drie jurken.' Ik kijk naar Adder. Als ze eens wist waarom ik mijn haren liet verven... Neleora was er ook al achter dat ik niet de styliste was die ze dacht te kennen. 'En Adder, ik mag dan misschien blauw haar hebben, maar ik ben nog altijd geen smurf! En Neleora, koekjes en thee? En een tijger aaien? Oké, tegen een tijger aaien zeg ik geen nee, maar dat beest van jou is niet eens een kat!' lach ik. Ik zie hoe Egon en Virgo raar en verbaasd naar mij kijken. 'Wat? Jullie hebben me nog nooit zo gezien hè jongens? Nou, leuk toch! Nu weten jullie hoe ik echt ben.' Sarcastisch klap ik in mijn handen. 'Verena, doe niet zo raar! Je bent een Fleme, je komt uit het Capitool en je hebt blauw haar!' 'Dat blauwe haar wilde ik niet zelf weet je nog,' onderbreek ik Virgo.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Enucleato schreef:
    Kyle Owen Bryce, D11
    'Hey man, wat is er? Ik ben Austin trouens,' zegt een jongen plotseling en mijn hoofd komt met een ruk omhoog. Een jongen zit plotseling naast me. Hij ziet er nogal matcho uit en met grote ogen staar ik hem aan. Hij plukt aan zijn nagels en kijkt me dan aan.
    'Sorry,' stotter ik, 'Ik ben verdrietig, doe me geen pijn!' Ik kijk de Austin bang aan, hij ziet er echt uit als een of andere beroeps, en mijn hart gaat als een razende te keer. Ook ziet hij er ouder uit dan ik, sneller en sterker. En hij is niet de eenigste die er zo uit ziet. Deze hele trainings hal zit vol jongens en meisjes die ik veel beter uit zien dan ik. Ik zal nooit kunnen winnen... Nog steeds kijk ik de jongen bang aan.


    Austin Jack Mayer ~ D3
    ''Sorry,'' begint hij te stotteren, ''Ik ben verdrietig, doe me geen pijn!'' Ik schud mijn hoofd. ''Nee dat doe ik niet. Nu tenminste niet.'' Als ik zie dat hij mij bang aan kijkt zeg ik snel wat anders. ''Ik haat het om dit te doen, dus snel zal ik je niet pijn doen.'' probeer ik snel. Iemand vermoorden, gadver, nee. Dan misschien liever zelf dood, nee allebei gewoon niet! ''Maar... Nee laat maar.''


    Do what people say you can't.

    Kyle Owen Bryce, D11
    'Nee dat doe ik niet. Nu tenminste niet.' Waarschijnlijk ziet Austin hoe bang ik hem aan kijkt want hij houd even zijn mond en praat dan weer verder.
    'Ik haat het om dit te doen, dus snel zal ik je niet pijn doen. Maar... Nee laat maar,' zegt Austin.
    'Sorry, je doet me geen pijn? Ik ben Kyle, ik ga dit niet over leven... ik kan niet eens die pop echt pijn doen, ik ben zo zwak,' mompel ik verdrietig.
    'Maar wat wou je nog meer zegggen? Zeg maar hoor... ' Fluister ik verder.

    Neleora Delaya Synder. (Nele). Stylist D4.
    Langzaam til ik mijn hoofd op, ik kijk Verena recht aan, ik voel hoe mijn wenkbrauwen een boze frons vormen en hoe mijn lippen stijf op elkaar komen te staan. Woedend kijk ik haar aan. Ik heb het punt berijkt, een punt wat ik niet vaak berijk. Het punt dat ik ontplof en iemand echt pijn wil doen.
    'Verena, hou je bek. Kijk eens hoe je staat, alsof je oppermachtig bent! Weetje, dat ben je niet. En dat je mijn jurken niet mooi vind, dát betekend NIETS! Helemaal NIETS! Oh! Trouwens wel, dat betekend dat je geen smaak hebt, je bent gewoon een dom meisje wat niet door heeft hoeveel het capitool voor je gedaan heeft. Het gaf je een huis, en je hebt nog nooit mee gedaan aan de honger spelen, dus je mag NIET klagen. Ga niet doen alsof je alles van pijn weet, dat weten maar een paar mensen. Ik ga ook niet zeggen dat ik er alles van weet, want al heb ik pijn ik weet zeker dat tributen het meer zullen hebben. Ook wil ik je graag iets vertellen, als je je haar kleur zo haat, zeg me dan waarom je het niet weer gewoon zwart verft? Ik bedoel je hebt hier een eigen huis en je kan het zelf weer verfen? Nou? En waarom hang je zo rond bij Adder? Ben je verliefd? Je lijkt wel een klein eendje wat alleen maar bij haar rondhangt omdat je haar baby'tje bent. Ik heb nooit geweten dat jij zo was? Je steld me teleur. Nou? Heb je nog iets te zeggen?' Boos kijk ik naar haar op, belachelijk hoe ze daar mijn kleding staat te bespotten. Niemand zegt dat mijn kleding niet gewilt is, hoe duft ze! En hoe ze praat tegen haar schatten van broertjes, het maakt me woedend. Hoe, hoe, hoe in gods naam durft ze?


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Theobur Ninne Flenchior

    Mijn wenkbrauwen schoten omhoog toen ik geschreeuw hoorde, en daarna zag waar het vandaan kwam. De trap werd versperd door Neleora die er in een rare positie lag, haar ogen spoten vuur. "Oh mijn god, wat is er gebeurd?" krijs ik verbaasd uit. Met grote passen liep ik de laatste treden op en keek naar wie Nele aan het schreeuwen was. Tegen Verena, hoogstwaarschijnlijk. Ik zag nog een paar bekende gezichten, maar daar bestede ik mijn aandacht niet aan. Eerst haar omhoog helpen, dan mee gaan schreeuwen. Ik draaide me weer om en stak mijn hand uit om haar omhoog te trekken. Neleora en ik waren hele goede vrienden, een van de weinige die ik had. De laatste tijd negeerden ze me allemaal, maar ze waren gewoon jaloers.

    Jackson Seath Howards

    Nadat Adder van de trap afgeduwd had - en dit had ik al vaak genoeg meegemaakt - wurmde ik me door de menigte weer naar achter, om bij de andere mentoren te gaan zitten. Velen van hun waren echter al naar de trap gaan lopen, waar genoeg te zien was op dit moment. Het had geen zin om tegen Adder in te gaan, dus besloot ik het maar te negeren. En ergens had ze natuurlijk ook wel gelijk, want de stylisten waren bijna allemaal achterlijk. Ik smeer een broodje en richt mijn aandacht op de tributen.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Enucleato schreef:
    Kyle Owen Bryce, D11
    'Nee dat doe ik niet. Nu tenminste niet.' Waarschijnlijk ziet Austin hoe bang ik hem aan kijkt want hij houd even zijn mond en praat dan weer verder.
    'Ik haat het om dit te doen, dus snel zal ik je niet pijn doen. Maar... Nee laat maar,' zegt Austin.
    'Sorry, je doet me geen pijn? Ik ben Kyle, ik ga dit niet over leven... ik kan niet eens die pop echt pijn doen, ik ben zo zwak,' mompel ik verdrietig.
    'Maar wat wou je nog meer zegggen? Zeg maar hoor... ' Fluister ik verder.

    Neleora Delaya Synder. (Nele). Stylist D4.
    Langzaam til ik mijn hoofd op, ik kijk Verena recht aan, ik voel hoe mijn wenkbrauwen een boze frons vormen en hoe mijn lippen stijf op elkaar komen te staan. Woedend kijk ik haar aan. Ik heb het punt berijkt, een punt wat ik niet vaak berijk. Het punt dat ik ontplof en iemand echt pijn wil doen.
    'Verena, hou je bek. Kijk eens hoe je staat, alsof je oppermachtig bent! Weetje, dat ben je niet. En dat je mijn jurken niet mooi vind, dát betekend NIETS! Helemaal NIETS! Oh! Trouwens wel, dat betekend dat je geen smaak hebt, je bent gewoon een dom meisje wat niet door heeft hoeveel het capitool voor je gedaan heeft. Het gaf je een huis, en je hebt nog nooit mee gedaan aan de honger spelen, dus je mag NIET klagen. Ga niet doen alsof je alles van pijn weet, dat weten maar een paar mensen. Ik ga ook niet zeggen dat ik er alles van weet, want al heb ik pijn ik weet zeker dat tributen het meer zullen hebben. Ook wil ik je graag iets vertellen, als je je haar kleur zo haat, zeg me dan waarom je het niet weer gewoon zwart verft? Ik bedoel je hebt hier een eigen huis en je kan het zelf weer verfen? Nou? En waarom hang je zo rond bij Adder? Ben je verliefd? Je lijkt wel een klein eendje wat alleen maar bij haar rondhangt omdat je haar baby'tje bent. Ik heb nooit geweten dat jij zo was? Je steld me teleur. Nou? Heb je nog iets te zeggen?' Boos kijk ik naar haar op, belachelijk hoe ze daar mijn kleding staat te bespotten. Niemand zegt dat mijn kleding niet gewilt is, hoe duft ze! En hoe ze praat tegen haar schatten van broertjes, het maakt me woedend. Hoe, hoe, hoe in gods naam durft ze?


    Verena Mikayla Fleme
    'Nele, ik had liever aan de vervloekte Spelen meegedaan dan hier nu te staan! Ruziënd met jou! Wie zegt er dat ik jouw jurken niet mooi vind?' roep ik. Wat dat kind wel niet in mij naar boven kan brengen. 'Virgo, Egon en schatten? Van Egon snap ik het nog, maar van Virgo? En waarom zouden ze mij nu aardig vinden? Ik heb ze net staan uitschelden, dus wat boeit het mij nog wat ze van mij vinden? Jouw woorden doen mij geen pijn Neleora, want ik hoorde gewoon in de Spelen thuis toen ik de juiste leeftijd had! Ik hoor niet in het Capitool! Ze mogen mij dan een huis gegeven hebben, maar ik heb mijn eigen wil nog altijd! Ik verf mijn haren niet meer! Waarom zou ik? Het is alleen maar slecht voor mijn haren! Ik ben geen zielig eendje! Ik mag Adder gewoon en ze heeft gewoon gelijk. Het Capitool is achterlijk!'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Neleora Delaya Synder. (Nele). Stylist D4.
    Ik sta bijna op, bijna! Als ik niet zo'n verrekte pijn had gehad aan mijn linkerbeen, dan was ik de trap op gelopen en had ik boos scheldwoorden in haar gezicht geschreeuwd. In plaats daar van kijk ik haar boos aan. Langzaam beweeg ik mijn hand omhoog om Silenes hand vast te pakken en mezelf omhoog te trekken. Een pijnscheut gaat door mijn been, maar ik negeer het. Al die tijd blijft ik Verena boos aanstaren.
    'Je snapt toch wel hoe raar die woorden klinken? Heb je het wel door? Je wilt graag mee doen? Waarom? Vind je het niet genoeg ze elk jaar te zien leiden? Heb je er genoeg van veilig te zijn? Wil je mee doen? Wil je dichterbij ze zijn als ze vermoord woorden door anderen? Ben je dan toch zo sadistisch? Of is het iets anders? Kom met me mee en neem een koekje en een kopje thee, dan praten we het uit. Maar ik ga nu weg, het maakt me niet uit wat jij en... Wurgslang doen, maar ik ga.' Ik trek aan Silenes hand en draai me zo niet al te geweldig om, maar ik ben iniedergeval omgedraait met mijn gezicht naar de lift. Met mijn rug sta ik naar Verena en Wurgslang toe.
    'Silene, Virgo, Egon, wil iemand van jullie alsjeblieft de deur open doen? Ik ben bang dat ik anders val. Dan draai ik mijn hoofd nog even en kijk ik Verena boos aan. 'Het is jammer, ik vond je wel aardig,' fluister ik heel zachtjes. Waarschijnlijk hoort ze me niet, maar dat maakt me niet uit. Ik kijk weer naar de deur.

    [SorrowPayne, kan je misschien even Egon of Virgo die deur open laten doen? C': Dat zou wel handig zijn.]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    || Wie is Silene? Was iemand me al voor? :/ ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Verena Mikayla Fleme
    Ik zucht diep. 'Nele, je zou de Spelen beter begrijpen als je mee doet. Of je sterft of niet, je weet hoe de Tributen zich voelen in die arena.' Opnieuw zucht ik en sprint de trap. Ik trek Virgo en Egon mee aan hun shirt en open de deur voor Neleora. 'Misschien handig om dit uit te praten? En tegen een koekje zeg ik geen nee. Adder, jij ook een koekje?' vraag ik haar pestend. Ik kon niet zo goed tegen ruzies en moest het van mezelf dus altijd oplossen. Dan was de enige manier aardig doen. Ik gaf soms bijna over van mijn eigen stem op die momenten, maar Neleora was een van de weinigen die mij mocht.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Overexposed schreef:
    || Wie is Silene? Was iemand me al voor? :/ ||

    personage van maracroft, zij kwam me als eerste helpen. C:
    Ik zal in mijn volgende bericht jouw personage er bij betrekken! C:
    Yay! Nele heeft een vriend! C:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 18:39 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.