• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Reeves)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (HallowsEve)
    Stylist: Ivy du Jour (KarensBabes)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Brennan)
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Enucleato)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)


    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (wolffire)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Brennan)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (wolffire)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 21:12 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    BlueHope schreef:
    (Umh, ja, doe ik zo! Moesten we trouwens nog ons stukje naar ik-kan-even-niet-zo-snel-op-haar-naam-komen sturen?)


    [Karensbabe, als alle tributen zijn geweest... denk ik. Misschien moeten we wel gewoon allemaal al posten wat onze tributen doen en de mensen die niet posten krijgen een 5 of een 6... of zelfs lager. C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Neleora Delaya Synder. (Nele). Stylist D4.
    'Jullie mogen nog een jurk uitkiezen,' zeg ik op een iets wat zeurderige toon.
    'Ik wil van ze af, het wordt te druk in mijn kamer!'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Jongens, we hoeven echt niet moeilijk te doen over die volgorde. Laat je personage gewoon iets doen en KarensBabes beoordeelt ze als ze daar tijd voor heeft. Doen we gewoon net of het in volgorde is. Ik probeer vanavond trouwens te posten, maar ik moet nog een project afmaken en een proefwerk leren, dus ik weet niet zeker of het gaat lukken. ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aiden Samuel Dream
    Ik ben nu eigenlijk wel zenuwachtig. Deed ik te kort erover. Misschien was het niet goed genoeg. Ik zou nu een. Moord doen om mijn xusje te spreken. Wacht een moord nee. Niet zo bedoelt vhet is de hungergames, ik moet iedereen doden als ik haar terug wil zien. Ik ga even zitten op de bank en doe de tv aan. Ze hadden allemaal van die rare programmas. Botox programmas. Hoe maak ik mijn huid een andere kleur. Wacht dat laatste was wel handig. Ik keek er even naar. Je huid besmeren met gemalen bladeren en modder voor een bruin groene glans. Dat kon nog handig zijn. Ik lette op, maar zapte al snel weer door. Allemaal kinder programma's. Ik doe de tv weer uit en kijk een avox aan. 'Zou ik was sinaasappelsap mogen?' Vraag ik het meisje. Ze was zo te zien hooguit 16. Ze knik. Even later komt ze terug. Een glas gevult met vers sinaasappelsap. Ik glimlach naar haar en neem het aan. Ik kijk haar aan. 'Bedankt....' Zeg ik. Ik wist haar naam niet. 'Wat is je naam.' Vraag ik haar. Ze kijkt me geschrokken aan en begint dan letters te malen van haar vingers. Aimee. 'Bedankt Aimee.' Zeg ik vriendelijk. Ze glimlacht naar me. Waterig, maar wel oprecht. Dan zie ik Eden binnenkomen (neem ik aan) 'Hee Eden hoe ging het bij jou?' Vraag ik haar nieuwschierig, metveen vriendelijke glimlach op mijn gezicht. Ht was vreemd om bijna dezelfe naam als mezelf iit te spreken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Volgens mij zijn er ook mensen die nog nooit wat hebben gepost, van die mensen die in het bloedbad zullen sterven, daar kunnen we lang op wachten. Toch vindt ik op volgorde juist iets leuks hebben. Ik vind het ook een goed idee om de mensen die binnen zoveel tijd niet iets posten over te slaan (bij dit stukje alleen, en waarschijnlijk bij het interview). Even ideeën en meningen tussendoor, sorry.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Rose Knive Sapphire || Tribuut District 2

    Als ik aan de beurt ben sta ik op. Op mijn dooie gemak loop ik de ruimte in. Of ik zenuwwachtig ben? Welnee, waarom zal ik? Je moet laten zien wat je kan. Zo moeilijk is dat niet. Snel achter elkaar gooi ik de messen stuk voor stuk in de harten van de bewegende poppen. De spelmakers kijken naar me en ik glimlach, tot nu toe gaat het uitstekend. Wacht, op de muur zit een mot. Ik besluit als extraa'tje de mot te doorboren. Hup, mijn mes gaat recht de mot in. Ik pak de pijl en boog en schiet raak zo in het lemmet van het mes. Perfect. Dan ga ik weer verder met de poppen. Als ik klaar ben heb ik er geen één gemist. Ik maak een buiging en loop weg. Hopenlijk vonden de spelmakers het ook goed. Zo niet, jammer, maar pech gehad. Bij die beroeps kom ik toch wel. Ze hebben me al gezien. Ookal bemoei ik me niet al te veel met de rest. Toch hoop ik wel op een goede trainingscore. Maar volgens mij hoopt zo'n beetje iedereen dat.


    Hope Dawn Moon || Tribuut District 12

    Trillend ga ik de ruimte binnen. Ik loop naar de pijl en boog. Wat moet ik anders? Wacht er is een plek waar je je behendigheid kan tonen. Dat is iets voor mij. Het is een aardige opgave, maar ik bereik in één keer in een rap tempo de andere kant. Een enkele keer ben ik bijna geraakt door een plastic buis. Maar de rest heb ik allemaal met gemak ontweken. Ik zucht, waren de echte spelen maar zo makkelijk. Ineens bedenk ik dat ik aan het wegdromen ben. Wat moeten de spelmakers wel niet denken? Ik buig snel en loop dan op een drafje de zaal uit. Hopend dat ik het een beetje goed heb gedaan.


    Ethan Twan Flash || Tribuut District 4

    Ik schiet overeind en onderbreek mijn gedachten als ik aan de beurt ben. Ik ga vishaken maken, wat kan mij deze trainingscore schelen? Vishaken maken kan ik als de beste. En altijd maar wapens word ook saai toch? Ik maak de meest moeilijke knoop die ik kan bedenken en zorg dat de knoop goed in zicht is voor de spelmakers. Als ik klaar ben besluit ik toch nog maar een speer door het hoofd van een van de poppen te gooien. Daarna buig ik - niet erg opvallend en diep, maar goed - en loop dan de zaal uit. Misschien was dit een beetje saai, en met knopen maken win je de spelen ook niet. Maar wat in hemelsnaam boeit dat? Ik weet zelf toch wel wat ik kan?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 11:23 ]


    Reality's overrated.

    [We doem het trainingsscore ding niet op volgorde en het intervieuw wel. Maar als laat district mag je wel melden dat je lang heb staan wachten... Oké? Dat is handiger, want zo kunnen de mensen die wel actief zijn in dit topic gewoon doorposten... ]

    Kyle Owen Bryce, D4
    Eindelijk ben ik dan. De deuren gaan open en ik twijfel even of ik Alice naast me gedag zeg. Dan haal ik mijn schouders op en loop ik door de deuren. Meteen kijk ik omhoog. De jury kijkt slaperig naar beneden terwijl ze wijn naar binnen gieten en grote stukken vlees eten. Om hun heen is een sterk schild te zien. Even sta ik daar bibberend met grote ogen naar hen te kijken.
    'Kyle Owen Bryce,' zeg ik dan met een geknepen stem van de angst.
    Ik kan niet zien of er iemand op reageerd dus ik loop gewoon maar naar camouflage. Ik verf mijn armen en bovenlijf razend snel en dan loop ik naar een boom en ik ben weg, naja mijn bovenlijf dan... Na 10 seconden daar gestaan te hebben loop ik weer verder, ik pak twee dolken, dezelfde als vanochtend en loop op een grote struik met bessen af. Ik snij met snelle halen een paar takken af en eet de bessen. Ik loop ook naar een andere struik, waarvan ik weet dat de bessen giftig zijn. Die bessen laat ik liggen en eet ik niet op. Ik leg de dolken weg en loop de hal weer uit. Dit was niet echt indrukwekkend, maar ik kan niets anders. Hopelijk krijg ik toch een beetje een redelijke score... als iemand me heeft gezien dan...


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Hey allemaal, het spijt me ontzettend van mijn inactiviteit! Afgelopen week had ik toetsweek en nu word ik overdonderd door allerlei schoolprojecten. Ik houdt het nog wel bij en zal ook de trainingsscores nog doen, als jullie dat nog willen (; ]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 18:29 ]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Relian Wingfeather, Tribuut D7

    Ik ben ontzettend zenuwachtig, maar ik weet niet eens zo goed waarom. Als mijn naam wordt omgeroepen schrik ik op en ik loop naar binnen. Ik groet de spelmakers vriendelijk en ik loop naar de messen. Als ik het met bijlen kan zou het met messen toch niet zo anders moeten zijn? Ik pak een mes en gooi het naar een dummy. In de buik, dat is niet echt goed. Ik zucht en kijk dan snel zelfverzekerd naar de spelmakers. Ik loop naar de camouflage, smeer mijzelf er helemaal onder en laat zien hoe ik bijna niet opval tussen wat rotsen -hoop ik-. Ik hoopte ook dat Kyle dit niet al had gedaan, dan zouden ze weten dat het veel beter kan. Ik zucht nog eens, groet de spelmakers beleefd en loop weg. We zien wel wat ervan komt, denk ik.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Eden Leona Greyfield
    Als ik de verdieping van mijn district heb bereikt doe ik niet de moeite om ook maar iemand die ik in de gang tegen kom te begroeten en stuif ik één rechte lijn door naar mijn kamer. Er schiet net een meisje langs me uit de kamer, en ik kijk haar na totdat ze uit het zicht is verdwenen. Hoofdschuddend loop ik mijn kamer binnen, en tot mijn verbazing zie ik Aiden zitten.
    "Hey Eden, hoe ging het?" vraagt hij meteen, en ik haal mijn schouders op. "Ik denk dat we dat wel zullen zien wanneer de scores bekend worden?" zeg ik neutraal. Ik ben niet zo iemand die gaat opscheppen of het wel of niet goed ging. Alhoewel ik er wel een goed gevoel over had. Ik laat me naast Aiden op het bed zakken en kijk naar mijn vingers, die ik zenuwachtig in elkaar draai.
    "Hé, Aiden, ik heb eens zitten denken... Maar, uh, ja, ik denk dat, ik-" Ik slaak een zucht en kan mezelf wel voor mijn kop slaan als ik de juiste woorden niet uit mijn strot kan krijgen.
    "Ik zou heel graag met jou een pact willen vormen in de arena", zeg ik, bijna onhoorbaar. Maar ik weet zeker dat Aiden me heeft gehoord, hoewel ik niet het lef heb om hem aan te kijken.

    {{Dus de interviews gaan wel op nummer? Good. (: Ik vind het best jammer dat er mensen zijn die met alle liefde mee wilden doen aan deze RPG, en dan niet meer reageren. I mean, dan hadden beter de mensen die wèl actief zijn de personages van die anderen -snappen we het nog?- over kunnen nemen zodat we verder kunnen. ^^}}

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 19:35 ]


    What’s tasty in Busan?

    {{@KarensBabes Glad you're back! Ik vond het persoonlijk wel een leuk idee van die trainingsscores, I mean, hoe moet je anders aan je score komen? Maar ik weet niet hoe de anderen er over denken..}}

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 19:38 ]


    What’s tasty in Busan?

    [Ik moest eten, nu doen ik Kane wel. En het is inderdaad fijn dat je terug bent, KarensBabes ^^]

    Kane Ringwest, Tribuut D8

    Ik kijk naar Jill en vraag me af of ze zenuwachtig is of niet. Ik begrijp niet hoe je zenuwachtig kunt zijn voor zoiets stoms. Als mijn naam wordt omgeroepen ga ik naar binnen en ik wacht tot ik mag beginnen. Ik laat de spelmakers zien hoe goed ik zware dingen kan gooien. Ik gooi een rotsblok -is het nep of niet?- op een dummy die daardoor ineen zakt. Sowieso dood. Ik glimlach en laat zien wat ik met een zwaard kan. Het valt me nogal tegen, maar het komt in ieder geval stoer over. Dat met die messen was ik niet van plan te laten zien, dat komt zo stom over, maar ik heb nog wat tijd. Ik laat toch maar zien hoe je een val maakt met een mes, en ik hoop dat dit niet al te dom overkomt. Ik wacht tot ik mag gaan en loop weg. Kom maar op met die hoge cijfers.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    KarensBabes schreef:
    [Hey allemaal, het spijt me ontzettend van mijn inactiviteit! Afgelopen week had ik toetsweek en nu word ik overdonderd door allerlei schoolprojecten. Ik houdt het nog wel bij en zal ook de trainingsscores nog doen, als jullie dat nog willen (; ]


    Graag, ik vertrouw jouw de scores toe! C:

    Deze mensen zijn niet opkomen dagen voor het topic, zij sterven in het bloedbad.... Whooohooo!
    Bloedbad=
    *Alassy Nexton (Snowhite) 3*
    *Tenneseé Jones (Snowhite) 4*
    *Physera Damyri Rosetti (Casuality) 5*
    *Indaiyh Macyah Seymour (Casuality) 10*
    *Daira Jane Jones (JillStyles) 7*
    *Paul Mesan (JillStyles) 5*
    (Meisje van district 9, nog niet zeker)

    Als ik iets fout heb gedaan, zeg dat dan dan haal ik je tribuut van de bloedbad lijst! C:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 16:03 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Uch mijn iPod spacede hem helemaal. Kon niet eens quizlet laden :( nu doet ie het gelukkig weer wel :)]
    Aiden Samuel Dream
    "Hé, Aiden, ik heb eens zitten denken... Maar, uh, ja, ik denk dat, ik-" Ze slaakt een zucht omdat ze denk ik niet uit haar woorden komt
    "Ik zou heel graag met jou een pact willen vormen in de arena", zegt ze. Ze praat heel zachtjes bijna onhoorbaar naar mijn smaak. Ze kijkt ook naar beneden. Ik glimlach omdat ik eigenlijk blij ben met haar als bondgenote. 'Dat vind ik erg fijn om te horen.' Zeg ik gemeend. Ik probeer haar blik te vangen wat na een kort tijdje gelukkig ook lukt. 'Maar als we willen overleven moeten we dan zo snel mogenlijk weg van de hoorn. Een aantal wapens pakken en wegracen. Aangezien ik niets te maken wil hebben met die andere beroeps. Het ligt eraan maar als we in het begin dan uit de plaat rijzenmoeten we uiteindelijk rug aan rugzitten en samen wegrennen. Wapens kunnen we wel pakken tenzei jij liever meteen wegrent dan pak ik ze wel want ik kan echt heel snel rennen. Kan jij een beetje goed rennen?' Vraag ik haar. Alles had serieus geklonken dus ik glimlach nu vriendelijk naar haar. Ik plande alvast hoe het moest gaan daar had ik het brein wel voor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Dat lag volgens mij aan quizlet, bij mij deed hij het ook niet en bij mijn zusje ook niet. Relian: Vaarwel Daira. *snik* xD Wel jammer van die mensen, maar ja, anders zou het misschien ook heel druk zijn.]

    [Kunnen de mentoren ons ook zomaar ontmoeten trouwens? Ik zag ergens dat mijn mentor had besloten dat ik met iemand moest samenwerken of zo? Die mag naar mij toekomen in zijn/haar bericht wanneer hij/zij wil, dan kan ik daar ten minste op reageren ^^]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 22:02 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.