• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Reeves)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (HallowsEve)
    Stylist: Ivy du Jour (KarensBabes)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Brennan)
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Enucleato)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)


    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (wolffire)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Brennan)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (wolffire)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 21:12 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Dat was ik/Charlie ik zal morgen zeggen tegen Relian, maar hij zei niet helemaal ja. Hij zou het eerst aan zijn tributen vragen. Maar dat doe ik morgen na school aangezien ik dood op ben :'S gaa slapen :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oh, ja ik volgde het zelf niet helemaal, maar ik wou even zeggen, iedereen mag altijd zeggen dat ze mij tegenkomen, als het maar bij de situatie past :)]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    {@MaraCroft haha idd, ik vind het nu al best moeilijk om alles bij te houden wat er allemaal gebeurt, laat staan als we hier alle 24 tributen inclusief de mentoren en stylisten hadden praten.. 0.o}

    Eden Leona Greyfield
    Zo veel moeite als ik had om de juiste woorden uit mijn mond te kunnen krijgen, zo gemakkelijk lijken ze uit die van Aiden te komen. Hij zegt meteen dat hij blij is met mij als bondgenote, en in gedachten maak ik een vreugdedansje. Hij begint meteen over dat als we willen overleven we zo snel mogelijk weg moeten van de Hoorn. Dat hij niet te veel te maken wil hebben met de andere beroeps. Helaas deel ik die mening niet. Ik heb een meisje gezien in de trainingshal, ik geloof dat ze Rose heette, als ik het goed heb gehoord, die toch wel heel handig leek met de messen.
    "...Dan pak ik ze wel want ik kan echt heel snel rennen. Kan jij een beetje goed rennen?"
    Goed rennen? Als in recht rennen? Tuurlijk, daar ben ik een kei in. Maar of ik snel ben weet ik niet echt. Ik bedoel, ik heb het nog nooit getest. Oh wacht, misschien toch wel, heb ik tijdens het trainen niet een keer de hindernisbaan afgelegd? Pfoe, voor die gegevens moet ik te diep in mijn gedachten spitten, en ik besluit met een neutrale "Ik ben best snel, geloof ik" te antwoorden. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang. Ik wil hoe dan ook een mooie verzameling messen, en een pijl en boog als het kan. Meer dan dat heb ik eigenlijk niet nodig, en voor de directe confrontaties vertrouw ik op de hulp van Aiden. Toch?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 13:12 ]


    What’s tasty in Busan?

    MissNoek schreef:
    Rose Knive Sapphire || Tribuut District 2

    Als ik aan de beurt ben sta ik op. Op mijn dooie gemak loop ik de ruimte in. Of ik zenuwwachtig ben? Welnee, waarom zal ik? Je moet laten zien wat je kan. Zo moeilijk is dat niet. Snel achter elkaar gooi ik de messen stuk voor stuk in de harten van de bewegende poppen. De spelmakers kijken naar me en ik glimlach, tot nu toe gaat het uitstekend. Wacht, op de muur zit een mot. Ik besluit als extraa'tje de mot te doorboren. Hup, mijn mes gaat recht de mot in. Ik pak de pijl en boog en schiet raak zo in het lemmet van het mes. Perfect. Dan ga ik weer verder met de poppen. Als ik klaar ben heb ik er geen één gemist. Ik maak een buiging en loop weg. Hopenlijk vonden de spelmakers het ook goed. Zo niet, jammer, maar pech gehad. Bij die beroeps kom ik toch wel. Ze hebben me al gezien. Ookal bemoei ik me niet al te veel met de rest. Toch hoop ik wel op een goede trainingscore. Maar volgens mij hoopt zo'n beetje iedereen dat.


    Hope Dawn Moon || Tribuut District 12

    Trillend ga ik de ruimte binnen. Ik loop naar de pijl en boog. Wat moet ik anders? Wacht er is een plek waar je je behendigheid kan tonen. Dat is iets voor mij. Het is een aardige opgave, maar ik bereik in één keer in een rap tempo de andere kant. Een enkele keer ben ik bijna geraakt door een plastic buis. Maar de rest heb ik allemaal met gemak ontweken. Ik zucht, waren de echte spelen maar zo makkelijk. Ineens bedenk ik dat ik aan het wegdromen ben. Wat moeten de spelmakers wel niet denken? Ik buig snel en loop dan op een drafje de zaal uit. Hopend dat ik het een beetje goed heb gedaan.


    Ethan Twan Flash || Tribuut District 4

    Ik schiet overeind en onderbreek mijn gedachten als ik aan de beurt ben. Ik ga vishaken maken, wat kan mij deze trainingscore schelen? Vishaken maken kan ik als de beste. En altijd maar wapens word ook saai toch? Ik maak de meest moeilijke knoop die ik kan bedenken en zorg dat de knoop goed in zicht is voor de spelmakers. Als ik klaar ben besluit ik toch nog maar een speer door het hoofd van een van de poppen te gooien. Daarna buig ik - niet erg opvallend en diep, maar goed - en loop dan de zaal uit. Misschien was dit een beetje saai, en met knopen maken win je de spelen ook niet. Maar wat in hemelsnaam boeit dat? Ik weet zelf toch wel wat ik kan?


    Ik heb het stukje van Rose en Ethan iets aangepast.


    Reality's overrated.

    -NVM

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 16:09 ]


    Do what people say you can't.

    LilLiar 18 uur geleden

    RPG

    hey, telkens als ik op het forum wilt gaan valt Q uit. ik kan voor nu niks posten, kan het niet dat we mss deze keer overslaan? want Het forum werkt echt niet bij mij nu. mss tot morgen of veel later en dan zal ik iedereen ophouden.


    [Dit bericht kreeg ik van LilLair, we slaan haar dus over maar ze blijft leven.]

    MaraCroft schreef op 13 nov 2012 - 22:00:

    [Dat lag volgens mij aan quizlet, bij mij deed hij het ook niet en bij mijn zusje ook niet. Relian: Vaarwel Daira. *snik* Wel jammer van die mensen, maar ja, anders zou het misschien ook heel druk zijn.]

    [Kunnen de mentoren ons ook zomaar ontmoeten trouwens? Ik zag ergens dat mijn mentor had besloten dat ik met iemand moest samenwerken of zo? Die mag naar mij toekomen in zijn/haar bericht wanneer hij/zij wil, dan kan ik daar ten minste op reageren ^^]


    [Ach, als ze voor de spelen begint nog komen opdagen hoeven ze niet te sterven. C:

    En inderdaad, eigenlijk moeten we onze mentoren nog ontmoeten, alleen dan hebben we weer het probleem dat sommige niet reageren... En de stylisten moeten eigenlijk nog een jurk of andere kleding maken...

    Kunnen alle users die een stylist hebben een mooie jurk (of juist niet) van internet kiezen en hier plakken voor hun tributen? Je mag het ook beschrijven als je geen leuk plaatje kan vinden. Dat zou ik erg fijn vinden, deze kleding trekken ze aan naar het intervieuw. Zet bij de jurk je stylist en het district. C: Thank you!]

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 17:00 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Gemaakt door: Neleora 'Nele' Delaya Synder. Voor: Tenneseé Jones. District 4. Visvangst.



    Groter

    Tenneseé's jurk is beplakt met vele glitter en schelpjes.
    Ze loopt op blote voeten en haar haar zit vol krullen. Ook zijn hier schelpen door heen gevlochten (aan draatjes). Boven op haar hoofd zit de tiara.
    Haar make up is veel, heel veel. Nele houd van make up en dat is te merken. Op het plaatje zie je haar dikke wenkbrauwen en wat er is gebeurd met de oogschaduw. Alleen is dit nog veel te klein. In het echt is zowat haar hele gezicht ondergeklad met vele soorten blauw en kleine glitterende visjes.

    Gemaakt door: Neleora 'Nele' Delaya Synder. Voor: Ethan Twan Flash. District 4. Visvangst.

    Zijn kleding lijkt vrijveel op die van Tenneseé, alleen is dat van hem mannelijker.
    Hij draagt een strakke broek in de kleur van de jurk, beplakt met schelpjes en glitter.
    Hij draagt daar boven een mouw loos hempje met nog meer schelpjes en glitter wat strak om zijn boven lichaam zit.
    Hij heeft als make up een dikke lijn e-liner op, maar niet veel meer. Wel is hij wat bleker gemaakt.
    Zijn haar is krullerig gemaakt en er door heen geweven zitten kettinkjes met schelpen.
    Loopt ook op blote voeten.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 17:40 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Mijn styliste is nooit komen opdagen, maar ik verzin wel wat voor Alice. Sorry dat ik zolang weg was, maar zoals ik al zei had ik écht veel huiswerk.]
    Alice Joanne Foster - Tribuut district elf
    Het duurde een tijdje voor ik aan de beurt was, dus had ik ruim de tijd om zenuwachtig te worden. Toen ik eindelijk aan de beurt was had ik niet alleen vastgesteld dat ik vreselijk was met messen en andere wapens, maar ik had ook geconcludeerd dat dit de eerste stap in het proces van sterven was: ik kreeg hoogstwaarschijnlijk een twee, dus geen bondgenoten. Conclusie: dood. Als allereerste dode. Straks klonk het eerst kanonschot en dacht iedereen 'oh, dat was vast Alice.'
    Aangezien ik niet veel verder zou komen met klagen, probeerde ik me eroverheen te zetten terwijl ik naar binnen liep. Het hielp een beetje, maar niet genoeg om mijn handen te laten stoppen met trillen. Het eerste mes ging mis, waardoor ik de weinige aandacht verloor die de Spelmakers me gaven. Het tweede mes wist ik ik de buik van dummy te werpen, maar daarna werd ik zo enthousiast bij het idee van een iets hogere onvoldoende dat de volgende wel anderhalve meter mis was.
    Kom op Alice, doe nou normaal. Zelfs voor die twee moet je harder werken! Die twee Spelmakers probéren niet eens om hun lach in te houden. Doe nou voor één keertje alsof je iets kan!
    Wacht. Dat leek nuttig advies. Doen alsof. Zo snel ik kon verwijderde ik zoveel mogelijk Alice uit mijn hoofd en plakte er iemand anders in. Die iemand had misschien geen persoonlijkheid, uiterlijk of andere duidelijke kenmerken, maar ze - het was een ze - was wel cool. Met een flauwe glimlach liep ik weg, naar een ander onderdeel. Het duurde even, maar uiteindelijk had ik me best goed gecamoufleerd, vond ik zelf. Als je niet wist dat ik er zat... nou ja, dan zou dat nog wel even zo blijven. Inmiddels was ik volledig aan het improviseren, dus ik legde nog een konijnenval en deed toen nog een poging met het messenwerpen - het ging beter, maar nog steeds miste ik drie van de acht worpen. De rake vijf waren echter keurig in de borstkas en hals, op één na die afgebogen was naar de knie. Het had geleken of het de bedoeling was, dus ik was uiterst tevreden met mezelf. Een twee? Hallo, misschien kreeg ik wel een voldoende! Goed, het messenwerpen was vrij slecht gegaan, maar uiteindelijk had ik dat nog kunnen herpakken. De val had daadwerkelijk gewerkt, ook al kon ik me niet voorstellen dat er een konijn stom genoeg was om erin vast te blijven zitten. De camouflage ging zelfs vrij goed. Ik had mezelf duidelijk overtroffen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.


    [Dit heb ik voor Alice in elkaar gezet. De styliste ging voor het boomgaardthema, ook al is dat al oneindig vaak gedaan, want zij (lees: ik) had geen betere ideeën. Oh, trouwens, dit is gemaakt door Angelique Noori, de styliste van D11 die momenteel wordt vermist.]

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 19:34 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Gemaakt door: Silene Hathaway, Styliste D2 Voor: Rose Knife Sapphire, Tribuut D2


    Een jurk die er bijna glanzend uitziet, als het blad van een zwaard. Ook zijn de diamantjes in de vorm van een sierlijk zwaard gezet (dat is niet zo in de foto, dat moet je er even bij bedenken). Ik bedoel dat sierding dat op haar jurk zit, ik weet niet hoe ik het moet noemen xD

    Gemaakt door: Silene Hathaway, Styliste D2 Voor: Taylor Drew Dempsey, Tribuut D2


    Een pak dat bij de jurk van Rose past, met een glanzende stropdas (zo'n beetje zoals de jurk van Rose), zodat het op een zwaard lijkt. (Dit zie je weer niet in de foto, maar dat moet je er bij bedenken.)

    [Oh! Als ik al die jurken bekijk snak ik er gewoon naar er eentje aan te passen! Dat is zo prachtig, maar wanneer krijg je nou zo´n kans?]

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 19:31 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Omg, ik hou van jullie, jullie hebben werkelijk leuke looken gemaakt! C': hopelijk hebben de andere hier ook zin in! C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Ja, die van jou is trouwens ook prachtig! Oh ik hou van jurken.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    MaraCroft schreef:
    [Ja, die van jou is trouwens ook prachtig! Oh ik hou van jurken.]

    [Ik juist echt niet, al zou ik die van Alice misschien nog aantrekken. Het zijn mooie jurken hoor, maar het is gewoon echt niks voor mij, hehe. In de vorige THG-rpg waar ik aan meedeed heeft mijn personage haar styliste de hele tijd genegeerd omdat ze elkaar haatten. Voornaamste redenen: Hakken, jurken, en groen haar.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    {Wauw, al die looks zijn echt prachtig!
    @AgentP Ik ben echt heel erg benieuwd wat je voor ons in elkaar gaat zetten, hehe. ^^}


    What’s tasty in Busan?

    [! Als je stylist niet iets maakt voor jouw tribuut, dan mag je zelf iets maken. Dus als je stylist niet komt opdagen.
    Jongens kleding is moeilijk te vinden, dus geef daar maar een beschrijving van. Als je wel iets kunt vinden -Ik ben trots op je, daar slaag ik zelf niet in- dan mag je het natuurlijk graag posten! C: Ik ben hyper, btw!]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.