• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik kijk nog steeds verveeld naar de tv als ik dan mijn telefoon pak, iPhone 5, geen idee, wilde gewoon altijd het nieuwste van het nieuwste hebben, en kijk dan naar het schermpje en zie dat ik een berichtje van Noralie heb, benieuwd wat die heeft te zeggen. Ik open dan het berichten lees die vluchtig door en grinnik even en schud mijn hoofd. Hey Noor, hoezo naar het ziekenhuis? Maar ja, tuurlijk weet ik nog wat tips voor een dom meisje. XD Maar goed, eigenlijk is er maar een ding wat je nodig hebt, het toverwoordnvoor alles, foundation.... Tip van de dag: Neem altijd en overal foundation mee, helpt tegen / bedenkt puisjes, oneffenheden enz en natuurlijk ook zuigzoenen! Is zo je vraag beantwoord? ;D X Charly stuur ik dan snel terug en grinnik even en leg dan weer de telefoon naast me en wacht op een antwoord.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    mismi schreef:
    (...)
    Anna Bailey Miller
    Hij kreunt zachtjes en ik grinnik even. Hij glimlach even naar me, maar zijn ogen lachen niet mee, waardoor ik weet dat geen echte is en hij knikt even. Dan komt een grijns op zijn gezicht en ik vraag me af waar hij nu ineens aan denkt. "Leuke gedachte?" vraag ik dan. Na een kwartiertje op de snelweg te hebben gereden zeg ik dat hij de volgende afslag moet nemen, daarna naar links moet en dat hij vervolgens de weg moet volgen. Ik bekijk hem even en schud lichtjes mijn hoofd en kijk dan even uit mijn raam naar buiten. De stad hebben we inmiddels al achter ons gelaten en aan weerszijden van ons is voornamelijk platteland te zien. Een tevreden glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik vond het heerlijk om hier te wonen en de hele dag vuiten met de paarden bezig te zijn. Als de maisvelden over gaan in weilanden waar paarden staan, wordt mijn glimlach nog groter. In mijn hoofd tel ik ze, iets wat eigenlijk altijd automatisch doe en kom tot de conclusie dat ze er allemaal nog netjes staan. "Volgende oprit moet je hebben." zeg ik dan. echt afslagen had je hier niet, af en toe een kruispunt, verder alleen maar opritten langs de weg. Ik zie dat het huis nog donker is, waarschijnlijk moest mijn zus de spullen dus nog halen voor de lasagna.

    [thank you<3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Noralie Anderson
    Ik lees Charly's antwoord.
    Ja hoor, mijn vraag is beantwoord. Dank je. Ik ga zo maar eens slapen, morgen weer school. En ik was bij Bentley in het ziekenhuis... Hij is uitgegleden en knockout gegaan. Hij heeft een been gebroken. Dit was niet mijn enige vraag en eigenlijk was ik dit ook alweer vergeten. Mijn eigenlijke vraag wilde ik nog stellen maar die laat ik maar zitten. Ik zie je morgen wel?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 19:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [alsjeblieft, las je berichtje net in de trein haha, maar had geen zin om in te loggen op mijn mobiel en was ookal bijna op het station dus tja xD]

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Jongens; Morris, David, Daan, Danny, Noah, Jonathan, Jeroen :3
    Meisjes: ook Elena :') Hayden, Jade (deze heeft een betekenis), Michelle, Alison, Elisabeth :3

    En Jade heeft een betekenis voor me omdat mijn naam Jaimy is en mijn zus haar naam Denise. Dus de eerste twee letters van mijn en haar naam. Die naam gebruikten we ook altijd als we iets van the sims gingen maken :3]
    [Maar wil jij Jade als in Djeed, of Jade als in Jaadu?
    Ik wil Jade als Jaadu]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hayden Clark

    Langzaam komen de landschappen en de maïsvelden in zicht, de snelweg laten we achter ons. Ik rol nog even met mijn ogen, wat je een leuke gedachte vind. We komen volgens mij steeds dichter bij Anna's huis, ze zit al uit het raam te kijken. Plotseling komt er een weide aan met best veel paarden en ik ga met mijn ogen over de paarden heen. Ze zien er gewoon eng uit, ze zijn zo groot en ze stinken. De mest ruik ik al vanaf de auto, wat stinkt dat toch vreselijk. Oké ik beken, zo erg is he niet. Als je om die eur kan heenruiken ruikt het best lekker. Maar de geur van paarden staat me gewoon niet zo aan en dat ligt niet aan mijn neus. Anna gebaart dat ik de volgende oprit moet hebben en ik richt mijn blik weer op de weg. Ik zie waar ik heen moet en netjes doe ik mijn lichten aan, zodat iemand achter me kan zien welke kant ik op ga rijden. Niet dat er iemand achter ons is, hier is het echt doodstil. Ik parkeer de auto voor het donkere huis, Anna haar zus is nog niet thuis. Ik stap uit en ik wacht op Anna.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Anna Bailey Miller
    Hayden draait de oprit op en parkeert de auto voor het donkere huis. Hij stapt uit de auto en wacht tot ik ook uitstap. Als ik uitgestapt ben, loop ik naar de voordeur, steek de sleutel in het slot en maak de deur open. Ik loop naar binnen, leg mijn sleutels op een tafeltje in de hal.. Mijn tas zet ik vlak bij de trap naar boven op de grond en loop vervolgens door naar de woonkamer. Het huis was niet echt typisch een boerderij, het was nog altijd een villa en groot, maar ze waren er groter. "Oke, dit is de woonkamer.." zeg ik dan tegen Hayden voordat ik verder loop. "Dit is de keuken. Wil je wat te drinken?" vraag ik dan. Ik kijk uit het raam even naar buiten en zie dat de paarden worden binnengehaald. Ik schud mijn hoofd even. Tom, de staljongen, was hier dus nog steeds, terwijl zijn werktijd er allang op zit en ik duidelijk heb gezegt dat ik de paarden kan binnenhalen vandaag, maar goed.

    Villique schreef:
    (...)[Maar wil jij Jade als in Djeed, of Jade als in Jaadu?
    Ik wil Jade als Jaadu]


    [Beiden vind ik mooi maar dan toch als Djeed (:]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 15:16 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [wat te doen als Rafael of Bentley zijnde?
    Jaadu is mooier]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [halloww]

    [Wat een stilte vandaag]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Heuuuujjj (: dan moet er wat minder stilte komen :Y) en wat je kan doen met Rafael en Bentley.. hmmmppff, iddunnooo ^^ Ik denk dat het een beetje lastig is dat Hayden en Kate nog gewoon voor het avond eten zitten x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [sorryyy xD we gaan wat trager :p]

    [in het weekend ben ik wat activer(:
    Ik heb het best moeilijk met wiskunde en ik wil geen onvoldoende dus ik werk heel hard.(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."