• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    'Me uitdagen en doen alsof ik het niet durf zodat ik naast je kom liggen en je krijgt wat je wilt,' zeg ik met een simpele glimlach.
    Want dat is precies hoe hij deed. En ik ben wel wat gewend dus trap er echt niet zomaar in.
    'Natuurlijk vindt je dat zelf niet, volgens mij heb jij een ego die ik maar al te graag af kraak,' grinnik ik. Bij jongens met een echt grote ego probeer ik die altijd te krenken. Maar dat komt gewoon door mijn broers, ik heb me jarenlang moeten verdedigen. Nog steeds. Dus dan ontwikkel je dat soort... Dingen.
    'Als je dat maar uit je hoofd laat,' zeg ik dan en kijk even naar hem met peilende ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heahtrow

    'He, je hebt me door', glimlachte ik.
    'Mijn ego valt reuze mee', grapte ik. Ik weet zelf wel dat ik een best groot ego heb, maar ja.
    Ik deed een wenkbrauwwiebel.
    'Misschien, let maar op meisje', grijnsde ik.
    'Moet je zo niet richting huis? Ik dacht dat je zo ging slapen?', vroeg ik toen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Je bent ook heel doorzichtig,' lach ik dan en kijk naar hem. 'Ja, laten we het er maar op houden dat je ego heel klein is,' knipoog ik dan. 'Hoe weet je dat ik ging slapen?' Vraag ik hem dan en ga dan toch naast hem liggen en leg mijn hoofd zacht tegen zijn schouder. 'En waar heb je allemaal pijn?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heahtrow

    'Serieus? Doorzichtig? Heb je meteen alles bij me door?', vroeg ik.
    'En ja, mijn ego is minuscuul gewoon!', grapte ik.
    'Hmm, laten we het erop houden dat ik dat gewoon dacht', zei ik na even na denken.
    Ik sloeg mijn arm om haar heen en drukte een kus op haar kruin.
    'Mijn been', antwoordde ik droog. 'En mijn linker elleboog, maar voor de rest niet zo veel', vervolgde ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Hm, nee dat heb ik niet,' geef ik dan toe en kijk hem aan. 'En nee, daar gaan we het niet op houden. Want je weet iets,' zeg ik dan tegen hem en bijt op mijn lip. Hij dacht het niet zomaar. Hij slaat zijn arm om me heen en het ligt lekker. 'Nee, je been? Dat meen je niet!' Zeg ik dan nep verbaasd en druk lachend een kus op zijn mondhoek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Haha, mijn kamer heeft uitzicht op het jouwe, ik zag hoe je naar bed ging', lachte ik.
    'En nee, ik heb niet gekeken hoe je je omkleedde, ik zweer het je', zei ik meteen en deed alsof ik tussen mijn wijs- en middelvinger door spuugde.
    'En ja! Toch is het zo! Mijn been doet echt pijn', zei ik verbaasd.
    Een zachte kreun verliet mijn mond toen ze op mijn mondhoek kuste.
    Ik drukte daarna een klein kusje op haar lippen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hm, dat is interessant. 'Daar zou ik je dan maar op je wordt om moeten geloven,' zeg ik dan en kijk hem even aan met een schuin hoofd. 'Welk kleur ondergoed heb ik aan?' Vraag ik hem dan. Dat is op dit moment niet te zien, en het is gewoon simpel zwart. Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat hij goed gokt. 'Wie glijdt er dan ook uit op een trappetje?' Grinnik dan. Hij drukt een klein kusje op mijn lippen en ik glimlach. 'Kan je morgen al naar school? Aangezien je geen hersenschudding ofzo hebt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Ik hoop babyroze met zwart kant? Maar dat zou het vast niet zijn.. Wit? Zwart?', gokte ik op haar vraag.
    'Nou, nu moet je niet doen alsof ik een of andere idioot ben. Ik gleed uit, omdat het regende. Dan zijn die trappetjes gewoon klad', zei ik verontwaardigd. 'En nee, ik moet morgen hier nog blijven. Woensdag word ik waarschijnlijk ontslagen uit het ziekenhuis. Wil je morgen nog langskomen?', vroeg ik met een pruillipje en puppyogen,


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Ho ho ho wacht,' zeg ik dan en kijk hem aan. 'Dat hóóp je? Waarvoor hoop je dat dan?' Vraag ik dan met een lachje op mijn lippen. 'En voor als het je boeit, zwart. Je derde gok, driemaal is scheepsrecht blijkt maar weer.' Hij zegt dat hij uitgleed omdat het regende. 'Aha, dus je wist dat die trappetjes glad waren,' zeg ik plagerig. 'Dan loop je toch voorzichtiger de trappen op voortaan?' Zijn puppyogen zijn echt zo betoverend. 'Ja,' zeg ik gelijk daardoor. Fack, echt zijn ogen hebben een te grote uitwerking op me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Nou, dat is mooi en sexy tegelijkertijd. Beter kan niet voor een man', zei ik met een speelse glimlach.
    'Ja, dat wist ik. Maar normaal loop ik er altijd vet rustig overheen, maar dan gebeurt er niks. Dus ik waagde een gokje, en tja. Nu dit', zei ik en wees naar mijn been.
    'En echt, je bent geweldig als je dat wilt doen!', zei ik blij en gaf haar nog een kus bij haar oor.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Wat heb je aan mooi en sexy als het onder kleren zitten?' Zeg ik met een speels lachje. Ik denk namelijk dat hij misschien meer wil dan ik hem zal geven. Misschien meer dan ik hem kán geven. Maar dat kan ook gewoon verkeerd ingeschat zijn. 'En wees voortaan maar gewoon voorzichtig weer oké?' Glimlach ik dan naar hem. 'Je speelt weer vals, want je weet dat ik bezwijk onder jouw ogen.' Hij drukt een kus bij mijn oor en ik bijt op mijn lip. Iedereen heeft wel een zwak plekje waar diegene extra gevoelig is. Bij mij is dat vlak onder mijn oor, en hij zat er heel dicht bij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heatrow

    'Waarom stel je van die moeilijke vragen?', grinnikte ik en speelde met haar haar.
    'En ja, dat zou ik doen. Wat denk je nou? Dat ik vaker met gips om mijn been wil lopen?', grapte ik. 'En hoezo vals? Ik kan er niks aan doen dat ik deze ogen heb?'.
    Ik zag hoe ze op haar lip beet. 'Vindt je dat fijn ja, bij je oor?', fluisterde ik in haar oor en kuste nog eens onder haar oor.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Ik ben gewoon benieuwd naar je antwoorden,' antwoord ik dan simpel. 'En als je gewoon zegt wat je denkt zullen de vragen ook wel meevallen.' Ik kijk hem aan en strijk dan mijn haar achter mijn oor. 'Nee, je hebt die ogen inderdaad gekregen, daar kan je niets aan doen. Maar er zit een verschil tussen iets hebben en iets misbruiken wat je gekregen hebt.' Hij fluistert dan de vraag in mijn oor of ik dat fijn vond en ik sluit mijn ogen en bijt op mijn lip om een kreetje tegen te houden. Want ja ik vind het fijn, maar tegelijk ook heel gênant.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Nou, ik heb nergens hoop voor, als je dat soms mocht denken', zei ik luchtig.
    'Nee, ik maak er gebruik van. Best egoïstisch eigenlijk, maar als jij vindt dat ik door middel van mijn ogen misbruik van je maak, moet je dat zeggen he?', zei ik zacht.
    Op dat moment kwamen mijn ouders binnen met een dienblad waar twee croissantjes op lagen en een glas thee.
    'Thanks, mam', zei ik toen mijn moeder het dienblad op mijn schoot zette.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Je bent een jongen en je hebt uitzicht op mijn raam, dan kan het toch best zijn dat je wilde fantasieën krijgt,' plaag ik hem en lach dan. Dan zegt hij zacht dat wanneer ik vind dat hij er misbruik van maakt ik het moet zeggen en ik wil net antwoorden als zijn ouders binnen komen. O. Ik lig nog bij Bentley en zijn arm ligt nog om me heen. 'Hallo,' zeg ik dan maar met een glimlach tegen ze, niet goed wetend wat ik voor de rest nog moet zeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.