• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hoeveel kinderen wil je later? :3

    Hm. Zelf heb ik zo veel namen in mijn hoofd ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [OMG, hebbennjullie het al over kinderen, whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik lachebek en wil dan antwoorden op haar vraag. 'Fou....' maar voor ik verder kan gaan, hoor ik het gepiep dat ze heeft opgehangen, Oke, dan niet. Ik zucht, rol lort met min ogen en gooi dan weer de telefoon op de bank, zak weer onderuit op de bank en zet het geluid weer harder en kijk weer naar de film, die bezigst is en zucht verveeld.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jacco begon! XD

    OMG IK BEN ZOOOOO BLIJ :3

    Ik had toch een eco toets? :3 ik had er wel een goed voorgevoel over terwijl dat onmogelijk was! Het ging bij iedereen zo slecht ging. Vriendinnen van me hadden een; 2 een 3,3 een 4,1 en een 4,2... En ik hoorde vandaag dat er maar 4 voldoendes waren in onze klas. En ik heb een fucking 6,4!!!!!!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Ik ben zijn kamer uit en bel een taxi die er gelukkig al snel is. Ik zeg waar ik heen moet en ben al snel thuis. Ik houd wat geld over en bedank de chauffeur als ik thuis ben. Ik doe de voordeur open en hoor de stilte in het huis. Ik loop naar boven en als ik in mijn kamer ben laat ik me op mijn bed vallen. Ik stuur dan een berichtje naar Charlynn.
    Hi Charly, sorry dat ik ineens zo op hing. Ik ging ineens naar het ziekenhuis, slecht excuus sorry. Nog tips om een dom meisje te behouden voor grote fouten?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    Ik ben zijn kamer uit en bel een taxi die er gelukkig al snel is. Ik zeg waar ik heen moet en ben al snel thuis. Ik houd wat geld over en bedank de chauffeur als ik thuis ben. Ik doe de voordeur open en hoor de stilte in het huis. Ik loop naar boven en als ik in mijn kamer ben laat ik me op mijn bed vallen. Ik stuur dan een berichtje naar Charlynn.
    Hi Charly, sorry dat ik ineens zo op hing. Ik ging ineens naar het ziekenhuis, slecht excuus sorry. Nog tips om een dom meisje te behouden voor grote fouten?


    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik kijk nog steeds verveeld naar de tv als ik dan mijn telefoon pak, iPhone 5, geen idee, wilde gewoon altijd het nieuwste van het nieuwste hebben, en kijk dan naar het schermpje en zie dat ik een berichtje van Noralie heb, benieuwd wat die heeft te zeggen. Ik open dan het berichten lees die vluchtig door en grinnik even en schud mijn hoofd. Hey Noor, hoezo naar het ziekenhuis? Maar ja, tuurlijk weet ik nog wat tips voor een dom meisje. XD Maar goed, eigenlijk is er maar een ding wat je nodig hebt, het toverwoordnvoor alles, foundation.... Tip van de dag: Neem altijd en overal foundation mee, helpt tegen / bedenkt puisjes, oneffenheden enz en natuurlijk ook zuigzoenen! Is zo je vraag beantwoord? ;D X Charly stuur ik dan snel terug en grinnik even en leg dan weer de telefoon naast me en wacht op een antwoord.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 16:44 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Hoeveel kinderen wil je later? :3

    Hm. Zelf heb ik zo veel namen in mijn hoofd ^.^]
    [Twee, misschien drie. Ik heb ook al namen :3
    Jongens: Bentley, Liam, Boaz, Quinto, Rafael, Sep
    Meisje: Elena, Nora, Vienna, Nina, Charlotte, Bo, Emma, Jade
    hahahha :W
    Jij?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bentley Heathrow

    Noralie liep mijn kamer uit. Ik zuchtte diep, wat heb ik fout gedaan?
    Ik pakte een pijnstiller en deed die in mijn mond. Ik slokte er water achteraan en rilde even toen ik hem op had. Ik vond die dingen echt goor.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik moet training geven, adios x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Villique schreef:
    (...)[Twee, misschien drie. Ik heb ook al namen :3
    Jongens: Bentley, Liam, Boaz, Quinto, Rafael, Sep
    Meisje: Elena, Nora, Vienna, Nina, Charlotte, Bo, Emma, Jade
    hahahha :W
    Jij?]


    [Een vriendin van mij heet Nina. XD En oude vriendinnen van mij heten Charlotte, Emaa en Jade, whaha! XD Maar daar ben ik niet echt meer mee bevriend.. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Villique schreef:
    (...)[Twee, misschien drie. Ik heb ook al namen :3
    Jongens: Bentley, Liam, Boaz, Quinto, Rafael, Sep
    Meisje: Elena, Nora, Vienna, Nina, Charlotte, Bo, Emma, Jade
    hahahha :W
    Jij?]


    [Jongens; Morris, David, Daan, Danny, Noah, Jonathan, Jeroen :3
    Meisjes: ook Elena :') Hayden, Jade (deze heeft een betekenis), Michelle, Alison, Elisabeth :3

    En Jade heeft een betekenis voor me omdat mijn naam Jaimy is en mijn zus haar naam Denise. Dus de eerste twee letters van mijn en haar naam. Die naam gebruikten we ook altijd als we iets van the sims gingen maken :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hehe mijn zus heet ook Jaimy en ze heeft een beste vriendin die Denise heet,
    ze waren een keer voor een project op een boerderij en toen werd er een kalf geboren toen bedachten ze Jade om dezelfde reden als jou eigenlijk
    oke moest ik even aan denken xD]

    quin98 schreef:
    [hehe mijn zus heet ook Jaimy en ze heeft een beste vriendin die Denise heet,
    ze waren een keer voor een project op een boerderij en toen werd er een kalf geboren toen bedachten ze Jade om dezelfde reden als jou eigenlijk
    oke moest ik even aan denken xD]


    [Lol, dat is leuk toeval :3 alleen het jammere is. Mijn zus is 19 en zal bijna zeker eerder een kind krijgen :') en als het een meisje is wil ze haar ook jade noemen xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [das wel minder xd, misschien ziet der vriend/man de naam niet zitten :P]

    [Ik heb echt het gevoel dat ik dit topic een beetje verwaarloos D:
    Meh, ik haat wiskundeD:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."