• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Nou, misschien keek ik lekker wel', plaagde ik haar op mijn beurt terug.
    Een beetje ongemakkelijk haalde ik mijn arm weg en begon te eten, ik rammel.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij plaagt me terug door te zeggen dat hij misschien wel keek. 'Het zou me niets verbazen,' zeg ik dan. Ik voel hoe hij zijn arm weg haalt en ik kijk dan weer even naar zijn ouders. God, wat zullen ze nu wel niet denken?
    'Ik eh, zal jullie wel even alleen laten,' zeg ik dan met een glimlachje. 'Dan kunnen jullie als gezin even samen zijn ofzo?' En ik maak aanstalten om uit het bed te klimmen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Nee joh, blijf maar hier. Wij moeten toch weg, Brooke staat met een lekke band. En het regent. Je kunt nu met ons meerijden of je kan hier blijven, dan geef ik je wel geld voor een taxi', zei mijn moeder.
    Ik keek naar Noralie met een het-is-jou-keuze blik, terwijl ik een hap van een croissantje nam.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Ik blijf nog wel even hier,' zeg ik dan tegen Joy en glimlach naar haar. 'Ik geef wel geld morgen terug ofzo dan.' Ik hoef namelijk niet geld van anderen, zelf heb ik genoeg. Ik kijk dan even naar Bentley en weer terug naar zijn ouders.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Ach nee joh, doe niet zo gek, meisje. We hoeven echt geen geld terug', zei mijn vader. Mijn moeder schudde haar hoofd. 'Echt niet', zei ze nog.
    'Nou, wij gaan. Sterkte, Ben. We komen morgen weer', zei mijn moeder en kuste me op mijn wang. Mijn vader klopte me op mijn schouder.
    'Tot morgen', zei ik.
    'Tot morgen', zeiden mijn ouders in koor en ze liepen de deur uit.
    'Waarom wilde je hier blijven?', zei ik met een wenkbrauwwiebel en keek Noralie aan.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ga sportschool, adios x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [@Lifeisajoke Kan je weer keer reageren met samuel?}

    Noralie Anderson
    Ik glimlach een beetje als zijn vader zegt dat ze geen geld terug hoeven. Ik laat ze elkaar gedag zeggen en geef hem dan een zachte stomp als hij vraagt met een wenkbrauwwiebel waarom ik wilde blijven. 'Ik dacht dat je misschien anders heel erg loner zou zijn,' grinnik ik dan. De situatie luchtiger maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Wat lief van je dat je dan toch nog aan me denkt', grijnsde ik. Daarna bekeek ik even de plek waar ze me gestompt had. Het deed niet pijn, hooguit een blauwe plek..
    'Au man, weet je hoe pijn dat doen als je ziek bent?', acteerde ik overuigend en ik wreef met mijn hand over de plek.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Thsjaa, je moet toch aardig zijn voor je buurjongen? En lief zijn voor knappe buurjongens?' Zeg ik dan met een licht speelse blik in mijn ogen.
    'Ten eerste ben ik een meisje en ten tweede was die niet hard. En wat verwacht je anders nu van me?' Zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. 'Een stripshow. En nee, dat ga ik niet doen. Dat was sarcastisch.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik grinnikte kort toen ze zei dat ze lief en aardig moest doen tegen haar knappe buurjongen. Ik drukte een kus op haar mondhoek.
    'Dus je vindt me knap?', vroeg ik zacht.
    'En die stripshow zie ik wel zitten', grijnsde ik en drukte een kus onder haar oor.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij drukt een kus op mijn mondhoek en vraagt dan of ik hem knap vind. 'Dat ligt eraan of je me lief vindt doen,' zeg ik met een scheve lach en kijk naar hem. Hij zegt dan grijnzend dat hij die stripshow wel ziet zitten. 'O? Waar zie jij die stripshow dan zitten? Ik zie hem niet hoor.' Ik ben bijdehand, ik weet het. Hij drukt dan weer een kusje onder mijn oor, volgens mij weet hij het echt zeker dat daar mijn zwakke plek zit wantij kreun zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Ik vind je heel lief doen', zei ik toen maar.
    Ik speelde even met haar haar.
    'O? Waar zie jij die stripshow dan zitten? Ik zie hem niet hoor', zei ze.
    'O? Waar zie jij die stripshow dan zitten? Ik zie hem niet hoor', papegaaide ik haar na met een vervelende stem.
    Ze kreune zachtjes na mijn kus bij haar oor.
    'Dus daar zit jouw zwakke plek, he?', grijnsde ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [waar is de laatste reactie van Anna)]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Noralie Anderson
    Hij zegt dat hij me heel lief vindt doen. 'Dan klopt dat wel,' grinnik ik. 'Want ik vind je ook knap.' Hij praat me na met een vervelende stem waardoor ik in de lach schiet. 'Thsjaa, je hebt of je kans verkeken als je daadwerkelijk hebt weggekeken van mijn raam, of je hebt het al gezien,' zeg ik lachend. Maar die lach verdwijnt als hij grijnzend vraagt of daar mijn zwakke plek zit. 'Wat? Nee,' zeg ik gelijk maar ik weet dat ik het te snel ontkende. Fuck.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.