• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    mismi schreef:
    (...)
    Anna Bailey Miller
    Hij kreunt zachtjes en ik grinnik even. Hij glimlach even naar me, maar zijn ogen lachen niet mee, waardoor ik weet dat geen echte is en hij knikt even. Dan komt een grijns op zijn gezicht en ik vraag me af waar hij nu ineens aan denkt. "Leuke gedachte?" vraag ik dan. Na een kwartiertje op de snelweg te hebben gereden zeg ik dat hij de volgende afslag moet nemen, daarna naar links moet en dat hij vervolgens de weg moet volgen. Ik bekijk hem even en schud lichtjes mijn hoofd en kijk dan even uit mijn raam naar buiten. De stad hebben we inmiddels al achter ons gelaten en aan weerszijden van ons is voornamelijk platteland te zien. Een tevreden glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik vond het heerlijk om hier te wonen en de hele dag vuiten met de paarden bezig te zijn. Als de maisvelden over gaan in weilanden waar paarden staan, wordt mijn glimlach nog groter. In mijn hoofd tel ik ze, iets wat eigenlijk altijd automatisch doe en kom tot de conclusie dat ze er allemaal nog netjes staan. "Volgende oprit moet je hebben." zeg ik dan. echt afslagen had je hier niet, af en toe een kruispunt, verder alleen maar opritten langs de weg. Ik zie dat het huis nog donker is, waarschijnlijk moest mijn zus de spullen dus nog halen voor de lasagna.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Wat? Nee. Ik ben gewoon eerlijk, daarom keek ik niet door je raam', zei ik. 'Houd ik die stripshow dan te goed voor een andere keer?'.
    'En wacht, als het niet je zwakke plek is..', zei ik en ging met mijn hand langs haar oor, waarna ik er nog een kus op drukte.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Ik geloof je ook best als je zegt dat je niet door me raam hebt gekeken, op dat moment,' zeg ik glimlachend tegen hem en schud dan met een lach mijn hoofd. 'Misschien dat ik het zou doen in een dronken bui maar anders? Hm, weinig kans.' En ik weet al wat er gaat komen dan en sluit mijn ogen en bijt hard op mijn lip en kreun dan weer zachtjes. 'Nee.' Fluister ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb rijles, woehoee]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Dat is awesome! ^.^

    Ik ben vrij c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Ik ook, ik werk aan mn pws, straks komt iemand anders erbij, dus kan ik dan niet reageren :3
    Ik reageer nu]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bentley Heathrow

    'Wat nou 'nee'?', zei ik grinnikend.
    Op dat moment klopte een zuster op de deur. Ze was jong, donkerbruin haar met slagen erin en ze had blauwe ogen.
    'Ik heb pijnstillers voor je', zei ze en zette een potje met paracetamols op mijn nachtkastje met een glas water.
    'Ik heb geen pijn?', zei ik en trok mijn wenkbrauw op.
    'Dat kan, maar als je straks gaat slapen, zonder pijnstillers wordt je 's nachts heel vaak wakker', zei ze en glimlachte naar me.
    'Oke?', zei ik toen maar en de zuster liep de kamer uit.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik kijk hem even bedenkelijk aan. 'Je weet het best,' mompel ik dan en sla mijn ogen neer. Het is mijn zwakke plek en dat weet hij nu en ik kan me zo bedenken dat hij me daar nog weleens op zal pakken. Er komt dan een zuster binnen en ik kijk even naar haar. Het is een mooie vrouw.. Meisje. Ergens er tussenin. Als ze de kamer weer uit is kijk ik naar Bentley. 'Arm jongetje, moet je nou pijnstillers gaan innemen omdat je niet zo slim was?' Vraag ik met een vermakelijk glimlachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Toen de zuster de kamer uitliep, liet ik mijn blik even over haar achterwerk glijden. Niet verkeerd, zeker niet.
    'Arm jongetje, moet je nou pijnstillers gaan innemen omdat je niet zo slim was?', vroeg Noralie met een vermakelijke glimlach.
    'Die dingen zijn echt heerlijk. Het liefst doe ik niks anders dan ze 24/7 op te eten', grimaste ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Het viel te verwachten dat zijn blik daarheen zou gaan, het was voor mij namelijk overduidelijk te zien. Ik weet wel dat ik maar een speeltje ben en dat word me nu maar al te duidelijk gemaakt. En dat doet pijn. 'Nou veel succes met die dingen op te eten of door te slikken, ik ga,' zeg ik dan. Ik wil hier niet meer langer blijven. Wat zei hij ook alweer, oja. Die vraag van hem, voordat hij vertrok zonder gedag te zeggen. Denk je dat ik je als een speeltje zie. Ja, ja dat denk ik zeker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Waar ga je zo ineens heen?', vroeg ik verbaasd. 'Blijf, alsjeblieft?'
    Komt dat doordat ik naar de zuster keek?
    Dat zou echt zo kinderachtig zijn, dat doen mannen gewoon. Ik hoef niks met die zuster of zo.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij is verbaasd dat ik ga wat ik ook wel kan begrijpen. En het gaat me er niet zozeer om dat hij daar die kont keek, dat doen jongens nou eenmaal. Het werd me alleen pijnlijk herinnert dat ik niets voor hem beteken qua liefde. 'Ik moet naar huis,' zeg ik dan. 'Morgen school, dus ja.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Hmm ohja', zei ik toen. 'Succes op school morgen', vervolgde ik en drukte een kus op haar lippen.
    Ik trok de deken glad.
    'Kom je morgen nog langs?', vroeg ik toen hoopvol.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [ Ik vind Bentley echt een leuke naam, ik ga mijn kind later zo noemen, lol :3
    Ik ga nu! Adios! ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij drukt een kus op mijn lippen en vraagt dan aan me of ik morgen nog langs kom. 'Ik kijk wel hoe laat ik kan,' houd ik het dan in het midden. Ik glimlach nog eventjes naar hem en stap uit zijn bed. Ik neem het geld van zijn ouders mee en pak mijn jas die ik aantrek. Ik loop naar buiten voordat ik of hij nog iets kan zeggen en verlaat met een klein zuchtje de kamer. De enige reden waarom hij wil dat ik kom is voor zijn eigen plezier en dat hij niet alleen is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.