• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Ze vraagt waarom ik mee wil en ik kijk even naar Joy en strijk mijn haar achter mijn oor. 'O, eh, gewoon,' zeg ik glimlachend. 'Ik heb hem gewoon leren kennen deze avond en het klikt goed tussen ons. Dus ik eh, wilde gewoon even mee langs.' en ik glimlach weer. 'misschien dat ik nog wat kan doen voor hem, op school ofzo?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Zo'n half uur later nadat ik gebeld had, kwamen mijn ouders binnen.
    'Hey', begroette ik hen en mijn moeder drukte een kus op mijn wang.
    'Hoe komt dit nou weer Ben?', vroeg ze en ze ging op mijn bedrand zitten.
    'Nou, ik was hardlopen. En toen gleed ik uit op een trapje in het park. En toen werd ik hier wakker', vatte ik kort samen.
    Ik was zo druk in gesprek dat ik niet eens had gezien dat Noralie in de kamer stond.
    'Mam, pap? Kunnen jullie iets te eten voor me halen?', vroeg ik hen.
    'Ja, tuurlijk schat', zei m'n moeder en ze trok mijn vader mee de kamer uit en sloot de deur achter hen.
    'Hey, wat doe jij hier nou, gek?', glimlachte ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Bentley raakt druk in gesprek met zijn ouders en ik sta gewoon even aan de kant met een glimlachje. Hij ziet er wel gewoon goed uit, gezond. Ik bijt even op mijn lip en kijk naar mijn nagels. Dan hoor ik een vraag aan mij gericht en ik kijk op naar hem.
    'Dat kan ik beter aan jou vragen,' zeg ik dan met nadenkende ogen. 'En noemde je me nou een gek? Ik kan ook weer gaan hoor?'
    Mijn jas heb ik uit gedaan en op een stoel achter me gelegd. Ik zit op de stoel en kijk naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Nee, nee! Ik wil dat je blijft', zei ik en zette met behulp van een aftsandbediening de hoofdkant van het bed omhoog, zodat ik rechtop zat.
    'Maar serieus, waarom ben je mee?', vroeg ik met een lach op mijn gezicht.
    Serieus, ik was echt blij dat ze er was.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij zegt dat hij wil dat ik blijf en ik glimlach. Ik sta op en ga op de rand van het ziekenhuisbed zitten.
    'Ik ben gekomen met de vraag of je morgen naar school gaat en of ik dan iets voor je kan doen als je niet gaat. Aantekeningen maken ofzo?'
    En ik kijk hem aan. Oke, en dat ik gewoon mee wilde zeg ik er niet achteraan. Dit is toch iets tijdelijks.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Kom erbij liggen', zei ik toen ze op de rand van het bed ging zitten. Ik probeerde iets op te schuiven, wat niet heel soepel ging, aangezien mijn in gips gehulde been omhoog hing.
    'En nee, hoeft niet. Als je me alleen laat weten wat voor huiswerk ik moet maken, vind ik het prima', zei ik en pakte haar hand vast, waarna ik mijn vingers erin verstrengelde.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij zegt 'ik erbij liggen' en ik zie dat hij zich met moeite verplaatst.
    'Dat hoeft niet Bentley,' zeg ik glimlachend. 'Ik zit prima.'
    Hij heeft mijn hand vast gepakt en verstrengelt onze vingers.
    'Want straks komen je ouders weer binnen. Je moeder is heel vriendelijk. Je vader heb ik niet gesproken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Waarom niet? Ik ben de zieke, je moet naar me luisteren', grinnikte ik en prikte haar in haar zij.
    'Tja, mijn vaders is de man met weinig woorden. Maar hij is echt geweldig hoor!', zei ik.
    Ik baal er echt van dat ik hier m'n gitaar niet heb. Ik wist niet eens hoe lang ik hier moest blijven en ik had iets nodig om de tijd mee te doden.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij zegt dat hij de zieke is en dat ik naar hem moet luisteren.
    'Inderdaad, je bent de zieke, dus je kan niet helder nadenken,' zeg ik scheef glimlachend.
    'En dat geloof ik best, dat hij geweldig is. Een geweldige vrouw zou toch ook wel een geweldige man hebben?'
    Ik kijk naar hem maar met mijn oren luister ik of ik zijn ouders hoor aankomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Doe nou niet zo flauw', pruillipte ik.
    Ik pakte haar andere hand en trok haar het bed op.
    'Kijk, ik win', grijnsde ik en drukte een kus op haar mondhoek.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ga slapen, good night x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij trekt me dan ineens op het bed en zegt dat hij het wint. En hij drukt een kusje op mijn mondhoek.
    Ik grinnik kort, 'Je speelt vals,' zeg ik dan met een knipoog.
    En ik druk een klein kusje op zijn wang en ga dan weer rechtzitten, niet naast hem liggen.
    Een scheef lachje zit op mijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Je speelt vals', zei ze en knipoogde naar me, zodat ik het gevoel kreeg dat ik de hele wereld weer aankon.
    Ze drukte een klein kusje op mijn wang en ging rechtzitten.
    'Durf je niet naast me te liggen nee?', grijnsde ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij vraagt grijnzend of ik niet naast hem durf te liggen. Ik vernauw mijn ogen iets.
    'Ga je het op die manier spelen?' Vraag ik dan. Een lichte grijns breekt door op mijn lippen. 'Nee, dat durf ik inderdaad niet, je bent heel erg eng. En het voordeel aan die gipspoot van je is dat je me nu niet meer zomaar kan bespringen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Op welke manier?', vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw en ik zag hoe ze grijnsde.
    'En hey, ik ben niet eng. Dat vind ik zelf in ieder geval', lachte ik en haalde mijn hand door mijn haar, zodat het weer in mijn gebruikelijke kuif omhoog stond.
    'En hoe bedoel je, bespringen? Ik probeer het straks zo weer hoor', grapte ik, maar keek toch serieus.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf