• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Hij steekt hem op en legt zijn hand op mijn bovenbeen. 'Hm, ik zal het zeggen, maar rook maar gerust,' zeg ik met een glimlach.
    Dan zegt hij dat hij het fijn vond, daarstraks. En ik glimlach daarom.
    'Ja, ik ook,' zeg ik dan en kijk even naar hem.
    Ik vond het echt fijn, maar toch is er altijd wel iets dat niet klopt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik gniffelde en drukte mijn mond op de hare.
    'Hoe laat moet je eigenlijk weer thuis zijn?', vroeg ik haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij drukt een kus op mijn mond, het proeft naar rook en Bentley. Het proeft goed. Hij vraagt dan hoe laat ik thuis moet zijn.
    'Ik gok in een half uurtje ofzo,' zeg ik dan. 'Dus nog een halfuurtje tijd met jou buiten.' En ik druk nog een kusje op zijn lippen waarna ik hem weer aan kijk zodat hij gewoon kan doorroken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Toen ik mijn peuk op had gerookt trok ik haar mee naar een stukje gras, drie meter van een vijvertje af.
    Ik ging op mijn rug in het gras liggen en trok een grassprietje uit de grond die ik tussen mijn tanden klemde.
    Vervelende tik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Bentley trekt me mee naar het gras en hij gaat op zijn rug liggen. Ik ga zitten en glimlach. Hij heeft een grasspriet tussen zijn tanden.
    'Laat me raden? Je imiteert een koe?' Zeg ik met een plagerig glimlachje terwijl ik hem prik in zijn zij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Natuurlijk niet, grapjas', lachte ik met het grassprietie nog steeds tussen mijn tanden geklemd.
    Ik maakte een beetje een spastische beweging.
    'Vond je dat grappig ja?', gromde ik nep-boos en trok haar boven op me.
    'Nu mag ik een kusje, omdat jij mij prikte', zei ik zielig.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik moet ook lachen. 'Ach ja, ik dacht dat ik vandaag maar eens mijn grap jas aantrekken,' zeg ik met een knipoog. Hij beweegt spastisch waarom ik moet lachen. 'Ja ik vond het grappig,' zeg ik dan. Ik lig op hem nu. 'Ik ga je echt niet kussen met die grasspriet erbij,' plaag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Dan mag je die grapjas weer gauw uit doen, want ik vind hem niet grappig', lachte ik en mijn hart sloeg een slag over toen ze me een knipoog gaf.
    Ik spuugte het sprietje uit.
    'En nu?', vroeg ik met een pruillipje.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Oke, dan doe ik mijn jasje wel uit,' zeg ik dan grinnikend. En ik kom even overeind en zit op hem om mijn jasje los te ritsen en die uit te doen. 'Maar dan moet jij me wel warm houden.' En ik ga weer op hem liggen en druk dan een kus op zijn lippen. 'Tevreden?' Vraag ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ze trok haar jasje uit.
    'Dat doe ik maar al te graag', zei ik zacht.
    Mijn mondhoeken krulden omhoog toen ze me een kusje gaf.
    Ik trok haar nog dichter bij me en hield mijn armen stevig om haar heen.
    'Warm genoeg?', vroeg ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hayden Clark
    Terwijl ik in mijn auto stap vragt Anna plotseling of ik ooit al op een paard heb gezeten. Ik lach hardop, wat zal ze verbaasd zijn als ze hoort dat ik een paard heb. Niet dat ik er ooit op heb gereden. Ik ben als de dood voor paarden sinds ik als klein jongentje omver ben gelopen door een paard. Sinds dien ontwijk ik alle paarden maar mijn moeder vond het blijkbaar noodzakelijk om een eigen paard voor me te koepn. Hoezo verwend?
    'Wel, eerlijk gezegd niet. Ik heb er een klein traumatje mee, het wordt eens tijd om daar over heen te komen.' Ik zal haar nu nog niet bekennen dat ik een paard heb, dan zal ze heel verbaast reageren. Zij zou nooit kunnen bedenken dat je een paard hebt en er daarna niet op rijd. Ik start de auto en rijd de parkeer garage uit. Op naar Anna haar huis, kom maar op met die lasagna.
    [Ik ga TV kijken, baai^^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Noralie Anderson
    Hij zegt zacht dat hij het al maar graag doet en ik glimlach. Hij trekt me nog dichter bij zich en slaat zijn armen stevig om me heen.
    'Ja, warm genoeg,' zeg ik glimlachend en druk nog een kusje op zijn lippen. 'Zeker warm genoeg. Jij ook?' En ik kijk hem aan. 'En komen we hier niet bekenden tegen?' Vraag ik dan lip bijtend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anna Bailey Miller
    "Wel, eerlijk gezegd niet. Ik heb er een klein traumatje mee, het wordt eens tijd om daar over heen te komen" zegt hij terwijl hij de auto start en de parkeergarage uit rijdt. Ik geef hem een paar aanwijzingen en als we op de snelweg zijn, moeten we voorlopig de weg volgen. Aangezien hij altijd maar wat scharrels had, had ik het idee dat hij een vertrouwingsprobleem heeft ofzo, of een soort van bindingsangst. Ik kijk hem even met een grote glimlach aan. "Ik heb een idee, een heel leuk idee" zeg ik dan met een grijns. "Ik zei toch vanmiddag dat je misschien een probleem had met het vertrouwen in mensen?" vraag ik dan, maar ik wacht niet op antwoord en ga verder. "Ik heb een heel lief paard, beetje oud, maar heel lief en jij gaat erop, vanavond, na het eten." zeg ik dan met een glimlach. "Wel eerst een flinke poesbeurt natuurlijk zodat jullie elkaar wat leren kennen, en daarna laat ik je erop, maar ik blijf erbij, maak je geen zorgen. Dat vergt wat vertrouwen van jou in het paard en mij. Plus dat paardrijden heel ontspannend en leuk is" zeg ik dan.

    Bentley Heathrow

    'Hmm, misschien kan ik het nog wel warmer krijgen', grinnikte ik.
    'En tja. Ik denk niet dat we ze tegen komen. Maar wat hebben bekenden met ons te maken? Er is toch niks tussen ons?', vroeg ik haar en streek een pluk haar achter haar oor.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'O en hoe wil je het dan warmer krijgen?' Vraag ik met een scheef lachje. Hij zegt dat er niets tussen ons en dat steekt. Ik weet dat het zo is, ik weet dat het ook voor mij zo is. Maar het wordt nu gelijk zo pijnlijk duidelijk. 'Nee, dat is er ook niet maar dat zal wel zo lijken voor anderen,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.