• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik moet naar een verjaardag.. Ben vanavond terug..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [baaaayy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik zit op mijn knieën. Tranen rollen nog steeds en mijn stem is schor van het praten. praten over vroeger. Herinnerinven ophalen. Vertellen over wat er me dwarszit. Van het smeken en roepen om een teken. Een teken die toont dat ze niet echt weg is. Ookal is het al meer dan 2 maanden geleden.

    Drew H
    Ik trek haar mee een winkel in met allemaal schoenen. Vrouweschoenen. De winkel is in 3 gedeeld. De hakken, platte schoenen en sneakers. 'Wat voor schoen?' vraag ik haar dan glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Hij vraagt aan mij wat voor schoen en ik tuit mijn lippen en denk na. 'Ik denk dat ik voor hakken ga, sowieso geen sneakers. Want dat kan echt niet onder een jurk,' zeg ik glimlachend en loop richitng de afdeling van de hakken en kijk mijn ogen uit. Zoveeeeeeel mooie schoenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    Ik ga op een stoel zitten en pak mijn gsm. Ik klooi er eerst iets mee en krijg dan een bericht van Jacob. Binnen een uurtje of 2 kunnen jullie komen. Dan moet het af zijn en donker. Ik glimlach en stuur Thanks dude Ik krijg een sms terug met de vraag of ik eenfoto kan doorsturen. Stiekem trek ik er en van Mich die bij d schoenen staat en stuur die door.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Ik zucht een keer gelukkig, dit soort dingen doen me altijd zo goed en zorgen er ook voor dat er een glimlach op mijn gezicht zit. Ik pak een paar hakken. Het zijn gewone zwarte hakken, 7 cm. Hm, dat is nog niet eens zo heel erg hoog voor mijn doen. Toevallig heb ik vandaag sneakers aan, maar doorgaans ben ik te zien met hakken. Ik kijk even in Drew's richting en glimlach naar hem. Hij is op een stoel gaan zitten wat ik best kan begrijpen. Dit is nou eenmaal een meiden ding. Ik kijk weer richting de schoenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    Oke nu snap ik waarom je moeite voor haar doet xP Ik glimlach en kijk even naar Mich. Het is niet alleen haar uiterlijk, ze is lief, heeft een fantastische glimlach en grappig. Ze heeft de mooiste ogen die ik ooit gezien heb stuur ik met een glimlach terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik bijt weer even op mijn lip en kijk naar hem. Mijn ogen staan vol lust. 'Ik wil je.' fluister ik zachtjes. Ik hoop dat hij dit keer niet de condoom vergeet want ik heb mijn afterpillen niet bij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Ik zie vanuit mijn ooghoeken dat Drew bezig is op zijn mobiel maar ik kijk gewoon naar de vele schoenen. Ik ga voor zwarte hakken. Die passen namelijk overal bij. Ik tuit mijn lippen terwijl ik de hakken allemaal bekijk. Dan zie ik een paar hakken staan. Zwarte, van leer. Ik pak ze in mijn maat, maat 38, en ga dan op de grond zitten. Ik trek mijn sneakers uit en pas de hakken dan. Perfect. Ik loop ermee naar Drew. 'En?' vraag ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grijnsde toen ik de lust in haar ogen zag.
    "Waar heb je de condooms gelegd?" vroeg ik, nog steeds enorm hees door de lust.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Drew H.
    Ik kijk naar Mich en glimlach. 'Je bent groter.' grinnik ik zachtjes en kijk naar haar schoenen. 'Die vind ik wel leuk.' vraag ik 'Zitten ze ook gemakkelijk? Anders heb je blaren tegen het einde van de avond.' Ik kijk haar weer aan.

    Alexi
    'In de winkelzak op het aanrecht.' zeg ik zachtjes en bijt op mijn lip. Ik wil hem niet laten gaan maar anders hebben we misschien nog een 3de kindje bij. En overleef ik het deze keer niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Ik ben nu inderdaad groter dan Drew. En dat wil ik niet. 'Ik ga andere passen,' zeg ik dan. 'Maar ja, ze zitten wel gemakkelijk dus deze koop ik er ook gewoon bij.' Ik loop met de hakken in mijn hand terug naar de schoenen en vind gelukkig een paar zelflde hakken maar dan van 5 cm. Ik trek ze aan en deze zit ook goed. Ik loop weer terug naar Drew. 'Mooi, zo ben ik net een fractie kleiner.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    Ik kijk haar even verbaast na. Gaat ze nu serieus andere hakken zoeken vanwege mij? Misschien heb ik meer kans op een ja dan ik had gehoopt. Ik glimlach en kijk haar aan als ze terug komt. 'Oke deze worden het dus?' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Hij glimlacht en vraagt of deze het dus worden en ik knik. 'Ja zeker, deze hakken gaat het worden,' zeg ik glimlachend en ik doe ze uit en trek mijn sokken en sneakers dan weer aan. Dan loop ik met de hakken naar de kassa, en reken beiden paren af. 'Zooo ik ben klaar. Wat wil je nu doen?' vraag ik hem. 'Moet jij nog schoenen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    'Hm ik weet niet. Ik kan ook mijn zwarte sneakers aan doen?' grinnik ik zachtjes en pak haar hand weer vast. Ik pak de zakken over van haar. 'Laat dit maar aan het ezeltje over.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'