• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij wordt sarcastisch en vraagt waar hij nu op moet antwoorden. 'Het gaat me niet om de vraag waarom ik verliefd op je geworden ben ooit, want die reden kan ik gek genoeg wel zien. Aangezien je knap bent, en ook nog eens lief kán zijn. Ik wil gewoon antwoorden hebben op de vraag waarom je zo afstandelijk bent, en of ik ooit dichterbij je ben gekomen.'

    Mich
    Ik knik als hij zegt wat we nog gaan doen. 'Jupsos,' antwoord ik. 'En ben je verbaasd dat het zo snel klaar zal zijn?' vraag ik hem dan. 'Ze zijn hier dus erg geoefend in hun vak, en er zijn heel veel mensen achter om eraan te werken. Die lopen niet door de winkel, zodat ze snel doorwerken aan het pak. Ze werken soms wel met 6 mensen aan 1 pak. Vandaar dat het zo snel gaat.´


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik kreunde even en schuurde met mijn kruis tegen haar hand. Ik liet mijn handen naar beneden glijden en begon aan haar broek te prutsen, terwijl de kus nog intens verder ging.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Drew H.
    Ik knik glimlachend en ga op een stoel zitten. Ik trek haar terug op mijn schoot. 'Hm wat ga jij doen met kerst?' vraag ik haar dan nieuwsgierig. Ik laat mijn kin terug op haar schouder leunen en wacht een antwoord af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik streel zachtjes zijn kruis dan en voel zijn handen aan mijn broek prutsen. Ik besluit hem te helpen en doe mijn jeans dan zonder de kus te verbreken uit. Ik streek terug zijn kruis en probeer dan zijn broek uit te krijgen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Haynay
    'Oke is goed,' grinnik ik als ze er op staat dat we de volgende keer een drankje doen op haar kosten. Ze opent de auto en ik stap in. Ze rijdt al snel weg maar gewoon normale snelheid. 'Eh nee, ik heb nog geen jurk,' lach ik. 'Aangezien ik pas zo'n drie uur weet dat er een bal is. Is er nog een thema bij het bal?' Vraag ik haar dan en kijk zijdelings naar haar.


    [Ia er een thema? XD whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Axton
    Ik hielp haar maar al te graag met het uittrekken van mijn jeans.
    De kus bleef hevig doorgaan, terwijl ik met mijn hand in haar lies streelde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kreun weer zachtjes en kijk hem even aan voor ik mijn ogen weer sluit. Ik laat mijn hand nu in zijn boxer glijden en streel daar heel lichtjes verder. Hij maakt me langzaam gek dat wel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [eten zo terug]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde nu er geen millimeters stof meer tussen haar aanrakingen zat. Ik wou haar slipje uittrekken, maar toen dat bleef hangen, scheurde ik het bij gebrek aan geduld kapot. Ik gooide de overige lapjes stof weg en liet meteen een vinger bij haar naar binnen glijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij wordt sarcastisch en vraagt waar hij nu op moet antwoorden. 'Het gaat me niet om de vraag waarom ik verliefd op je geworden ben ooit, want die reden kan ik gek genoeg wel zien. Aangezien je knap bent, en ook nog eens lief kán zijn. Ik wil gewoon antwoorden hebben op de vraag waarom je zo afstandelijk bent, en of ik ooit dichterbij je ben gekomen.'


    Nick
    'Tsja, er zijn mensen die graag begaan zijn met mensen en mensen die afstandelijk zijn, blijkbaar hoor ik bij de tweede groep.' Andwoord ik 'En ja, dat ben je' Andwoord ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik schrik even een beetje als hij mijn slipje kapot trekt maar vergeet dat al snel als ik zijn vinger voel naar binnen bij me gaan. Ik kreun weer zachtjes en streel iets voelbaarder over zij lid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde wat harder en haalde mijn lippen even van de hare om adem te halen. Mijn vinger bewoog langzaam op en neer, terwijl mijn duim haar clitje bewerkte. Mijn andere hand masseerde zacht haar borst.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik hijg zachtjes en kreun af en toe. Ik pak nu zijn lid met mijn hele hand vast en voel de spanning in me opbouwen. Sneller dan anders. Misschien omdat ik nu als boter word door zijn handelingen?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde weer toen haar hele hand mijn lid omvatte. Ondertussen liet ik nog een vinger bij haar binnen glijden, terwijl ik voor de rest de andere handelingen voortzette. Na een tijd plantte ik mijn lippen zacht in haar nek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik trek hem rustig af en bijt hard op mijn lip als ik voel dat hij er nog een vinger bij doet en ik zijn lippen in mijn hals voel. 'Axton' kreun ik zachtjes. Ik wil hem hebben. Nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'