• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Gaan we verder van het punt waar we gestopt zijn daarnet?' prevel ik zachtjes tegen zijn lippen aan als we even naar adem moeten happen. Mijn vingers kriebelen zachtjes door zijn haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Hmm..' Mompel ik en besluit niet te andwoorden op de dingen die ze zei.. al was het meeste waar en stond vervolgens op.
    'Is goed' Zeg ik vervolgens en wacht tot zei ook opstaat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik sloot genietend mijn ogen, terwijl haar vingers door mijn haren kriebelden.
    "Hmm, maar al te graag." fluisterde ik zacht. Ik duwde haar weer neer en ging weer boven haar hangen. Daarna drukte ik mijn lippen weer op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kus hem weer terug en ga met mijn handen iets naar beneden. Ik friemel wat aan de onderkant van zijn shirt en trek hem dan even over zijn hoofd. Ik kijk even grijnzend naar zijn sixpack en lik plagend langs mijn lippen voor ik ze weer op de zijne druk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde even, maar zoende haar dan al snel weer terug. Ik streelde even met mijn handen over haar buik en trok daarna haar shirt over haar hoofd. Ik drukte kusjes van haar navel terug naar boven tot op haar lippen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kus hem nu iets hongerig terug en laat mijn handen van zijn borstkas naar zijn sixpack glijden waar ze even blijven liggen en daar wat strelen vervolgens. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Hij laat iets zien en ik glimlach vrolijk. 'Dat zal je leuk staan denk ik,' zeg ik glimlachend. 'En dat vlinderdasje is echt onwijs schattig!' Ik trek Drew mee. 'Tijd om je maten op te laten nemen!' Stitch komt ook gelijk met zo'n meetding aanzetten en hij zegt hoe Drew moet staan en neemt dan vliegensvlug de maten van Drew op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    In een paar tellen is hij klaar met metingen nemen en kijk ik Mich met opgetrokken wenkbrauwen aan. Wtf? Ik pak haar hand terug vast en kijk dan naar die Stitch. 'Hoe lang duurt dat ongeveer?' vraag ik hem. Doelend op het maken of aanpassen of weet ik veel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik sta op en sla mijn armen koppig over elkaar. Ik kijk hem aan. 'Nick, geef toch eens een antwoord,' zeg ik gefrustreerd. 'Eerst vraag ik waarom je me misbruikt heb, geen antwoord, dan vraag ik je waarom je zo afstandelijk doet, geen antwoord. Ik kan niets begrijpen zo. Helemaal niets. Er komen alleen maar meer verwarrende vragen in me op ja? Vragen in me op van hoe het ooit geweest heeft kunnen zijn dat wij iets hadden samen? Hoe het kan dat ik blijkbaar dichter bij je ben gekomen, tenzij je nog steeds even afstandelijk was of weet ik veel wat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Aurora Chloé Gwendoll
    'Ik heb ook genoeg geld en mijn vader ook, dus ik blijf erbij, volgende keer op mijn kosten.' zeg ik dan lachend en open de auto en ga aan de bestuurders kant zitten en Hayden aan de bijrijderskant en ik start de moter en rij nu op een normaal tempo terug naar de school en let goed op de weg. 'Heb jij al al een jurk voor het ball?' vraag ik dan kijk haar kort vragend aan en kijk dan weer goed naar de weg en glimlach even.


    Haynay
    'Oke is goed,' grinnik ik als ze er op staat dat we de volgende keer een drankje doen op haar kosten. Ze opent de auto en ik stap in. Ze rijdt al snel weg maar gewoon normale snelheid. 'Eh nee, ik heb nog geen jurk,' lach ik. 'Aangezien ik pas zo'n drie uur weet dat er een bal is. Is er nog een thema bij het bal?' Vraag ik haar dan en kijk zijdelings naar haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mich
    Ik zie dat Drew me met opgetrokken wenkbrauwen aan kijkt. 'Hij is geoefend in zijn vak en daarom erg snel,' leg ik glimlachend uit. Eigenlijk is hij een demon en daarom sneller. Hij vraagt dan aan Stitch hoe lang het duurt. 'Zo'n drie minuutjes,' zegt Stitch als antwoord. Oké, eigenlijk duurt het twee seconden. Maar hé, dat klinkt een stuk ongeloofwaardiger.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    3 minuten? Eh ik dacht iets van een hele dag minstens maar oke. Ik stop mijn verbazing weg en kijk dan naar Mich. 'Dan nog schoenen voor ons, juwelen voor jouw en maskers voor het geval dat.' zeg ik met een glimlachje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'En waar moet ik nu op andwoorden?' Vraag ik sarcastisch 'Op de vraag waarom ik je misbruikt heb? Of de vraag die jij steeds aan jezelf steld over hoe je uberhoud op iemand als mij verlieft kon worden?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kus hem nu iets hongerig terug en laat mijn handen van zijn borstkas naar zijn sixpack glijden waar ze even blijven liggen en daar wat strelen vervolgens. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip.

    Axton
    Ik gromde zachtjes, wanneer ze op mijn onderlip beet en liet mijn handen achter haar rug verdwijnen, waar ik haar bh open klikte. Ik trok hem uit zonder mijn lippen van de hare los te maken en gooide hem ergens aan de kant. Mijn handen sloten zich meteen om haar borsten en begonnen die zachtjes te masseren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Een zacht kreuntje rolt over mijn lippen en ik laat mijn hand naar zijn kruis glijden waar hij nu plagerig blijft liggen. Ik doe nog niets behalve genieten van Axton's aanrakingen en de kus die steeds vuriger word.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'