• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Malino
    Quinn Fabray: Leannan

    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Jake Puckerman: MissStoran
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Malino

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Paintball
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Malino
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza: Insano
    -Tyler Jay Delaino : Malino
    - Logan Hudson : Paintball
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Malino
    - Savannah Rose Lopez : Malino
    - Damian Furioso : Paintball
    - Jeffrey Michelo Desousa : Malino
    - Lizz Sanchez: MissStoran

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 19:31 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    "alsof ik jou ooit zou kunnen optillen"Grinnikend trek ik mijn jurkje uit en haalde snel een borstel door mijn haren.
    Het jurkje deed ik bij de schoenen in de tas. Gelukkig had ik standaard een handdoek bij en bikini aan.
    IK pak izjn hand en trek hem met wat hulp richting het water


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Blaine gaf Emily weer aan mij, die vrolijk naar me kirde. Ik glimlachte breed en drukte een kus op haar voorhoofdje. 'Hey kleine meid,' zei ik liefkozend tegen haar. 'Heeft ome Blaine jou verschoond?' vroeg ik aan haar, waardoor ze speels begon te lachen. Ze was echt prachtig en mijn kleine meisje. Ik hield haar teder in mijn armen en keek even van Kurt naar Blaine. Er kwam vast weer een ''awkward'' stilte tussen ons. Maar precies toen ik dat dacht ging de deur open en kwam Bella binnen gelopen, gevolgd door Damian. Ik zuchtte geïrriteerd, maar gelukkig was het wel zacht zodat niemand het gehoord kon hebben. Wat moest hij hier nou weer zoeken? De laatste keer dat hij hier was gedroeg hij zich echt ongepast. Ik vond echt dat hij alleen maar aan zichzelf dacht en verder nergens anders aan. En als ik heel eerlijk kon zijn, vertrouwde ik die gast voor geen cent. Zijn hele houding maakte me gewoon achterdochtig. Ik had het gevoel alsof hij het allemaal speelde en het allemaal echt niet meende. En dan had ik het nog niet eens over zijn houding tegenover Blaine en Kurt. Daar werd ik echt misselijk om en daar kon ik ook pissig om worden. Hoe kon hij een goede vader zijn als hij zo homofobisch was en hij zich zo gedroeg. Bella nam plaats naast Blaine, waardoor er nu een lege plek was naast Kurt. Ik keek nu even naar Damian en merkte al gauw dat ik niet de enige was die dat deed. Blaine stond namelijk op en nam plaats naast Kurt, zodat Damian daar niet meer kon zitten. Wat mij goed deed, aangezien ik hem echt niet vertrouwde en Blaine en Kurt weleens lastig viel. Kurt kon zichzelf ook niet verdedigen en dat maakte hem vooral kwetsbaar. Bella nam nu plaats naast mij en naast haar nam Damian plaats. Ergens vermoedde ik wel waarom, maar ik zou me sowieso inhouden voor Emily. Bella begon te praten en ik luisterde aandachtig naar haar, toen ze klaar was begon ik breed te glimlachen. 'Echt?' vroeg ik een tikje ongelovig. Ik was echt blij dat ik mee kon, die onderzoeken waren juist zo speciaal en bijzonder. Je voelde je op dat moment zo trots en gelukkig. Bij Emily had ik dat ook. Nouja, behalve in het begin want toen was ik me echt helemaal rot geschrokken. 'Natuurlijk, je kunt op me rekenen.' zei ik gemeend tegen Bella, waarna ik haar glimlachend aankeek en even verdronk in haar prachtige blauwe ogen. Ik hield echt zoveel van haar.. 'En wanneer gaan we?' vroeg ik, terwijl ik probeerde om niet al te ongeduldig over te komen.

    Kurt Hummel

    Toen Blaine binnenkwam had ik mijn blik afgewend van hem omdat ik anders weer in tranen zou uitbarsten. Ja, ik was gewoon iemand die heel snel emotioneel werd en gauw moest huilen of bang was. Ik had het liever ook anders gewild, maar zo was ik nou eenmaal. Ik zuchtte zachtjes omdat hij me negeerde en voelde nu juist mijn ogen vochtig worden omdat hij dat deed. Maar toen ik hoorde dat de deur open ging, knipperde ik snel mijn tranen weg en gelukkig werkte dat. Bella en Damian kwamen binnen en zonder hem een blik te gunnen bleef ik de andere kant op kijken. Ik vond het maar driemaal niets dat hij hier was. Ik was heus zijn dreigement tegen Blaine en mij niet vergeten, en daar was ik juist bang voor. Ik keek door mijn wimpers naar Damian en merkte dat de enige lege stoel naast mij was. Meteen ging er een huivering door me heen, ik wilde echt niet dat hij naast me kwam zitten. Wie weet wat hij zou doen, want ik wist dat hij me totaal niet moest. Ineens zag ik dat Blaine opstond en plaats naast mij nam zodat Damian ergens anders moest zitten. Ik zuchtte opgelucht en sloot even voor een paar kleine seconden mijn ogen, waarna ik naar Blaine keek. Hij beschermde me gewoon altijd, zelfs na wat ik gisteren allemaal had gedaan. Ik had geflirt met een andere jongen en hem er van beschuldigd dat hij vreemd ging. Hij deed gewoon alles voor me en beschermde me altijd, en dan deed ik zo tegen hem.. En ik voelde me zo vreselijk schuldig tegenover hem. Maar ik durfde mijn excuses niet aan te bieden aan hem, hij zou het vast niet begrijpen. Dat nam ik hem natuurlijk niet kwalijk, want ik begreep het zelf niet eens. Ineens besefte ik me dat ik al de hele tijd naar Blaine staarde. Een beetje beschaamd keek ik snel weer de andere kant op waarna ik zwak glimlachte naar Finn.

    Damian Furioso

    Ik glimlachte lief naar Bella toen ze zo ontroerd was. Dat was toch zo schattig. 'Nee Bella, ik moet mezelf verontschuldigen, niet jij.' zei ik terwijl ik haar lief aankeek en haar terug omhelsde. Bingo, ze trapte erin. We liepen nu samen naar de keuken waar Blaine, Kurt en Finn zaten. Fijn, heb je hun ook weer. Ik kon ze niet uitstaan en was echt bang dat ik vroeg of laat mijn geduld zou verliezen bij hen. Vooral bij de homo's. Ineens zag ik Blaine opstaan, die bij Kurt ging zitten. Ik dacht er niet echt over na en nam plaats naast Bella en luisterde naar alles. Ik glimlachte lief naar Bella en legde mijn hand op haar knie. Wat onschuldig genoeg was als een vriendelijk gebaar. 'We gaan gewoon met z'n allen en er het best van maken.' zei ik tegen Bella, zonder de rest aan te kijken. Als ze dachten dat ik het meende, zaten ze er goed naast. Ik hoopte natuurlijk wel dat Bella het meende, want ze moest gewoon de mijne worden en niet van Finn. Ze was trouwens ook van mij. Ik zou door merg en been gaan om haar te krijgen. En als ze mij nog niet zou willen, zou ik wel iets anders proberen. Ik zou haar gewoon krijgen. Of dat op de zachte manier ging of op de harde manier.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik grinnik en loop ook naar het water.
    'Wedstrijdje?' grijnst Pepe..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik grinnik en knik.
    "ik versla jullie, zover mogelijk" grijnzend tel ik af en sprint naar het water en begin snel te zwemmen.
    Ik deed vaak mee met zwemwedstrijden en ik was redelijk goed. Als snel merkte ik dat ik niet de enigste die kon zwemmen want hun hadden door het trainen natuurlijk spieren. Na een ver eind stop ik. "laten we het hier maar bij houden"grinnik ik. HJet was best ver weg en ik had geen idee hoe diep het hier was en of hier kwallen zwommen aangezien dat hier wel vaker was. "oke jullie zijn ook goed."


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Na een tijdje stop ik met zwemmen.
    'Lizz, kom terug!' schreeuw ik..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik kijk even om naar Damon
    "waarom wat is er?" niet begrijpend kijk ik hem aan.
    Ik wist zeker dat het geen grapje was aan zijn gezicht te zien.
    En het was niets met de stroming.

    Pepe
    Ik zwem samen met Damon en na een tijdje stoppen we. "Lizz kom terug" schreeuwt hij hard.
    Ik kijk hem niet begrijpend aan maar dan zie ik het en worden mijn ogen groot.
    Die was gevaarlijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Kom terug!' schreeuw ik weer.
    Ik grom even en kijk naar haar..


    El Diablo.

    Lizz
    Met een opgetrokken wenkbrauw begin ik terug te zwemmen.
    Ineens voel ik van ondere een pijnlijke steek.
    Ik schreeuw het uit en dan word alles draaierig en zwart.
    Ik voel hoe ik onderwater zak.

    Pepe
    Ik bijt even op mijn lip en wil wat roepen toen ze te dicht in de buurt kwam.
    Haar schreeuw blijft akelig lang in mijn hoofd hangen en ik zie hoe ze onder gaat.
    "jij jij gaat haar hieruit halen ik zorg dat er iemand is" zeg ik snel tegen Damon.
    Snel zwem ik terug en de jongens hadden het deels gezien. Snel zeg ik ze wat er was en ren naar de EHBO post.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik kijk Pepe even aan en knik.
    Ik zwem snel naar haar toe, en haal haar naar boven.
    Ik zwem snel terug naar de kant..


    El Diablo.

    Pepe
    Ik had snel alles uitgelegd en een man en een vrouw liepen met een tilbare brancare mee naar de plek waar Damon met haar stond.
    Lizz was helemaal bleek weg getrokken en er lag een laagje zweet op haar voorhoofd.
    "ademt ze nog normaal?" vraag het vrouwtje terwijl ze haar overnemen en neer leggen en onderdekken.
    Er was een klein groepje dat om ons heen was gevormd en natuurlijk de rest van het team.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik kijk naar Lizz, en dan even naar Pepe.
    'En now what?' sis ik..


    El Diablo.

    Pepe
    Ik kijk even niet begrijpend naar Damon.
    De man legde snel uit dat ze haar snel gingen onderzoeken om te kijken welk effect het op haar had aangezien het bij iedereen anders lag.
    "maar mee gaan denk"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik knik, en zucht.
    Ik krab even in mijn nek..


    El Diablo.

    Pepe
    "Je geeft om haar" zeg ik zacht tegen hem zodat niemand het hoort.
    Ik zag het gewoon hoe hij in paniek raakte om haar.
    De man en vrouw tilde de brancarre voorzichtig op en liepen naar het EHBO punt
    Daar belde ze een ambulance die niet veel later kwam.
    Damon en ik gingen mee, ik ging mee voor Damon om te steunen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Natuurlijk' zeg ik lief, nadat hij me ongelovelijk aankeek en hoorde wat hij zei. Hij moest sowieso mee. Even keek ik of Damian niet keek en hij keek eventjes de andere kant op. 'Jij moet sowieso mee' zeg ik zachtjes, zodat Finn het alleen hoort en glimlachte lief. Het maakte niet uit of Kurt en Blaine hethoorde, als Damian het maar niet hoorde. Ik plaats mijn hand op Finn's hand en streelde even en haalde het weer weg. Ik hoorde vervolgens Finn's vraag en lachte zachtjes. Ik kon gelijk merken dat hij niet kon wachten en werd daardoor vrolijker. 'Hopelijk nu' beantwoorde ik op zijn vraag en klapte in mijn handen. Ik had er heel erg zin in en kon gewoon niet wachten. Ik zag Damian lief naar me glimlachen, wat ik automatisch ook terug ging doen. Hij legde zijn hand op mijn knie, als een vriendelijk gebaar, waardoor ik toch ongemakkelijk werd, maar even van me afzette. Ik hoorde wat hij zei en knikte daarop. Ik hoop dat alles gewoon nu goed ging en dat er geen drama kwam, daar had ik echt geen behoefte aan, drama. Opeens herinnerde ik me iets. 'Alleen we moeten denk ik wel eten' zeg ik nadenkend en opeens knorde mijn maag en glimlachte ik bescheiden. Ik had dus honger en ik moest wel goed eten. Wacht! Ik mocht niet eten, als ik een echo moest maken konden ze niets zien. Ik keek pruilend en zuchtte. 'Jullie mogen eten, maar ik niet' zeg ik pruilend en maakte een niet leuk geluidje. 'Ik mag niets eten, anders kunnen ze niets zien op de echo' verklaarde ik even, waarom ik niet mocht eten. Anders maakten ze ook zich zorgen en vooral Finn. Nu wist hij waarom ik dat niet mocht. Ze konden blijkbaar dan niet goed zien, dus moet ik daarna maar even eten.

    Blaine Anderson:

    Ik zag hoe Kurt naar me staarde, toen ik dat deed. Maar ik keek hem niet aan. Strak keek ik voor me en zuchtte zachtjes. Ik deed dit alleen om geen drama te komen. Oke, wie hou ik voor de gek, mezelf. Ik deed dit alleen maar voor Kurt, omdat ik van hem hield en Damian moest sowieso van Kurt afblijven, want anders ging hij eraan. Natuurlijk hield ik nog steeds van Kurt en ondanks alles beschermde ik hem gewoon. Hij was mijn leven en natuurlijk kon hij ook fouten maken. Ik wou gewoon weten, waarom hij dat deed en mijn woede moest gewoon wegnemen, dan kon ik tegen hem praten. Ik zag in mijn ooghoeken dat Kurt gelijk naar Finn keek, hij had het blijkbaar door dat hij naar mij keek. Express keek ik nu naar Kurt, zodat hij het gevoel had dat ik naar hem keek en keek weer naar Bella en Damian. Ik hoorde half wat er tussen hun en Finn gezegd werd en luisterde maar verder. Ik glimlachte zwak, toen Bella zei dat zei niets mocht eten. Ze mocht daarna wel eten. Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe zo'n onderzoek ging en alles. Ik twijfelde of ik mijn hand op Kurt's been kon leggen ofniet. Ik wou niet dat het té ongemakkelijk was tussen ons, maar nog steeds was ik ergens boos op Kurt. Zuchtend legde ik mijn hand toch op Kurt's knie onder de tafel, zodat Damian nergens last van heeft en streelde zijn knie, doelend dat we later wel zouden praten. Ik wou niet meer langer boos zijn op Kurt, dat was voor niemand leuk. En vooral niet voor ons.


    One Who Travels A Higher Path.