• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Malino
    Quinn Fabray: Leannan

    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Jake Puckerman: MissStoran
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Malino

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Paintball
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Malino
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza: Insano
    -Tyler Jay Delaino : Malino
    - Logan Hudson : Paintball
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Malino
    - Savannah Rose Lopez : Malino
    - Damian Furioso : Paintball
    - Jeffrey Michelo Desousa : Malino
    - Lizz Sanchez: MissStoran

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 19:31 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Je meent het, straks krijg ik de schuld dat er wat is gebeurt; verdedig ik mezelf.
    Ik zucht en kijk voor me uit..


    El Diablo.

    Pepe
    Ik zucht even ' we hadden alledrie moeten weten dat er kans was op kwallen en Lizz had het zelf ook in de gaten moeten houden" zeg ik tegen hem.'
    Ineens word het gepiep van de hartmoniter veel sneller en ik kijk even gespannen naar Lizz die nog bleker is geworden.
    "hoe bleek kan een mens wel niet worden" mompel ik. Langzaam gaat haar hart weer rustiger en zijn we bij het ziekenhuis.
    Aangezien ze nu niet veel konden doen behalve afwachten op verschijnselen legde ze haar in een warm bed aan hartmonitor en infuus.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Sinds wanneer gebeurt er zoveel bij kwallen' mompel ik.
    Ik zucht en staar voor uit.


    El Diablo.

    Pepe
    On bewust grinnik toch even "Damon dit was zo'n vage net als vorig jaar die paarse die toen dodelijk was. een zeldzame, deze ook dus ik zeg bereid je voor op alles want je zult het niet weten"

    [mocht ik off gaan ik kom zo op mobiel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Fijn' mompel ik.
    Ik haal een hand door mijn haar en leun op mijn hand..


    El Diablo.

    Pepe
    ik grinnik even "ik ga buiten even de rest bellen dusja" mompel ik en loop weg.

    Lizz
    Met een zwaar misselijk gevoel deed ik knipperend mijn ogen open.
    Ik had het gevoel dat ik elk moment kon overgeven ofwat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik hoorde wat Bella zei tegen me, gelukkig hoorde Damian dat niet. Ik glimlachte lief naar haar en vond het echt lief wat ze zei. Ik liet het aan niemand merken, maar mijn hart maakte echt een salto uit geluk omdat ze dat zei. Ik hoorde nu wat Bella zei over het eten en grinnikte even. Arme Bella, dat vond ik eigenlijk best sneu. 'Waarom gaan we dan niet nu meteen naar het ziekenhuis en dan als je klaar bent ergens ontbijten?' stelde ik nu voor. 'Anders zitten wij hier lekker te eten terwijl jij honger zit te lijden en zo kan jij ook zo weer eten.' zei ik tegen haar. Dat leek me wel het beste, aangezien het voor Bella draagzamer was. Als we hier allemaal lekker voor haar neus gingen eten kreeg ze alleen nog maar meer honger. Ik wilde gewoon dat ze het goed had en natuurlijk probeerde ik om zoveel mogelijk rekening met haar te houden. Dat was echt belangrijk voor mij. Ik hoorde Emily een beetje jammeren waarna ik haar speen in haar mond stopte en ze tevreden begon te sabbelen, en keek vervolgens weer naar de rest. Ik ging dit echt niet laten verpesten door Damian, als hij dat soms dacht. Sowieso ging ik me inhouden omdat ik Emily bij me had. Maar ik deed gewoon als hij lucht was, dat zou het beste zijn voor ons allemaal. Ik merkte soms weleens dat Damian moeite had om geduld te hebben, en daarmee bedoel ik dat hij zich moeilijk kan inhouden. Maar hoe ging hij dat doen als hij een kind had? Hij kan moeilijk zijn kind een beetje gaan lopen bedreigen of zich ongepast gedragen. Maar goed, waar maakte ik me eigenlijk druk om? Misschien was het wel mijn kindje, dat hoopte ik echt. Ik zou haar of hem met alle liefde opvoeden en Emily zou blij zijn met haar nieuwe zusje of broertje. Natuurlijk hadden we er wel liever mee gewacht, maar het was niet anders. We gingen het hoe dan ook redden samen. En gelukkig had ik altijd nog het geld wat ik verdiend had met het voetballen.

    Kurt Hummel

    Toen ik de andere kant op keek, zag ik vanuit mijn ooghoek dat Blaine nu naar mij keek. Er ontstond een klein glimlachje op mijn gezicht, omdat ik me nu zoveel beter voelde. Hij negeerde me dus niet meer, natuurlijk hadden we nog wel ruzie maar nu had ik er een beter gevoel over dan daarvoor. Ik luisterde stilletjes naar het gesprek toen Bella zei dat ze niets mocht eten voor de echo. Ik zei niets en luisterde gewoon stilletjes naar iedereen, totdat ik ineens Blaine's hand op mijn knie voelde en streelde zachtjes mijn knie. Ik keek hem even kort aan en schonk hem een kleine glimlach. Dit deed me echt goed, ik zou het echt allemaal uitleggen aan Blaine waarom ik zo deed. Ik voelde me vreselijk schuldig om alles en ik wilde dat ik de tijd kon terugdraaien. Twijfelachtig legde ik mijn hand op de zijne als gebaar van dank. Het was ook buiten de zicht van Damian want we wilden nu alles behalve een drama veroorzaken. Na een tijdje haalde ik mijn hand weer weg van de zijne, omdat het anders ongemakkelijk werd. In ieder geval was het ijs nu wel gebroken tussen ons. De spanning was in ieder geval behoorlijk minder en daar was ik blij om. Ik glimlachte lief naar Bella en knikte op Finn's voorstel, dat ik er mee eens was.

    Damian Furioso

    Ik luisterde naar iedereen en negeerde eigenlijk zo'n beetje iedereen. Ik vond het heel moeilijk om nep aardig tegen hen te doen, aangezien ik ze totaal niet moest hebben. Ik hoorde wat Finn voorstelde, wat ik niet leuk vond. Ik had echt geen zin om met hun allemaal te gaan ontbijten. Maar ach, misschien ging het achteraf wel niet door en kon ik toch samen met Bella naar de villa gaan en aten we daar wat. Dingen liepen toch vaak anders dan we planden dus ik wachtte het gewoon maar ongeduldig af. Ik stond alvast op, en wachtte op de rest. 'Is het ziekenhuis hier ver vandaan?' vroeg ik aan Bella, ik wist weinig van de omgeving hier, en ik nam aan dat Bella meer wist. Bovendien spreekt ze de taal. 'Anders moeten we denk ik een taxi huren of zoiets dergelijk.' stelde ik voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte op Finn en glimlachte dankbaar. 'Is goed, dan gaan we nu naar het ziekenhuis' zeg ik als een bevestiging en kijk even naar Blaine en Kurt. Vervolgens hoorde ik Damian's vraag en dacht even na. 'Nee, het is niet zo ver hier vandaan, het is op loop afstand' zeg ik nadat ik nagedacht had en deed hetzelfde als Damian, opstaan. Ik werd wel zenuwachtig, hoe mijn huisarst zou reageren en alles. Hij was de beste vriend van mijn vader en hij was stiekem ook een deel geworden van mijn leven en heeft net als mijn broer een deel van mijn vaderschap overgenomen. Toen mijn broer helemaal niet meer wist, wat hij moest doen. Hielp onze huisarst met mij opvoeden en hem een beetje. We hebben heel veel te danken aan hem en hij was ook het de gene die het meeste geld gaf om ons naar New York te krijgen en alles. Blaine stond ook op en Kurt ook. Finn pakte de buggy en stopte Emily erin en deed de benodigde spullen erin. Ik wreef even over mijn buik om wat rustiger te worden en liep naar Kurt en hield zijn hand vast. Blaine liep naar Finn toe en samen met de jongens liepen we naar het ziekenhuis. Het was in de stad, maar we moesten een paar straatjes nemen, aangezien de ziekenhuis bij het rand van de stad lag. En aangezien we toch vlakbij de rand waren, was het niet ver. We liepen naar binnen en ik keek even naar de jongens. 'Ze spreken gewoon hier engels' leg ik in het algemeen uit. Ik liep met Kurt even naar de balie en legde bij de balie even in het spaans alles uit. We konden gelijk in de wachtkamer zitten en mijn huisarst zou me komen halen. Met de jongens gingen we zitten in de wachtkamer.

    Blaine Anderson:

    Kurt legde zijn hand op mijn hand, waardoor ik zwak glimlachte en ook naar Kurt keek. Hij schonk me een zwak glimlachje en nu leek het of het ijs was gebroken en het wat gemakkelijker aanvoelde. De spanning tussen ons was veel minder geworden, wat we beiden fijn vonden. We konden tenminste nu even normaal tegen elkaar omgaan. Hij haalt vervolgens zijn hand weg en ik haal mijn hand van zijn knie weg en leg mijn handen weer op mijn schoot. Ik knikte op Finn's voorstel en luisterde naar de rest. Ik zou gewoon Bella steunen en goed uitvragen over alles. Ik wou niet dat Bella iets had of wat dan ook. Of met de baby. Damian stond op, maar die negeerde ik. Bella stond ook op, waardoor ik ook opstond met Kurt. Finn zette snel Emily even in een Buggy en deed alles in voor haar. Bella liep naar Kurt en pakte zijn hand en ik liep naar Finn. Vervolgens volgde we Bella gewoon naar het ziekenhuis en kwamen na een tijdje aan. Bella zei wat tegen ons en liep vervolgens met Kurt naar de balie en zei wat in het spaans. Natuurlijk kon ik dat verstaan en legde Finn even uit, dat ze haar huisarts wou spreken en dat het dringend was. Finn wist natuurlijk dat ik ook Spaans sprak en Itilains. Zo moeilijk was het niet. Daarna liepen we met zijn allen naar de wachtkamer en gingen we zitten.

    (Ik doe trouwens die huisarts en die onderzoek en alles. :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    We liepen vervolgens met zijn allen richting het ziekenhuis toe. Emily kirde vrolijk en zo voelde ik me ook eindelijk eens een keer, vrolijk. Het was lang geleden dat ik me zo had gevoeld. Ik hoopte maar dat alles goed kwam met de baby en dat alles goed ging met Bella. Bella pakte Kurt's hand en liep met hem richting het ziekenhuis, waarna hij volgden. Ik liep nu naast Blaine en Damian liep gewoon maar een beerje achter ons aan. Het was overduidelijk dat hij niet bij ons wilde horen en zichzelf te goed vond voor ons. We kwamen aan bij de wachtkamer, waar ik even rondkeek. Ik zag twee kindjes spelen met legoblokjes en keek naar ze hoe ze speelden. Ooit zou Emily ook zo groot worden. Bedacht ik mezelf terwijl ik het ongeveer achtjarige meisje bekeek. Ik zou echt niet willen dat ze zo snel zou gaan opgroeien. Voordat je het wist kwam ze thuis met een vriendje. Maar goed, daar moest ik echt nog niet aandenken. 'Het komt wel goed.' stelde ik Bella gerust omdat ze zenuwachtig overkwam. Ineens zag ik wat Damian deed en moest mijn lach inhouden, waarna ik even naar Blaine keek. Wat een sukkel, dacht hij serieus dat hij haar zo in kon palmen? Iedereen zag zo dat het nep was. Dat was gewoon zo overduidelijk.

    Kurt Hummel

    Ik was echt opgelucht dat Blaine en ik voor nu gewoon normaal met elkaar konden omgaan. Ik was al bang dat we de hele dag met een gespannen sfeer zouden zitten. Natuurlijk was ik nog onwijs zenuwachtig voor het gesprek. Dadelijk kregen we weer ruzie? Dat wilde ik echt niet. Ik haatte het als Blaine boos op me was, en vooral om zoiets, dan haatte ik mezelf echt voor wat ik deed. Maar fouten maken was menselijk. Bella pakte mijn hand, waarna ik gemeend glimlachte. Je zag echt heel goed aan me dat ik beter in mijn vel zat nu. Wat Blaine deed, deed me gewoon even goed. 'Ik ben zo benieuwd naar alles.' zei ik glimlachen toen we plaatsnamen in de wachtkamer van het ziekenhuis. Ik kruiste mijn benen over elkaar en bedacht me even dat dit best een rare situatie was. Bella ging dadelijk haar huisarts vertellen dat ze zwanger was, en er zijn vier jongens bij haar. Ergens was het best komisch, maar ik zei er niets over.

    Damian Furioso

    Ik knikte toen ze dat zei en volgde de rest maar een beetje. Ik had geen zin om met die andere jongens gezien te worden. Ik mocht ze natuurlijk niet en ik was toch beel beter dan hun. Dus beter gingen ze niet in mijn weglopen, helemaal niet wat betreft Bella. Toen we in de wachtkamer zaten werd ik best geirriteerd. Waarom moesten die anderen zo nodig mee? Het was toch niet alsof zij Bella ook nog zwanger hadden gemaakt? Waarom moesten ze dan mee en uitgerekend hun. Zonder dat ik het merkte zuchtte ik even en ving ik op wat Finn zei en merkte ik dat Bella een beetje nerveus was. Ik zal haar wel laten zien wie hier echt de man was. Ik wreef troostend over haar rug en keek haar lief aan. 'Je hoeft je helemaal nergens zorgen om te maken.' zei ik lief tegen haar.

    ( Is goed!!€


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ga naar bed! :3 Slaap lekker en tot morgen. Ik reageer natuurlijk morgen weer op je post en mail. :))


    One Who Travels A Higher Path.

    MissStoran schreef:
    Pepe
    ik grinnik even "ik ga buiten even de rest bellen dusja" mompel ik en loop weg.

    Lizz
    Met een zwaar misselijk gevoel deed ik knipperend mijn ogen open.
    Ik had het gevoel dat ik elk moment kon overgeven ofwat


    Damon

    Ik keek even op, en zag dat Lizz wakker was.
    Ik zucht even en blijf zitten...


    El Diablo.

    Lizz
    IK kijk naar de jongendie naar mij kijkt en zucht.
    "wie ben jij?" breng ik er zacht uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik kijk op, oh nee,.. Niet dit..
    'Damon' zeg ik..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik knik langzaam.
    Hij had iets bekends over zich maar wat wist ik niet.
    Ik dacht na een naam die Damon heeft.....Geen idee en ik gaf het op.
    Daarna keek ik hem aan "wie ben ik?" fluister ik zacht.
    Ik was niet echt bang ofzo , de jongen had iets kalmerends over zich


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Lizz' zeg ik zuchtend.
    Ik staar voor me uit..


    El Diablo.