• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Lyris| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Calantha | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Calantha Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aislinn| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aislinn| Faye Melodié Sanchez*

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Vliegtuig skippen is trouwens wel goed hoor voor mij. Als Evelien ermee akkoord is.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mon topics]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Mijn topics]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Mijn topics.]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Als ik merk dat we bijna volledig geland zijn, haal ik zachtjes mijn handen door Fedea -die alsnog op mijn schoot in slaap gevallen is- 's haren heen en haal voorzichtig de koptelefoon van haar hoofd.
    "Liefje, we gaan zo landen," fluister ik liefdevol.
    Ik maak haar niet persé wakker omdat ze haar gordel moet aandoen, maar omdat ik niet zou willen dat ze zich te pletter schrikt.
    Eigenlijk vond ik het nog een aangename vlucht. Ik kreeg bijna meteen een dekentje van de stewardess toen ik er om vroeg, Fedea leek een stuk geholpen met de muziek - al kan mijn keuze van eerder uitdagende liedjes daar ook voor iets tussen zitten- en niemand is bij mijn weten lid geworden van de miles high club.
    Ik kan het niet laten nog even mijn vingers door haar gouden haren te halen. Daar krijg ik nooit genoeg van.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik hoor in de verte gefluister en langzaam open ik mijn ogen. Meteen doe ik ze weer dicht, wanneer het licht me even stoort.
    "Zijn we er?" fluister ik half brommend, van de slaap.
    Ik glimlach even en wrijf in mijn ogen. Nu pas durf ik ze open te doen. Ik draai mijn hoofd zodat ik naar Trey kijk.
    "Wat is het hier mooi," fluister ik lachend.
    Ik schuifel mezelf half rechtop en druk een kusje op zijn lippen. Ik waag het erop om een blik uit het raampje te werpen, en ik zie de straten onder ons als kleine lijntjes lopen. Snel klik ik de gordel vast, zoals gevraagd, en schuif nog even tegen Trey aan onder het dekentje.
    "Heb je je een beetje geamuseerd terwijl ik je broek lag vol te kwijlen?" vraag ik zacht en haal een hand door zijn haren terwijl ik hem liefdevol aankijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Al een tijdje ben ik wakker. Ik rommel wat op mijn mobiel, speel wat muziek af en wrijf hierna in mijn ogen. Duidelijk heb ik nog niet genoeg slaap gehad, maar aan het gestommel voor me merk ik dat het einde bijna genaderd is. We gaan landen. Vrijwel meteen wordt ik hierdoor weer vrolijk en kijk opgewonden door mijn raampje. Hier hebben we op gewacht.
    Kort wendt ik mijn blik tot Rey en trek mijn oortje uit. Ik weet niet wanneer hij in slaap gevallen is, maar sowieso wel na mij, tenminste, dat gok ik.
    Ik grinnik zachtjes wanneer ik hem zacht hoor snurken, waarschijnlijk zo opvallend dat alleen ik het zal horen en laat mijn muziek weer afspelen wanneer ik het oortje in zijn oor steek in de hoop dat hij wakker wordt. Geduldig blijf ik wachten, haal mijn haar onopvallend door mijn haren en geef hem een klein tikje op zijn neus.
    "Hé Bambi, wordt je wakker?" fluister ik dan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Als Fedea rechtop gaat zitten, klik ik mijn gordel vast. Het rollercoaster gevoel komt terug als het vliegtuig wat steiler naar beneden gaat. Ik moet me opnieuw inhouden niet als een gek in lachen uit te barsten.
    "Heb je je een beetje geamuseerd terwijl ik je broek lag vol te kwijlen?"
    Ik grinnik terwijl ze een hand door mijn haren haalt en kijk haar glimlachend aan.
    "Je bent schattig als je kwijlt," antwoord ik plagerig.
    Ik druk een kusje op haar lippen en moet dan toch even lachen. Het mag dan wel een grapje geweest zijn, maar dat was alleen omdat ze gewoonweg niet kwijlt. De kans dat ik het schattig zou vinden mocht ze het wel doen is namelijk groot.
    "En ik had leuke muziek dus maak je maar geen zorgen."
    Onbewust neem ik alvast haar hand vast, voor mocht ze het landen net zo eng vinden als het opstijgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    Ik hoor vanalle rommel naast me wanneer ik wakker word, maar besluit mijn ogen nog even dicht te houden. Ik merk hoe ze de muziek aanzet.
    "Hé Bambi, wordt je wakker?"
    Ik grijns even.
    "Noem me nog één keer Bambi en ik ga je bijten," zeg ik grinnikend.
    Ik open mijn ogen en druk een kusje op haar lippen.
    "Je bent echt een vreselijke wekker," zeg ik plagerig.


    Fedea

    "Je bent schattig als je kwijlt."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Dank je, denk ik."
    "En ik had leuke muziek dus maak je maar geen zorgen."
    Ik knik even en nestel me tegen hem aan. Ik kijk kijk naar onze verstrengelde handen. Glimlachend richt ik mijn blik dan weer op hem.
    "Wat gaan we seffens doen?" vraag ik nieuwsgierig.
    Ik druk een klein kusje op zijn lippen en kijk hem lief aan. Al bij al is de vlucht nog meegevallen, ik heb het overleefd, althans. En ja, daar heeft Trey me goed bij geholpen. Ik vond het zelfs bijna leuk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wat gaan we seffens doen?"
    Ik grinnik even. Dat is echt zo'n gevaarlijke vraag om aan mij te stellen. Doorgaans kan je het antwoord wel raden.
    Ik druk een kusje op haar haren en wiebel even met mijn wenkbrauwen.
    "We kunnen gaan zonnen, of zwemmen, of wandelen. Of wandelen."
    Ergens heb ik zin om nog een opmerking te maken over verkennen in combinatie met de hoekjes van de kamer, maar ik besluit het achterwege te laten.
    Ondanks mijn gordel wip ik toch een eind omhoog als het vliegtuig op de grond komt. Bijna meteen begint iedereen te klappen.
    "Waarom doen ze dat toch?" vraag ik nieuwsgierig.
    Natuurlijk kan die piloot goed vliegen, hij is ervoor opgeleid.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "We kunnen gaan zonnen, of zwemmen, of wandelen. Of wandelen."
    Net wanneer ik wil antwoorden, landen we en begint iedereen te applaudisseren.
    "Waarom doen ze dat toch?"
    Ik haal mijn schouders op en druk een kusje op zijn lippen.
    "Dat wandelen lijkt me wel leuk," zeg ik zacht en kijk hem dolverliefd aan.
    "Of we kunnen eens kijken wat voor een kamer we hebben en of die wel aan onze eisen voldoet?"
    Dit keer zet ik een onschuldige blik op en kriebel met mijn vingers zachtjes over de hals van zijn shirt.
    "Jij mag kiezen," zeg ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Dat wandelen lijkt me wel leuk. Of we kunnen eens kijken wat voor een kamer we hebben en of die wel aan onze eisen voldoet? Jij mag kiezen."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar een beetje verward aan.
    "Wacht. Wandelen of wandelen?" vraag ik nieuwsgierig. Die tweede keer bedoelde ik namelijk het soort wandelen dat Rey en Faye op de luchthaven gedaan hebben.
    Natuurlijk hoef ik het eigenlijk niet te vragen, gezien de onschuldige blik bij haar tweede zin duidelijk laat merken dat die opmerking allerminst onschuldig bedoeld was. Ik grinnik even en moet dan lachen omdat het kwartje zo langzaam viel.
    Ik steek het maar op de vlucht, hoogte- en drukverschil enzo.
    Toch blijf ik wachten op haar antwoord, ik ben benieuwd of zij wel doorhad waar ik op doelde.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wacht. Wandelen of wandelen?"
    Veelbetekenend kijk ik hem aan.
    "Wandelen," zeg ik zacht.
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Een hele lange wandeling, om zeker te zijn dat het een mooi hotel is, en je weet hoe sportief ik ben."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Tenzij je je liever meteen gaat inschrijven bij de bingo?" stel ik voor.
    Ik giechel wanneer wat in me opkomt.
    "Met wat geluk heb je dan meteen een aantal nummertjes op een rij," zeg ik grinnikend.
    Ik lijk net een dolverliefde puber, wat ik eigenlijk ook ben. Maar toch, ik steek het wel op de zenuwen en de vlucht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Na een paar loze seconden weet ik dat Rey al wakker is, toch duurt het even voordat hij zijn ogen opent.
    "Noem me nog één keer Bambi en ik ga je bijten." Ik grinnik zachtjes en plaats mijn lippen kort op de zijne.
    "Bambi," zeg ik dan toch nog en kijk hem glimlachend aan. Enkel doe ik dit om hen te plagen. Vlug controleer ik nog even of we allebei onze gordels om hebben, maar als dit het geval is. Houd ik mijn mond.
    "Je bent echt de slechtste wekker." Vervolgt hij
    dan. Aan de toon in zijn stem weet ik dat hij me plaagt. Daarvoor ken ik hem te goed.
    "Wat ben je toch weer aardig." zeg ik lachend en kijk even op als wat volk gaat klappen. We zijn dus veilig aangekomen, welkom in Jamaica.
    "Hello, Jamaica!" zeg ik dan overdreven


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Wandelen. Een hele lange wandeling, om zeker te zijn dat het een mooi hotel is, en je weet hoe sportief ik ben. Tenzij je je liever meteen gaat inschrijven bij de bingo? Met wat geluk heb je dan meteen een aantal nummertjes op een rij."
    Ik kijk haar even verbaasd aan en barst nagenoeg zodat het hele vliegtuig het kan horen in lachen uit. Soms begrijp ik echt niet waar ze de metaforen vandaan blijft halen. Na een verontschuldigende blik druk ik een kusje op haar voorhoofd.
    "Bingo, prinses? Laten we die term maar bewaren voor de dagen dat we normaal bejaard zouden moeten zijn," grinnik ik.
    Mijn ogen glijden naar haar buik en ik wrijf er even over.
    "En jij, Poohbeer, heb jij de vlucht goed overleefd? Ja? Mooi zo."
    Met een verliefde fonkeling in mijn ogen kijk ik naar Fedea. Soms kan ik het nog steeds niet geloven dat we echt een kindje krijgen, alsof ze gewoon een kussen onder haar t-shirt zitten heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.