• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Lyris| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Calantha | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Calantha Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aislinn| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aislinn| Faye Melodié Sanchez*

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Bingo, prinses? Laten we die term maar bewaren voor de dagen dat we normaal bejaard zouden moeten zijn. En jij, Poohbeer, heb jij de vlucht goed overleefd? Ja? Mooi zo."
    Vertederd kijk ik hem aan.
    "Hoe doe je dat toch?" zucht ik.
    Ik haal mijn hand liefdevol door zijn haren en druk een kusje op zijn lippen.
    "Bij alles wat je zegt of doet doe je me opnieuw verliefd worden, en meer van je houden."
    Ik verstrengel onze vingers en druk een kusje op de rug van zijn hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Hoe doe je dat toch? Bij alles wat je zegt of doet doe je me opnieuw verliefd worden, en meer van je houden."
    Ik grinnik even en haal mijn schouders op terwijl ze me een kusje op mijn hand geeft.
    "Ik ben gewoon onweerstaanbaar. Dat komt door het Guarin bloed," plaag ik.
    Ik maak mijn gordel los maar blijf nog even zitten. Nu is iedereen zich aan het haasten om van het vliegtuig te raken en ik heb geen zin in gedrum. Dan blijf ik liever nog wat langer zitten om dan op mijn gemak de handbagage te nemen en heelhuids het vliegtuig te verlaten.
    Ik richt me opnieuw tot Fé's buik.
    "Pas jij maar op dat ze niet voor mij vallen als je met een vriendinnetje thuiskomt, kleine grisly," lach ik.
    Ach, de verleiding langs mijn kant zou er toch niet zijn. Zeker niet gezien Fé voor eeuwig zo'n knap snoetje zal blijven hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik ben gewoon onweerstaanbaar. Dat komt door het Guarin bloed."
    Lachend rol ik mijn ogen en klik de gordel ook los.
    "Pas jij maar op dat ze niet voor mij vallen als je met een vriendinnetje thuiskomt, kleine grisly."
    "Dan ben ik de boze mama die met de deegrol slaat," zeg ik grinnikend.
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Ik vraag me af hoe je gaat reageren als het toch een meisje blijkt te zijn," denk ik luidop.
    Glimlachend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Dan ben ik de boze mama die met de deegrol slaat. Ik vraag me af hoe je gaat reageren als het toch een meisje blijkt te zijn."
    Ik denk even na en krab in mijn haren.
    "Dan sluit ik haar op en stuur ik jou als leeuw af op elke jongen die naar haar kijkt," besluit ik kordaat.
    Ik haal mijn schouders op en lach even. Zulke drastische maatregels zou ik vast niet nemen, maar ik zou volgens mij een heel stuk beschermender zijn als het over een meisje gaat. Al helemaal als ik me bedenk wat voor praatjes ik zelf verkocht voor ik Fedea kende. Nee, ik zou niet willen dat ze een jongen zoals ik toen was zou tegenkomen.
    "Dus zorg maar maar dat je een groot piemeltje tussen je beentjes groeit," fluister ik tegen haar buik. "Net als papa," voeg ik er grinnikend aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dan sluit ik haar op en stuur ik jou als leeuw af op elke jongen die naar haar kijkt."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Dus zorg maar maar dat je een groot piemeltje tussen je beentjes groeit. Net als papa."
    "What the-"
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Die meen je toch niet?" vraag ik grinnikend.
    "Ik denk zelfs dat ik nog erger zou reageren, als het een meisje is. En toch is dat wat ik stiekem het liefst wil," zucht ik nadat ik uitgelachen ben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [LOL, WHAT THE ACTUAL FUCK AM I READING?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "What the- Die meen je toch niet?"
    Ik haal mijn schouders op en schiet in de lach. Ik neem haar hand in de mijne en speel een beetje met haar vingers.
    "Ik denk zelfs dat ik nog erger zou reageren, als het een meisje is. En toch is dat wat ik stiekem het liefst wil," zucht ze.
    "Wat het ook wordt, die baby en jij zullen niks te kort hebben," beloof ik zachtjes.
    Met mijn vrije hand aai ik zachtjes haar buik.
    Dan kijk ik even om me heen en zie dat de meeste mensen bijna het vliegtuig verlaten hebben.
    "Zullen we?" vraag ik rustig.

    [Atreyu's flauwe humor? :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wat het ook wordt, die baby en jij zullen niks te kort hebben. Zullen we?"
    Ik knik en ga rechtstaan.
    "Het is niet alsof ik nu niets tekortkom," zeg ik glimlachend.
    Ik druk nog een kusje op zijn lippen en rek me even goed uit.
    "Oh, ik ben zo zenuwachtig," zeg ik lachend.
    Nog nooit ben ik zover gereisd, en ik vind het best wel spannend. Ik wuif even naar Rey en Faye achter ons. Faye lijkt al even enthousiast als ikzelf.
    "Dit wordt echt super!" roep ik naar haar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Wanneer we geland zijn en vrijwel iedereen het vliegtuig verlaat, sta ook ik op. Ik steek mijn hand glimlachend naar Rey uit en hoor wat geroezemoes van Fedea en Trey voor me. Het gaat over de baby, kan ik eruit begrijpen, maar ik laat hen lekker. Het zijn immers niet mijn zorgen en ik wil eigenlijk gewoon niet weten waar ze het allemaal over hebben.
    "Dit wordt echt super!" Hoor ik Fedea dan uit het niets zeggen. Grinnikend draai ik me om en knik voorzichtig. Zenuwen gaan er door mijn hele maag heen, haast niet meer gezond te noemen. Ik kan nauwelijks nog stil staan op mijn benen en moet me inhouden om niet als een klein kind in het rond te gaan springen.
    Het is dan ook wel vreselijk lang geleden dat ik echt op vakantie ben geweest, zonder gezeur aan mijn hoofd en daar bovenop nog eens, ik ben nog nooit zo ver gereisd.
    "Natuurlijk," zeg ik zelfverzekerd. Niets dat deze vakantie nog kan verpesten. Geen ontvoeringen, geen kroningen meer, even helemaal niets aan ons hoofd.
    "Eerst maar eens even naar het hotel gaan?" stel ik dan voor, hoewel we nog niet eens uit het vliegtuig zijn, ben ik alsnog benieuwd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ik moet lachen als Fedea's enthousiasme weer naar boven komt. Ik schud lachend mijn hoofd als ze iets naar Faye roept.
    Ondertussen haal ik onze handbagage uit de compartimentjes en berg er onze koptelefoons samen met de nintendo.
    "Eerst maar eens even naar het hotel gaan?" hoor ik Faye zeggen.
    Ik knik en neem Fedea bij de hand. Zonder dat ik het kan tegen houden verschijnt er een brede grijns op mijn gezicht.
    Ik baan me een weg door het gangpad, naar de trappen toe. Zodra ik buiten ben, slaat de warmte me in het gezicht.
    "Whoa," breng ik verstomd uit.
    Ik hou even halt en speel meteen mijn trui uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Natuurlijk. Eerst maar even naar het hotel gaan?"
    Knikkend voel ik Trey's hand in de mijne glijden en automatisch verstrengel ik onze vingers. Ik kan wel gaan huppelen, zo blij ben ik.
    "Whoa," hoor ik naast me.
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Hou de rest nog even aan, wil je?" vraag ik grinnikend.
    "De rest mag je seffens uittrekken," fluister ik, zodat enkel hij het kan horen.
    Ik druk even een kusje op zijn wang en wacht geduldig op de rest. Ook Rey is al aan het klagen.
    "Man, het is hier echt warm."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Als we ons seffens in het hotel omkleden heb je daar geen last meer van. Of je kan al meteen gaan zwemmen."
    Rey knikt.
    "Ik denk wel dat ik dat ga doen," zegt hij en kijkt even vragend naar Faye.
    "Gaan wij onze koffers al halen?" vraag ik aan Trey.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Als we het vliegtuig uitstappen, heb ik vrijwel meteen spijt van mijn kledingkeuze. Misschien dat een lange broek en korte enkellaarsjes toch niet het juiste waren om aan te trekken. Een zucht verlaat mijn lippen en blij ben ik dat ik mijn haren hoog opgestoken heb. Ik kan nu al niet wachten tot we in het hotel zijn en ik eindelijk iets anders aan kan trekken.
    "Hou de rest nog even aan, wil je?" Hoor ik Fedea lachend zeggen als Trey zijn trui uittrekt. Ik knik instemmend. De rest trekt hij maar uit op een ander tijdstip.
    "Man, het is hier echt warm." vervolgt Rey dan. Ik grinnik en wandel vrolijk verder.
    "Ja, misschien had ik beter andere schoenen aan kunnen trekken." grinnik ik, maar ja, nu valt er toch niets meer aan te doen. Jammer dan.
    "Als we ons seffens in het hotel omkleden heb je daar geen last meer van. Of je kan al meteen gaan zwemmen." bedenkt Fedea dan. Zwemmen in heerlijk koud water. Het idee alleen al, heerlijk. Ik wapper grinnikend met mijn hand, in de hoop dat dit voor een klein windje zorgt, maar natuurlijk heeft dat niet veel nut.
    "Ik denk wel dat ik dat ga doen," vragend kijkt Rey me aan. Ik trek mijn wenkbrauw uitdagend op en plaats mijn lippen giechelend op de zijne.
    "Of een koude douche," fluister ik lachend. Mij maakt het niets uit wat we gaan doen, als ik maar de aankomende weken kan genieten van mijn vakantie.
    Daarna achtervolg ik Trey en Fedea, zodat we onze koffers op kunnen halen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Hou de rest nog even aan, wil je?"
    Ik grinnik als Faye instemmend knikt en steek mijn handen als geruststelling even omhoog.
    "De rest mag je seffens uittrekken," fluistert Fé me nog toe.
    Met een grijs en fonkelende ogen kijk ik haar en en geef haar een subtiele knipoog. Ik gris snel mijn pilotenbril uit mijn rugzak en zet hem op. Van dit weertje ga ik echt wel genieten. Op meer dan één manier.
    "Gaan wij onze koffers al halen?"
    "Nee, liefje, die laten we hier achter," plaag ik. Ik grijns even.
    Dan neem ik Fedea weer bij de hand en volg de richting waarin de anderen ook lopen. Ik hoop maar dat onze koffers er veilig geraakt zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nee, liefje, die laten we hier achter."
    Plagend steek ik mijn tong uit en volg hem braaf naar de hal waar we onze bagage kunnen ophalen.
    "Pest me niet zo," zeg ik met een sip gezicht.
    Ik zwier onze armen heen en weer en zucht.
    "Ik kan echt niet geloven dat we hier zijn."
    In de verte zie ik de band al, waar alle andere passagiers al rondstaan.
    "Ginder is nog een leeg plekje!" roept Rey, en loopt er met Faye al heen.
    Lachend rol ik mijn ogen, en langzaam loop ik naast Trey dezelfde richting uit.
    "Ben je blij?" vraag ik glimlachend.


    Rey

    "Of een koude douche."
    Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Jij kan er ook wat van," fluister ik even.
    Ik leg mijn arm om haar middel en loop met haar achter Trey en Faye. Wanneer de hal in zicht komt waar we moeten zijn, tuur ik om te kijken of er ergens een gaatje vrij is, waar we kunnen gaan staan.
    "Ginder is nog een leeg plekje!" roep ik.
    Lachend sleur ik Faye met me mee, en prop me tussen de andere reizigers door. Soms ben ik nog een echt klein kind.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik moet lachen als Fedea onze armen heen en weer zwiert en doe vervolgens gezellig mee.
    "Ginder is nog een leeg plekje!" roept Rey ondertussen, waarop die arme Faye nogal enthousiast meegesleurd wordt.
    Ik hou Fedea even tegen als ze achter de twee aan wil gaan en til haar zonder er om te geven waar we zijn en wat anderen denken op. Ik hou haar in mijn armen alsof ze een blozend bruidje is dat over de drempel gedragen wordt.
    "Ben je blij?" vraagt ze.
    Ik kijk haar zo serieus mogelijk aan en schud mijn hoofd.
    "Zielsgelukkig," antwoord ik dan met een brede glimlach. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en wandel dan tot bij Rey en Faye waar ik Fedea weer op de grond zet. Meteen sla ik een arm om haar heen.
    "Hopelijk is het eten lekker," denk ik luidop. Ik heb geen zin om de hele tijd op puddinkjes te overleven.

    [Zijn Matthew en Eleanor trouwens verdwaald geraakt? :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.