• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Lyris| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Calantha | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Calantha Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aislinn| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aislinn| Faye Melodié Sanchez*

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Ja, vooral Cammie niet plagen." Ik voel hoe ze me aan mijn haar uit haar nek trekt. Ik grinnik zachtjes en kijk haar aan. Haar lippen komen naar de mijne maar voor ik haar kan kussen is ze weer weg. Haar lichaam dat eerst tegen dat van mij aan stond raakt me nu net niet meer. "Want Cammie plaagt net zo hard terug," Giechelt ze. Ik lach terug en zet een stap naar haar toe. 'Hoe kan ik het goed maken?' Fluister ik in haar oor en omklem haar kleine lichaam met mijn armen. Zo.. Kan ze tenminsten niet weg.

    Eleanor

    Een lichte instemmende knik was de enige reactie die ik kreeg, waarop ik hem even twijfelend aan keek terwijl we naar buiten liepen. ‘Ik ben niet vergeten wat je gezegd heb, Matt,’ zei ik zacht toen ik merkte dat de stilte tussen ons iets te lang duurde naar mijn zin. Mijn blik gleed even over de omgeving heen voordat ik schuin naar hem op keek. ‘En ik meen nog steeds elk woord wat ik heb terug gezegd,’ voegde ik eraan toe en sloeg mijn blik vervolgens van hem af. Ik wilde dat hij iets zei, of meer zei.
    Het liefst was ik naar Cam toe gerend en had ik haar gevraagd me te helpen om uit mijn verwarde toestand te komen, maar die was hier nu niet en ik wist zo verder niet naar wie ik anders kon gaan. Fedea kon ik te kort voor mijn gevoel om zoiets al te bespreken, en met Faye had ik niet een geweldige start gemaakt om daar nu al meteen bij aan te kloppen. Bovendien zou dat gevoelsmatig ook niet goed voelen en dat had niks met hun persoonlijk te maken. Cam en ik hadden al zoveel meegemaakt en gedeeld, ik vertrouwde haar blindelings en ze was mijn beste vriendin. Ik zuchtte lichtjes en speelde onbewust met een pluk haar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Ik luister toch braaf?"
    Ik grinnik even, omdat ik het niet op die manier bedoelde en dat weet Fedea volgens mij ook heel goed. Ik geniet van haar gekreun terwijl ze haar zachte lippen op de mijne drukt.
    "MhmmTrey. Sneller."
    Een rilling verspreidt zich van mijn nek tot over mijn gehele rug. Ik kan er niet tegen als ze me zo smeekt. Het kost me heel wat moeite nu om mijn eigen hoogtepunt nog wat tegen te komen. Dames mogen altijd eerst. Ik wil heel graag haar wens inwilligen maar in deze positie vind ik het nogal moeilijk veel sneller te gaan. Ik laat mijn armen om haar middel glijden en draai haar voorzichtig om tot ze op haar knieën zit. Dan ga ik op de mijne zitten en kom overeind met Fedea. Ik neem haar handen vast en leg ze op mijn heupen zodat ze zichzelf kan vasthouden. Mijn beide armen glijden weer om haar middel, tussen haar buik en borsten zodat ik er zeker van ben dat ze niet voorover zal vallen. Ik druk mijn lippen even tegen haar schouderblad.
    "Kusje?" vraag ik hees.
    Ik weet zeker dat ik een standje gekozen heb waarin het mogelijk is.

    Camargue

    Terwijl ik moet watertrappelen om boven te blijven, zet Liam zonder enige moeite een stap naar me toe. Vervloek mijn klein-zijn.
    "Hoe kan ik het goed maken?" fluistert hij in mijn oor terwijl zijn sterke armen om me heen glijden. Het eerste antwoord waar ik toe in staat ben is een kleine kreun. Ik sla mijn benen om zijn middel en mijn armen om zijn hals zodat ik niet meer hoef te zwemmen.
    "Verras me maar," fluister ik op mijn beurt.
    Ik grijp zijn gezicht in mijn handen en druk mijn lippen passioneel op die van hem. Nogmaals kan ik het niet laten mijn handen door zijn haren te laten glijden. Een kleine zucht van opwinding ontsnapt van mijn mond naar de zijne.
    Cammie is er klaar voor. Laat maar komen die honeymoon.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik gil zachtjes wanneer zijn armen om mijn middel glijden en hij me omdraait. Al gauw verandert de gil in zacht gekreun en ik sluit genietend mijn ogen. Ik voel zijn armen om me heen en voel me zo ongelooflijk veilig op dit moment. Ik voel zijn lippen op mijn schoudersblad en ril even.
    "Kusje?"
    Ik draai me half om en kijk hem liefdevol aan.
    "Altijd," zucht ik zacht.
    Liefdevol plaats ik mijn lippen op de zijne en leg mijn ene arm in zijn hals. Ik voel mijn ademhaling weer versnellen en zucht tegen zijn lippen aan. Ik voel hem dieper in me, en nu hij ook het tempo heeft opgevoerd, weet ik dat er geen ontsnappen meer aan is. Ik ontspan me volledig en kreun tegen zijn lippen aan.
    "Trey," mompel ik hees.
    Opgewonden laat ik mijn hand even tussen mijn benen glijden om mezelf net naar mijn hoogtepunt te helpen. Met een iets luidere kreun dan de vorige, voel ik een hemels gevoel mijn lichaam overspoelen. Ik probeer mijn gekreun en gezucht te dempen door mijn lippen weer op de zijne te drukken. Trillend kom ik klaar, en ik voel mijn knieen knikken. Genietend sluit ik mijn ogen en probeer zo intens mogelijk te genieten van het orgasme dat me overwelmt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ze slaat haar armen om mijn nek en haar benen rond mijn middel. "Verras me maar," Glimlacht ze. Ik grijns terug. Mijn lippen leg in op haar schouder, kus naar haar sleutelbeen en plaats zo steeds lager kusjes tot ik bij haar borsten ben. Ik kijk met een glimlach naar haar gezicht. 'Zoiets?' Fluister ik en leg mijn armen onder haar billen zodat ze niet valt.

    Matthew

    ‘En ik meen nog steeds elk woord wat ik heb terug gezegd,’ Ik slik en knik. Dat zei niets.. Ja ze had gevoelens voor me maar die heb ik ook voor Cam en Liam en alle andere, gewoon vriendschappelijke gevoelens. Dit zei helemaal niets. Toch glimlach ik met tegen zin en bekijk de natuur om ons heen terwijl we door blijven lopen. Ik wist niet wat ik moest zeggen... Dus zweeg ik.

    Eleanor

    Na een tijdje begon de stilte op mijn zenuwen te werken en midden op het pad waar we liepen hield ik stil. Mijn armen sloeg ik over elkaar heen terwijl ik bleef staan en Matthew strak aankeek. 'Je zegt niks, we lopen al een paar minuten en je hebt geen woord meer gezegd,' zei ik tegen hem terwijl ik bleef staan waar ik stond. 'Wat is er aan de hand? Heb ik iets verkeerds gezegd, doe ik iets verkeerd?' Mijn stem schoot iets de hoogte in terwijl mijn blik langzaam in een smekende veranderde. Op deze manier kwamen we niet echt vooruit, ik wist dat hij geen prater was over zijn gevoelens maar misschien was dat iets wat hij nu wel echt moest gaan doen. Erg hypocriet van mezelf natuurlijk, gezien ik het niet durfde.'Ik ben niet van plan nog een stap verder te zetten zolang jij niks tegen me zegt,' voegde ik er nog aan toe en negeerde een stel wat voorbij kwam gelopen en nieuwsgierig van mij naar Matthew keek.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Matthew

    'Ik ben niet van plan nog een stap verder te zetten zolang jij niks tegen me zegt,' Ik zucht en ga tegenover haar staan. Werp een boze blik op het stelletje en sla ook mijn armen over elkaar. 'Wil je het écht weten?' Ze knik strak. 'Ik..' Ik zucht. 'Ik ben weg gegaan omdat ik het niet aankon jou met die andere mannen te zien. Omdat elke keer als je ook maar met een jongen danste het me pijn deed.' Ik haal gefrustreerd een hand door mijn haar. 'Maar ik kwam terug.. En weet je waarom?' Ze zegt niets. 'Omdat ik verdomme ziels veel van je hou. Ik kan niet met je en ik kan niet zonder. Weetje hoe verwarrend dat is?' Ik zucht en sluit kort mijn ogen.

    Eleanor

    'Nee, ik heb werkelijk geen idee hoe verwarrend dat is,' breng ik licht sarcastisch uit. 'Weet je hoe verwarrend is om te weten wat je voelt, maar niet weet hoe er mee om te gaan? Dat je bang bent het ene te verliezen als je misschien het andere niet kunt behouden?' Ik voelde de spanning in mijn lichaam opbouwen terwijl de woorden over mijn lippen heen rolde.
    Hield ik van hem? Ja, ik hield van hem, meer dan ik ooit had verwacht. Ik was niet zomaar boos geweest dat hij zomaar was vertrokken, toendertijd was ik al gek op hem maar op het moment dat hij vertrok had ik de woorden nooit uit kunnen spreken en moest ik mijn gevoelens wegstoppen. Daarbij was ik ook veel te laat er achter gekomen hoe gek ik op hem was, ik genoot nog teveel van de aandacht van andere jongens. Iets waar ik me nu nog soms diep voor schaamde, vooral gezien het daarna nooit gestopt was. Er was altijd wel een scharrel geweest en ze hadden er voor gezorgd dat mijn gevoel voor Matthew diep verstopt in mijn hart bleef. Dat was de enige manier om ze te vergeten.
    Maar nu was hij terug en alleen bij het zien van hem was de stof opgewaaid en waren ze kei hard terug naar voren gekomen, maar nu voelde ik me verward en ergens te bang om er aan toe te geven.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Matthew

    'Weet je hoe verwarrend is om te weten wat je voelt, maar niet weet hoe er mee om te gaan? Dat je bang bent het ene te verliezen als je misschien het andere niet kunt behouden?' Ik kijk haar aan. 'Ja dat weet ik. Ik weet dat als ik nu een ding verkeerd doe dat ik alles kan verliezen. Ik zet alles op het spel en heb je net verteld wat je voor me betekend. En toch sta je daar zonder me ook maar een hint te geven over wat jij voelt.' Ik zucht en haal gefrustreerd met mijn ogen dicht mijn handen door mijn haar. 'Misschien had ik beter niet terug kunnen komen... Het spijt me.' Ik draai me om. Vecht tegen de tranen en loop. Ik blijf lopen. Geen idee waarheen maar ik moet alleen zijn.,

    Eleanor

    'Ja dat weet ik. Ik weet dat als ik nu een ding verkeerd doe dat ik alles kan verliezen. Ik zet alles op het spel en heb je net verteld wat je voor me betekend. En toch sta je daar zonder me ook maar een hint te geven over wat jij voelt. Misschien had ik beter niet terug kunnen komen... Het spijt me.'
    Na deze woorden draait hij zich om en begint te lopen. 'Matthew!' roep ik hem na, maar hij blijft doorlopen en ik voel de paniek toenemen. Waar was mijn grote mond als ik hem nodig had? Zonder enige aarzeling loop ik hem zo snel als ik kan achterna. 'Niet weg lopen!' Mijn handen ballen zich tot vuisten als plotselinge tranen in mijn ogen schieten. 'Ik weet wat ik wil en voel, maar ik durf het niet! Er gaat van alles door me heen en ook al verward het me, het komt elke keer uit op hetzelfde.. Jij.. Matt..' Met een licht benauwd gevoel bleef ik stil staan en keek ik naar Matthews rug, ik had de woorden hard genoeg uitgesproken voor hem om ze te horen en ik kon alleen maar hopen dat ze voldoende waren hem te doen laten stoppen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Altijd."
    Ik sluit mijn ogen en geniet van het moment waarin haar lippen de mijne raken. Kippenvel verspreidt zich over mijn hele lijf wanneer ze tegen mijn lippen aan kreunt. Haar warme adem ontneemt me even de mijne.
    "Trey."
    Als ik merk dat ze zichzelf weer aan het bevredigen is, druk ik mijn lippen weer in haar hals en zuig zachtjes tot er net geen plekje ontstaat om haar nog wat meer genot te bezorgen. Haar gekreun laat me weten dat me dat ook aardig lukt. Net wanneer ik iets wil zeggen, drukt Fedea haar lippen weer op de mijne en het duurt niet lang eer ik haar klaar voel komen. Omdat ze me nogal onstabiel lijkt te zitten, neem ik haar wat steviger vast. Ik kus haar nog even teder verder. Ikzelf ben er nog niet helemaal. Omdat ik het haar niet te lastig wil maken, neem ik weer een trager tempo aan. Ik verberg mijn gezicht in haar hals terwijl mijn ademhaling steeds onregelmatiger wordt.
    "F-Fffé," mompels ik hees. "Mmmpapagaatontploffen."
    Ik krijg het warmer en warmer tot het voelt alsof mijn hele lijf in brand staat. Met een diepe grom kom ik klaar. Ik laat haar langzaam los en laat me op het bed vallen zodat ik op adem kan komen en het gevoel terug naar mijn ledematen kan komen.
    "Boem," grinnik ik ietwat ademloos.
    Ik strek mijn armen naar Fedea uit en trek haar voorzichtig tegen me aan. Liefdevol druk ik een kusje op haar voorhoofd. Wanneer ik niet meer lig te hijgen als een stervende koe, druk ik mijn lippen even op die van haar.
    "Heb ik je vandaag al gezegd dat je geweldig bent?" fluister ik met fonkelende ogen.

    Camargue

    Ik sluit mijn ogen en er verschijnt een brede glimlach op mijn lippen als Liam zijn lippen een reis over mijn huid laat maken. Wanneer ik mijn ogen weer open, heeft hij een stralende glimlach voor me klaar.
    "Zoiets?" fluistert hij.
    Ik knik zachtjes en voel blosjes op mijn wangen komen als zijn armen onder me glijden om me te ondersteunen.
    "Zorg alleen dat je niet verdrinkt," lach ik zachtjes.
    Ik kan het niet laten hem even dolverliefd in de ogen te staren. Ik hoop met mijn hele hart dat dit gevoel nooit afneemt. Ik voel me gelukkiger dan ooit, gewoon omdat ik hem nu heb, volledig heb. Zachtjes druk ik mijn lippen tegen de zijne aan.
    "Sorry," mompel ik een beetje gegeneerd als mijn tanden tegen de zijne aanbotsen omdat ik het lachen niet kan laten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Matthew

    'Ik weet wat ik wil en voel, maar ik durf het niet! Er gaat van alles door me heen en ook al verward het me, het komt elke keer uit op hetzelfde.. Jij.. Matt..' Ik zucht en draai me om. 'Zeg het me dan. Ikzelf kan niet duidelijker zijn dan ik al ben. Zeg me dat je vrienden wilt blijven en ik kan door gaan met zoals alles was maar laat me nu niet met hoop achter.' Zucht ik en loop terug. Ik sta recht voor haar en wacht.

    Liam

    Ze knikt. "Zorg alleen dat je niet verdrinkt," Ik schiet zacht in de lach. 'Ik pas wel op.' Zeg ik en kijk naar haar. Zachtjes drukt ze haar lippen tegen de mijne aan. "Sorry," Mompeld ze gegeneerd. Haar tanden waren tegen die van mij aan geknalt omdat ze het niet kon laten te lachen. 'Ik vergeef je lieverd.' Zeg ik lachend en laat haar weer een beetje los zodat ze zelf kan staan. Ik streel een pluk rood haar uit haar gezicht en kus haar dan weer. Iets ruwer maar wel met passie deze keer.

    Fedea

    "F-Fffé. Mmmpapagaatontploffen."
    Zelf slaak ik even een zucht wanneer ik hem voel klaarkomen en sluit genietend mijn ogen. Mijn hele lichaam tintelt na van mijn eigen orgasme en nog steeds lichtjes trillend laat ik me neerzakken tussen de lakens.
    "Boem."
    Lichtjes hijgend kijk ik hem aan en grinnik zacht. Ik kruip dichter tegen hem aan en geef hem een kort kusje terug wanneer ik er eentje op mijn lippen gedrukt krijg.
    "Heb ik je vandaag al gezegd dat je geweldig bent?"
    Ik giechel zachtjes en voel dat ik lichtjes ga blozen, als dat al opvalt, want volgens mij zie ik nog rood van de seks.
    "Het kan dat je dat al eens hebt vermeld, maar ik vind het niet erg het nog eens te horen," zeg ik zachtjes.
    Ik wacht tot ik zelf nog een beetje meer op adem ben en druk mijn lippen iets langer op de zijne. Met mijn ene hand ga ik op zoek naar de zijne, en de andere laat ik door zijn haren strelen. Mijn hartslag begint langzaam weer zijn normale ritme aan te nemen en ik voel me dolgelukkig, hier in zijn armen. Zo mogelijk kruip ik nog iets dichter tegen hem aan en druk een klein kusje in zijn hals, gezien ik daar iets beter bij kan dan zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    ‘Zeg het me dan. Ikzelf kan niet duidelijker zijn dan ik al ben. Zeg me dat je vrienden wilt blijven en ik kan door gaan met zoals alles was maar laat me nu niet met hoop achter,’ zucht hij en komt mijn kant weer in. Vlak voor me blijft hij staan terwijl hij overduidelijk wacht op mijn reactie.
    ‘Ik laat je niet met hoop achter,’ bracht ik uit terwijl ik diep van binnen zocht naar de juiste woorden. Mijn handen balde zich tot lichte vuisten en ik wendde mijn blik even van hem af. ‘Ik ben wel gek op je, Matthew. Stapelgek. Ik weet alleen niet hoe ik er mee om moet gaan. Jarenlang heb ik mijn gevoelens voor jou onderdrukt, weggestopt omdat je weg was gegaan en ik daarvoor nog niet besefte hoeveel ik om je gaf. Ik kwam er te laat achter want je was al vertrokken,’ zei ik met een brok in mijn keel en sloeg mijn armen om mijn buik heen. De vier woordjes die ik op dit moment tegen hem wilde zeggen, bleven steken in mijn keel.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Alsjeblieft dearies ^^]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 22:16 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.