• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Lyris| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Calantha | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Calantha Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aislinn| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aislinn| Faye Melodié Sanchez*

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik gil even wanneer hij me optilt, en leg mijn armen om zijn hals om wat houvast te hebben. Lachend kijk ik hem aan.
    "Zielsgelukkig."
    Glimlachend sluit ik mijn ogen wanneer hij een kusje op mijn voorhoofd drukt. Het kan me niet schelen hoe belachelijk dit eruit ziet, ik hou van die rariteiten van hem.
    "Hopelijk is het eten lekker."
    Grinnikend kijk ik hem aan, en ben toch een beetje blij dat ik weer op mijn eigen voeten mag staan.
    "Is dat het enige waarvan je hoopt dat het goed is?" vraag ik lachend.
    Ik druk een klein kusje op zijn lippen en wijs naar mijn felgroene koffer.
    "Die is van mij," zeg ik liefjes tegen Rey.
    "Hint begrepen," zegt hij lachend en haalt ze braaf van de band.
    "Dank je," zeg ik vrolijk en druk een kusje op zijn wang. Meteen ga ik weer bij Trey staan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Is dat het enige waarvan je hoopt dat het goed is?"
    Ik wil net antwoorden wanneer Fedea Rey zover krijgt haar koffer voor haar van de band te halen. Ze mag dan af en toe wel protesteren dat ze best alles zelf nog kan ondanks haar zwangerschap, heel af en toe merk ik toch dat ze wel eens een ander iets voor zich laat doen. Niet dat mij dat deert, hoe minder ze tilt en sleurt hoe liever ik het heb.
    Ik knijp mijn ogen tot spleetjes als ze een kusje op Rey's wang drukt, maar lang kan ik dat niet volhouden. Ik heb geen reden om jaloers te zijn op Rey. Als Fedea terug bij mij komt staan, besluit ik alsnog op haar vraag te antwoorden.
    "Van sommige dingen weet ik gewoon dat ze goed zullen zijn," zeg ik met een schuin lachje.
    Wanneer ik me bedenk dat het wel donker is hierbinnen, besef ik dat ik mijn zonnebril nog op heb. Ik doe hem af en hang hem aan mijn t-shirt. Ik hou de band in de gaten maar zie mijn koffer voorlopig nog niet passeren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja, geen idee? Ik wil anders wel even een PB sturen of zo, maar volgensmij las Dysis nog wel in het topic - was ze alleen inspiratieloos.]

    Faye
    "Jij kan er ook wat van," plagend tik ik hem op zijn neus en haal mijn schouders op.
    "Je kent me toch?" grinnik ik en zwaai wat met mijn tas in de rondte uit puur blijdschap. Het is werkelijk tijden geleden dat ik me zo gelukkig gevoeld heb, vooral als je dat vergelijkt met de situatie enkele maanden geleden.
    "Ik kan echt niet geloven dat we hier zijn." zegt Fedea dan zuchtend, en ik moet haar gelijk geven. Het lijkt wel een sprookje.
    "Ginder is nog een leeg plekje!" Ik schrik als Rey me aan mijn arm meesleurt naar de aangewezen plek, maar loop toch vrolijk achter hem aan.
    "Die is van mij," Ik kijk even naar de plek waar Fedea naar toewijst en zie daar een felgroene koffer liggen. Ondertussen heb ik mijn roze exemplaar er al uitgevist en kijk braafjes toe hoe Rey knikt en de koffer eruit haalt. Gentleman.
    Lachend kijk ik naar Trey die zijn ogen samen knijpt wanneer Fedea vlug een kus op Rey zijn wang drukt. Ik grinnik even en rol overdreven mijn ogen. Veel bijzonders zoek ik er niet achter.
    "Jaloers?" grinnik ik zachtjes en leun op mijn koffer. Ik plaats mijn zonnebril op mijn hoofd en richt mijn ogen op de band om de koffers van de andere te kunnen zien.
    "Nou, kom op." zeg ik ongeduldig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Van sommige dingen weet ik gewoon dat ze goed zullen zijn."
    Ik giechel.
    "Je hebt gelijk. In de brochure stond dat het zwembad heel proper is, en dat de service echt uitstekend is."
    Uiteraard weet ik waarop hij doelt, maar een beetje geplaag kan geen kwaad. Mijn ogen volgen de koffers die nog op de band liggen, en stilletjesaan verdwijnen de meeste passagiers, waardoor we meer plaats hebben. Rey haalt nog een koffer van de band, vermoedelijk die van hem of Faye en ik kijk naar Trey.
    "Waar is de jouwe nou? Je kan toch moeilijk geen kleren aandoen?" fluister ik zacht in zijn oor.
    Ondeugend kijk ik hem aan en druk een kusje op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Jaloers?" hoor ik Faye vragen.
    Ik kijk haar aan en schiet in de lach.
    "Op Rey? Nee man, die is toch te verkikkerd op jou om achter Fedea aan te gaan. Eigenlijk zou ik hem eerder moeten bewonderen dat hij je plagerijen dag in dag uit overleeft," grinnik ik.
    Naast me giechelt Fedea ondertussen om wat ik eerder gezegd had.
    "Je hebt gelijk. In de brochure stond dat het zwembad heel proper is, en dat de service echt uitstekend is."
    Ik trek een wenkbrauw op en rol even met mijn ogen. Ik had kunnen weten dat ze zoiets zou zeggen. Ik pluk even aan mijn t-shirt omdat ik het echt veel te warm heb.
    "Waar is de jouwe nou? Je kan toch moeilijk geen kleren aan doen?" fluistert Fé.
    Zodra ik mijn gezicht naar haar toe gedraaid heb, voel ik haar lippen op de mijne.
    "Waarom niet? Het is warm genoeg," grinnik ik. Niet dat ik er op kick om in mijn blootje rond te lopen maar ik kan je vertellen dat ik niet veel meer dan een zwemshort aan zal hebben de komende dagen.
    Ondertussen is mijn koffer eindelijk in zicht en ga ik aan de band staan om hem er af te halen. Hoewel het te warm is om kleren te dragen, ben ik toch blij dat ik ze heb nu.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Op Rey? Nee man, die is toch te verkikkerd op jou om achter Fedea aan te gaan. Eigenlijk zou ik hem eerder moeten bewonderen dat hij je plagerijen dag in dag uit overleeft."
    Ik frons mijn wenkbrauwen even.
    "Waarom niet? Het is warm genoeg," antwoordt hij nog op wat ik eerder zei.
    Ik haal mijn schouders op en wacht tot ook Trey zijn koffer heeft.
    "Kunnen we?" vraag ik ongeduldig.
    Hoewel we niet helemaal alleen zijn, is het toch de eerste vakantie voor Trey en mij, en ik weet nu al dat ik dit eeuwen ga koesteren. Ik neurie zachtjes een liedje en trek mijn koffer alvast achter me aan, wachtend op de anderen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Kunnen we?"
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk Fedea aan. Ach, geduld is nog nooit haar sterkste kant geweest.
    "Heeft iedereen zijn koffer dan?" vraag ik, niet specifiek aan iemand.
    Dat heeft Fedea blijkbaar ook door gezien ze alvast haar koffer achter zich aan begint te trekken. Ik schud lachend mijn hoofd en besluit maar gewoon alvast mee te gaan. Dan kunnen wij al uitzoeken welke bus naar ons hotel toe rijdt.
    "Hé, juffrouw ongeduld. Was je echt van plan zonder mij te vertrekken?" roep ik haar lachend na.
    Het duurt niet lang voor ik bijgebeend ben. Ik vloek even omdat mijn koffer af en toe een beetje omkantelt, waarschijnlijk door ongelijk verdeeld gewicht. Ik ben ook geen held in inpakken. Uitpakken is meer mijn ding.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hé, juffrouw ongeduld. Was je echt van plan zonder mij te vertrekken?"
    Ik grinnik even.
    "Ja!" roep ik lachend terug, zonder me om te draaien.
    Giechelend zoek ik de uitgang, en blijf voor de deur even wachten. Geduldig wacht ik tot Trey bij me is.
    "Kun je het je voorstellen? Nog enkele stappen en we zijn er echt."
    Ik hou me in om niet te spastisch te gaan doen, en neem zijn hand in de mijne.
    "Hier droom ik al zolang van," zucht ik.
    Ik druk een kus op zijn lippen.
    "Dit is onze eerste vakantie, weet je wel?"
    Lipbijtend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Op Rey? Nee man, die is toch te verkikkerd op jou om achter Fedea aan te gaan. Eigenlijk zou ik hem eerder moeten bewonderen dat hij je plagerijen dag in dag uit overleeft." Ik trek mijn wenkbrauw verbaasd op en begin dan te lachen. Ik kan het wel hebben van hem. Als ik iemand anders was, had ik het ook nooit zolang met mezelf vol gehouden. Zo druk, ongeduldig, kinderachtig als wat.
    "Kunnen we?" vraagt Fedea dan een tikkeltje ongeduldig. Ik trek mijn koffer achter me voort en knik dan. Iedereen heeft zijn koffers zo te zien, dus niets houdt ons nog tegen.
    "Denk het wel, toch?" Vragend kijk ik de rest van de groep nog aan en plaats mijn losse hand in mijn zij.
    "Heeft iedereen zijn koffer dan?" vraagt Trey nog. Ik knik vrijwel automatisch, aangezien ik dit net gecontroleerd heb en loop dan een stukje naar voren.
    "Hé, juffrouw ongeduld. Was je echt van plan zonder mij te vertrekken?" Lachend kijk ik naar Fedea die met een vaart voor ons uitloopt. Ik dacht dat ik ongeduldig was, maar dit is me er ééntje. Toch draait Fedea zich om en kijkt ons afwachtend aan tot we haar hebben ingehaald.
    "Dit is onze eerste vakantie, weet je wel?" Hoor ik Fedea nog zeggen. Het is niet alleen onze eerste vakantie als groep, nee, Fedea en Trey zijn nog nooit samen wezen reizen en hetzelfde geldt voor mij en Rey.
    Ik hap even naar adem voordat ik mijn zonnebril opzet als we naar buiten wandelen.
    "Echt waar, serieus, als we daar zijn. Ik trek meteen een bikini aan, geen grapje." zeg ik meteen als de warme lucht ons weer tegemoet komt.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 16:24 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Ja!" roept ze zonder zich om te draaien.
    Ik schud lachend mijn hoofd en besluit ondertussen mijn koffer maar gewoon te dragen. Bij de uitgang staat Fedea me op te wachten.
    "Kun je het je voorstellen? Nog enkele stappen en we zijn er echt.. Hier droom ik al zolang van. Dit is onze eerste vakantie, weet je wel?"
    Ik glimlach tegen haar lippen aan als ze me een kusje geeft.
    "Onze eerste, maar zeker niet de laatste. Op onze volgende vakantie dan zeulen we zwembandjes en speelgoed voor die kleine mee," grinnik ik.
    Ik haal mijn vrije hand door Fedea's haren en kijk haar dolverliefd aan met een brede glimlach op mijn gezicht. Heel zachtjes druk ik mijn lippen op de hare.
    "Nu zijn het alleen nog jij en ik... Wat onze kamer betreft dan toch."
    Ik grijns even en geef haar nog een langzame, liefdevolle kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Onze eerste, maar zeker niet de laatste. Op onze volgende vakantie dan zeulen we zwembandjes en speelgoed voor die kleine mee."
    Ik giechel even.
    "Nu zijn het alleen nog jij en ik... Wat onze kamer betreft dan toch."
    Lipbijtend kijk ik hem aan.
    "Ik hou van je," zeg ik zacht.
    Ik leg mijn armen om zijn hals wanneer hij zijn lippen op de mijne plaatst, en kus hem liefdevol terug. Genietend sluit ik mijn ogen. Ik zucht even wanneer de kus afgelopen is en geef hem nog een heel klein kusje.
    "Laten we gaan, de anderen wachten," stel ik voor.
    Glimlachend kijk ik hem aan en laat mijn hand in de zijne glijden. Ik ga hier zo hard van genieten, en ik meen het. Van het mooie weer, van Trey, van het samenzijn met de anderen...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    De kus is alweer veel te snel over naar mijn zin. Ik zucht zachtjes als ik nog een klein kusje krijg.
    "Laten we gaan, de anderen wachten."
    Op dit moment kunnen de anderen me eerlijk gezegd gestolen worden. Toch knik met een glimlachje. Ik zet mijn zonnebril terug op terwijl Fedea mijn andere hand vast neemt. Dan neem ik mijn koffer en wacht tot zij hetzelfde gedaan heeft.
    "Echt waar, serieus, als we daar zijn. Ik trek meteen een bikini aan, geen grapje," hoor ik Faye zeggen zodra ze buiten is.
    Ze heeft gelijk, ik moet zelf ook nog wennen aan deze temperaturen. Ik loop wat dichter achter haar en blaas frisse adem in haar nek. Ik weet uit ervaring namelijk dat als je daar of op je polsen voor verkoeling zorgt, je hele lichaam het meteen wat minder warm krijgt.
    "Hocus pocus," grinnik ik.
    Met een grijns kijk ik vervolgens naar Fé.
    "Jij ook afkoelen? Ik ken nog wel een paar trucjes." Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Echt waar, serieus, als we daar zijn. Ik trek meteen een bikini aan, geen grapje."
    Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Ik wist dat er een reden was waarom ik naar Jamaica moest komen met jou,' zeg ik zacht, zodat alleen Faye het hoort.
    Lachend trek ik haar tegen me aan en druk een kusje op haar lippen.
    Als Trey en Fedea klef mogen doen, wij dan ook, en ik doe daar maar al te graag aan mee.
    "Blij dat we er zijn?"
    Wat een domme vraag. Faye kennende, is het antwoord heel voorspelbaar.


    Fedea

    Ik trek mijn koffer achter me aan naar buiten.
    "Echt waar, serieus, als we daar zijn. Ik trek meteen een bikini aan, geen grapje."
    Glimlachend kijk ik naar Faye. Bikini's, dat ben ik helemaal vergeten. Ik kijk even naar mijn buik en zucht. Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om in bikini te gaan rondlopen tussen allemaal mooie slanke vrouwen. Dit is dus het nadeel van zwanger zijn. Echt slim.
    "Jij ook afkoelen? Ik ken nog wel een paar trucjes."
    "Wat?"
    Een beetje afwezig kijk ik Trey aan.
    "Oh, afkoeling." Ik haal mijn schouders op. "Dat hoeft niet," zeg ik glimlachend.
    Ik sleur mijn koffer mee terwijl ik de anderen probeer te volgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik wist dat er een reden was waarom ik naar Jamaica moest komen met jou," Ik grinnik zachtjes en haal mijn schouders op. Het is niet dat ik een moordend lijf heb, dat zeker niet, dat weet ik heus wel van mezelf. Toch kan dat me vrij weinig schelen en beantwoord zijn kus automatisch, ga er kort bij op mijn tenen staan.
    "Geen Alaska, Zweden, Noorwegen en zo dus?" lach ik.
    Het is ook niet dat ik daar bepaald zin in heb. Ik heb gewoon een hekel aan kou en alles wat er mee te maken heeft.
    "Blij dat we er zijn?" vraagt Rey dan aan me. Eigenlijk kan je dit benoemen als de domste vraag die er vandaag aan me gesteld is, ook al is het Rey. Al weken loop ik af te tellen, kan haast over niets anders meer praten. Ik kijk Rey lachend aan en trek dan een wenkbrauw op. Waarschijnlijk heeft hij het zelf niet eens door.
    "Wat denk je nou?" vraag ik glimlachend aan hem en wandel vrolijk verder. Even kijk ik naar achteren, naar Fedea en Trey, maar als ik zie dat ze ons nog achtervolgen wandel ik vrolijk door en blijf dan staan.
    "Natuurlijk ben ik blij, kan me niet beter voelen." geef ik toe en plaats mijn lippen vluchtig op die van Rey.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.



    [Zijn Matthew en Eleanor trouwens verdwaald geraakt? :p]


    [ Een beetje ;P Nee, ik zal straks een post voor Eleanor maken als ik alles goed heb bijgelezen.]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'